Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 100 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 08 Gru 2021 22:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 1530
Loty: 192
Kilometry: 321 722
niebieski
Nie wiem czy dobry temat.
Mam zakupione loty Ryanairem do Ammanu 31.12-07.01
Bilety kupowane były 05.11, od tej pory Ryanair dwukrotnie zmieniał godzinę wylotu z prośbą o akceptację zmian. Ani razu nie zaakceptowałem tych zmian.
Pytanie czy w tej sytuacji przysługuje mi zwrot na voucher albo całkowity zwrot środków? Nie ukrywam, że przy obecnej zmianie (obowiązkowy test robiony w Jordanii przed lotem do Polski) najbardziej na rękę byłoby mi zrezygnować z tych lotów. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć informacji jakie mam możliwości poza akceptacją lotu bądź zmianą na +/7 dni od daty wylotu.
Będę wdzięczny za jakąś pomoc ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#82 PostWysłany: 09 Gru 2021 02:01 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9733
Loty: 350
Kilometry: 594 669
Jak duża ta zmiana? Ryanair co do zasady przyjmuje wnioski o zwrot jeśli zmiana powyżej 5h.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 09 Gru 2021 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 1530
Loty: 192
Kilometry: 321 722
niebieski
@Kashpir jest poniżej 5 h niestety. Na czacie info, żeby pocałować się 4 litery bo bilet nie podlega zwrotowi ani wymianie na voucher :( i żeby było śmieszniej pracownik czatu nie dał już nic napisać tylko go zakończył :shock:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 18 Sty 2022 10:20 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 647
Loty: 312
Kilometry: 479 773
niebieski
-- 18 Sty 2022 09:17 --

ansbach1 napisał(a):
Wczoraj Rzecznik wydał opinie w podobnej sprawie, ale wkrótce zapadnie wyrok więc się wstrzymaj.


@ansbach1 Cześc czy tu coś już jest jasne ?

-- 18 Sty 2022 09:20 --

ok cofam bo widze ze to juz jest w watku ciekawe wyroki
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
horacy19 lubi ten post.
horacy19 uważa post za pomocny.
 
 
#85 PostWysłany: 30 Mar 2022 11:18 

Rejestracja: 23 Kwi 2018
Posty: 13
Witam, miałem lecieć Norwegianem Z Alty do Oslo, z Oslo do Warszawy (dwa loty jeden nr rezerwacji) 29.03, lot został odwołany i przebukowany na 30.03, następnie w nocy 30/31 marca został znowu odwołany i przebukowany na 31.03. Dwie noce musiałem spędzić w hotelu, ponieważ w Norwegii byłem 250 km od lotniska w Alcie. Jak najlepiej uzyskać (jeśli się da) od Norwegian.com zwrot kosztu hotelu ??
Odszkodowanie mi nie przysługuje, jeśli dobrze zrozumiałem poradnik o prawach pasażera, ponieważ lot został opóźniony w sumie o dwie doby z uwagi na warunki atmosferyczne. Ale w poradniku piszą że linie lotnicze powinny się zaopiekować pasażerem, a do norwegiana dodzwonić się jest problemem ale powiedieli żebymm poszedł do agenta ich linii na lotnisku a na tym lotnisku nie ma ich agenta. Strasznie kiepską obsługę ma Norwegian, same problemy, przełączenie albo muzyczka kilka minut po każdym pytaniu. W końcu sam zapłaciłem za ten hotel.

Proszę o pomoc bardziej doświadczonych foru.mowiczów i z góry dziękuję za pomoc
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 30 Mar 2022 11:39 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3147
HON fly4free
1. W sprawie zwrotu za hotel kontakt z Norwegian, zapewne nie będą mieli z tym problemu o ile takie były ustalenia.
2.Odszkodowanie, ze względu na odległość max 400 euro po złożeniu wpierw formalnej reklamacji, też w Norwegian.
Choć zapewne z odszkodowania może nic nie być, gdy np skrajne trudne warunki pogodowe nie pozwalały na latanie
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 30 Mar 2022 14:19 

Rejestracja: 23 Kwi 2018
Posty: 13
Miał ktoś taką sytuację w norwegianie?? Jakie mają podejście ?? Trzeba z nimi ostro walczyć czy pochodzą rozsądnie ??
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 31 Mar 2022 14:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 702
złoty
@krzypaw tak jak napisał kolega wyżej - za hotel powinni Ci oddać, musisz uderzać na infolinię, a na odszkodowanie też bym nie liczył jeśli powodem była pogoda.
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 07 Maj 2022 11:31 

Rejestracja: 16 Gru 2017
Posty: 14
Hej
Potrzebuje pomocy bo właśnie dzięki przełożeniu lotu KLMem BKK->AMS utknąłem właśnie w Bangkoku z rodziną.
Miałem mieć lot do AMS o 00:15 czasu lokalnego 8 mają. 9h przed lotem dostałem informację że lot przełożono na 9 mają na 9:30. Także mam dwie noce dodatkowe tutaj.
Jak ogarnąć teraz hotel i zwroty kosztów? Bo tutaj nie mają voucherow KLM etc i na infolinii powiedzieli mi że mam ubiegać się o zwrot kosztów na podstawie paragonów etc.
Dodatkowo lot AMS->WRO nie uda się zrealizować bo będzie za późno i przełożyli mi go na Warszawę. Potem sam mam szukać PKP/autobus. Jakieś rady na szybko?

Z góry dziękuję za pomoc
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 07 Maj 2022 11:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7014
srebrny
Szukaj hotelu, weź rachunek za nocleg, jedzenie i transporty hotelowe.
Ogarnij sobie przejazd WAW>WRO, weź rachunek, a potem zgłoś się do nich po zwrot kosztów. No i po odszkodowanie...
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#91 PostWysłany: 07 Maj 2022 11:56 

Rejestracja: 16 Gru 2017
Posty: 14
A do jakiej kwoty mam szukać noclegu? Jaki jest limit?
Góra
 Relacje PM off  
 
#92 PostWysłany: 07 Maj 2022 12:08 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7014
srebrny
Limitem jest zdrowy rozsądek.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#93 PostWysłany: 07 Maj 2022 14:03 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3147
HON fly4free
rysi3k napisał(a):
A do jakiej kwoty mam szukać noclegu? Jaki jest limit?

Spójrz jeszcze co masz w wykupionej polisie lub ubezpieczeniu posiadanych KK

Raczej nie wierzę, by ktoś rozsądny udawał się w tak daleką podróż z rodziną bez ubezpieczenia.

A i przewoźnika pytaj czy z nim ustalaj szczegóły, tu raczej weryfikuj co ci przekazano.
Góra
 Relacje PM off  
 
#94 PostWysłany: 07 Maj 2022 18:24 

Rejestracja: 16 Gru 2017
Posty: 14
Zbieram rachunki etc.
Liczę na to że hotel za 165 EUR za 5 osób przejdzie za dwie noce ;)

Ale mam jeszcze problem z transportem Warszawa->Wrocław po 22:10 w poniedziałek - pociągu brak, autobusu brak, zostaje wypożyczenie samochodu chyba i jazda samemu.
Jest opcja lotu LOTem o 23 ale tam dla 5 osób wychodzi 3500 zł jakoś i tego KLM chyba nie przelknie już? Przerabiał może ktoś taką sytuację?
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 07 Maj 2022 18:27 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7014
srebrny
Poszukaj taksówki.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#96 PostWysłany: 07 Maj 2022 18:29 

Rejestracja: 16 Gru 2017
Posty: 14
Taksówki z Wawy do Wrocławia dla 5 osób?
Góra
 Relacje PM off  
 
#97 PostWysłany: 07 Maj 2022 18:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7014
srebrny
Tak. Albo licencjonowany przewóz osób - chodzi o fakturę. Chyba, że wolisz nocleg w hotelu i podróż następnego dnia.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#98 PostWysłany: 07 Maj 2022 23:27 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 223
na jaki lot przelozyli o 9:30?
zadzwon i popros o zmiane KL 804 ->KL 1271 ,
chyba ze wolisz przez Warszawe i potem taksowka
Góra
 Relacje PM off  
 
#99 PostWysłany: 08 Maj 2022 02:55 

Rejestracja: 16 Gru 2017
Posty: 14
KL844
Ale chyba to co proponujesz nie jest dostępne (pelny?) Bo nie da się nawet kupić takiego lotu na ich stronie.
Mimo wszystko zadzwonię i zapytam jak otworzą infolinię.

Dzięki
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 10 Maj 2022 18:24 

Rejestracja: 16 Gru 2017
Posty: 14
A propos powyższego przełożenia lotu o 33h później - załoga KLM na pokładzie powiedziała że powodem opóźnienia było rozchorowanie się członka załogi i musiał dolecieć ktoś nowy z Amsterdamu.
Czy myślicie że będą się migać od odszkodowania?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 100 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Proximic [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group