Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 135 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 16 Sie 2022 14:42 

Rejestracja: 06 Sty 2022
Posty: 4
Hejo. Scott przesunął mi styczniowy lot do Bangkoku skracając mi pobyt o 3 dni, na tym samym bilecie jest niezmieniony powrót. Czy w tej sytuacji będę miał prawo pozmieniać sobie daty w jedną i drugą stronę jeżeli ich propozycja mi nie pasuje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#102 PostWysłany: 16 Sie 2022 14:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 4491
złoty
Zadzwoń do nich i negocjuj
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#103 PostWysłany: 16 Sie 2022 17:21 

Rejestracja: 06 Sty 2022
Posty: 4
Dostałem informację od scott, że mam 3 opcje:
1. Zwrot od Scott
2. Akceptacja zmiany wylotu
3. Zmiana z lotu zgodnie z taryfą (150e opłaty za zmianę+cena biletu).

Nie dobrze :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#104 PostWysłany: 16 Sie 2022 18:12 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3125
platynowy
Skoro lot masz w styczniu, to wstrzymaj sie z decyzja. Moze jeszcze cos namieszaja/odwolaja, wtedy bedzie wiecej przestrzeni do negocjacji.

Doplacic zawsze mozesz, wziac zwrot tez.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 16 Sie 2022 20:45 

Rejestracja: 06 Sty 2022
Posty: 4
Kothson napisał(a):
Skoro lot masz w styczniu, to wstrzymaj sie z decyzja. Moze jeszcze cos namieszaja/odwolaja, wtedy bedzie wiecej przestrzeni do negocjacji.

Doplacic zawsze mozesz, wziac zwrot tez.

Załączniki:
Komentarz do pliku: Dostałem taki printscreen od osoby w podobnej sytuacji. O ile dobrze rozumiem to punkt 9.2 przedstawia jakie opcje ma klient w przypadku przesunięć w lotach scott powyżej 4h. Jedną z nich jest zmiana daty na wybraną w widełkach 14dni. Czy dobrze to rozumiem i czy tyczy to się też powrotu? Pan na czacie chyba był nie do końca kompetentny Dzięki
scootok.jpg
scootok.jpg [ 75.05 KiB | Obejrzany 3236 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 17 Sie 2022 08:33 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 295
zmiana powinna byc bezplatna europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/indexamp_pl.htm :x
Góra
 Profil Relacje PM off
tomtom71 lubi ten post.
 
      
#107 PostWysłany: 19 Sie 2022 12:00 

Rejestracja: 06 Sty 2022
Posty: 4
Hejo. Po wielu godzinach na czacie ze scottem udało się zmienić i wylot i powrót. Nie było to jednak proste- pierwszą odpowiedzią konsultanta było zawsze, że mogę zmienić swoją daty odpłatnie w menagerze rezerwacji . Po powołaniu się na Scoot conditions of carriage konsultant przyznawał się, że po zmianie przez nich daty wylotu o 3 dni przysługują mi trzy opcje :

1. Rebook to another flight of the same destination within 14 days of the original flight, at no additional charge, subject to availability;
2. Refund 120% of your unused itinerary value in the travel voucher – excluding any amount for third-party products and services – Scoot Travel Voucher is valid for twenty-four (24) months from the date of issuance. A voucher is issued to the passenger(s) listed in the booking and is non-transferable (not applicable for Group bookings);
3. Refund 100% of your unused itinerary value to the original mode of payment – excluding any amount for third-party products and services.

I tutaj zaczynają się schody po wybraniu 1szej opcji odnośnie lotów w obydwie strony:
-konsultant wmawiał mi, że możliwości zmiany dotyczą tylko przełożonego lotu, nie całego biletu -co nie jest prawdą
-konsultant twierdził, że wszystkie połączenia powrotne oprócz mojego zostały odwołane dlatego nie może zmienić daty powrotu- przy kolejnej próbie powołałem się na to, że zweryfikowałem dostępność dat i w wyszukiwarce scoot na ich stronie i w rozkładzie połączeń- zadziałało.
-konsultant prosił żeby czekać, a po 15minutach bezczynności chat się wyłączał, działo się tak również jeżeli pojawiała się prośba o aktywność z mojej strony i nic nie nacisnąłem przez 30sek w trakcie czekania.

3go dnia prób konsultant na czacie pozmieniał mi wszystko w ciągu 30minut, choć oczywiście na początku rozmowy kazał mi zmieniać daty odpłatnie w menagerze.
Czy robią to specjalnie? nie wiem. Zmiany są korzystne, przesiadka się skróciła o 2h i wylot jest w piątek, a nie w niedziele. Bilety zakupione bezpośrednio przez scott, przez pośrednika sobie nie wyobrażam żeby to było do ogrnięcia.

Dzięki za rady.
Góra
 Profil Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
      
#108 PostWysłany: 12 Lis 2022 16:07 

Rejestracja: 12 Lis 2022
Posty: 1
-- 12 Lis 2022 15:55 --

Cześć forumowicze, mam taką sprawę...
Miałem kupiony lot AirFrance FOR-WRO na 22.12. Już w sierpniu przeniesiono mi lot o jeden dzień - na 23.12, okej - nie będę się kłócił.
Niestety tydzień temu zmienili mi lot z około 14 godzin na łącznie 39! - po kilku rozmowach z AF ServiceLine udało się bezpłatnie przesunąć lot na najbliższy możliwy, który nie trwa 2 dni - na 10.01 (spoko, już wcześniej chciałem przedłużyć pobyt w Brazylii).
Niestety wczoraj wchodzę na swoje konto i ku mojemu zdziwieniu - bez informowania mnie mailowo/SMS, czy w jakikolwiek inny sposób - ponownie przebookowali mi lot. Podzielili na dwa odcinki: 10.01 18:55 FOR - 11:00 AMS+1 (z przesiadką na CDG) i 11.01 11:00 AMS - 12:40 WRO.
Mam pytanie - w tej konfiguracji czas na przesiadkę wynosi 0... Nijak się to nie składa.
Dzwoniłem na ServiceLine, ale Pani na infolinii nie jest w stanie znaleźć żadnego sensownego połączenia AF/KLM, które by nie trwało 40 godzin i w sumie proponuje wziąć ten 40 godzinny lot z dwoma 13h przesiadkami, bo tylko takie ma, a polityka firmy nie pozwala na przebookowanie na połączenie innego przewoźnika (bo lot nie został odwołany na 24h przed, a duuużo wcześniej - serio tak jest?).
Czy w tym przypadku, jak mam na jednej rezerwacji 2 osobne bilety: FOR - AMS i AMS - WRO z niemożliwą przesiąka w Amsterdamie (0 sekund :D) AirFrance będzie musiał wziąć za to odpowiedzialność i zapewnić mi inny lot/odszkodowanie?
Czy mogę po prostu poczekać do 9.01, odprawić się online na FOR - AMS, następnie 10.01 odprawić się online na AMS - WRO, wsiąść do samolotu FOR-AMS, polecieć do Amsterdamu i tam walczyć z nimi o hotel, lot, odszkodowanie?
Co radzicie?

-- 12 Lis 2022 16:07 --

Czy oni mieli w ogóle prawo zmiany i rozdzielenia połączenia FOR-WRO na 2 bilety: FOR-AMS i AMS-WRO?
Wcześniej było na jednym bilecie połączenie FOR-WRO...
W przypadku 2 biletów przewoźnik nie odpowiada, gdy spóźnię się na kolejny lot, prawda?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#109 PostWysłany: 12 Lis 2022 18:49 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
Jeśli to rezerwowane na jednym bilecie linia musi dowieźć się do celu ; tłumaczenie, że "nie mogą" zmieniać na innych przewoźników jest krótko mówiąc z d.... Obowiązują ich przepisy europejskie, a te nie uzależniają zmiany planu podróży od wyprzedzenia z jakim pax jest informowany o odwołaniu lotu. Nawet jeśli jest to wiele miesięcy wcześniej, przewoźnik ma zapewnić stosowną i sensowną zmianę biletu. Jeśli nie ma innej opcji, jak przelot kolejnego dnia, to powinni pokryć Ci koszt dodatkowego, nieplanowanego noclegu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 20 Gru 2022 09:49 

Rejestracja: 15 Mar 2017
Posty: 59
marek2011 napisał(a):
Jeśli to rezerwowane na jednym bilecie linia musi dowieźć się do celu ; tłumaczenie, że "nie mogą" zmieniać na innych przewoźników jest krótko mówiąc z d.... Obowiązują ich przepisy europejskie, a te nie uzależniają zmiany planu podróży od wyprzedzenia z jakim pax jest informowany o odwołaniu lotu. Nawet jeśli jest to wiele miesięcy wcześniej, przewoźnik ma zapewnić stosowną i sensowną zmianę biletu. Jeśli nie ma innej opcji, jak przelot kolejnego dnia, to powinni pokryć Ci koszt dodatkowego, nieplanowanego noclegu.


Mam podobną sytuację w LH
(dwa dni przed i zmienili drugi odcinek na następny dzień)
Czyli rozumiem że na FRA do obsługi po voucher hotelowy?
I wtedy też przysługuje odszkodowanie €250? (poinformowali 2 dni przed)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#111 PostWysłany: 12 Kwi 2023 14:06 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 38
Hej,

wlasnie Iberia przyslała mi informację, że moj lot powotny z Panamy (przesiadka Madryt) został przesunięty o jeden dzień pózniej. Gdy wchodzę w zarządzanie rezerwacja mam info ze na przesiadke w MAdrycie na lot do Berlina mam za malo czasu mimo ze jest to 4 godziny. Zauważyłem, że próbują przenieść mi lot Panama Madryt na dzień pozniej i zostawić lot Madryt Berlin. Przez to nie mogę zaakceptować zmiany nie ma takiej możliwości. Gdy wybieram z kalendarza dzień który mi proponują dostaję informację, że nie ma w tym dniu lotów.

Co mam w takiej sytuacji zrobić? W sensie wiem, że pisać do nich na fb, mail itp, ale czy zmienią mi to tak jak trzeba czy oddadzą pieniądze? Najchętniej wróciłbym do Warszawy, ale mogę zakończyć swoją podróz nawet w Madrycie i ogarnąc sobie inny lot
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#112 PostWysłany: 12 Kwi 2023 14:09 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22334
-- 12 Kwi 2023 14:09 --

Jeżeli to nie lot za 3 tygodnie, poczekać parę dni.

-- 12 Kwi 2023 14:09 --

Jeżeli to nie lot za 3 tygodnie, poczekać parę dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#113 PostWysłany: 12 Kwi 2023 14:14 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 38
Lot jest za 10 dni - początek podrózy. A powrót 11 maja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#114 PostWysłany: 12 Kwi 2023 14:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
@pawel0520
Jeśli lot jest za 10 dni, to ja na Twoim miejscu na początku otworzyłbym szampana 8-) A później można myślec o kontakcie z nimi za parę dni.
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo


Ostatnio edytowany przez nick, 12 Kwi 2023 14:24, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#115 PostWysłany: 12 Kwi 2023 14:23 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22334
Ale zmiana jest na powrocie, a nie tam. Więc Cavę moze schować.

To zamiast pisać na forum, to ja bym dzwonił/pisał do Iberii
Góra
 Profil Relacje PM off
nick lubi ten post.
 
      
#116 PostWysłany: 12 Kwi 2023 14:24 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 38
A czemu? :)
Znaczy lot Berlin-Madryt-Panama mam za 10 dni, ale powrót 11.05 i zmienili mi tylko lot Panama-Madryt na dzień później czyli 12 maja, a zostawili Madryt-Berlin.

Piszę do linii oczywiście, ale pytanie czego mogę wymagać od nich? Zmiany całego połączenia na dzień później, zmiany lotniska np. bo i tak z Berlina sie bede musial dostać do Wawy, czy mogą mi zmienić powrótny na tylko do Madytu a tam juz sobie wrócę tanią linią?


Ostatnio edytowany przez pawel0520, 12 Kwi 2023 14:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 12 Kwi 2023 14:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
@pawel0520 A to nie było tematu, poczekaj - wszystko ułożą. Lot masz za miesiąc, nie za 10 dni.
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo


Ostatnio edytowany przez nick, 12 Kwi 2023 14:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#118 PostWysłany: 12 Kwi 2023 14:25 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22334
Jakby ci zmienili Madrid - Panama na lot 24h później, to byś miał teraz 600 euro, odszkodowania. Na powrót nie dotyczy, po powyżej 14 dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 12 Kwi 2023 15:30 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 38
Jest inna opcja zeby sie z nimi dogadac niz telefon po ENG? Mam niby iberia plus, ale jak probuje skorzystac z formularza to wyskakuje info ze niby email nie zgadza sie z numerem karty. Whatsapp nie ma sensu, FB gadalem to wyslali mnie do zakladki kontakt na stronie.
Rozumiem, że jak nic nie zrobię to anulują mi loty wszystkie tak? Bo ogolnie moge leciec tym lotem do madrytu i tak zakonczyc podróż.

Jeżeli zatwierdze ich zmiane to bede mial loty Ber-Mad-Panama oraz powrot Madryt-Berlin i dzień później Panama-Madryt wiec klikając tylko akceptuj jak dobrze rozumiem to po nie stawieniu się na lot Madryt-Berlin moj ostatni lot czyli Panama-Madryt zostanie anulowany?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#120 PostWysłany: 14 Kwi 2023 09:40 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 38
Dobra udało mi się przenieść powrót na inny dzień i zachować całe połączenie. Czy to prawda, bo próbowalem zmienic tez lot wylotowy, ale dostałem info, że tylko przysługuje mi zmiana powrotu z tego powodu. Tak informacyjnie czy to prawda ze tylko jedna część podrózy, a nie całą podróż?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 135 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group