Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 606 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 13 Cze 2016 13:42 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8806
Za trasę MMX-ARN w SASie można dostawać po 600 mil na nogę, a do MMX łatwo dolecieć
Góra
 Relacje PM off  
 
#142 PostWysłany: 13 Cze 2016 13:46 

Rejestracja: 04 Maj 2012
Posty: 224
Loty: 493
Kilometry: 475 462
niebieski
Ogólnie jeśli latasz głownie Lotem, Lufa, Austrianem i Swissem to FTL w zupełności wystarcza.
W Warszawie masz dostęp do Poloneza, który jest jednym z lepszych saloników w tej części Europy. Masz dostęp do saloników LH, które niewiele się różnie przeważnie od saloników LH dedykowanych dla *G. (Np. we Frankfurcie osobiście wolę salonik dla klasy C niż dla *G).
Z FTL w locie masz też dodatkowy bagaż.
Więc jak zawsze trzeba patrzeć indywidulanie :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#143 PostWysłany: 13 Cze 2016 14:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2725
niebieski
jednak różnice między FTL (*S) i *G są spore, i to również na poziomie saloników. Fajnie, że jest Polonez, ale przecież nie każdy z Warszawy lata. Chyba na żadnym innym lotnisku w PL nie da się wejść na FTL od kilku lat. Jeśli ktoś lata głównie przez MUC/FRA czy inne niemieckie z salonikami prowadzonymi wprost przez LH, to może i ok, chociaż specyficznych godzinach/dniach można się odbić od długiej kolejki czekających na wejście do saloniku. Ale przede wszystkim - przy różnicowanych kierunkach brak dostępu do saloniku z FTL jest już zauważalny.
Nie należy też zapominać że przy *G mamy priority boarding (przy dużym obłożeniu nie trzeba walczyć o miejsce na torbę), oraz całkiem często wolne miejsce obok (zablokowane przez system). Fast track to security itd., itd.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez BrunoJ, 13 Cze 2016 14:58, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#144 PostWysłany: 13 Cze 2016 14:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5420
Loty: 151
Kilometry: 307 473
niebieski
michcioj napisał(a):
no wlasnie, to moim zdaniem robienie statusu od zera w A3 mija sie z celem.


Dlaczego? Mi ostatnio wyszło że wystarczą 3 longi (BKK przez PEK w CA + DAR z MXP w ET + nie wiem co trzecie bo jeszcze nie kupiłem :D), do tego 4 odcinki w A3 czyli np jakaś wyspa przez Ateny z WAW i Gold załatwiony.

Nie wydaje się trudne, choć oczywiście specjalnie pod Golda tych lotów nie kupowałem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
 
 
#145 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:01 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 6160
HON fly4free
3 longi pod warunkiem min 100% dystansu naliczania. O ile ET póki co daje 100% za wszystkie taryfy (pytanie ja długo), to w CA większość tańszych daje tylko 50%.
Góra
 Relacje PM off  
 
#146 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:06 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4776
srebrny
ok no to spoko, tyle ze chyba najpierw musisz wylatac srebrny z odcinkami A3, potem dopiero kolejna ilosc mil plus
znowu 4 odcinki a A3 ?
te odcinki A3 wydaja sie najbardziej upierdliwe, no nic , longow robie raptem 1/2 rotacje rocznie,
w tym roku juz tylko bliskie odcinki sa na horyzoncie, w kazdym razie zastanowie sie w takim wypadku gdzie w
kolejnym roku wrzucic mile na wyjazdy do USA :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#147 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:12 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 6160
HON fly4free
tak, najpierw trzeba wylatać *S z segmentami A3. Inaczej kolejne mile ponad 12 k będą zaliczane na opcję *A bez lotów A3 za 24 k i jeśli szybciej się osiągnie 24 k. niż zrobi loty A3 to "pójdą" w całości na *S czyli trzeba będzie uzbierać kolejne 24 k. na *G (+segmenty A3).
Góra
 Relacje PM off
apadlo lubi ten post.
 
 
#148 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:17 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4776
srebrny
no wlasnie, czyli gold kosztuje de facto 8 odcinkow A3, na ktore raczej nie mam ochoty, bo do Grecji
za bardzo mnie nie ciagnie. tj. oczywiscie zawsze mozna 2 razy poleciec na jakas wyspe z WAW i to wylatac,
tyle ze to troche takie na sile.
Góra
 Relacje PM off  
 
#149 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:19 

Rejestracja: 04 Maj 2012
Posty: 224
Loty: 493
Kilometry: 475 462
niebieski
jeśli robimy od 0 to 6 odcinków, jeśli przedłużamy to 4 rocznie....
Góra
 Relacje PM off  
 
#150 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:20 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 6160
HON fly4free
6 odcinków (2 na *S, 4 na *G).
Co do Grecji - de gustibus non est disputandum.
Ale A3 można latać nie latając do Grecji - mają dużo fajnych, tanich opcji przez ATH np. do IST, na Bliski Wschód, na Cypr i na niektórych kierunkach europejskich.
Góra
 Relacje PM off  
 
#151 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:23 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4776
srebrny
ok, nie zrozumcie mnie zle, do Grecji to ja bardzo chetnie, ale czarterem na lenistwo wakacyjne :)
IST/Bliski Wschod - te kierunki mnie wogole nie interesuja.
Cypr - moge sobie poleciec za darmo wizzairem.
wniosek - A3 odcinki mozna wylatac, ale niestety jest to na sile :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#152 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1303
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Nie zapominaj, że A3 daje również co jakiś czas ciekawe możliwości w rożne miejsca w Europie z przesiadką w ATH (ja mam tak TXL za 30 EUR)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#153 PostWysłany: 13 Cze 2016 15:34 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4776
srebrny
no w sumie... to ciekawe, moglbym z Gdanska pojechac pociagiem do WAW, poto zeby poleciec na TXL prawdopodobnie
z nocka w Atenach, w sumie fajna opcja :)
Góra
 Relacje PM off
BrunoJ lubi ten post.
 
 
#154 PostWysłany: 13 Cze 2016 16:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2725
niebieski
Z Gdanska do Wwy, to jest wiele opcji, jak już robić wypad po status, to dlaczego marnować ten kawałek na pociąg? Można jakieś kółko SASem zrobić ;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
gdanszczanka76 lubi ten post.
 
 
#155 PostWysłany: 13 Cze 2016 20:32 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4776
srebrny
BrunoJ napisał(a):
Z Gdanska do Wwy, to jest wiele opcji, jak już robić wypad po status, to dlaczego marnować ten kawałek na pociąg? Można jakieś kółko SASem zrobić ;-)

nie warto. sas jest za drogi :-)
co do sas-u to w sumie hmm... moglbym probowac nic latac sluzbowo do Niemiec... :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#156 PostWysłany: 13 Cze 2016 20:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2725
niebieski
Do Niemiec to jakby trochę naciągane ;-). Ale do Brukseli czy UK wychodziło często taniej niż z LH i lepsze godziny.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#157 PostWysłany: 14 Cze 2016 12:20 

Rejestracja: 27 Lut 2013
Posty: 79
Loty: 65
Kilometry: 124 210
Przejrzałem jeszcze stronę z porównaniem programów *A.
https://www.loungebuddy.com/blog/star-a ... ate-guide/

Zwróciłem uwagę na linie Etiopskie ;-)
Wymagania niskie 20 segmentów Silver / 40 Segmentów Gold

Lufthansa i LOT liczą się dobrze ( jako kwalifikowane )
http://www.ethiopianairlines.com/AA/EN/ ... Class-STAR.

Przejrzałem historię moich lotów i wszystkie loty LH zaliczane po 125 mil liczą się (klasa L ).

Czyli 40 segmentów po 125 mil każdy i mam Golda Etiopskiego.
Strata z tego to 125 mil * 40 w M&M

No i pewnie byłbym jedyny na F4F z taką kartą :twisted:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#158 PostWysłany: 14 Cze 2016 12:35 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8082
Loty: 922
Kilometry: 883 703
platynowy
To, że nalicza mile za LO/LH nie musi oznaczać, że wchodzą one na pewno do tych 40 segmentów.

Zatem pytanie, jakimi liniami przeloty liczą się?

Bo jak tylko etiopskimi, to może być ciut trudniej wylatać.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#159 PostWysłany: 14 Cze 2016 12:44 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1235
srebrny
miszka999 napisał(a):
Przejrzałem jeszcze stronę z porównaniem programów *A.
https://www.loungebuddy.com/blog/star-a ... ate-guide/

Zwróciłem uwagę na linie Etiopskie ;-)
Wymagania niskie 20 segmentów Silver / 40 Segmentów Gold
:


A ta tabelka jest poprawna? Wedlug niej Gold/Elite w Turkishu jest na rok a w rzeczywistosci jest na dwa lata.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Relacje PM off  
 
#160 PostWysłany: 14 Cze 2016 12:50 

Rejestracja: 27 Lut 2013
Posty: 79
Loty: 65
Kilometry: 124 210
Wiem, że tabelka lekko się zdezaktualizowała ale dla Etiopczyków nadal działa.

http://www.ethiopianairlines.com/AA/EN/ ... w-it-works

Co do liczenia się segmentów... to zrobię test i dam znać jak jest ( chyba najwcześniej w drugiej połowie lipca )
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 606 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group