Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 572 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 23 Sie 2014 23:08 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1837
niebieski
bartek. napisał(a):
Wszyscy wiemy, że SAS brzmi najlepiej bo jest 100% mil, ale w Lufthansie też jest 100% za klasy M, H, G, U. Sprawdzał ktoś czy nie opłaca się dopłacić do danego koszyka? Może te ceny nie będą dużo gorsze niż SAS, a siatka połączeń Lufy jest dużo bogatsza.


07_Zgłoś.Się napisał(a):
Chętnie podepnę się pod prośbę Bartka. W jaki sposób wyszukiwać tych "lepszych" połączeń u OTA w LH?


http://matrix.itasoftware.com
advanced routing codes: LH+/ f bc=m|bc=h|bc=g|bc=u
jeśli chodzi o rezerwację w konkretnej klasie, to najlepiej przez agenta.


Ostatnio edytowany przez blasto, 23 Sie 2014 23:10, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 23 Sie 2014 23:10 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1092
niebieski
A czy ktoś sprawdzał opłacalność tego w kwestii cen może? Wiem, że mogę zadzwonić i pytać o konkretne połączenia, ale może ktoś ma z tym doświadczenie?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 23 Sie 2014 23:11 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1837
niebieski
bartek. napisał(a):
A czy ktoś sprawdzał opłacalność tego w kwestii cen może? Wiem, że mogę zadzwonić i pytać o konkretne połączenia, ale może ktoś ma z tym doświadczenie?


Jeden post wyżej podałem jak szukać cen w tych klasach w ITA...
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 23 Sie 2014 23:12 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1092
niebieski
I te ceny są zgodne z rzeczywistością? Zawsze miałem średnie doświadczenie w tym temacie? Zazwyczaj okazywało się wszystko droższe w pewien sposób niż na ITA..
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 23 Sie 2014 23:17 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1837
niebieski
bartek. napisał(a):
I te ceny są zgodne z rzeczywistością? Zawsze miałem średnie doświadczenie w tym temacie? Zazwyczaj okazywało się wszystko droższe w pewien sposób niż na ITA..


W ogromnej większości przypadków kompetentny agent powinien zarezerwować bilet w tych cenach, które pokazuje ITA (plus prowizja).
Zazwyczaj nie mam problemów ze znajdowaniem cen, które widać ITA, szczególnie w przypadku zwykłych, prostych tras.
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 25 Sie 2014 13:26 

bartek. napisał(a):
A czy ktoś sprawdzał opłacalność tego w kwestii cen może? Wiem, że mogę zadzwonić i pytać o konkretne połączenia, ale może ktoś ma z tym doświadczenie?


W moim przypadku trasa SKG - ARN - ATH była tańsza z SASem w economy premium - klasa rezerwacyjna A (ca. 300EUR i dająca ponad 5700 mil). Generalnie zbieranie mil z LH, OS, LO czy LX jest, jak dla mnie znacznie trudniejsze, niż z SK.
Góra
 PM off  
 
#27 PostWysłany: 23 Wrz 2014 09:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 9666
HON fly4free
Już wkrótce trochę trudniej będzie zdobyć i utrzymać status Gold w M&B. Powodem jest łączenie się programów Aegeana i Olympic Airlines. Teraz aby zdobyć status Gold wystarczyło zdobyć 20k mil, a aby go utrzymać wystarczyło odbyć 1 lot Star Alliance. Już niedługo trzeba będzie spełnić warunki utrzymania statusu w ciągu każdego roku (nie piszą czy też wystarczy 1 lot). Aby uzyskać status Gold podobno ma być konieczne odbycie 4 lotów Aegean/Olympic + zdobycie 12k mil lub zdobycie 24k mil w ciągu roku.
Na niektórych blogach zalecają zrobić Status Match do programów innych linii SA, np. Turkish Airlines, który daje status na 2 lata.
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 23 Wrz 2014 09:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 802
niebieski
Świetna informacja, jeżeli nie zmienią się warunki utrzymania statusu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 23 Wrz 2014 09:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2803
niebieski
skrzat napisał(a):
Już wkrótce trochę trudniej będzie zdobyć i utrzymać status Gold w M&B. Powodem jest łączenie się programów Aegeana i Olympic Airlines. Teraz aby zdobyć status Gold wystarczyło zdobyć 20k mil, a aby go utrzymać wystarczyło odbyć 1 lot Star Alliance. Już niedługo trzeba będzie spełnić warunki utrzymania statusu w ciągu każdego roku (nie piszą czy też wystarczy 1 lot). Aby uzyskać status Gold podobno ma być konieczne odbycie 4 lotów Aegean/Olympic + zdobycie 12k mil lub zdobycie 24k mil w ciągu roku.
Na niektórych blogach zalecają zrobić Status Match do programów innych linii SA, np. Turkish Airlines, który daje status na 2 lata.

skąd info? Do kiedy obowiązują stare zasady zdobycia golda?
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 23 Wrz 2014 10:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 9666
HON fly4free
Blackall napisał(a):
skrzat napisał(a):
Już wkrótce trochę trudniej będzie zdobyć i utrzymać status Gold w M&B. Powodem jest łączenie się programów Aegeana i Olympic Airlines. Teraz aby zdobyć status Gold wystarczyło zdobyć 20k mil, a aby go utrzymać wystarczyło odbyć 1 lot Star Alliance. Już niedługo trzeba będzie spełnić warunki utrzymania statusu w ciągu każdego roku (nie piszą czy też wystarczy 1 lot). Aby uzyskać status Gold podobno ma być konieczne odbycie 4 lotów Aegean/Olympic + zdobycie 12k mil lub zdobycie 24k mil w ciągu roku.
Na niektórych blogach zalecają zrobić Status Match do programów innych linii SA, np. Turkish Airlines, który daje status na 2 lata.

skąd info? Do kiedy obowiązują stare zasady zdobycia golda?

W przyszłym miesiąc mają rozsyłać maile. Info jest np. tu: http://www.dansdeals.com/archives/52315
Podobno będą 3 poziomy statusu, zamiast dotychczasowych 2: http://forums.dansdeals.com/index.php?t ... #msg920247
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 24 Wrz 2014 20:59 

http://www.newmilesandbonus.com/en#faq

48k albo 12k na Silver + 24k + 4 loty z A3 żeby mieć Golda
Góra
 PM off  
 
#32 PostWysłany: 24 Wrz 2014 21:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2803
niebieski
z tego co widze aby go utrzymać trzeba spełniać coroczne warunki, czy się myle?

Cytuj:
How do I keep my Silver or Gold Tier?
To retain your tier, you have a fixed 12-month period from the date of your upgrade or renewal of your tier in which to collect the required amount of Tier Miles and take the required number of flights.
[...]
To remain in the Gold Tier, you need to collect 12,000 Tier Miles, including 4 flights with AEGEAN and/or Olympic Air, or collect a total of 24,000 Tier Miles regardless of which airline you chose to fly with.
If you have not managed to retain your tier, you will move back to the previous tier.

Nie jestem pewien jak interpretować utrzymanie statusu..


Ostatnio edytowany przez Blackall, 24 Wrz 2014 21:15, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 24 Wrz 2014 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 802
niebieski
Moim zdaniem jest tak:
Blue do Silver: 12k + 2 loty A3 lub 24k
Silver do Gold: 24k + 4 loty A3 lub 48k
Z Blue do Gold: 36k + 6 lotów A3 lub 72k

Koniec
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 24 Wrz 2014 21:19 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7692
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
Blackall napisał(a):
z tego co widze aby go utrzymać trzeba spełniać coroczne warunki, czy się myle?

Cytuj:
How do I keep my Silver or Gold Tier?
To retain your tier, you have a fixed 12-month period from the date of your upgrade or renewal of your tier in which to collect the required amount of Tier Miles and take the required number of flights.
[...]
To remain in the Gold Tier, you need to collect 12,000 Tier Miles, including 4 flights with AEGEAN and/or Olympic Air, or collect a total of 24,000 Tier Miles regardless of which airline you chose to fly with.
If you have not managed to retain your tier, you will move back to the previous tier.

Nie jestem pewien jak interpretować utrzymanie statusu..


Niestety tak, więc kiepsko to wygląda.

Teraz pytanie, czy mając już Golda, dostanie się przedłużenie tylko na przyszły rok, czy też do końca obecnej ważności karty (ja np. mam do grudnia 2016)?
Będzie pewnie trzeba poczekać na indywidualny mail, ale wygląda na to, że konieczny będzie status match. Oby tylko nie zaczęto odrzucać tych z M&B, bo ruch niewątpliwie będzie spory.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 24 Wrz 2014 21:30 

Nie rozumiem tylko tego - The current Basic Tier members as well as the Blue Tier members will be granted the Blue New Miles+Bonus Tier. The new Silver Tier will be granted to the Blue members that have accrued more than 8,000 Tier Miles (including at least 2 flights with Aegean or Olympic Air) or 16,000 Tier Miles in total, within the past 12 months from the new Miles+Bonus launch date (24/11/2014). Current Gold members will be automatically transferred to the Gold Tier, regardless of their past flight activity. - nie ma informacji co z osobami, które do 24/11 zdobędą status Gold. Bo się poważnie zastanawiam czy nie klepnąć lotu byle gdzie (zamiast kombinować z lotem do PL na święta), żeby mieć 20k mil na koncie.
Góra
 PM off  
 
#36 PostWysłany: 24 Wrz 2014 21:44 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1837
niebieski
panlukasz napisał(a):
Nie rozumiem tylko tego - The current Basic Tier members as well as the Blue Tier members will be granted the Blue New Miles+Bonus Tier. The new Silver Tier will be granted to the Blue members that have accrued more than 8,000 Tier Miles (including at least 2 flights with Aegean or Olympic Air) or 16,000 Tier Miles in total, within the past 12 months from the new Miles+Bonus launch date (24/11/2014). Current Gold members will be automatically transferred to the Gold Tier, regardless of their past flight activity. - nie ma informacji co z osobami, które do 24/11 zdobędą status Gold. Bo się poważnie zastanawiam czy nie klepnąć lotu byle gdzie (zamiast kombinować z lotem do PL na święta), żeby mieć 20k mil na koncie.


To akurat wydaje mi się oczywiste. Do czasu odpalenia nowego programu obowiązują dotychczasowe zasady.

-- 24 Wrz 2014 20:45 --

swiezak napisał(a):
Takie pytanie do Was, czy nie lepiej się teraz na OZ albo TK przerzucić, mam na luty zabookowane dwa loty które miały mi dać golda ale w sumie w TK gold zostaje na 2 lata


Zrób golda w A3, a jak się będzie kończył zmatchuj do TK. Jeśli nic się nie zmieni, w ten sposób załatwisz sobie golda na 3 lata.

12k. + 4 loty A3 to wciąż stosunkowo niewielkie wymagania do utrzymania statusu moim zdaniem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 24 Wrz 2014 22:33 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1837
niebieski
swiezak napisał(a):
Ale czy teraz nie jest tak, że nie latając A3 ciężej jest wyrobić golda w A3 niż w TK?
niby z tego co piszecie na golda potrzeba 48k+24k mil (chociaż mi się wydaje, że tak jak wszędzie po prostu 48k)
Utrzymać status w TK utrzymam co roku, pytanie tylko czy nie zacząć od razu w niego inwestować.
Polskie krajówki to tam dają minimum 500mil więc 30 krajówek (a'la TS) i jakieś 2 loty do stanów i status by był.


A nie łatwiej zrobić 4 lotów A3 (à la TS) i jeden lot SK?
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 24 Wrz 2014 22:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Cze 2013
Posty: 193
Aegean zmienił warunki dot. M&B:
Silver: 8,000 miles within 12 months (including at least 2 Aegean or Olympic Air flights) or a total of 16,000 miles, regardless of which airline you choose to fly with

Gold: 12,000 miles within 12 months (including at least 4 Aegean or Olympic Air flights) or a total of 24,000 miles, regardless of which airline you choose to fly with

Więcej: http://www.newmilesandbonus.com/en
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 24 Wrz 2014 23:54 

Rejestracja: 15 Sty 2014
Posty: 245
jocenty napisał(a):
Aegean zmienił warunki dot. M&B:
Silver: 8,000 miles within 12 months (including at least 2 Aegean or Olympic Air flights) or a total of 16,000 miles, regardless of which airline you choose to fly with

Gold: 12,000 miles within 12 months (including at least 4 Aegean or Olympic Air flights) or a total of 24,000 miles, regardless of which airline you choose to fly with

Więcej: http://www.newmilesandbonus.com/en


ale te warunki masz przy utrzymaniu statusu a nie przy zdobyciu, bo tak właściwie to nie napisałeś
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 25 Wrz 2014 04:16 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2796
srebrny
swiezak napisał(a):
Ale czy teraz nie jest tak, że nie latając A3 ciężej jest wyrobić golda w A3 niż w TK?
niby z tego co piszecie na golda potrzeba 48k+24k mil (chociaż mi się wydaje, że tak jak wszędzie po prostu 48k)
Utrzymać status w TK utrzymam co roku, pytanie tylko czy nie zacząć od razu w niego inwestować.
Polskie krajówki to tam dają minimum 500mil więc 30 krajówek (a'la TS) i jakieś 2 loty do stanów i status by był.



Z krajówkami nie jest tak wesoło - bo klasa U (a tam sa najtańsze krajówki) nie daje mil w TK.
Niemniej jak ktoś lata Lotem, to mimo wszystko TK jest korzystniejsze niż A3
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 572 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group