Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1252
niebieski
Wątpię w wymierne skutki dla ludzi którym już anulowali rezerwacje, ale przyłączę się, może zmienią swoje podejście na przyszłość.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Warto❗🔥😍 Piękna grecka wyspa Evia okołoweekendowo za 457 PLN (✈️+🏠+🚗) Warto❗🔥😍 Piękna grecka wyspa Evia okołoweekendowo za 457 PLN (✈️+🏠+🚗)
Gorąca obniżka w Wizz Air 🤍💜✈️ Znakomite kierunki w cenach już od 143 PLN Gorąca obniżka w Wizz Air 🤍💜✈️ Znakomite kierunki w cenach już od 143 PLN
#2 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 84
Kilometry: 138 571
niebieski
Dokładnie, potęga internetu jest ogromna. Pamiętacie jakiego szumu narobił profil antync+ na twarzoksiążce? Trąbiły o tym wszystkie inne media, poleciały głowy i sam prezes pisał do autorów akcji.

Ja z bookingu korzystam od 3 czy 4 lat, mam kilka rezerwacji za sobą, nigdy nie było najmniejszych problemów. Na ten rok mam już 4 rezerwacje. I w świetle nowej polityki portalu zaczynam tracić pewność i spokój ducha, zastanawiając się co będzie. Jak mam ufać w sekretne oferty, czasem tam jest ponad 50%, największą jaką dostałem było -76%. Czy mam teraz najpierw pisać do nich i pytać czy to prawdziwa sekretna oferta czy czasem nie błąd? No bo jak się skuszę, ogarnę transport a w pewnym momencie okaże się, że to była pomyłka i się na mnie wypną to kto mi odda zainwestowaną kasę?

Nie bawiłem się w Kijów czy inne oferty z początku stycznia bo i tak bym nie pojechał ale wykorzystanie tych sytuacji do zwrócenia uwagi i wywarcia presji uważam za jak najbardziej słuszne. Również przyłączę się do akcji bo to w naszym przyszłym interesie.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Wrz 2011
Posty: 1175
Zbanowany
niebieski
napisane :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:48 

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 248
Proponuje wystawić też od razu opinie agodzie. Też uważam że z naszymi rezerwacjami nic już się nie zmieni, ale może zmienić stanowisko portali na przyszłość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:55 

Rejestracja: 28 Lut 2010
Posty: 426
Loty: 7
Kilometry: 5 251
niebieski
napisane, jestem za!
_________________
Zapraszam na swojego bloga o podróżach i nie tylko...
http://zajebistepodroze.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
11i11 uważa post za pomocny.
 
      
#6 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:55 

Rejestracja: 03 Lis 2013
Posty: 59
Popieram - napisane. Też mi się nie podoba, że mogą sobie bezkarnie rozgrywać co im się tylko podoba. Nawet jak jedna osoba na podstawie tych opinii zrezygnuje to już jakiś sukces. W końcu jeden niezadowolony klient jest "gorszy" niż 10 zadowolonych, więc w tym przypadku taka akcja może się im odbić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:56 

Agoda jest powiązana kapitałowo z booking.com. Wiecie o tym?
Góra
 PM off
patrykdo lubi ten post.
 
      
#8 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:04 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 25
To ma sens jeśli weźmie w tym udział przynajmnije kilkaset osób wiec ludzie nie opie..... się bo do rezerwowania to każdy pierwszy ale jak trzeba trochę popracować to wszyscy to olewają! Booking zmieniło politykę i staje po stronie hoteli - to nieprawda że booking z własnej kieszeni pokrywa koszty takich rezerwacji. Wcześniej wywierali presję przy pomyłkach a teraz to mają gdzieś. Myślicie że jak wy się pomylicie np w miesiącu rezerwacji a nie wybierzecie opcji darmowej rezygnacji to wam zwrócą cokolwiek? Nie ma mowy! Skasują was na pełną kwotę jest wiele takich historii w internecie gdzie np dziadek chory na raka pomylił się w nazwie hotelu i go skasowali na 1400euro! Jeśli teraz ujdzie im to na sucho to uznają że obrali świetną drogę i od teraz tylko klienci będą płacili za swoje błędy. Ja dziś napiszę im cierpki komentarz ale musi nas być cały tłum!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:07 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
niebieski
oczeranianie portali rezerwacyjnych czy hotelu jest nieuczciwe - jest to błąd ludzki ewidentnie kogoś z hotelu , ja zawsze oceniam problem za i przeciw , każdy rezerwując miał świadomość że jest to nierealna cena i musi zakładać że rezerwacja może być anulowana , tym razem się nie udało , wywieranie presji nic nie przyniesie , bo w przyszłości zmienią tak regulaminy rezerwacji że znalezienie super oferty będzie nierealne lub będzie wspomnieniem a portale i hotele się zabezpieczą - uważam działanie za bezcelowe , pozbawiające nas na przyszłość znalezienia fajnych DEALSów . Myślę że duża ilość rezerwacji w krótkim czasie spowodowała że hotel anulował rezerwacje , myślę że przy paru rezerwacjach by to przeszło - ale ktoś zaczął bić negatywną pianę. w przypadku booking.com to potentat niestety obrasta w pióra ale zbyt globalny by z nimi walczyć i od czasu irytujący na maxa miałem z nimi różne przygody przy normalnych rezerwacjach ( Bez mega obniżek ) to fabryka rezerwacji niestety bardzo irytują ich FORMUŁKOWE odpowiedzi ale nie mamy na to żadnego wpływu , zamiast tracić negatywną energie lepiej szukajmy nowych DEALów


Ostatnio edytowany przez MUC2014, 11 Sty 2014 18:14, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#10 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:11 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 459
niebieski
konrado12 napisał(a):
To ma sens jeśli weźmie w tym udział przynajmnije kilkaset osób wiec ludzie nie opie..... się bo do rezerwowania to każdy pierwszy ale jak trzeba trochę popracować to wszyscy to olewają! Booking zmieniło politykę i staje po stronie hoteli - to nieprawda że booking z własnej kieszeni pokrywa koszty takich rezerwacji. Wcześniej wywierali presję przy pomyłkach a teraz to mają gdzieś. Myślicie że jak wy się pomylicie np w miesiącu rezerwacji a nie wybierzecie opcji darmowej rezygnacji to wam zwrócą cokolwiek? Nie ma mowy! Skasują was na pełną kwotę jest wiele takich historii w internecie gdzie np dziadek chory na raka pomylił się w nazwie hotelu i go skasowali na 1400euro! Jeśli teraz ujdzie im to na sucho to uznają że obrali świetną drogę i od teraz tylko klienci będą płacili za swoje błędy. Ja dziś napiszę im cierpki komentarz ale musi nas być cały tłum!


Tematy z anulacją hoteli są lepsze niż komedia w kinie :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#11 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 2003
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
MUC2014 napisał(a):
oczeranianie portali rezerwacyjnych czy hotelu jest nieuczciwe - jest to błąd ludzki ewidentnie kogoś z hotelu , ja zawsze oceniam problem za i przeciw , każdy rezerwując miał świadomość że jest to nierealna cena i musi zakładać że rezerwacja może być anulowana , tym razem się nie udało , wywieranie presji nic nie przyniesie , bo w przyszłości zmienią tak regulaminy rezerwacji że znalezienie super oferty będzie nierealne lub będzie wspomnieniem a portale i hotele się zabezpieczą - uważam działanie za bezcelowe , pozbawiające nas na przyszłość znalezienia fajnych DEALSów . Myślę że duża ilość rezerwacji w krótkim czasie spowodowała że hotel anulował rezerwacje , myślę że przy paru rezerwacjach by to przeszło - ale ktoś zaczął bić negatywną pianę


źle myślisz...
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:14 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 25
MUC2014 napisał(a):
oczeranianie portali rezerwacyjnych czy hotelu jest nieuczciwe - jest to błąd ludzki ewidentnie kogoś z hotelu , ja zawsze oceniam problem za i przeciw , każdy rezerwując miał świadomość że jest to nierealna cena i musi zakładać że rezerwacja może być anulowana , tym razem się nie udało , wywieranie presji nic nie przyniesie , bo w przyszłości zmienią tak regulaminy rezerwacji że znalezienie super oferty będzie nierealne lub będzie wspomnieniem a portale i hotele się zabezpieczą - uważam działanie za bezcelowe , pozbawiające nas na przyszłość znalezienia fajnych DEALSów . Myślę że duża ilość rezerwacji w krótkim czasie spowodowała że hotel anulował rezerwacje , myślę że przy paru rezerwacjach by to przeszło - ale ktoś zaczął bić negatywną pianę



Ale nikt nie ma zamiaru ich oczerniać, nikt nie będzie pisał nieprawdy. Ja skorzystałem z usług booking i jestem niezadowolony dlatego wyrażam swoją opinię - tak działa internet, jak nie będziesz po stronie klientów to cię nie będzie wogóle! Jeszcze raz powtórzę - 0,25euro za dobę to pomyłka a 25euro za dobę to promocja a nie nierealna cena - zwłaszcza w martwym sezonie, ja nieraz spałem za dużo niższa kwotę.
I nie bardzo rozumiem twoich insynuacji że zmienią regulamin i nie będzie promocji, możesz to rozwinąć bo nie wiem o co ci chodzi? Jeśli hotel chce robić promocję to ją robi i umieszcza na stronie, co ma do tego regulamin? Zabronią w regulaminie rezerwacji przez stronę booking i odeślą wszystkich do konkurencji?
Góra
 Profil Relacje PM off
lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 84
Kilometry: 138 571
niebieski
MUC2014 napisał(a):
bo w przyszłości zmienią tak regulaminy rezerwacji że znalezienie super oferty będzie nierealne lub będzie wspomnieniem a portale i hotele się zabezpieczą


zdajesz sobie sprawę, że wszelkie regulaminy muszą być zgodne z powszechnie obowiązującym prawem lokalnym? i jest takie coś jak klauzule niedozwolone? jak nie wiedziałeś to już wiesz więc nie siej defetyzmu ;)
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:22 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 25
tomasz.tomczuk napisał(a):
Tematy z anulacją hoteli są lepsze niż komedia w kinie :lol:



To kup popcorn i "oglądaj"
Góra
 Profil Relacje PM off
Shcott lubi ten post.
 
      
#15 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
Dokładnie, negatywna opinia to też opinia. Zanim była pierwsza odpowiedź już odpowiednio ich oceniłem, łączę się w bólu z osobami którym anulowano rezerwacje :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:32 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 874
Zbanowany
niebieski
Dołączyłem się do protestu na tych dwóch serwisach.
Zwłaszcza, że brałem rezerwację ze śniadaniem i wcale nie uważam, by cena ok. 40 EUR za pokój była bardzo zaniżona, zważywszy, że była to okazyjna oferta. Poza tym naprawdę zamierzałem z niej skorzystać, nawet ekologiczną naklejkę na wjazd autem w okolice hotelu już sobie wyrobiłem. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:37 

Rejestracja: 25 Cze 2012
Posty: 34
Jaki cel ma ta akcja? Co chcecie osiągnąć? Myślicie, że bookings.com zależy na Waszych rezerwacjach, z których 90% to rezerwacje bardzo dobrych hoteli za 10% ceny? Tracicie swój czas, nie macie nić ciekawszego do roboty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:43 

flus napisał(a):
Dołączyłem się do protestu na tych dwóch serwisach.
Zwłaszcza, że brałem rezerwację ze śniadaniem i wcale nie uważam, by cena ok. 40 EUR za pokój była bardzo zaniżona, zważywszy, że była to okazyjna oferta. Poza tym naprawdę zamierzałem z niej skorzystać, nawet ekologiczną naklejkę na wjazd autem w okolice hotelu już sobie wyrobiłem. ;)


skoro to była cena rynkowa, to nie powinieneś mieć problemu z znalezieniem podobnej, w końcu Berlin to duże miasto z dużą ilością hoteli (a teraz przejrzyj oferty i zobacz co realnie możesz mieć za 40 euro z śniadaniem w cenie) - tematy o anulacjach hoteli to nie jest komedia, to jest tragikomedia!
Góra
 PM off
gc159128 lubi ten post.
 
      
#19 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:46 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 874
Zbanowany
niebieski
Nie mówię, że była rynkowa, ale skoro miała dopisek 'value offer' to mogłem sądzić, że jest prawdziwa.
A za porównywalne czterdzieści kilka EUR nocowałem np. w warszawskim Intercontinentalu ze śniadaniem, więc zdecydowanie da się za tą kwotę nocować w 5* hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off
sranda lubi ten post.
 
      
#20 PostWysłany: 11 Sty 2014 18:58 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 25
A mnie śmieszą ludzie którzy albo nie są świadomi swoich praw albo są świadomi ale i tak zawsze będą przyznawać rację hotelom/sklepom/bankom etc. A w tym konkretnym wypadku prawo jest po stronie rezerwujących. Booking i hotel partnerski łamią prawo i robią to z premedytacją bo wiedzą że 99% klientów oleje temat bo by wejść na drogą prawną - często w innym kraju i wielu uważa że nie warto się szarpać. Gdyby było inaczej i można by odwołać sobie dowolną rezerwację to byłby to idealny pomysł na biznes. Hotel robi "pomyłkę" i wystawia wszystkie pokoje na przyszły rok za 10 euro, po jakimś czasie gdy już "sprzeda" wszystkie pokoje pisze do klinetów: sorry to była pomyłka, normalna cena to 100 euro ale w ramach przeprosin możemy wam zejść z cena do 97euro. W międzyczasie o hotelu twoim trąbi cały internet - masa ludzi zna twoją markę, nieważne czy mówią dobrze czy źle - ważne że mówią. Wiesz jaki procnet ludzi zdecydowało by się na taką obniżoną cenę 97euro? Przynajmniej 10% a myślę że wiecej - tak samo jak przy tych "promocjach" będą mieli sporo klientów. Na szczęście żyjemy w Europie a nie w Afryce i nikt tak nie robi bo wiedzą że będą musieli honorować takie rezerwacje. Negatyw dla booking i hotelu to i tak droga na skróty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group