Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
[+] Kontakty do DYS
rodrigo(at)doyouspain.com
insurance(at)doyouspain.com
claire(at)doyouspain.net
jose(at)doyouspain.net


 [ 1386 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 66, 67, 68, 69, 70
Autor Wiadomość
#1381 PostWysłany: 13 Lip 2020 18:33 

Rejestracja: 12 Mar 2017
Posty: 140
Loty: 36
Kilometry: 96 902
marcinsss napisał(a):
Tenroh napisał(a):
... Z Eagle nie odpisują. ...
Macie jakiś pomysł?


Może zadzwoń do Eagle?
Eagle w mailu do mnie napisał(a):
W celu szybszej rezerwacji najlepiej proszę o kontakt z numerem telefonu :
0048 602 421 411


Oczywiście kontaktowałem się także przez tel.
Otrzymałem info, że brak wolnych aut w tym terminie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1382 PostWysłany: 28 Lip 2020 01:01 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 666
Loty: 63
Kilometry: 202 612
Wróciłem, więc piszę, póki pamiętam. :) Ja wybrałem Eagle. Czy polecam? I tak, i nie. W sumie bardziej tak, ale ten kontakt powinni poprawić. Nie odbierają telefonów, odpisują na maile/SMS-y z dużym opóźnieniem. Poza tym raczej plusy - pracownicy z którymi miałem bezpośredni kontakt bardzo w porządku, w sytuacji awaryjnej zachowali się bardzo dobrze, choć nie idealnie.

Plusy:
- bardzo bezproblemowy odbiór i zwrot
- kontakt i umowa po polsku
- dobre ceny, bezpłatne odebranie na lotnisku w niestandardowych godzinach

Minusy:
- bardzo, bardzo kiepski kontakt
- w aucie padła klima i nie mieli nic zastępczego od ręki, ale na drugi dzień wymienili auto
- polityka paliwowa "ile bierzesz, tyle oddajesz", zdecydowanie wolę "pełen-pełen"

Jako ciekawostka - miałem z tej firmy 3 auta w ciągu 36 godzin. :lol: Zamówiłem klasę C. Najpierw na lotnisku dostałem VW Beetle cabrio 8-) ale od razu mnie poinformowano, że to tylko do rana, bo moje auto jest w serwisie klimy i na rano będzie gotowe, a VW jutro idzie do kogoś innego. Rano w hotelu pracownik pojawił się ze świeżo naprawioną (podobno) Kią Rio. Kia byłaby bardzo fajna, gdyby nie to, że po ok. 30 minutach świeżo naprawiona (podobno) klima znowu padła. Kilka prób kontaktu i w końcu dowiaduję się, że na już nie mają nic, będzie coś na następny dzień. Strasznie się umęczyliśmy bez tej klimy, bo dużo czasu w aucie, a upał ok. 38 stopni. Następnego dnia zamiast Rio dostaliśmy Opla Adamy. To raczej nie jest klasa C, ale był nowiutki, sympatyczny i miał działającą klimę. :)

Opłaty za późny odbiór auta (po 23:00 na lotnisku):
Autos Cano - 25 Euro
Eagle - 0
Vanrell - 50 Euro
Wiber - nie ma takiej opcji. Zamknięte, to zamknięte.

Warunki:
Autos Cano napisał(a):
Dear Mr. XXXXXXX,
thank you for your email and request with AUTOS CANO.
For the dates required 23.07. - 26.07.2020 (3 days) all we can offer you is a 5-door Seat IBIZA, group D, for 40,00 Euros per day.
Unfortunately our group A, B and C cars are already booked.
We are a small company with 50 cars and our cheaper car groups are always snapped up very quickly.

*The above price includes Fully Comprehensive Insurance with No Excess, 100% coverage, no deposit, a second driver, unlimited kilometers, VAT, and our delivery / pick-up at the Airport.
* plus the charge for a late arrival:25€

*The fuel situation is that you take over the car "as is", (as we get it back from the person before you) - normally all cars are a quarter full and you give it back roughly the same.

*You pay when you take over the car at the Airport, either with cash or your credit card. No upfront payments required.

*We wait for you at SALIDAS / DEPARTURES, which you find, when you take the lift up one floor in the Arrivals Hall (after you have picked up your luggage) and walk straight outside onto the street, where we will be standing under the bridge/walkway that connects the terminal building to the parking building with a sign with your name on.

We normally like to do everything very uncomplicated and fast, so that your holiday begins quickly when you have your car and everything is to your satisfaction.
Please note: A second driver, child seats and our services at the Airport are always free of charge.
The price we give you is the end price with no hidden or extra charges on top.
The above price includes all important insurances you need i.e. glass, tyres etc., it does not include personal belongings.

I hope we could help you with all the information you need.
Don't hesitate to write, if there is anything unclear.
Best regards and thank you.


Eagle napisał(a):
Załącznik:
Eagle warunki.jpeg



Vanrell napisał(a):
Warunki są u nich na stronie, tu tylko dotyczące opłaty za niestandardowe godziny.
Załącznik:
Vanrell.png



Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny> - pisze się
Góra
 Relacje PM off  
 
#1383 PostWysłany: 05 Sie 2020 09:16 

Rejestracja: 03 Paź 2011
Posty: 46
Na pewnej grupie na facebooku ktoś chwalił Eagle, bo kiedy padły mu klocki w aucie to szybko wymienili auto. No dziękuję, wyobrażam sobie jak jadąc np. drogą MA-10 wypadają mi klocki hamulcowe i jeszcze mam się cieszyć, że w ciągu paru godzin przyjechali z innym autem. Ciekawe w jakim stanie :)

Ja od siebie polecam Autos Cano, wszystko absolutnie bezproblemowo, żadnych depozytów, minus taki, ze zamiast zarezerwowanej Ibizki dostaliśmy Arunę, jednak większe autko, ale nie wybrzydzałem, bo zupełna nówka (1007 km przebiegu), a wczasach covidowych problemów z zaparkowaniem brak :) 40 euro/dzień, mieliśmy na 3 dni.
Góra
 Relacje PM off
nick lubi ten post.
 
 
#1384 PostWysłany: 05 Sie 2020 22:46 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7156
Loty: 137
Kilometry: 245 006
Kilka słów o niedawnym wynajmie samochodu na lotnisku w Palmie (Palma de Mallorca).

Pośrednik: doyouspain

Wypożyczalnia: Wiber

Samochód: mieliśmy rezerwację na Nissan Micra lub podobny. Dostaliśmy Forda Fiestę w benzynie. Opcja paliwowa full-full, bez limitu kilometrów, podstawowe ubezpieczenie.

Cena: 20,45 euro za 2 dni w lipcu; całość zapłacona u pośrednika, rezerwacja ok. 2 tygodnie przed datą wynajmu.

Odbiór samochodu: Wiber nie ma stanowiska w terminalu, a biuro i parking poza lotniskiem – wychodzimy z budynku, kierujemy się w kierunku piętrowego parkingu lotniskowego i wcześniej skręcamy w prawo. Na miejscach postojowych stoją busiki kilku wypożyczalni, w tym Wibera. Po kilku minutach już jedziemy. Czas przejazdu do ich biura – 6 minut. Na miejscu domek z kilkoma stanowiskami obsługi (bodajże 6?). Pobieramy numerek w automacie (jak w Polsce na poczcie) i czekamy na swoją kolej. Poszło bardzo szybko, na dodatek trafiło się nam, że obsługiwała nas Polka. Formalności – dowód, prawo jazdy, karta kredytowa. Blokada na karcie – 700 euro (nie korzystam z ubezpieczenia w wypożyczalni – mam roczne w zewnętrznej firmie). Po blokadzie jeszcze okazuje się, że pobranie depozytu 56 euro za paliwo – zwrotnego, jeśli oddamy samochód z ilością paliwa jak przy odbiorze. Pobranie, nie blokada :!: Już wyciągam kartę walutową i niestety zaskoczenie, bo słyszę, że do płatności za paliwo muszę użyć tej samej karty, na której mam depozyt. Mówi się trudno i ponownie wyciągam kk mBanku (niestety :evil: ) i już myślę ile stracę na spreadzie. Ale załatwione – idziemy do samochodu, na maila przychodzi wiadomość, w której są zdjęcia uszkodzeń samochodu. W słońcu Majorki ciężko się je ogląda na smartfonie, ale słyszymy, że jeśli znajdziemy jakieś inne, to żebyśmy zrobili zdjęcia teraz i pokazali przy zdaniu samochodu. Na wszelki wypadek jak zwykle pstrykam fotki wszystkich uszkodzeń, które widzę i w drogę. Samochód zatankowany do pełna, przebieg niecałe 46 tys. km.
Przejechaliśmy samochodem 255 km, spisywał się bezproblemowo.

Zwrot samochodu: oddawaliśmy samochód trochę po 8 rano w niedzielę, ruch niewielki. Po kilku minutach pani z obsługi wzięła kluczyki, sprawdziła poziom paliwa, pobieżnie uszkodzenia samochodu – nie znalazła nowych. Wszystko OK, gracias i do busika. O 8:50 mail „We inform you that the excess fee blocked from your credit card of a total of 700,00 € and the fuel deposit 56,21 € have been reimbursed on the 19-07-2020 08:50.”. Rzeczywiście blokada zeszła już w niedzielę, a zwrot za paliwo zaksięgowany w poniedziałek. Brawo!

Podsumowanie: nie podoba mi się polityka płatności depozytu paliwowego i to na dodatek tylko kartą użytą do blokady depozytu na wkład własny :roll: Większość wypożyczalni, z których miałem okazję korzystać, łączyła te kwoty i miałem jeden depozyt na kk. Z tego tytułu mój wynajem był droższy o 16 zł na różnicach kursowych. Warto mieć kartę kredytową z lepszymi kursami rozliczeniowymi. :)
Poza tym polecam – sprawna obsługa, samochód w porządku, szybko realizowane zwroty. Dojazd z lotniska nie jest problemem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1385 PostWysłany: 08 Sie 2020 23:50 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 859
Czy w Vanrell jak wybieram wzięcie auta na lotnisku a zwrot w innym miejscu np. w Alcudii to do ceny wypożyczenia doliczana jest oplata za zwrot w innym miejscu?
W T&C widnieje taki zapis:
Picking up and returning your car to another location
Kilometres Transfer (€)
10 km € 15
20 km € 30
30 km € 40
40 km € 45
50 km € 50
60 km € 60

w kalkulacji ceny tych kwot nie widać, ale rozumiem, że oddając te 60km od lotniska doliczą sobie 60Euro extra co troszkę psuje mi kalkulacje, bo nie chciałem brać auta na cały pobyt, tylko rozbić sobie na 2 x transfer z/na lotnisko i dodatkowo w trakcie pobytu wziąć jeszcze na jakieś 2 dni aby co nieco zobaczyć.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1386 PostWysłany: 09 Sie 2020 00:04 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 2904
złoty
Teoretycznie powinni naliczyć natomiast mi za wypożyczenie w Alcudia i zwrot na lotnisku po 2 dniach 3 lata temu w wakacje nic nie policzyli. Nie wiem czy pomyłka, czy martwy zapis w cenniku.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1386 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 66, 67, 68, 69, 70

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group