Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 13 Sty 2014 23:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
lukas63 napisał(a):
po dacie rejestracji make sense każdy z nas może sobie wywnioskować w jakim celu ten user zarejestrował się na tym forum - dlaczego wcześniej się nie udzielałeś na forum?

wcześniej hieny mu nie przeszkadzały ale od nowego roku zmienił podejście, hehehe
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
RadekRRR lubi ten post.
 
      
Zobacz Park Narodowy Krugera 🦒🐘 Tanie loty do RPA od 1756 PLN 🔥 Zobacz Park Narodowy Krugera 🦒🐘 Tanie loty do RPA od 1756 PLN 🔥
Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥 Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥
#102 PostWysłany: 13 Sty 2014 23:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 486
niebieski
Witamy w osobie "make sense" przedstawiciela Buking.
Przykro mi to stwierdzić ale nie prawdziwym jest twój Nick, działasz
bez sensu. Taka jest prawda o tej firmie, nie tylko nie można na nią liczyć
ale po kontakcie z nią czujesz że Cię obraziła.

make sense napisał(a):
Kański napisał(a):
make sense otrzymał ostrzeżenie za zbyt ostre słownictwo i obrażanie użytkowników.

Maris, jeśli chcesz żebym wyciął fragmenty o Tobie odezwij się.


Użytkownik uważa, że tylko ekipa z fly4free znajduje niskie cenowo noclegi, a nie zauważa, że osoba postronna i nie będąca na bieżąco w cenach również może taki okazyjny nocleg kupić i nie spodziewając się anulacji dokupi lot, weźmie urlop itp.


Panie Kański : jest to malo subtelna i obiektywna ocena mojej wypowiedzi. Jezeli Pan sobie zyczy to moze Pan usunac moja cala wypowiedz. Sprostowanie "uzytkownik" wie a nie uwaza ze wiekoszosc osob tutaj udajaych poszkodawane dobrowolnie wypukilo oferte, ktora na pierwszy rzut oka wygladala conajmniej podejrzanie a wie to dlatego bo widzial post w z wklejona oferta.

A co do drugiej czesci Pana wypowiedzi to moim skromny zdaniem taka osoba jest conajmniej naiwna zeby po pierwsze kupic taki nocleg a po drugie dokupic do niego lot itd. Nie musi to byc tez osoba zwiazana z tym forum ale kazda osoba. Clear?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 13 Sty 2014 23:51 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Nowa wiadomość odnośnie noclegu w Paryżu z Stowarzyszenia Konsumentów Polskich

"Szanowny Panie,


zakres odpowiedzialnosci Booking.com jest jasny - odpowiada tylko wówczas, gdy sam zniekształcił ofertę. W odniesieniu zaś do róznicy kwot, chciałabym ponownie wskazać, że jednoznaczna ocena sytuacji jest trudna. Aby zmusić hotel do wykonania umowy, musi Pan obalić argument, że różnica nie była łatwa do zauważenia, ponieważ za 25 EUR można kupić nocleg w tego typu hotelu z uwagi np. na wcześniejsze oferty promocyjne. Błąd jest łatwy do zauważenia nie tylko z powodu przesunięcia przecinka, bo jakby cena wynosiła 2 Euro przy właściwej 175 EUR, to nadal byłby łatwy do zauważenia. Chodzi o to, że nie ma granicy jasno określonej, co jest łatwe do zauważenia, a co przestaje być. Nie musi Pan przekonywać mnie, bo zasadniczo zgadzam się, że czasem oferty mogą być dalece niższe, niż rzeczywiste koszty usługi, a jednak przedsiębiorcy z tylko sobie znanych powodów, takie oferty dopuszczają. Musi Pan przekonać hotel, że powoływanie się na błąd jest niezasadne. "
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#104 PostWysłany: 13 Sty 2014 23:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1380
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
polećmy konkretami żeby nie zaostrzać dyskuski. Argument za argument.

W załączniku, 4* w dużym mieście europejskim. Ja jako osoba będąca na bieżąco nie wiem czy to dobra promocja czy błąd cenowy.
Jak ma to ocenić osoba, która nie zna się na tym zupełnie? Co jeśli po kupnie kupi lot i okaże się, że anulujecie mu rezerwację?

Załączniki:
asd.png
asd.png [ 24.14 KiB | Obejrzany 667 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#105 PostWysłany: 13 Sty 2014 23:57 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Kański napisał(a):
polećmy konkretami żeby nie zaostrzać dyskuski. Argument za argument.

W załączniku, 4* w dużym mieście europejskim. Ja jako osoba będąca na bieżąco nie wiem czy to dobra promocja czy błąd cenowy.
Jak ma to ocenić osoba, która nie zna się na tym zupełnie? Co jeśli po kupnie kupi lot i okaże się, że anulujecie mu rezerwację?


55 Euro to na dzień dzisiejszy jakieś 230 PLN. Uznałbym że to dobra okazja i interesująca promocja, z drugiej strony % obniżka jest dość znacząca. Właściwie taka sama jak w przypadku Paryża. Nowy regulamin booking.com pozwala anulować nawet ofertę za 500 Euro - po prostu napiszą, że to błąd
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:04 

Rejestracja: 13 Sty 2014
Posty: 8
Kański napisał(a):
polećmy konkretami żeby nie zaostrzać dyskuski. Argument za argument.

W załączniku, 4* w dużym mieście europejskim. Ja jako osoba będąca na bieżąco nie wiem czy to dobra promocja czy błąd cenowy.
Jak ma to ocenić osoba, która nie zna się na tym zupełnie? Co jeśli po kupnie kupi lot i okaże się, że anulujecie mu rezerwację?


Na chlopski rozum. Sprawdz czy cena jest faktycznie realna w tym okresie hotelu itp ( na przyklad porownojac hotele w tym samym standardzie w tym samym okresie w tym samym miejscu) i/lub zadzwon do obslugi klienta i upewnij sie ze to jest faktyczna promocja a nie lipa. Ja bym tak zrobil. Szczegolnie teraz wiedzac jakie sa terms and conditions i zasady grarancji najnizszej ceny i tym bardziej tego ze nikt lewych rezerwacji nie bedzie tolerowal....Cudow nie ma. jezeli cena sie potwierdzi to rezerwuj. Ale to jest tylko moje myslenie z ktorym oczywiscie nie musisz sie zgadzac.
Góra
 Profil Relacje PM off
Mixer lubi ten post.
 
      
#107 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:06 

Rejestracja: 13 Sty 2014
Posty: 8
tomgun napisał(a):
To błędy czy promocja? Bardzo proszę użytkownika : "make sense" żeby nam to zinterpretował.
Czym różni się błąd od promocji - proszę o definicję według Booking...
Jak rozróżniać błędy od promocji? Po przecinkach? Gwiazdkach? Ikonkach?


wypraszam sobie insunuacje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:06 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Kański napisał(a):
polećmy konkretami żeby nie zaostrzać dyskuski. Argument za argument.

W załączniku, 4* w dużym mieście europejskim. Ja jako osoba będąca na bieżąco nie wiem czy to dobra promocja czy błąd cenowy.
Jak ma to ocenić osoba, która nie zna się na tym zupełnie? Co jeśli po kupnie kupi lot i okaże się, że anulujecie mu rezerwację?


I to jest bardzo dobry przykład, podważający to co przytoczył make sense. To co wkleił Kański to tylko Oferta Okazyjna a obniżka jest o ponad 85%, podobnie jak było w przypadku Berlina.
Ja osobiście robiąc rezerwacje w Berlinie nie miałem świadomości, że jest to błąd. Owszem cena była bardzo atrakcyjna i dlatego się zdecydowałem. Jednak w tej atrakcyjnej ofercie wszystko było Extra dodatkowo płatne: parking 20 EUR doba, śniadanie 90 PLN od osoby, sauna 20 EUR. Pomyślałem, że i tak wyjdą na swoje robiąc taką ofertę. Dodatkowo pomyślałem, nawet podzieliłem się z kilkoma osobami taką opinią, że być może zobaczyli, że w grudniu 2013 obłożenie było kiepskie to na grudzień 2014 zrobili taką super promocję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#109 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 486
niebieski
Zasugerowałbym przeniesienie Q&A do przedstawiciela Buking do innego osobnego wątku, w tym miejscu wydaje mi się że jest to off-topic
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3081
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
make sense napisał(a):
Kański napisał(a):
polećmy konkretami żeby nie zaostrzać dyskuski. Argument za argument.

W załączniku, 4* w dużym mieście europejskim. Ja jako osoba będąca na bieżąco nie wiem czy to dobra promocja czy błąd cenowy.
Jak ma to ocenić osoba, która nie zna się na tym zupełnie? Co jeśli po kupnie kupi lot i okaże się, że anulujecie mu rezerwację?


Na chlopski rozum. Sprawdz czy cena jest faktycznie realna w tym okresie hotelu itp ( na przyklad porownojac hotele w tym samym standardzie w tym samym okresie w tym samym miejscu) i/lub zadzwon do obslugi klienta i upewnij sie ze to jest faktyczna promocja a nie lipa. Ja bym tak zrobil. Szczegolnie teraz wiedzac jakie sa terms and conditions i zasady grarancji najnizszej ceny i tym bardziej tego ze nikt lewych rezerwacji nie bedzie tolerowal....Cudow nie ma. jezeli cena sie potwierdzi to rezerwuj. Ale to jest tylko moje myslenie z ktorym oczywiscie nie musisz sie zgadzac.

Na chłopski rozum to bilety ryanaira za złotówkę też nie są realne, a jednak za tyle się lata (latało) i to nie były żadne błędy tylko promocja.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#111 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1380
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
make sense napisał(a):
Kański napisał(a):
polećmy konkretami żeby nie zaostrzać dyskuski. Argument za argument.

W załączniku, 4* w dużym mieście europejskim. Ja jako osoba będąca na bieżąco nie wiem czy to dobra promocja czy błąd cenowy.
Jak ma to ocenić osoba, która nie zna się na tym zupełnie? Co jeśli po kupnie kupi lot i okaże się, że anulujecie mu rezerwację?


Na chlopski rozum. Sprawdz czy cena jest faktycznie realna w tym okresie hotelu itp ( na przyklad porownojac hotele w tym samym standardzie w tym samym okresie w tym samym miejscu) i/lub zadzwon do obslugi klienta i upewnij sie ze to jest faktyczna promocja a nie lipa. Ja bym tak zrobil. Szczegolnie teraz wiedzac jakie sa terms and conditions i zasady grarancji najnizszej ceny i tym bardziej tego ze nikt lewych rezerwacji nie bedzie tolerowal....Cudow nie ma. jezeli cena sie potwierdzi to rezerwuj. Ale to jest tylko moje myslenie z ktorym oczywiscie nie musisz sie zgadzac.



Rozumiem, że rezerwując jeden hotel mam mieć rozeznanie w rynku hoteli w tym mieście, w podobnych terminach oraz mam nie wierzyć, że w ramach normalnej konkurencji jakiś hotel wypuści parę pokoi taniej niż inne?

Druga kwestia: Jaki ma sens rezerwowanie online przez pośrednika skoro muszę dzwonić do booking, ten z kolei musi dzwonić do hotelu i dopytywać czy cena jest ok czy jest błędem. Wybacz, ale to bezsens. Gdybym chciał to zadzwoniłbym do hotelu, ale po to jest internet żebym nie musiał dzwonić. Po to również jest odpowiedzialność hotelu i pośrednika bym nie musiał się zastanawiać tydzień czy akurat booking/hotel nie zechce mi odwołać rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#112 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1686
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
make sense napisał(a):
Kański napisał(a):
polećmy konkretami żeby nie zaostrzać dyskuski. Argument za argument.

W załączniku, 4* w dużym mieście europejskim. Ja jako osoba będąca na bieżąco nie wiem czy to dobra promocja czy błąd cenowy.
Jak ma to ocenić osoba, która nie zna się na tym zupełnie? Co jeśli po kupnie kupi lot i okaże się, że anulujecie mu rezerwację?


Na chlopski rozum. Sprawdz czy cena jest faktycznie realna w tym okresie hotelu itp


To chyba jakiś żart? Widzę promocje w sklepie i mam iść do informacji zapytać czy to prawdziwa cena?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#113 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 486
niebieski
Chłopski rozum obnażył jak bardzo system rezerwacyjny Booking.com jest dziurawy.
Niestety ten coming-out pokazał również brak profesjonalizmu w tej firmie.
Na użytkowników chcieliby przerzucić koszty weryfikacji swoich ofert.
"Zauważyłeś fajną ofertę dzwoń do nas, sprawdzimy czy naprawdę jest tak dobra jak Ci się wydaje:)"
-Horror
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#114 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1380
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
Może jest ktoś chętny kto zbierze te wszystkie screeny do kupy i napisze komentarz do tego, który można by wysłać bookingowi i poprosić ich o opinię na temat rozróżniania co jest promocją, a co błędem hotelowym?

Może na podstawie tego dadzą nam instrukcję :D

Btw, opinia, żeby dzwonić telefonicznie do pośrednika po znalezieniu i rezerwacji przez internet dobrej oferty jest cofaniem się w rozwoju ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#115 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Cytuj:
Sprawdz czy cena jest faktycznie realna w tym okresie hotelu itp ( na przyklad porownojac hotele w tym samym standardzie w tym samym okresie w tym samym miejscu) i/lub zadzwon do obslugi klienta i upewnij sie ze to jest faktyczna promocja


heheheheheheh normalnie deski zaliczyłem - to po co jest ten cały booking????
Góra
 Profil Relacje PM off
Kański lubi ten post.
 
      
#116 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:38 

Rejestracja: 13 Sty 2014
Posty: 8
pawi napisał(a):
make sense napisał(a):
Kański napisał(a):
polećmy konkretami żeby nie zaostrzać dyskuski. Argument za argument.

W załączniku, 4* w dużym mieście europejskim. Ja jako osoba będąca na bieżąco nie wiem czy to dobra promocja czy błąd cenowy.
Jak ma to ocenić osoba, która nie zna się na tym zupełnie? Co jeśli po kupnie kupi lot i okaże się, że anulujecie mu rezerwację?


Na chlopski rozum. Sprawdz czy cena jest faktycznie realna w tym okresie hotelu itp


To chyba jakiś żart? Widzę promocje w sklepie i mam iść do informacji zapytać czy to prawdziwa cena?


Hipotetycznie: idziesz do sklepu, widzisz promocje TV za smiesznie niska cene. Bierzesz go oczywsicie pod pache. Przy kasie okazuje sie ze cena jest nie wlasciwa bo jakas panna postawila cene ktora miala znalezc sie na zelazkach obok telewizorow LCD...

Teraz pytanie: czy sadzisz ze Pani przy kasie wypusci Cie ze sklepu zadajac oplaty znacznie nizszej czy jednak uprzejmie cie poinformuje ze byl to blad i zadada ceny wlasciej?

Jezeli to drugie to czy tez wkorczysz na droge krucjaty przeciwko jakies sieciowce czy tylko przyjmiesz przeprosiny i uznasz to za niefortunna sytuacje?

Tutaj mamy podobna sytuacje. co prawda nie wchodzisz w stosunek prawny ze sklepem lapiac za TV i wnoszac go do kasy ale przyklad obrazuje chyba dobrze zasady dzialania firm i takze promocji.

Nawiasem mowiac to jest tylko moja interpretacja rzeczywistosci a nie wypowiedz specjalisty o prawa,zasad sklepowych itd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1380
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
Cytuj:
Przy kasie okazuje sie ze cena jest nie wlasciwa bo jakas panna postawila cene ktora miala znalezc sie na zelazkach obok telewizorow LCD...


Jeśli opis się zgadzał i jest to opis do tego telewizora to mogę wziąć go za tą cenę która jest postawiona i opisuje ten produkt.

Edit: Przyznasz się, że pracujesz dla booking czy nie?
Fajnie gdyby była tu osoba, która mogłaby przekazać uwagi wyżej. Sytuacja w której nie wiemy czy to dobra oferta czy błąd jest odrobinę "chora" i myślę, że przydałyby się jakieś rozwiązania - z korzyścią dla obu stron.

Rozwiązanie jakim nazywasz dzwonienie do booking z pytaniem o cenę to kiepskie rozwiązanie. Hotel/pośrednik powinien w jakiś sposób odpowiadać za swoje błędy i mieć świadomość ich konsekwencji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#118 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:47 

Rejestracja: 26 Wrz 2013
Posty: 1
Kański napisał(a):
Cytuj:
Przy kasie okazuje sie ze cena jest nie wlasciwa bo jakas panna postawila cene ktora miala znalezc sie na zelazkach obok telewizorow LCD...


Jeśli opis się zgadzał to mogę wziąć telewizor za tą cenę która jest postawiona i opisuje ten produkt.



Dokładnie, ma tu zastosowanie art 543 kodeksu cywilnego: Wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 486
niebieski
make sense napisał(a):

Hipotetycznie: idziesz do sklepu, widzisz promocje TV za smiesznie niska cene. Bierzesz go oczywsicie pod pache. Przy kasie okazuje sie ze cena jest nie wlasciwa bo jakas panna postawila cene ktora miala znalezc sie na zelazkach obok telewizorow LCD...

Teraz pytanie: czy sadzisz ze Pani przy kasie wypusci Cie ze sklepu zadajac oplaty znacznie nizszej czy jednak uprzejmie cie poinformuje ze byl to blad i zadada ceny wlasciej?

Jezeli to drugie to czy tez wkorczysz na droge krucjaty przeciwko jakies sieciowce czy tylko przyjmiesz przeprosiny i uznasz to za niefortunna sytuacje?

Tutaj mamy podobna sytuacje. co prawda nie wchodzisz w stosunek prawny ze sklepem lapiac za TV i wnoszac go do kasy ale przyklad obrazuje chyba dobrze zasady dzialania firm i takze promocji.

Nawiasem mowiac to jest tylko moja interpretacja rzeczywistosci a nie wypowiedz specjalisty o prawa,zasad sklepowych itd.

Prawdopodobnie od dłuższego czasu nie mieszkasz w Polsce dlatego takie nieprawdziwe przykłady dajesz. Tesco uznaje błędy cenowe, a jeśli błąd cenowy znajdziesz to wypłacają Ci nagrodę bodaj podwójną różnicę:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#120 PostWysłany: 14 Sty 2014 00:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
make sense napisał(a):
Teraz pytanie: czy sadzisz ze Pani przy kasie wypusci Cie ze sklepu zadajac oplaty znacznie nizszej czy jednak uprzejmie cie poinformuje ze byl to blad i zadada ceny wlasciej?


Wypuści i jeszcze podziękuje za to, że tylko jeden wziąłem. Bo pewnie będzie miała świadomość (albo kierownik), że jak tego nie uczynię to jedne co ich czeka to grzywna przewyższająca ich strate z tytułu promocyjnej sprzedaży.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group