Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 109 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 26 Lut 2020 20:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2198
HON fly4free
Wizz Ci zwróci tylko środki za pierwszy lot, który z nich winy został zmieniony.
Gdybyś miał oba loty na jednej rezerwacji to zmienia sytuację i wtedy możesz zrezygnować z całej podróży.
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 26 Lut 2020 20:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7256
platynowy
Obowiązkowo zwracają jeśli oba odcinki są na jednej rezerwacji.W twoim przypadku nie muszą,ale może uda ci się ich przekonać dzwoniąc lub pisząc maila.
Góra
 Relacje PM off  
 
#63 PostWysłany: 08 Mar 2020 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 363
HON fly4free
Do kiedy najpóźniej mogę w Ryanairze zaakceptować zmiany godziny lotu lub wnioskować o zwrot kosztów? 14 dni przed wylotem?
Co jeżeli niczego nie potwierdzę do daty granicznej, będę wpisany na listę pasażerów?
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 08 Mar 2020 15:45 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3607
HON fly4free
Wszystko zależy jak duza jest to zmiana.
Jedynie przy zmianie powyzej 2 godzin jest możliwość anulowania rezerwacji czy zamiany na podobny lot z siatki Ryanair.
Poniżej 2 godzin akceptacja jest obowiązkiem, póki nie zaakceptujesz codziennie zamęczą Cię emailami.
Możesz zaakceptować do kilku godzin do lotu, do czasu możliwości odprawy na lot.
Góra
 Relacje PM off
BB108 uważa post za pomocny.
 
 
#65 PostWysłany: 08 Mar 2020 16:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 363
HON fly4free
Dziękuję!
Zmiana powyżej 2 godzin, więc uprawnia do odwołania lotu. W takim razie czekam dalej co się wydarzy w Europie, a odwoływać będę w ostatniej chwili :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#66 PostWysłany: 08 Mar 2020 16:43 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3607
HON fly4free
Najlepiej jak Ci zalezy poczekać, zwłaszcza że a nuż bilety potanieją i nowe kupisz taniej.
Będziesz miał opcję anulowania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#67 PostWysłany: 29 Lip 2020 08:04 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 651
Loty: 1
Kilometry: 3 789
niebieski
Witam, mam pytanie?
koledze zmieniono date powrotu z Faro do Berlina o jeden dzień linia Easyjet
do wyboru ma: akceptacje, voucher, i zwrot -ale jest tak podane że nie wiadomo czy za cała rezerwacje czy za jeden odcinek ten zmieniony?
wydaje mi sie że cała rezerwacja do zwrotu będzie. ?
Czy zwrot będzie na całą rezerwacje?
Góra
 Relacje PM off  
 
#68 PostWysłany: 24 Wrz 2021 14:52 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 665
Loty: 312
Kilometry: 479 773
srebrny
Hej,


Czy któryś z wyroków TSUE pozwala traktować zmiane rozkładu jak skasowanie lotu ?
LO zminieło rozkład o 3h do przodu, czyli chciałbym traktować to jak odwołanie i oferta nowego lotu ale z przyśpieszeniem o ponad 2h czyli kasa się należy.
Bo informacja te ileś tam mało dni przed lotem. Jednak przewoźnik nie płaci i mówi że przeciez lot nie był skasowany ani opóźniony.
NA co należy się powołać ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 24 Wrz 2021 16:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7256
platynowy
@miloszp Aby traktować zmieniony lot jak odwołany opóźnienie wylotu w stosunku do pierwotnego planu podróży powinno być co najmniej 5h na starcie. Z kolei aby ew.wnioskować o odszkodowanie na podst .rozporządzenia 261/2004 opóźnienie w stosunku do pierwotnie planowanej godziny lądowania powinno wynosić minimum 3h (liczy się otwarcie drzwi).Napisałeś dość delikatnie ujmując zawile i do końca trudno zrozumieć co reklamowałeś. Paragrafu na kasę za przyspieszenie lotu nieodwołanego nie znalazłam ;)


Ostatnio edytowany przez miriam, 25 Wrz 2021 00:00, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 24 Wrz 2021 16:40 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2219
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Wczoraj Rzecznik wydał opinie w podobnej sprawie, ale wkrótce zapadnie wyrok więc się wstrzymaj.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 21 Paź 2021 22:30 

Rejestracja: 21 Paź 2021
Posty: 11
Cześć. Jak to jest jeżeli kupię 2 loty jednej linii Wizzair - loty z przesiadką w tej samej linii), a anulują mi jeden z lotów? Dostaje odszkodowanie/zwrot kosztów za oba czy jak to jest?

Co w przypadku zmiany rozkładu orzez przewoźnika tak ze nie ma opcji lecieć drugim połączeniem?
Co do zmiany rozkładu jednego lotu to spoko, sytuacja prosta, ale co kiedy ich jest więcej na trasie a loty tą samą linią?

Chce kupić bilety z przesiadką ale po ostatnich akcjach z kasowaniem tras przez wizzair trochę się boję ze skasują mi jeden i cała podróż leży???

Podkreślam - chcę znac realia wyłącznie w Wizzair.

Z góry dziękuję za odpowiedź
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 21 Paź 2021 22:32 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19027
W6 sprzedaje bilety tylko P2P (point to point) więc jak skasują jeden lot to raczej nie dostaniesz zwrot za drugi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 21 Paź 2021 22:34 

Rejestracja: 21 Paź 2021
Posty: 11
Nawet w przypadku powrotu? (czytaj lot bez przesiadek?).
Kasują mi lot tam i mam nadal aktywny w drodze powrotnej?


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 21 Paź 2021 22:52, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#74 PostWysłany: 21 Paź 2021 22:42 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7256
platynowy
W Wizzair loty składane ,czyli z przesiadką, są na twoją odpowiedzialność bo nie są na jednym bilecie.Każdy odcinek to osobny lot .W razie "posypania się" pierwszego lotu nie ma odpowiedzialności przewoźnika w stosunku do kolejnego odcinka. Zmiany/zwroty są możliwe jeśli oba loty są na jednej rezerwacji (tam i powrót)
Góra
 Relacje PM off  
 
#75 PostWysłany: 25 Paź 2021 23:25 

Rejestracja: 21 Paź 2021
Posty: 11
A w Ryanair też tak jest?
Góra
 Relacje PM off  
 
#76 PostWysłany: 25 Paź 2021 23:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7256
platynowy
Na ogół też,choć swego czasu FR oferował kilka tras z przesiadką na jednym nr rezerwacji (biorąc odpowiedzialność za wszystkie odcinki).Nie wiem czy obecnie coś z tych tras się zachowało.
Góra
 Relacje PM off  
 
#77 PostWysłany: 08 Gru 2021 11:56 

Rejestracja: 08 Gru 2021
Posty: 2
dg72 napisał(a):
Wszystko zależy jak duza jest to zmiana.
Jedynie przy zmianie powyzej 2 godzin jest możliwość anulowania rezerwacji czy zamiany na podobny lot z siatki Ryanair.
Poniżej 2 godzin akceptacja jest obowiązkiem, póki nie zaakceptujesz codziennie zamęczą Cię emailami.
Możesz zaakceptować do kilku godzin do lotu, do czasu możliwości odprawy na lot.


Mam pytanie odnośnie tej informacji o zaakceptowaniu zmian do kilku godzin do lotu. Skąd to wiemy? :) nie zebym nie wierzyła, ale chodzi mi o to, żeby w razie czego móc powołać się na jakiś paragraf. Nie widzę tego w rozporządzeniu UE.
Mam podobną sytuację, lot w marcu 22, ale oryginalny został odwołany i przeniesiony na dzień później. Jeszcze nie wiem czy mi to odpowiada i chciałabym mieć pewność do kiedy powinnam podjąć decyzję, ze np rezygnuje i chce zwrot kosztów
Z góry dzięki za odpowiedzi
Góra
 Relacje PM off  
 
#78 PostWysłany: 08 Gru 2021 12:05 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3607
HON fly4free
Sprawdzaj e-mail przypisany do rezerwacji.
Linia lotnicza ma obowiązek powiadomić o istotnej zmianie, co Ci przysługuje i z jakich przepisów te prawa wynikają.


Ostatnio edytowany przez dg72, 08 Gru 2021 12:39, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 08 Gru 2021 12:26 

Rejestracja: 08 Gru 2021
Posty: 2
Akurat w moim przypadku to Air france, ale to nie ma znaczenia. Jest tylko napisane, ze można dostać zwrot kosztów - nie ma zadnej informacji o tym, w jakim czasie o ten zwort można wystąpić, dlatego myślałam, że może są jakieś przepisy, bardziej szczegółowe, które to regulują
Góra
 Relacje PM off  
 
#80 PostWysłany: 08 Gru 2021 12:33 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3607
HON fly4free
air-france-opinie-recenzje-uwagi,226,81045&p=1488326&hilit=France#p1488326

Skontaktuj się z nimi, szczegóły w cytowanym temacie.
Zapytaj o to co tu, przed poczytaj co w takim przypadku jak Twój proponują czy na co można ewentualnie zmienić.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 109 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group