Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 80 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 06 Lis 2019 16:37 

Rejestracja: 27 Kwi 2012
Posty: 76
Dzięki bardzo i czekam na relację. Na jaich trasach te 3 loty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 07 Lis 2019 14:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 679
złoty
BCN-JFK-ATL-MTY
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#63 PostWysłany: 18 Lis 2019 05:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 679
złoty
Leciałem z 50 litrowym plecakiem, wypełnionym tak na 80% plus namiot, torba z bezcłówki i mały 5 litrowy plecak. Nikt nigdy się nie przyglądał, żadnych sizerów czy wag nie widziałem. Więc myślę, że w Delcie bardzo luźno do tego podchodzą. Ostatni lot na trasie Atlanta- Monterrey był na malutkim 717, więc musiałem bezpłatnie oddać bagaż do luku :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 17 Kwi 2020 23:17 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 458
Rzadko chwale - czesciej krytykuje, ale Delta to jedna z niewielu linii obok JetBlue, kotre wyrywaja w relacjach z pasazerami podczas pandemii.

Mam u nich Golda i nastepujace profity sa obecnie dostepne DLA KAZDEGO ich klienta:

- darmowe przedluzenie statusu z 2020 na 2021 rok + rollover wszystkich mil (czyli mamy rok do przodu - wszystkie mile z 2019, 2020 i 2021 sie licza jako jeden rok)
- bezplatne zmiany rezerwacji do wrzesnia 2022 roku.
- anulowali mi lacznie 13 lotow - dostalem 500$ karte podarunkowa
- zwroty za rezerwacje robione w USA w przeciagu 48 godzin - naprawde.
- bez problemu oddaja 110% (!) kwoty za lot AA/UA/B6/Southwestem na trasie jaka miales leciec, ale Delta nie mogla poleciec.
- 200% zwrotu za niewykorzystane one-time-entrance do salonikow Delty (do wykorzystania tylko na ten produkt)
- swietny support 25/8.
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#65 PostWysłany: 18 Kwi 2020 18:10 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3490
złoty
Potwierdzam co pisze @LLAP, mają klasę. Miałem rezerwacje za mile, wszystkie bez problemu anulowane (mimo że loty jeszcze były w rozkładzie a taryfa milowa teoretycznie niezmienialna), mile od razu na koncie a taxy po 2 dniach na karcie kredytowej.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
LLAP uważa post za pomocny.
 
 
#66 PostWysłany: 06 Maj 2020 12:18 

Rejestracja: 22 Lis 2012
Posty: 8
-- 06 Maj 2020 12:15 --

Cześć,

miałem/mam zarezerwowany lot na do USA na początku lipca. Wcześniej mogłem go bez problemu podejrzeć z linku który otrzymałem w potwierdzeniu od Delta Airlines. Aktualnie dostaję informację, że prawdopodobnie mój lot został anulowany (Corona Virus Travel Updates: If you are still unable to retrieve your reservation, your flight may have been canceled due to a schedule change and you may be eligible for an eCredit.).

Teraz pytanie, czy ktoś się orientuje w jaki sposób mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy za niezrealizowaną usługę? Nie interesuje mnie zamrożenie środków w formie vouchera.

Pozdrawiam,
Piotr

-- 06 Maj 2020 12:18 --

Nie dopisałem jeszcze, że bilet był kupowany przez eSKY.
Góra
 Relacje PM off  
 
#67 PostWysłany: 13 Maj 2020 16:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2018
Posty: 4
l3hash napisał(a):
-- 06 Maj 2020 12:15 --

Cześć,

miałem/mam zarezerwowany lot na do USA na początku lipca. Wcześniej mogłem go bez problemu podejrzeć z linku który otrzymałem w potwierdzeniu od Delta Airlines. Aktualnie dostaję informację, że prawdopodobnie mój lot został anulowany (Corona Virus Travel Updates: If you are still unable to retrieve your reservation, your flight may have been canceled due to a schedule change and you may be eligible for an eCredit.).

Teraz pytanie, czy ktoś się orientuje w jaki sposób mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy za niezrealizowaną usługę? Nie interesuje mnie zamrożenie środków w formie vouchera.

Pozdrawiam,
Piotr

-- 06 Maj 2020 12:18 --

Nie dopisałem jeszcze, że bilet był kupowany przez eSKY.


Dzień dobry,
Chcemy wyjaśnić Pana sytuację. W celu weryfikacji bardzo prosimy o przysłanie poprzez formularz https://esky.link/ORC49 swoje dane: imię i nazwisko, numer rezerwacji oraz adres email, na który rezerwacja była dokonana. Nasze Contact Center skontaktuje się z Panem tak szybko, jak to będzie możliwe.
Pozdrawiamy,
Góra
 Relacje PM off  
 
#68 PostWysłany: 31 Maj 2020 18:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2014
Posty: 96
Loty: 67
Kilometry: 136 357
l3hash napisał(a):
-- 06 Maj 2020 12:15 --

Cześć,

miałem/mam zarezerwowany lot na do USA na początku lipca. Wcześniej mogłem go bez problemu podejrzeć z linku który otrzymałem w potwierdzeniu od Delta Airlines. Aktualnie dostaję informację, że prawdopodobnie mój lot został anulowany (Corona Virus Travel Updates: If you are still unable to retrieve your reservation, your flight may have been canceled due to a schedule change and you may be eligible for an eCredit.).

Teraz pytanie, czy ktoś się orientuje w jaki sposób mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy za niezrealizowaną usługę? Nie interesuje mnie zamrożenie środków w formie vouchera.

Pozdrawiam,
Piotr

-- 06 Maj 2020 12:18 --

Nie dopisałem jeszcze, że bilet był kupowany przez eSKY.


Ja co prawda kupiłam bilety bezpośrednio przez stronę Delty ale napiszę jak to u mnie wyglądało.
Bo otrzymaniu maila o odwołaniu lotu zadzwoniłam na amerykańską infolinię Delty (przez płatnego skypa), 2h czekania ale udało się i konsultantka od razu przeprocesowała zwrot. Po weekendzie pieniądze były na konci. Nie dame mi było z nimi polecieć ale obsługę klienta mają na super poziomie :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 01 Cze 2020 13:35 

Rejestracja: 22 Lis 2012
Posty: 8
-- 01 Cze 2020 13:33 --

Mixsa"
Ja co prawda kupiłam bilety bezpośrednio przez stronę Delty ale napiszę jak to u mnie wyglądało.
Bo otrzymaniu maila o odwołaniu lotu zadzwoniłam na amerykańską infolinię Delty (przez płatnego skypa), 2h czekania ale udało się i konsultantka od razu przeprocesowała zwrot. Po weekendzie pieniądze były na konci. Nie dame mi było z nimi polecieć ale obsługę klienta mają na super poziomie :)[/quote]

Hmm, @eSky od 6 maja się nie odzywa. Wysłałem formularz zgłoszeniu i nic. Kontaktu telefonicznego na stronie też nie ma.

-- 01 Cze 2020 13:35 --

[quote="eSky napisał(a):
l3hash napisał(a):
-- 06 Maj 2020 12:15 --

Cześć,

miałem/mam zarezerwowany lot na do USA na początku lipca. Wcześniej mogłem go bez problemu podejrzeć z linku który otrzymałem w potwierdzeniu od Delta Airlines. Aktualnie dostaję informację, że prawdopodobnie mój lot został anulowany (Corona Virus Travel Updates: If you are still unable to retrieve your reservation, your flight may have been canceled due to a schedule change and you may be eligible for an eCredit.).

Teraz pytanie, czy ktoś się orientuje w jaki sposób mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy za niezrealizowaną usługę? Nie interesuje mnie zamrożenie środków w formie vouchera.

Pozdrawiam,
Piotr

-- 06 Maj 2020 12:18 --

Nie dopisałem jeszcze, że bilet był kupowany przez eSKY.


Dzień dobry,
Chcemy wyjaśnić Pana sytuację. W celu weryfikacji bardzo prosimy o przysłanie poprzez formularz https://esky.link/ORC49 swoje dane: imię i nazwisko, numer rezerwacji oraz adres email, na który rezerwacja była dokonana. Nasze Contact Center skontaktuje się z Panem tak szybko, jak to będzie możliwe.
Pozdrawiamy,


Zrobiłem to już 6 maja.
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 05 Cze 2020 14:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2195
HON fly4free
Czy ktoś komunikował się z Deltą za pomocą emaila?
Jeżeli tak, to czy może podrzucić adres korespondencyjny?
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 05 Cze 2020 15:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
@Garmond rozpoczecie korespondancji przez email moze zostac zignorowane, na stronach Delty jest formularz kontaktowy.
A jesli pilne to proponuje atakowac telefonicznie.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
 
#72 PostWysłany: 05 Cze 2020 15:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2195
HON fly4free
Dzięki @cccc, ale nie widzi mi się czekać 2 godziny na połączenie z konsultantem.
Mówisz o formularzu, ale nie widziałem odnośnika do niego.
Jeżeli byś wkleił link do niego będę wdzięczny.
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 05 Cze 2020 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2154
Loty: 807
Kilometry: 1 954 890
srebrny
Możesz skontaktować się z nimi za pomocą tego formularza, w niektórych trudniejszych przypadkach agenci DL sugerują taki sposób: https://www.delta.com/contactus/commentComplaint
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
Garmond uważa post za pomocny.
 
 
#74 PostWysłany: 11 Sty 2022 00:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 246
Loty: 140
Kilometry: 251 180
niebieski
Przez liczne zmiany rozkładu w ciągu poprzedniego roku chciałem dzisiaj sobie finalnie ustawić loty do HNL w Delcie na następny miesiąc, przez stronę rezerwacji nie mogłem, bo wyskakiwał błąd w stylu skontaktuj się, możliwe że przez tą mnogość zmian, wisiałem chyba 3h na polskim numerze infolinii Delty, co 30 minut byłem rozłączany "spróbuj później", ale wszedłem jeszcze w sekcję kontakt i skorzystałem z "Message us" jako czat - chaty w które nigdy nie wierzę, A TU zaskoczenie, agent na czacie podłączył się chyba po minucie, chat trwał może 5 minut i udało mi się bezproblemowo załatwić zmianę lotów :shock: także polecam serdecznie tą metodę kontaktu :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Garmond uważa post za pomocny.
 
 
#75 PostWysłany: 12 Sty 2022 20:22 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3490
złoty
Do Delty można też za darmo dzwonić ze Skype na nr +18003232323. Jeśli nie chcemy czekać słuchając muzyczki to można wcisnąć 1 i system do nas oddzwoni gdy agent będzie dostępny (trzeba w Skype mieć włączoną identyfikację rozmówcy aby Delta wiedziała na jaki nr dzwonić).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
horacy19 lubi ten post.
horacy19 uważa post za pomocny.
 
 
#76 PostWysłany: 23 Sty 2022 09:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2020
Posty: 17
Loty: 6
Kilometry: 17 108
Ja miałem kupione bilety na wrzesień w 2020 roku w Delcie na lot do Buffalo. Jak wiadomo pandemia i nici z wylotu.
Napisałem do nich na Messengerze i w ciągu dwóch tygodni dostałem zwrot kasy na kartę, którą płaciłem za bilet.
Góra
 Relacje PM off  
 
#77 PostWysłany: 18 Mar 2022 04:23 

Rejestracja: 13 Mar 2015
Posty: 15
Loty: 74
Kilometry: 143 808
Chciałem się podzielić swoją opinią o Delta Airlines. Był to mój pierwszy lot tymi liniami, jak i pierwszy przez lotnisko w NY, więc miałem prawo być nieco zdziwiony.
Zakupiłem lot łączony liniami Delta na trasie STI-JFK-CUN z przesiadką trwającą 1h50. Uznałem, że nawet mimo bagażu rejestrowanego nie powinienem mieć problemu ze zdążeniem (zakładając oczywiście brak jakichś większych opóźnień pierwszego lotu). Niestety, już na lotnisku STI dowiedziałem się, że sam będę musiał odebrać bagaż rej. i nadać go na karuzelę przesiadkową Delta, co mnie mocno zdziwiło, gdyż do tej pory przy każdym locie łączonym innymi liniami (nie low-costowymi a zakładam, że Delta takimi nie są) przewoźnik sam ogarniał takie sprawy. Oczywiście kolejka do imigracyjnego na JFK była spora, z czym się liczyłem, jednak miałem po cichu nadzieję, że jednak osoby przesiadające się będą miały nieco ułatwioną/przyspieszoną/osobną kolejkę. No cóź, nie mieli. Okazało się również że bramki B32 i B24 wcale nie muszą być blisko siebie i trzeba PRZEBIEC dobre 10-15min z jednej do drugiej, po drodze jeszcze zaliczając oczywiście pick-up i drop-off bagażu oraz kontrolę bezpieczeństwa. Mimo przybycia na drop-off 40min przed odlotem zostałem poinformowany, że mój bagaż nie zostanie już przyjęty a ja sam bez bagażu nie zostanę wpuszczony na pokład. Zostałem skierowany do przebookowania lotu na następny dzień, gdyż tego dnia już nie było lotów w moim kierunku.
Koniec końców po kolejnych kilku minutach jednak mój bagaż jakimś cudem został przyjęty a ja sprintem dotarłem do bramki jako ostatni z pasażerów, ledwo zdążając przed zamykanymi na moich oczach drzwiami.

Czy samodzielny transfer bagażu jest czymś standardowym na tym lotnisku, w tych liniach, w takim kraju jak USA, w ramach jednej rezerwacji tymi samymi liniami?
Góra
 Relacje PM off  
 
#78 PostWysłany: 18 Mar 2022 06:09 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2894
srebrny
Tak, to jest standard na każdym lotnisku w USA przy przylocie z zagranicy (z wyjątkiem gdy przeszedłeś kontrolę celną USA na lotnisku w innym kraju, np w Kanadzie).
1:50 na przesiadkę w JFK to na styk i miałeś sporo szczęścia.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#79 PostWysłany: 23 Mar 2022 22:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2020
Posty: 17
Loty: 6
Kilometry: 17 108
Mam pytanie, za tydzień lecę na Florydę, biorę tylko bagaż podręczny plus laptop. Mam zamiar w drodze powrotnej nadać bagaż rejestrowany. Czy jest taka możliwość w czasie odprawy jak będę wracał?
Nie biorę w tamtą stronę specjalnie bagażu rejestrowanego, ponieważ lecę pierwszy raz i wolę nie mieć "na głowie" jeszcze bagażu dodatkowego, ale chcę sobie kupić trochę rzeczy (dozwolone do nadania w bagażu) i je zapakować na powrót.
Nadmieniam, że mam jeden bilet w tamtą i na powrót, na którym oczywiste jest, że mam zaznaczone, że nie ma bagażu rejestrowanego. Domyślam się, że pewnie zapłacę (tylko ile?), ale z tym się liczę.
Da radę nadać w takiej sytuacji i czy jak nadam w Panama City Beach z przesiadką w Atlancie i Amsterdamie, to bagaż muszę po drodze odbierać i nadawać za każdym razem, czy też bagaż poleci do Warszawy?
Przepraszam za tak trywialne pytanie, ale wiecie, pierwszy lot za Ocean i to człowieka w troszkę starszym wieku, hi hi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#80 PostWysłany: 26 Lip 2022 13:05 

Rejestracja: 06 Wrz 2020
Posty: 1181
HON fly4free
Berlin zyska drugą trasę do USA. Delta doleci do stolicy Niemiec.

https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadomosc ... 0BBZ1YhBQE
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 80 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group