Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 421 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1026
niebieski
Wątpię w wymierne skutki dla ludzi którym już anulowali rezerwacje, ale przyłączę się, może zmienią swoje podejście na przyszłość.
_________________
Stop making stupid people famous.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:32 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 2722
złoty
Mareckipl napisał(a):
Wątpię w wymierne skutki dla ludzi którym już anulowali rezerwacje, ale przyłączę się, może zmienią swoje podejście na przyszłość.


Moim zdaniem to nie jest przypadek, że teraz niezależnie od kraju wszystkie rezerwacje są anulowane, a pośrednik nie bierze żadnej odpowiedzialności za powyższy fakt. Wygląda, że jeden misiek z drugim na górze robiąc optymalizację kosztów zdecydowali o takiej polityce firmy, ograniczając koszty związane z realizacją takich błędów, a w dalszej kolejności wszelkich problemów z realizacją rezerwacji. Jeżeli nie będzie żadnej reakcji będą przekonani i słuszności wybranej drogi= pewnie premię za zyski będą dla zarządu. Takim podmiotom i zarządzającym na wyobraźnię bardziej działa negatywna akcja marketingowa niż pojedyncza cicha sprawa w sądzie.
Góra
 Relacje PM off
lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1832
Loty: 68
Kilometry: 115 627
niebieski
Dokładnie, potęga internetu jest ogromna. Pamiętacie jakiego szumu narobił profil antync+ na twarzoksiążce? Trąbiły o tym wszystkie inne media, poleciały głowy i sam prezes pisał do autorów akcji.

Ja z bookingu korzystam od 3 czy 4 lat, mam kilka rezerwacji za sobą, nigdy nie było najmniejszych problemów. Na ten rok mam już 4 rezerwacje. I w świetle nowej polityki portalu zaczynam tracić pewność i spokój ducha, zastanawiając się co będzie. Jak mam ufać w sekretne oferty, czasem tam jest ponad 50%, największą jaką dostałem było -76%. Czy mam teraz najpierw pisać do nich i pytać czy to prawdziwa sekretna oferta czy czasem nie błąd? No bo jak się skuszę, ogarnę transport a w pewnym momencie okaże się, że to była pomyłka i się na mnie wypną to kto mi odda zainwestowaną kasę?

Nie bawiłem się w Kijów czy inne oferty z początku stycznia bo i tak bym nie pojechał ale wykorzystanie tych sytuacji do zwrócenia uwagi i wywarcia presji uważam za jak najbardziej słuszne. Również przyłączę się do akcji bo to w naszym przyszłym interesie.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Wrz 2011
Posty: 1175
Zbanowany
napisane :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:48 

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 251
Proponuje wystawić też od razu opinie agodzie. Też uważam że z naszymi rezerwacjami nic już się nie zmieni, ale może zmienić stanowisko portali na przyszłość.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:55 

Rejestracja: 28 Lut 2010
Posty: 405
Loty: 7
Kilometry: 5 251
niebieski
napisane, jestem za!
_________________
Zapraszam na swojego bloga o podróżach i nie tylko...
http://sylvizlotucha.pl/category/podroze/
Góra
 Relacje PM off
11i11 uważa post za pomocny.
 
 
#7 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:55 

Rejestracja: 03 Lis 2013
Posty: 59
Popieram - napisane. Też mi się nie podoba, że mogą sobie bezkarnie rozgrywać co im się tylko podoba. Nawet jak jedna osoba na podstawie tych opinii zrezygnuje to już jakiś sukces. W końcu jeden niezadowolony klient jest "gorszy" niż 10 zadowolonych, więc w tym przypadku taka akcja może się im odbić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:56 

Agoda jest powiązana kapitałowo z booking.com. Wiecie o tym?
Góra
 PM off
patrykdo lubi ten post.
 
 
#9 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:04 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 25
To ma sens jeśli weźmie w tym udział przynajmnije kilkaset osób wiec ludzie nie opie..... się bo do rezerwowania to każdy pierwszy ale jak trzeba trochę popracować to wszyscy to olewają! Booking zmieniło politykę i staje po stronie hoteli - to nieprawda że booking z własnej kieszeni pokrywa koszty takich rezerwacji. Wcześniej wywierali presję przy pomyłkach a teraz to mają gdzieś. Myślicie że jak wy się pomylicie np w miesiącu rezerwacji a nie wybierzecie opcji darmowej rezygnacji to wam zwrócą cokolwiek? Nie ma mowy! Skasują was na pełną kwotę jest wiele takich historii w internecie gdzie np dziadek chory na raka pomylił się w nazwie hotelu i go skasowali na 1400euro! Jeśli teraz ujdzie im to na sucho to uznają że obrali świetną drogę i od teraz tylko klienci będą płacili za swoje błędy. Ja dziś napiszę im cierpki komentarz ale musi nas być cały tłum!
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:07 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 295
oczeranianie portali rezerwacyjnych czy hotelu jest nieuczciwe - jest to błąd ludzki ewidentnie kogoś z hotelu , ja zawsze oceniam problem za i przeciw , każdy rezerwując miał świadomość że jest to nierealna cena i musi zakładać że rezerwacja może być anulowana , tym razem się nie udało , wywieranie presji nic nie przyniesie , bo w przyszłości zmienią tak regulaminy rezerwacji że znalezienie super oferty będzie nierealne lub będzie wspomnieniem a portale i hotele się zabezpieczą - uważam działanie za bezcelowe , pozbawiające nas na przyszłość znalezienia fajnych DEALSów . Myślę że duża ilość rezerwacji w krótkim czasie spowodowała że hotel anulował rezerwacje , myślę że przy paru rezerwacjach by to przeszło - ale ktoś zaczął bić negatywną pianę. w przypadku booking.com to potentat niestety obrasta w pióra ale zbyt globalny by z nimi walczyć i od czasu irytujący na maxa miałem z nimi różne przygody przy normalnych rezerwacjach ( Bez mega obniżek ) to fabryka rezerwacji niestety bardzo irytują ich FORMUŁKOWE odpowiedzi ale nie mamy na to żadnego wpływu , zamiast tracić negatywną energie lepiej szukajmy nowych DEALów


Ostatnio edytowany przez MUC2014, 11 Sty 2014 18:14, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#11 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:11 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 459
konrado12 napisał(a):
To ma sens jeśli weźmie w tym udział przynajmnije kilkaset osób wiec ludzie nie opie..... się bo do rezerwowania to każdy pierwszy ale jak trzeba trochę popracować to wszyscy to olewają! Booking zmieniło politykę i staje po stronie hoteli - to nieprawda że booking z własnej kieszeni pokrywa koszty takich rezerwacji. Wcześniej wywierali presję przy pomyłkach a teraz to mają gdzieś. Myślicie że jak wy się pomylicie np w miesiącu rezerwacji a nie wybierzecie opcji darmowej rezygnacji to wam zwrócą cokolwiek? Nie ma mowy! Skasują was na pełną kwotę jest wiele takich historii w internecie gdzie np dziadek chory na raka pomylił się w nazwie hotelu i go skasowali na 1400euro! Jeśli teraz ujdzie im to na sucho to uznają że obrali świetną drogę i od teraz tylko klienci będą płacili za swoje błędy. Ja dziś napiszę im cierpki komentarz ale musi nas być cały tłum!


Tematy z anulacją hoteli są lepsze niż komedia w kinie :lol:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#12 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1805
Loty: 47
Kilometry: 43 356
złoty
MUC2014 napisał(a):
oczeranianie portali rezerwacyjnych czy hotelu jest nieuczciwe - jest to błąd ludzki ewidentnie kogoś z hotelu , ja zawsze oceniam problem za i przeciw , każdy rezerwując miał świadomość że jest to nierealna cena i musi zakładać że rezerwacja może być anulowana , tym razem się nie udało , wywieranie presji nic nie przyniesie , bo w przyszłości zmienią tak regulaminy rezerwacji że znalezienie super oferty będzie nierealne lub będzie wspomnieniem a portale i hotele się zabezpieczą - uważam działanie za bezcelowe , pozbawiające nas na przyszłość znalezienia fajnych DEALSów . Myślę że duża ilość rezerwacji w krótkim czasie spowodowała że hotel anulował rezerwacje , myślę że przy paru rezerwacjach by to przeszło - ale ktoś zaczął bić negatywną pianę


źle myślisz...
_________________
vivere militare est
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:14 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 25
MUC2014 napisał(a):
oczeranianie portali rezerwacyjnych czy hotelu jest nieuczciwe - jest to błąd ludzki ewidentnie kogoś z hotelu , ja zawsze oceniam problem za i przeciw , każdy rezerwując miał świadomość że jest to nierealna cena i musi zakładać że rezerwacja może być anulowana , tym razem się nie udało , wywieranie presji nic nie przyniesie , bo w przyszłości zmienią tak regulaminy rezerwacji że znalezienie super oferty będzie nierealne lub będzie wspomnieniem a portale i hotele się zabezpieczą - uważam działanie za bezcelowe , pozbawiające nas na przyszłość znalezienia fajnych DEALSów . Myślę że duża ilość rezerwacji w krótkim czasie spowodowała że hotel anulował rezerwacje , myślę że przy paru rezerwacjach by to przeszło - ale ktoś zaczął bić negatywną pianę



Ale nikt nie ma zamiaru ich oczerniać, nikt nie będzie pisał nieprawdy. Ja skorzystałem z usług booking i jestem niezadowolony dlatego wyrażam swoją opinię - tak działa internet, jak nie będziesz po stronie klientów to cię nie będzie wogóle! Jeszcze raz powtórzę - 0,25euro za dobę to pomyłka a 25euro za dobę to promocja a nie nierealna cena - zwłaszcza w martwym sezonie, ja nieraz spałem za dużo niższa kwotę.
I nie bardzo rozumiem twoich insynuacji że zmienią regulamin i nie będzie promocji, możesz to rozwinąć bo nie wiem o co ci chodzi? Jeśli hotel chce robić promocję to ją robi i umieszcza na stronie, co ma do tego regulamin? Zabronią w regulaminie rezerwacji przez stronę booking i odeślą wszystkich do konkurencji?
Góra
 Relacje PM off
lubi ten post.
 
 
#14 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1832
Loty: 68
Kilometry: 115 627
niebieski
MUC2014 napisał(a):
bo w przyszłości zmienią tak regulaminy rezerwacji że znalezienie super oferty będzie nierealne lub będzie wspomnieniem a portale i hotele się zabezpieczą


zdajesz sobie sprawę, że wszelkie regulaminy muszą być zgodne z powszechnie obowiązującym prawem lokalnym? i jest takie coś jak klauzule niedozwolone? jak nie wiedziałeś to już wiesz więc nie siej defetyzmu ;)
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:22 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 25
tomasz.tomczuk napisał(a):
Tematy z anulacją hoteli są lepsze niż komedia w kinie :lol:



To kup popcorn i "oglądaj"
Góra
 Relacje PM off
Shcott lubi ten post.
 
 
#16 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
Dokładnie, negatywna opinia to też opinia. Zanim była pierwsza odpowiedź już odpowiednio ich oceniłem, łączę się w bólu z osobami którym anulowano rezerwacje :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:32 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 588
niebieski
Dołączyłem się do protestu na tych dwóch serwisach.
Zwłaszcza, że brałem rezerwację ze śniadaniem i wcale nie uważam, by cena ok. 40 EUR za pokój była bardzo zaniżona, zważywszy, że była to okazyjna oferta. Poza tym naprawdę zamierzałem z niej skorzystać, nawet ekologiczną naklejkę na wjazd autem w okolice hotelu już sobie wyrobiłem. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:37 

Rejestracja: 25 Cze 2012
Posty: 33
Jaki cel ma ta akcja? Co chcecie osiągnąć? Myślicie, że bookings.com zależy na Waszych rezerwacjach, z których 90% to rezerwacje bardzo dobrych hoteli za 10% ceny? Tracicie swój czas, nie macie nić ciekawszego do roboty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:39 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 2722
złoty
Na trustpilot ocena booking.com spadła z 8.9 do 8.8. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13238
HON fly4free
flus napisał(a):
Dołączyłem się do protestu na tych dwóch serwisach.
Zwłaszcza, że brałem rezerwację ze śniadaniem i wcale nie uważam, by cena ok. 40 EUR za pokój była bardzo zaniżona, zważywszy, że była to okazyjna oferta. Poza tym naprawdę zamierzałem z niej skorzystać, nawet ekologiczną naklejkę na wjazd autem w okolice hotelu już sobie wyrobiłem. ;)


skoro to była cena rynkowa, to nie powinieneś mieć problemu z znalezieniem podobnej, w końcu Berlin to duże miasto z dużą ilością hoteli (a teraz przejrzyj oferty i zobacz co realnie możesz mieć za 40 euro z śniadaniem w cenie) - tematy o anulacjach hoteli to nie jest komedia, to jest tragikomedia!
Góra
 Relacje PM off
gc159128 lubi ten post.
 
 
 [ 421 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group