Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 31 Lip 2014 14:25 

Rejestracja: 30 Lip 2014
Posty: 21
Witajcie,

jest to moj pierwszy post na forum, wiec prosze o wyrozumialosc. Czytam, czytam i czytam forum, ale tematow ogrom :D

Ostatnio wpadl mi oko ciekawy artykul, w ktorym jest opis jak w miare latwy sposob dostac *G

Zeby otrzymac status Gold w Star Alliance nalezy:
Załozyc konto w programie Aegean Miles&Bonus,
Uzbierać 4000 mil statusowych (a właściwie to 3000) w ciągu 12 miesięcy (a nie roku kalendarzowego, jak w wielu innych programach) – uzyskamy wtedy status Blue
Uzbierać 16.000 mil statusowych w ciągu 12 miesięcy od zdobycia statusu Blue

Zalozylem sobie dzis karte w Aegan (biala), bo chcialbym skorzystac z tej opcji. Za 2 tyg, bede lecial LH z Meksyku do Polski, wiec troche mil by wpadlo, tylko teraz czy uzyc tej Aegan czy mojej FTL i nabijac dalej mile m&m?

Wlasnie, a moze jest mozliwosc po prostu przetransferowania mil z m&m do m&b i problem z glowy, moze sie ktos interesuje?

Aha, jak to wlasciwie jest z *G, to cos takiego jak SEN czy bradziej ftl, bo nie wiem czy warto w ogole sie bawic w to?
Znalazlem jedynie cos takiego:
Na przykład w Miles&More:
odpowiednikiem statusu *A Silver jest status Frequent Traveller
odpowiednikiem statusu *A Gold jest status Senator lub HON Circle.

Moje skromne osiagniecia w tym momencie to FTL 17k mil statusowych i 55k bonusowych. Do tego oil&energy club. Nastepnie FB ivory z malym 11k mil i petroleum card :D

Wiec, z tym co teraz mam nie poszaleje, bo jedynie jak lece ze *A to wejscia do business lounge, a FB na razie nic nie daje.

Dzieki za odpowiedzi

PS. przepraszam, ze bez polskich znakow, ale pisze z meksyku :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2 PostWysłany: 31 Lip 2014 14:50 

Czy dostaniesz mile zależy od klasy podróży - szczegóły na http://en.aegeanair.com/milesandbonus/p ... arn-miles/

Poza tym możesz przeczytać ten aegean-oplacalnosc,222,40022 i ten g-w-aegean-przywileje-i-obserwacje,222,42091 temat.
Góra
 PM off
wloczykij2 lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 31 Lip 2014 21:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 1869
Loty: 577
Kilometry: 1 419 216
złoty
Cytuj:
Zeby otrzymac status Gold w Star Alliance nalezy:
Załozyc konto w programie Aegean Miles&Bonus,
Uzbierać 4000 mil statusowych (a właściwie to 3000) w ciągu 12 miesięcy (a nie roku kalendarzowego, jak w wielu innych programach) – uzyskamy wtedy status Blue
Uzbierać 16.000 mil statusowych w ciągu 12 miesięcy od zdobycia statusu Blue


Czy na pewno mamy 12 miesięcy na 16k mil po zdobyciu Blue? Nie jest tak, że od pierwszej uzbieranej mili musimy w ciągu roku zdobyć 20k żeby uzyskać GOLDa?
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 31 Lip 2014 21:48 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1827
niebieski
przemos74 napisał(a):
Cytuj:
Zeby otrzymac status Gold w Star Alliance nalezy:
Załozyc konto w programie Aegean Miles&Bonus,
Uzbierać 4000 mil statusowych (a właściwie to 3000) w ciągu 12 miesięcy (a nie roku kalendarzowego, jak w wielu innych programach) – uzyskamy wtedy status Blue
Uzbierać 16.000 mil statusowych w ciągu 12 miesięcy od zdobycia statusu Blue


Czy na pewno mamy 12 miesięcy na 16k mil po zdobyciu Blue? Nie jest tak, że od pierwszej uzbieranej mili musimy w ciągu roku zdobyć 20k żeby uzyskać GOLDa?


Tak, mamy 12 miesięcy na zdobycie 16k.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 01 Sie 2014 09:15 

Rejestracja: 30 Lip 2014
Posty: 21
panlukasz, dzieki za odpowiedz.

Przeczytalem te watki i juz o niebo madrzejszy, jakos wczesniej nie moglem znalezc tego w szukajce.

Jedynie czego nie znalazlem to czy jest to prawda:

dpowiednikiem statusu *A Silver jest status Frequent Traveller
odpowiednikiem statusu *A Gold jest status Senator lub HON Circle.

Wiec, moze ktos potwierdzic/zaprzeczyc???

Dzieki


Ostatnio edytowany przez lahcimmm2, 01 Sie 2014 14:46, edytowano w sumie 1 raz
Post/wątek nie na temat - źle dobrany dział na forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 02 Sie 2014 09:34 

Prawie się zgadza. Aegean Gold to status odpowiadający Senatorowi w M&M, a nie HON.
Góra
 PM off
wloczykij2 lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 03 Sie 2014 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 158
HON to rowniez *G


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk, proszę zatem wybaczyć literówki i inne takie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 03 Sie 2014 15:10 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3421
złoty
Wszystkie wyższe statusy niż *G w liniach *A w całym sojuszu są traktowane po prostu jako *G (i nic poza tym), natomiast dają większe przywileje / korzyści w przypadku podróży daną linią / grupą linii zintegrowanych w danym programie *A.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 14 Sie 2014 00:12 

Rejestracja: 25 Sty 2012
Posty: 202
Witam,
Myślę o wyrobieniu Golda w A3, przeczytałem całą masę informacji, większość już zabsorbowałem, ale mam wątpliwości. Proszę o potwierdzenie lub sprostowanie jeżeli coś pomyliłem, może się przyda także innym:
1. do wyrobienia potrzeba 4000 mil + w ciągu kolejnych 12 miesięcy 16000
2. Potem raz na 3 lata lot za mile M&B i status gold trwa
2. Główną zaletą statusu Gold w A3 jest dostęp do saloników na tych samych zasadach co z M&M senator
3. Nie można przetransferować mil z M&B na M&M (tego tak do końca nie wiem), na pewno nie można z M&M na M&B
4. W przypadku codeshare mile liczą się za tego co leci, a nie wystawia bilet. np Bilet wystawia Brussels Airlines, codeshare Lufa(wykonuje lot) to mile M&B jak za LH a nie Brussels Air.
5. jak kupuję bilet na stronie LH to nie podaję nr M&M na stronie tylko przy odprawie podaję kartę z A3 i wtedy naliczą mi mile na M&B.
Dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 14 Sie 2014 00:32 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3421
złoty
1. do wyrobienia potrzeba 4000 mil + w ciągu kolejnych 12 miesięcy 16000
Ogólnie potrzeba 20 k, po osiągnięciu statusu Blue (*S) dalszych 16 k do *G w ciągu roku od daty zdobycia *S
2. Potem raz na 3 lata lot za mile M&B i status gold trwa
Według obecnych zasad, nikt nie zagwarantuje, że się nie zmienią
2. Główną zaletą statusu Gold w A3 jest dostęp do saloników na tych samych zasadach co z M&M senator
Gold A3= SEN LH=inne karty *G w zakresie przywilejów w skali całego sojuszu, a wiec i saloników, natomiast poszczególne programy dają dodatkowe korzyści w ramach danego programu (np. upgrady), A3 tu akurat nic szczegolnego nie oferuje (jakieś wejściówki do fintess)
3. Nie można przetransferować mil z M&B na M&M (tego tak do końca nie wiem), na pewno nie można z M&M na M&B
W żadna stronę nie można
4. W przypadku codeshare mile liczą się za tego co leci, a nie wystawia bilet. np Bilet wystawia Brussels Airlines, codeshare Lufa(wykonuje lot) to mile M&B jak za LH a nie Brussels Air.
Tak. W *A liczy się to, kto wykonywał dany lot fizycznie a nie kto go wystawił
5. jak kupuję bilet na stronie LH to nie podaję nr M&M na stronie tylko przy odprawie podaję kartę z A3 i wtedy naliczą mi mile na M&B.
Tak, możesz od razu do rezerwacji dopisac online numer A3.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Profil Relacje PM off
kubap1 lubi ten post.
 
      
#11 PostWysłany: 18 Sie 2014 14:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2014
Posty: 437
Może nie jest to zbyt atrakcyjne dla wielu FF, ale czy nie prościej jest uzyskać Golda z aktualną promocją SAS :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 18 Sie 2014 14:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 1869
Loty: 577
Kilometry: 1 419 216
złoty
Możesz dokładniej napisać co masz na myśli?
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 18 Sie 2014 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2014
Posty: 437
przemos74 napisał(a):
Możesz dokładniej napisać co masz na myśli?


Żeby nie było setki komentarzy, napisałam wcześniej 'prościej', ale dla "większości" nie koniecznie musi być taniej ;)

http://www.flysas.com/en/us/sas-global/Generic-Pages/EuroBonus/texas/

edit.
wiem, że o tej promocji wcześniej już pisał @kacper451, ale nie wszyscy kochają latanie dla samego latania, tym bardziej w chwili gdy istnieją rozwiązania 'alternatywne' ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 18 Sie 2014 15:15 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1827
niebieski
bobo77 napisał(a):
wiem, że o tej promocji wcześniej już pisał @kacper451, ale nie wszyscy kochają latanie dla samego latania, tym bardziej w chwili gdy istnieją rozwiązania 'alternatywne' ;)


Rozwiązań w cenie którą proponujesz, czyli ponad 11000 PLN jest cała masa. 2 tygodnie temu SAS wrzucił na kilka dni taryfy O i za tripy ARN-PEK r/t oraz ARN-NYC r/t, które dawały *G trzeba było zapłacić 2700 PLN, czyli jakieś 4 razy mniej niż Twoja propozycja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 18 Sie 2014 15:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 1869
Loty: 577
Kilometry: 1 419 216
złoty
@up, czy to o czym piszesz można jakoś łatwo śledzić? Potrzebuję lotu SASem w tej taryfie na styczeń, żeby zrobić *G. Interesuje mnie głównie NYC.
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 18 Sie 2014 16:11 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1827
niebieski
przemos74 napisał(a):
@up, czy to o czym piszesz można jakoś łatwo śledzić? Potrzebuję lotu SASem w tej taryfie na styczeń, żeby zrobić *G. Interesuje mnie głównie NYC.


Te taryfy pojawiają się rzadko i wiszą w systemie tylko kilka dni. W ciągu ostatnich kilku miesięcy pojawiały się tylko 2 razy (chyba, że coś przegapiłem). Szkoda, że się nie załapałeś na promo sprzed kilku dni, bo NYC na styczeń był.

Informacje o tym były choćby tu: http://www.fly4free.com/new-york-from-s ... r-314-eur/ i tu: http://www.fly4free.com/cheap-flights-t ... n-392-eur/

Najniższe ceny w obu przypadkach były z ARN do PEK i NYC i wynosiły 314-323 EUR, w zależności od OTA i kierunku. Konkurencja DY sprawi zapewne, że częściej będziemy widzieć takie promocje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 18 Sie 2014 16:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 1869
Loty: 577
Kilometry: 1 419 216
złoty
Dziękuję za informację, będę śledził system rezerwacyjny SAS. Czy w tej taryfie było też CPH-SFO? Zależy mi, że dalej skoczyć do HNL (za mile z Delty) w styczniu lub zrobić jakiś trip po parkach w USA, ponieważ zimnego Nowego Jorku mam już trochę dosyć.
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off
moon13 uważa post za pomocny.
 
      
#18 PostWysłany: 18 Sie 2014 16:54 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1827
niebieski
przemos74 napisał(a):
Dziękuję za informację, będę śledził system rezerwacyjny SAS. Czy w tej taryfie było też CPH-SFO? Zależy mi, że dalej skoczyć do HNL (za mile z Delty) w styczniu lub zrobić jakiś trip po parkach w USA, ponieważ zimnego Nowego Jorku mam już trochę dosyć.


Chyba tak, ale sporo wyższa. Nie znam zbyt dobrze programu DL, ale chyba nie jest distance-based i koszt z SFO do HNL będzie taki sam jak NYC-HNL, ale mogę się mylić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 23 Sie 2014 22:45 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1048
Wszyscy wiemy, że SAS brzmi najlepiej bo jest 100% mil, ale w Lufthansie też jest 100% za klasy M, H, G, U. Sprawdzał ktoś czy nie opłaca się dopłacić do danego koszyka? Może te ceny nie będą dużo gorsze niż SAS, a siatka połączeń Lufy jest dużo bogatsza.
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
07_Zgłoś.Się lubi ten post.
 
      
#20 PostWysłany: 23 Sie 2014 23:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 719
niebieski
bartek. napisał(a):
Wszyscy wiemy, że SAS brzmi najlepiej bo jest 100% mil, ale w Lufthansie też jest 100% za klasy M, H, G, U. Sprawdzał ktoś czy nie opłaca się dopłacić do danego koszyka? Może te ceny nie będą dużo gorsze niż SAS, a siatka połączeń Lufy jest dużo bogatsza.


Chętnie podepnę się pod prośbę Bartka. W jaki sposób wyszukiwać tych "lepszych" połączeń u OTA w LH?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group