Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 154 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 11 Wrz 2023 08:31 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 186
Cześć wszystkim,

Wizzair zmienił mi datę lotu powrotnego na trasie Wiedeń - Erywań, oferując bezłatne przebookowanie w profilu klienta lub refund. Niestety, opcja w profilu pozwala na zatwierdzenie takich samych zmian dla całej rezerwacji tj. w tym wypadku dwóch pasażerów. W efekcie zmian mamy jednak inne plany i jedna osoba chce całkowicie zrezygnować, a druga chce zmienić datę lotu powrotnego. Czy jest to możliwe, czy Wizz wymaga takiej samej decyzji dla całej rezerwacji? Pisałem już 2 miesiące temu do nich maila w tej sprawie, jednak bez odpowiedzi.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#122 PostWysłany: 11 Wrz 2023 08:38 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 267
Loty: 97
Kilometry: 273 916
Infolinia ci wszystko ładnie ogarnie za darmo. Numer 322132916
Góra
 Relacje PM off  
 
#123 PostWysłany: 11 Wrz 2023 08:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7985
srebrny
Należy zadzwonić na bezpłatną infolinię i tam to załatwisz.W temacie wizzair -kontakt telefoniczny znajdziesz numer telefonu.Dodatkowy nr 22 1284905.
Góra
 Relacje PM off  
 
#124 PostWysłany: 11 Wrz 2023 08:43 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 186
Dzięki wielkie za pomoc, bo najwyraźniej coś przeoczyłem - infolinia od zawsze kosztowała piątkę za minutę :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#125 PostWysłany: 11 Wrz 2023 08:45 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7985
srebrny
Teraz mamy dwa stacjonarne nr tzw. polskie ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#126 PostWysłany: 25 Paź 2023 14:23 

Rejestracja: 27 Wrz 2010
Posty: 443
Loty: 105
Kilometry: 141 758
niebieski
Wielokrotnie zmieniałem bezpłatnie loty/trasy/godziny w Wizzair z powodu zmian po stronie przewoźnika ale obecnie zderzyłem się ze ścianą (chyba) dlatego prośba o pomoc.
Na początku października wizz przesłał mi maila o zmianie przewoźnika obsługującego trasę co skutkuje prawami jak przy zmianie godzin (tak wynikało z tego maila). Bardzo mi to odpowiadało i próbowałem to zrobić via www ale na końcowym etapie zawsze wyskakiwał błąd. Więc telefon na infolinię i próba zmiany telefonicznie. I tu zonk bo według nich maila wysłali do mnie przez pomyłkę. Na koncie nadal każe mi wybrać akceptację, refund lub zmianę.
Powołuję się na maile i nic.

Miał może ktoś podobną sytuację? Udało mu się coś załatwić?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#127 PostWysłany: 20 Lis 2023 18:05 

Rejestracja: 20 Lis 2023
Posty: 3
Cześć!

Mój pierwszy post na forum.

Mam pytanie. Czy mogę się o coś ubiegać w sytuacji gdy pośrednik gotogate zmienił mi jak się później okazało błędnie godzinę odlotu o 30 minut? Dzień przed wylotem i tego samego dnia dostałem na ich aplikację aktualizację godziny odlotu na taką samą błędną (opóźnienie lotu o 30 minut, kiedy ten odbył się prawidłowo). Powiem, że ledwo zdążyliśmy, bo i tak lubimy mieć coś w zapasie i na bardzo spokojnie (podróżowałem ja, dziecko 8 lat i dwójka seniorów na emeryturze w tym jeden po ciężkiej operacji serca i wylewie [więc pośpiech i stres to było już mega dużo dla niego]). Po powrocie i kontakcie z konsultantem na czacie w aplikacji, ten stwierdził, że oni mi nic nie wysyłali. Oczywiście mam screeny z obydwu dni, zaraz po otrzymaniu komunikatu i odczytaniu aktualizacji, a także rozmowę z tym konsultantem. Naprawdę ciśnienie mi się podniosło, a już nie chcę myśleć co by było gdybyśmy nie zdążyli...
Z góry dziękuję za pomoc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#128 PostWysłany: 20 Lis 2023 19:16 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 9288
HON fly4free
Skoro udało się zdążyć to macie nauczkę na następny raz, żeby weryfikować dane lotów także na stronie przewoźnika / lotniska / w niezależnych źródłach typu Google (po wpisaniu numeru lotu).
Góra
 Relacje PM off  
 
#129 PostWysłany: 03 Gru 2023 10:45 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 21
Loty: 105
Kilometry: 198 892
Witam. Mam w wizz wykupione loty z Gdańska do Larnaki na koniec stycznia, jednak teraz wizz zmienia dni wylotu. W tym wypadku nie przeszkadza mi przesunięcie pobytu o 2 dni, jednak wiąże się to dla mnie z dodatkowym kosztem związanym ze zmianą daty noclegu. Czy w związku z tym mogę domagać się od wizz pokrycia różnicy w cenie?

Jest opcja zamiany na loty Warszawa-Larnaka w tych samych dniach, ale nie odpowiadają mi godziny i czas dojazdu na lotnisko.
Góra
 Relacje PM off  
 
#130 PostWysłany: 03 Gru 2023 10:47 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 24616
Nie przysługuje się zwrot kosztu za dodatkowy nocleg.
Góra
 Relacje PM off  
 
#131 PostWysłany: 03 Gru 2023 14:47 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 21
Loty: 105
Kilometry: 198 892
Nie chodziło o dodatkowy nocleg, tylko droższy. Nie mogę anulować rezerwacji na booking tylko zmienić daty, ale w tych dniach wołają za niego dopłatę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#132 PostWysłany: 03 Gru 2023 15:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3111
Loty: 485
Kilometry: 924 188
złoty
@szumek87 Dopłata do droższego noclegu też ci nie przysługuje. Następnym razem nie śpiesz się z rezerwacją noclegów. Zwłaszcza jeśli są to oferty bezzwrotne.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#133 PostWysłany: 02 Sty 2024 00:27 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 40
WizzAir zmienił mi godziny lotów na trasie Abu Zabi - Male, przyspieszając wyloty o 1h 15 min, o czym poinformowano mnie ok. 3 miesiące przed odlotem.

Pierwotnie plan był taki:
Abu Zabi - Male 5 marca 2024 r. 13:00-19:20
Male - Abu Zabi 12 marca 2024 r. 20:15-01:05

Po zmianach:
Abu Zabi - Male 5 marca 2024 r. 11:45-18:05
Male - Abu Zabi 12 marca 2024 r. 19:00-23:40

Czy w związku z tym mogę się ubiegać o zwrot środków? Nie widzę opcji żadnych zmian w rezerwacji.

Na stronie WizzAira napisano: "Wizz Air nie oferuje pasażerom możliwości zwrotu środków ani zmiany rezerwacji w przypadku, gdy zmiana została zainicjowana do 14 dnia poprzedzającego odlot, a skutkiem zmiany jest różnica czasu wynosząca mniej niż pięć godzin", jednak na oficjalnej stronie UE poświęconej prawom pasażera linii lotniczej jak byk stoi "Lot, który został przyśpieszony o więcej niż jedną godzinę, traktuje się tak samo jak lot odwołany. Przysługują Ci takie same prawa jak w przypadku odwołania lotu".

Więc jak to jest :?:

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 02 Sty 2024 02:45 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3849
platynowy
Wojtyn napisał(a):
jednak na oficjalnej stronie UE poświęconej prawom pasażera linii lotniczej jak byk stoi


Jak byk to startujesz spoza UE i lądujesz też poza UE i prawo UE ma zastosowania.

Rozjechał się rozkład, pozostaje Ci dzwonić/pisać do Wizzaira i prosić o odwołanie, nikła szansa na powodzenie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#135 PostWysłany: 02 Sty 2024 07:19 

Rejestracja: 21 Wrz 2016
Posty: 172
Wojtyn napisał(a):
WizzAir zmienił mi godziny lotów na trasie Abu Zabi - Male, przyspieszając wyloty o 1h 15 min, o czym poinformowano mnie ok. 3 miesiące przed odlotem.

Pierwotnie plan był taki:
Abu Zabi - Male 5 marca 2024 r. 13:00-19:20
Male - Abu Zabi 12 marca 2024 r. 20:15-01:05

Po zmianach:
Abu Zabi - Male 5 marca 2024 r. 11:45-18:05
Male - Abu Zabi 12 marca 2024 r. 19:00-23:40

Czy w związku z tym mogę się ubiegać o zwrot środków? Nie widzę opcji żadnych zmian w rezerwacji.

Na stronie WizzAira napisano: "Wizz Air nie oferuje pasażerom możliwości zwrotu środków ani zmiany rezerwacji w przypadku, gdy zmiana została zainicjowana do 14 dnia poprzedzającego odlot, a skutkiem zmiany jest różnica czasu wynosząca mniej niż pięć godzin", jednak na oficjalnej stronie UE poświęconej prawom pasażera linii lotniczej jak byk stoi "Lot, który został przyśpieszony o więcej niż jedną godzinę, traktuje się tak samo jak lot odwołany. Przysługują Ci takie same prawa jak w przypadku odwołania lotu".

Więc jak to jest :?:

Z góry dziękuję za odpowiedzi.


W wątku poświęconym stricte zmianom rezerwacji Wizzaira masz opisane co możesz w takiej sytuacji zrobić.
W skrócie - powołując się na regulamin możesz wnioskować o zwrot srodków nawet przy minimalnej ( krótszej niż 5h) zmianie rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#136 PostWysłany: 15 Kwi 2024 10:48 

Rejestracja: 15 Kwi 2024
Posty: 2
Witam wszystkich,
jako, że po raz pierwszy zdarzyła mi się taka sytuacja (widać za mało latam :) ), proszę o pomoc.
29 sierpnia 2023 (głośna usterka w brytyjskim systemie kontroli ruchu) BA przesunął mi o 3 dni podróż z Berlina do Denver przez Londyn (8 godzin przed wylotem). Udało się nam przebukować na lot United przez Waszyngton, ale o ok. 2000 drożej. Na prośbę o zwrot dodatkowych kosztów odpowiedzieli negatywnie. Uważacie, ze jest sens się o to bić dalej?
I pytanie o odszkodowanie - czy w zaistniałej sytuacji (usterka w systemie kontroli ruchu) odszkodowanie się należy? Na pewno ktoś w tych dniach miał opóźnione bądź odwołane loty, ale czy udało się uzyskać odszkodowanie?
Z góry dziękuję za wszelkie pomocne odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 26 Kwi 2024 21:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2011
Posty: 532
Loty: 132
Kilometry: 309 908
niebieski
Witam. Bilety kupione bezpośrednio na stronie przewoźnika Firefly fireflyz.com.my Lot Kota Bahru - Penang KBR - PEN zmienili loty o ok. 12 godzin. Pierwotnie wylot 20:10, zmienione na 9:25. Czy tam jest jakaś szansa na zwrot kasy? troche mi nie pasuje taka zmiana. W UE no to wiadomo..... ale jak to wygląda poza UE?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#138 PostWysłany: 26 Kwi 2024 21:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9153
srebrny
Czy to jakiś problem zapytać bezpośrednio przewoźnika?
https://www.fireflyz.com.my/my/en/support/faq.html
Góra
 Relacje PM off  
 
#139 PostWysłany: 08 Sie 2024 10:29 

Rejestracja: 08 Sie 2024
Posty: 2
Cześć - tym razem we właściwym wątku :)

Mam pytanie o Wasze dotychczasowe doświadczenia z Ryanair w kwestii pokrycia dodatkowych kosztów związanych z anulowanym lotem.
Mój lot został anulowany i przebookowany z 22 and 23.08. Informację o tym dostałem 2 tygodnie przed planowaną data lotu. Powód: przyczyny handlowe.
Rozumiem, że z odszkodowania nici, ale zmiana daty wymaga ode mnie przedłużenia pobytu i zabookowania dodatkowej nocy w hotelu. Na ile prawdopodobne jest, że Ryanair przyjmie taki wniosek o pokrycie kosztów noclegu? Czy ten dwutygodniowy termin, który wpłynie pewnie na odrzucenie wniosku od odszkodowanie ma też wpływ na decyzje co do zwrotu kosztów noclegu?

Pozdrawiam!
Góra
 Relacje PM off  
 
#140 PostWysłany: 08 Sie 2024 11:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7985
srebrny
demoi napisał(a):
Czy ten dwutygodniowy termin, który wpłynie pewnie na odrzucenie wniosku od odszkodowanie ma też wpływ na decyzje co do zwrotu kosztów noclegu?

Pozdrawiam!

Tak.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 154 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group