Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 12 Sty 2014 01:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Paź 2011
Posty: 866
Loty: 128
Kilometry: 82 783
srebrny
Kadet napisał(a):
Booking.com odpowiada na opinie na trustpilot.com:
Cytuj:
Hello XXX,

I am sorry to hear about this.
Can you provide your booking number so that I can look into this for you?

Regards,
Kristen
Booking.com Customer Service Team


W jaki sposób mamy im wysłać ten nr? Tego już nie określili :evil:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎 Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎
Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎 Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎
#42 PostWysłany: 12 Sty 2014 01:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 301
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Może w komentarzu? Jeżeli dyskusja byłaby kontynuowana publicznie, booking.com nie mógłby sobie pozwolić na olewanie klienta, jak to miało miejsce do tej pory.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 12 Sty 2014 01:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
DMW napisał(a):
...

Małe sprostowanie: booking.com pobiera od hotelu prowizję w wysokości 8-12% (nie 25%).

ja słyszałem, że nawet 20%
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 12 Sty 2014 01:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
tomasz.tomczuk napisał(a):
Tematy z anulacją hoteli są lepsze niż komedia w kinie :lol:

Można nawet powiedzieć, że to film z gatunku komedii pomyłek :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Klebek lubi ten post.
 
      
#45 PostWysłany: 12 Sty 2014 02:22 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1006
niebieski
jacob94 napisał(a):
Kadet napisał(a):
Booking.com odpowiada na opinie na trustpilot.com:
Cytuj:
Hello XXX,

I am sorry to hear about this.
Can you provide your booking number so that I can look into this for you?

Regards,
Kristen
Booking.com Customer Service Team


W jaki sposób mamy im wysłać ten nr? Tego już nie określili :evil:

Witam. To nie ma znaczenia. W opiniach są tacy co podawali numer rezerwacji a i tak booking com prosi o ich podanie...automat. Aby coś się działo.
Mnie niepokoi jeszcze jedno. To nie tylko booking.com. Czy zapominamy o venere.com, o agoda? Oni anulowali rezerwacje w tych samych /prawie/ hotelach. Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 12 Sty 2014 02:26 

Rejestracja: 18 Gru 2011
Posty: 289
niebieski
Fajnie wyglada pierwsza strona na trustpilot.com, same 1 * od osob z jednym komentarzem i pl w sygnaturce :lol:


E: a nie, jakis bratanek sie trafil :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 12 Sty 2014 02:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 301
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
orfik11 napisał(a):
Witam. To nie ma znaczenia. W opiniach są tacy co podawali numer rezerwacji a i tak booking com prosi o ich podanie...automat. Aby coś się działo.

Opinię można edytować i tak zapewne zrobiły niektóre osoby. Przed odpowiedzią ze strony booking.com nie widziałem żadnych numerów rezerwacji w opiniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 12 Sty 2014 02:53 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1505
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
namteH napisał(a):
DMW napisał(a):
...

Małe sprostowanie: booking.com pobiera od hotelu prowizję w wysokości 8-12% (nie 25%).

ja słyszałem, że nawet 20%


Dwóch hotelarzy mówiło mi 12% (jeden pokazał mi nawet rachunek z bookingu z tą prowizją), jeden że 8%. Najlepiej niech się wypowie ktoś z branży (np. Joael).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 12 Sty 2014 02:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
DMW napisał(a):
namteH napisał(a):
DMW napisał(a):
...

Małe sprostowanie: booking.com pobiera od hotelu prowizję w wysokości 8-12% (nie 25%).

ja słyszałem, że nawet 20%


Dwóch hotelarzy mówiło mi 12% (jeden pokazał mi nawet rachunek z bookingu z tą prowizją), jeden że 8%. Najlepiej niech się wypowie ktoś z branży (np. Joael).

mi tez hotelarz to powiedział. i chyba za te extra oferty, żeby tam się coś pojawiło, to też chyba trzeba coś odpalić.
tak czy siak, nie jest to mała kasa!
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 12 Sty 2014 03:15 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Kadet napisał(a):
Booking.com odpowiada na opinie na trustpilot.com:
Cytuj:
Hello XXX,

I am sorry to hear about this.
Can you provide your booking number so that I can look into this for you?

Regards,
Kristen
Booking.com Customer Service Team


Dobrze, znaczy zabolała ich szybko spadająca ocena na trustpilot.com :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 12 Sty 2014 05:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 1063
Loty: 678
Kilometry: 770 565
niebieski
W ubieglym roku rezerwowalem hotel Novotel w Bangkoku w cenie ok 70% najnizszej ceny w trakcie "Super Sale" - byl to taki sam blad jak ten w Berlinie jednakze booking.com zadzwonil do mnie i powiedzial ze sa zmuszeni anulowac moja rezerwacje pomimo moich sprzeciwow (telefonicznych i mailowych). Pozniej zarezerowalem hotel we Wloszech to juz nawet nikt z booking.com nie raczyl zadzwonic tylko anulowali automatycznie. Od tamtego czasu nie walcze z booking.com i nie trace na to czasu bo niestety nie wygracie.

Zeby jednak nie bylo ze tylko hejtuje:
1. booking.com zarejestrowany jest w Holandii
2. 12% jest od standardowego hotelu/pensjonatu/motelu
3. duze sieci hotelowe moga negocjowac prowizje dla calej sieci
4. oprocz prowizji za okreslona ilosc sprzedanych przez booking.com noclegow (niezaleznie od ceny) hotel oddaje za darmo okreslona ilosc pokoi dwuosobowych (przychod z pokoju = zysk booking.com)
5. Priceline.com jest wlascicielem takich marek jak: agoda.com, booking.com, traveljigsaw.com oraz kayak.com. Kazdy z brandow jest dedykowany na inny rynek badz do innych klientow

Nie umiem zamieszczac plikow na forum ale dysponuje umowa z booking.com oraz warunkami wspolpracy portalu z hotelem z marca 2011 - w trakcie walki o Novotel Bangkok nie raz cytowalem paragrafy z tej umowy ale wszystko na nic.

P.S. 1 Mam zasade aby kazda cene znaleziona na booking.com konfrontowac z dzialem rezerwacji hotelu. Nie korzystam juz z tego portalu i wszystkich innych nalezacych do priceline.com. W wielu hotelach dzialy rezerwacji beda szczesliwe z braku koniecznosci oplaty prowizji. Zachecam wszytskich aby po prostu zaglosowali nogami.

P.S. 2 Booking.com jest takim potentatem na rynku rezerwacji hotelarskich, ze moze robic praktycznie co mu sie tylko podoba i wszyscy sa od niego uzaleznieni.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#52 PostWysłany: 12 Sty 2014 06:33 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2659
platynowy
karder napisał(a):
Nie umiem zamieszczac plikow na forum ale dysponuje umowa z booking.com oraz warunkami wspolpracy portalu z hotelem z marca 2011 - w trakcie walki o Novotel Bangkok nie raz cytowalem paragrafy z tej umowy ale wszystko na nic.
Wrzuć na http://upl.co i podaj tutaj link. Chętnie przeczytam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 12 Sty 2014 07:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 1063
Loty: 678
Kilometry: 770 565
niebieski
NBE322 napisał(a):
karder napisał(a):
Nie umiem zamieszczac plikow na forum ale dysponuje umowa z booking.com oraz warunkami wspolpracy portalu z hotelem z marca 2011 - w trakcie walki o Novotel Bangkok nie raz cytowalem paragrafy z tej umowy ale wszystko na nic.
Wrzuć na http://upl.co i podaj tutaj link. Chętnie przeczytam.

Dzieki za pomoc, NBE322. Ponizej linki do dokumentow:
umowa z hotelem: http://www.upl.co/uploads/Umowa.pdf
warunki wspolpracy: http://www.upl.co/uploads/Warunki-Wsppracy-Booking.pdf
prezentacja dla hoteli: http://www.upl.co/uploads/Booking.pdf
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 12 Sty 2014 10:48 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7357
HON fly4free
kendi napisał(a):
Kadet napisał(a):
Booking.com odpowiada na opinie na trustpilot.com:
Cytuj:
Hello XXX,

I am sorry to hear about this.
Can you provide your booking number so that I can look into this for you?

Regards,
Kristen
Booking.com Customer Service Team

Dobrze, znaczy zabolała ich szybko spadająca ocena na trustpilot.com :)

standardowe zachowanie, to samo odpisują na facebooku. potem dostajesz odpowiedź, że niestety hotel nie może akceptować rezerwacji w tej cenie, więc i tu nie liczyłbym na jakiś efekt

edit - aczkolwiek do akcji się przyłączam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 12 Sty 2014 17:49 

Rejestracja: 21 Sty 2013
Posty: 261
Loty: 117
Kilometry: 216 681
niebieski
Tez jutro napiszę odpowiednią opinie! (dziś już nie mam kiedy)
Bardzo dobra inicjatywa Maris !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 12 Sty 2014 18:19 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Wczoraj korespondowałem ze stowarzyszeniem Konsumentów Polskich.

"Szanowny Panie,

co do zasady przedsiębiorca prowadzacy sprzedaż internetową może anulować zamówienie, gdy towar lub usługa są niedostępne (wynika to z art. 12 ust. 2 ustawy z 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrzadzoną przez produkt niebezpieczny). Oczywiście, nie może skorzystać z tej możliwości, gdy towar/usługa w rzeczywistości dostępne są.

Jednak w przypadkach takich jak Pański, a więc gdy towar/usługa o znacznej wartości rynkowej zaoferowany został za symboliczną cenę, sprzedawca może powołać się na art. 84 Kodeksu cywilnego:

§ 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można uchylić się od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak oświadczenie woli było złożone innej osobie, uchylenie się od jego skutków prawnych dopuszczalne jest tylko wtedy, gdy błąd został wywołany przez tę osobę, chociażby bez jej winy, albo gdy wiedziała ona o błędzie lub mogła z łatwością błąd zauważyć; ograniczenie to nie dotyczy czynności prawnej nieodpłatnej.
§ 2. Można powoływać się tylko na błąd uzasadniający przypuszczenie, że gdyby składający oświadczenie woli nie działał pod wpływem błędu i oceniał sprawę rozsądnie, nie złożyłby oświadczenia tej treści (błąd istotny).

Jeśli w Pańskim przypadku błąd był łatwy do zauważenia oraz był istotny, to od umowy hotel miał prawo się uchylić."


"Szanowny Panie,

umowa została zawarta z hotelem i do niego wyłącznie kieruje Pan swoje roszczenie. Spór zatem należy prowadzić z hotelem. To on powinien wykazać, że błąd był istotny i łatwy do zauważenia. Należałoby zatem skierować do niego reklamację z żądaniem dostarczenia noclegu z uwagi na fakt, że doszło do zawarcia umowy, a błąd nie miał charakteru istotnego i nie był łatwy do zauważenia, ponieważ wielokrotnie spotykał się Pan z podobnymi ofertami promocyjnymi.

Jeśli hotel nie uzna Pana argumentów, wówczas pozostanie dochodzenie roszczeń na drodze sądowej. Niestety sytuacja nie jest jednoznaczna i trudno przewidzieć, jakie stanowisko zajmie sąd w przedmiotowej sprawie. Zarówno Pana jak i hotelu argumenty wydają się być słuszne. "
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off
Maktravel lubi ten post.
 
      
#57 PostWysłany: 12 Sty 2014 18:32 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1006
niebieski
Maris83 napisał(a):
Jeśli macie taką możliwość - zaangażujcie w akcje znajomych. Opinia spadła im z 8.9 do 8.6, jest to zauważalny spadek! Temat ten widziało już 3500 osób, a zaledwie niewielka część osób zdecydowała się na wystawienie im opinii. Nie możecie mówić sobie, że "moja jedna opinia nic nie zmieni" - bo pomyśli tak kilkaset osób, dzięki którym można by im ocenę zepchnąć do naprawdę niskiego poziomu!

Niech KAŻDY wystawi taką opinie - jeśli zależy Wam na tym, aby w przyszłości takie błędy były uznawane, to jest to właśnie ten moment, w którym możemy to na Booking.com wymóc!

Witam. Statystyka w XXI wieku w każdej firmie to fundament. Rozumiemy to wszyscy. Działajmy. Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#58 PostWysłany: 12 Sty 2014 18:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
RadekRRR napisał(a):
Jeśli hotel nie uzna Pana argumentów, wówczas pozostanie dochodzenie roszczeń na drodze sądowej. Niestety sytuacja nie jest jednoznaczna i trudno przewidzieć, jakie stanowisko zajmie sąd w przedmiotowej sprawie. Zarówno Pana jak i hotelu argumenty wydają się być słuszne. "

Dokładnie to samo powiedział mi prawnik (szanse wygrania nieco poniżej 50%), o czym już pisałem w jednym z wątków hotelowych. Mówiąc krótko, sprawa nie jest oczywista i każda strona ma swoje argumenty. Dziwi mnie to 100% przekonanie niektórych o swojej racji i twierdzenie, że zostali w oczywisty sposób oszukani. Jest to stanowisko zupełnie niewspółmierne do faktycznej sytuacji, która miała miejsce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 12 Sty 2014 18:59 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2659
platynowy
RadekRRR napisał(a):
Jednak w przypadkach takich jak Pański, a więc gdy towar/usługa o znacznej wartości rynkowej zaoferowany został za symboliczną cenę, sprzedawca może powołać się na art. 84 Kodeksu cywilnego:

No chyba jeżeli już to powołując się na podobny artykuł (jeżeli takowy w ogóle istnieje) prawa Ukrainy...? (czy państwa w którym mieści się hotel z którymi mieliśmy umowę)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 12 Sty 2014 19:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
NBE322 napisał(a):
RadekRRR napisał(a):
Jednak w przypadkach takich jak Pański, a więc gdy towar/usługa o znacznej wartości rynkowej zaoferowany został za symboliczną cenę, sprzedawca może powołać się na art. 84 Kodeksu cywilnego:

No chyba jeżeli już to powołując się na podobny artykuł (jeżeli takowy w ogóle istnieje) prawa Ukrainy...? (czy państwa w którym mieści się hotel z którymi mieliśmy umowę)


http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/435-15
Może art. 229?
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group