Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 02 Lut 2014 09:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 914
Loty: 86
Kilometry: 147 286
srebrny
marek2011 napisał(a):
Przeciętne prowizje dla booking wynoszą 12-15% ceny, a nie 25%. W przypadku dużych sieci hotelowych są jeszcze niższe.


Dziś rezerwowałem 4 dniowy pobyt w Krakowie - cena 12% taniej niż "w promocji" na Booking.com bezpośrednio w hotelu. I to bez żadnych obwarowań, podawania nr karty, itp

kla7 napisał(a):
Polecam traktować pośrednika jako agregat ofert, a rezerwację dogrywać z hotelem bezpośrednio. Np. w Hiszpanii ceny mi nie obniżyli ale dostałam śniadanie extra. Normalna cena 4 euro a pokoju 22, więc wychodzi jakieś 18% ceny za pokój.


....... i tak to polecam robić, bynajmniej ja będę - jako wyszukiwarka.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu
Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników? Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników?
#222 PostWysłany: 02 Lut 2014 12:18 

Rejestracja: 10 Sie 2013
Posty: 105
Zbanowany
Zibid napisał(a):
marek2011 napisał(a):
Przeciętne prowizje dla booking wynoszą 12-15% ceny, a nie 25%. W przypadku dużych sieci hotelowych są jeszcze niższe.


Dziś rezerwowałem 4 dniowy pobyt w Krakowie - cena 12% taniej niż "w promocji" na Booking.com bezpośrednio w hotelu. I to bez żadnych obwarowań, podawania nr karty, itp

kla7 napisał(a):
Polecam traktować pośrednika jako agregat ofert, a rezerwację dogrywać z hotelem bezpośrednio. Np. w Hiszpanii ceny mi nie obniżyli ale dostałam śniadanie extra. Normalna cena 4 euro a pokoju 22, więc wychodzi jakieś 18% ceny za pokój.


....... i tak to polecam robić, bynajmniej ja będę - jako wyszukiwarka.

Pozdrawiam





Witam

Robiłem rezerwację przez Booking.com w Hotelu we Wrocławiu , następnie po kilku dniach

zrobiłem rezerwację przez Venere i tu 20 PLN taniej !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#223 PostWysłany: 03 Mar 2014 20:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 914
Loty: 86
Kilometry: 147 286
srebrny
Zibid napisał(a):
marek2011 napisał(a):
Przeciętne prowizje dla booking wynoszą 12-15% ceny, a nie 25%. W przypadku dużych sieci hotelowych są jeszcze niższe.


Dziś rezerwowałem 4 dniowy pobyt w Krakowie - cena 12% taniej niż "w promocji" na Booking.com bezpośrednio w hotelu. I to bez żadnych obwarowań, podawania nr karty, itp

kla7 napisał(a):
Polecam traktować pośrednika jako agregat ofert, a rezerwację dogrywać z hotelem bezpośrednio. Np. w Hiszpanii ceny mi nie obniżyli ale dostałam śniadanie extra. Normalna cena 4 euro a pokoju 22, więc wychodzi jakieś 18% ceny za pokój.


....... i tak to polecam robić, bynajmniej ja będę - jako wyszukiwarka.

Pozdrawiam



Dziś ponownie rezerwowałem w Krakowie hotel - oczywiście bezpośrednio w hotelu taniej niż na booking - norma. Booking tylko jako wyszukiwarka !!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#224 PostWysłany: 03 Mar 2014 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 914
Loty: 86
Kilometry: 147 286
srebrny
jacek69 napisał(a):
Często tak, ale to nie norma.
Trzy razy nocowałem w Wawie poprzez booking i było taniej, niż poprzez inne portale, czy bezpośrednio.



Na przestrzeni lat booking wywindował ceny hoteli i to mnie trochę wnerwia. Tak 2-3 lata temu w dobrej lokalizacji za granicą można było spokojnie znaleźć za 30 € ze śniadaniem. np w Pradze lub Holandii. A teraz - 70 € + śniadanie 20€ + parking 15 € noc. Od dłuższego czasu szukam ciekawego noclegu w Holandii lub Salzburgu i ............. lipa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#225 PostWysłany: 06 Mar 2014 19:44 

Rejestracja: 28 Gru 2010
Posty: 287
niebieski
mashacra napisał(a):
No to koleś wali głupa, albo myśli że znalazł jelenia przez google ;)
Jego strata, zapłacisz mniej, a on od tego jeszcze odprowadzi procent.


Kiedyś podczas tripu do Paryża nocowałem w jednym z tańszych hoteli w okolicy Gallieni. Przez Booking zapłaciłem 42€ za pokój 2-osobowy. U innych pośredników było podobnie.
Na miejscu w recepcji wisiał standardowy cennik, a na nim napisane: 2 Adults Room - 99€...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#226 PostWysłany: 12 Mar 2014 00:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
dziś dostałem wiadomość od booking że jednak 4 gwiazdki za 11,5 euro to przeoczenie i proponują mi za tylko 70euro( ewidentne promo bo normalna cena to 115euro).
da się coś z tym zrobić czy marne na to szanse?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#227 PostWysłany: 12 Mar 2014 00:49 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1505
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
Zibid napisał(a):


Na przestrzeni lat booking wywindował ceny hoteli


Polemizowałbym czy to "booking" wywindował ceny czy po prostu rynek.
Np. w Karpaczu po otworzeniu Gołębiowskiego ceny noclegów w całej okolicy poleciały w dół.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#228 PostWysłany: 10 Sty 2015 02:26 

Rejestracja: 10 Mar 2013
Posty: 85
Dziś dostałam info od Booking że hotel stracił licencję czy coś i muszą anulować rezerwację. Super. Zaproponowali inny hotel ale on jest prawie 2x droższy.

Jest jakaś szansa na wynegocjowanie jakiejś zniżki ? Rezerwowałam kilka miesięcy temu, wtedy był większy wybór, a i też lepsze ceny w wielu hotelach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 10 Sty 2015 02:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2080
srebrny
Szansa jest.Jeśli masz jeszcze czas, to napisz im, żeby zaproponowali Ci jakieś hotele za kwotę, którą zapłaciłaś, jak nie będzie Ci odpowiadać, to sama im zaproponuj, tylko w granicach rozsądku. Mi dali hotel który im wskazałem, ok 40% droższy, ale oczywiście bez dopłaty z mojej strony.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#230 PostWysłany: 10 Sty 2015 02:56 

Rejestracja: 10 Mar 2013
Posty: 85
horacy19 napisał(a):
Szansa jest.Jeśli masz jeszcze czas, to napisz im, żeby zaproponowali Ci jakieś hotele za kwotę, którą zapłaciłaś, jak nie będzie Ci odpowiadać, to sama im zaproponuj, tylko w granicach rozsądku. Mi dali hotel który im wskazałem, ok 40% droższy, ale oczywiście bez dopłaty z mojej strony.


W sumie to może ten hotel co zaproponowali (droższy) jest właśnie w ramach rekompensaty. Zobaczymy co napiszą. Napisałam im że ten hotel co dali jest dla mnie za drogi i czy mogą dać jakąś zniżką na ten lub inny hotel z ich oferty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 10 Sty 2015 11:35 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 335
niebieski
anus99 napisał(a):
Dziś dostałam info od Booking że hotel stracił licencję czy coś i muszą anulować rezerwację. Super. Zaproponowali inny hotel ale on jest prawie 2x droższy.

Jest jakaś szansa na wynegocjowanie jakiejś zniżki ? Rezerwowałam kilka miesięcy temu, wtedy był większy wybór, a i też lepsze ceny w wielu hotelach.


Dwa tygodnie temu miałem identyczną sytuację.Proponowano mi początkowo kilka innych hoteli w cenie zbliżonej do mojego.W końcu,po kilku mailach dostałem info,że mogę wziąć inny,droższy -do max ok. 80$ różnicy w cenie.Muszę też koniecznie uzyskać rachunek z tego droższego hotelu i po powrocie przesłać na booking scan rachunku. Różnicę przeleją mi na moją kartę ,z której była robiona rezerwacja.
Miałem taką sytuację już kiedyś , w 2012 roku,scenariusz był podobny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#232 PostWysłany: 10 Sty 2015 11:44 

Rejestracja: 10 Mar 2013
Posty: 85
Dzwoniliśmy do Booking. Miły Pan zadeklarował, że zadzwoni i zorientuje się w sytuacji, co planuje "góra". Jak tylko coś będę wiedzieć dam znać, jak to się zakończyło.

Edit. No i nie dali żadnego rabatu. Powiedzieli że to nie z ich winy. No cóż. Ale udało się zarezerwować hotel w podobnej lokalizacji i cenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#233 PostWysłany: 10 Sty 2015 19:14 

Rejestracja: 22 Mar 2013
Posty: 22
Widać właśnie jak booking podchodzi teraz do klientów. Masakra jakaś, ciekawe jak długo pojadą na wyznawaniu zasady "za nic nie odpowiadamy, my jedynie ściągamy kasę z hoteli"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#234 PostWysłany: 11 Sty 2015 11:56 

Rejestracja: 10 Mar 2013
Posty: 85
frycek1987 napisał(a):
Widać właśnie jak booking podchodzi teraz do klientów. Masakra jakaś, ciekawe jak długo pojadą na wyznawaniu zasady "za nic nie odpowiadamy, my jedynie ściągamy kasę z hoteli"


dokładnie pod tym względem nie polecam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#235 PostWysłany: 11 Sty 2015 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
frycek1987 napisał(a):
Widać właśnie jak booking podchodzi teraz do klientów. Masakra jakaś, ciekawe jak długo pojadą na wyznawaniu zasady "za nic nie odpowiadamy, my jedynie ściągamy kasę z hoteli"

Takie stwierdzenie to gruba przesada. Powiedziałbym raczej, że nie odpowiadają już za WSZYSTKO (w tym błędy cenowe) tak jak było wcześniej. To jest chyba główny zarzut ze strony rozczarowanych klientów spod znaku podróżowania na "krzywą twarz". Ja w dalszym ciągu w przypadku jakichś kłopotów wolę jak rezerwacja jest przez booking.com niż na przykład przez venere.com, które zlewa klientów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 11 Sty 2015 14:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2014
Posty: 40
korzystam z booking.com od kilku lat (głownie z nich) i nigdy nie miałem żadnego problemu... kilka kontaktów z infolnią i tez za kazdym razem obsługa na najwyższym poziomie. Kiedyś pytałem ich co bedzie jak zwrot zaliczki za odwołana rezerwacje bedzie trwał dłużej niz 2 tyg (tyle jest w regulaminie) to powiedzieli ze oni zwrócą dana kwotę a pozniej sobie odbiorą od hotelu- fakt ze w praktyce nie wypróbowane ale zapewniano mnie ze tak bedzie.
Duzym plusem jest ich pozycja na rynku-przekonałem sie o tym ostatnio. Kilka dni temu wróciłem z Tanzani- jako ze okres świąteczne noworoczny jest gorący zarezerwowalem pewien niedrogi hotel (lecz z dobrymi opiniami) juz w lipcu. 3 krotnie potwierdzałem z hotelem rezerwacje i wszystko bylo ok do przyjazdu. Po przyjeździe okazało sie za brakuje 1 pokoju (z trzech). Oferowali ten brakujący pokój w prywatnym domu 'nieopodal' ale dla nas z roznych powodów rodzinnych bylo to nie do przyjęcia. Na początku zasłaniali sie ze do wina booking.com ze dał im wiecej rezerwacji niż maja pokoi- co bylo tylko ich linia obrony. Jak po dłuższym czasie moja cierpliwość sie wyczerpała i powiedziałem ze dzwonię do booking.com 3 pokoje sie znalazły- w dwa razy droższym i lepszym hotelu na samej plaży ale za ta sama cenę - właściciel powiedzial ze skoro to jego wina to on dopłatę bierze na siebie. Jak by to była wina booking.com to na pewno tak łatwo by nie ustąpił i nie 'sponsorował' bez powodu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 11 Sty 2015 22:20 

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 371
niebieski
Potwierdzam, po braku zwrotu przez hostel w rio przez 2 tyg. booking zwrocil ze swojego konta i dalej boksował sie z hoselem...
Góra
 Profil Relacje PM off
olgierd79 lubi ten post.
 
      
#238 PostWysłany: 17 Lip 2015 20:01 

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1
Zarezerwowałam pokój bez jakiejkolwiek przedpłaty i bez podawania nr karty, bo akurat była taka opcja. Zadzwoniłam do hotelu i potwierdziłam, powiedziała, że jest ok. Jednak plany się zmieniły (a nocleg jutro) i odwołałam ją przez stronę. Przyszedł mail, że muszę zapłacić kwotę za pokój. Ale nie ma ani żadnego numeru konta, ani nic. Co mam zrobić? Temat się rozejdzie, czy mnie znajdą i będę musiała zapłacić? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 17 Lip 2015 20:13 

Rejestracja: 17 Lut 2014
Posty: 1440
Loty: 8
Kilometry: 22 290
niebieski
zadzwoń to nich i zapytaj. Jeśli potwierdzą,że hotel nie weźmie kasy to szansa,że Ci to anulują bez kosztów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#240 PostWysłany: 17 Lip 2015 20:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2014
Posty: 171
Loty: 814
Kilometry: 2 753 202
goshkaaaa napisał(a):
Zarezerwowałam pokój bez jakiejkolwiek przedpłaty i bez podawania nr karty, bo akurat była taka opcja. Zadzwoniłam do hotelu i potwierdziłam, powiedziała, że jest ok. Jednak plany się zmieniły (a nocleg jutro) i odwołałam ją przez stronę. Przyszedł mail, że muszę zapłacić kwotę za pokój. Ale nie ma ani żadnego numeru konta, ani nic. Co mam zrobić? Temat się rozejdzie, czy mnie znajdą i będę musiała zapłacić? ;)

Nic nie trzeba robić. Taki mail jest wysyłany z automatu. Ja tak miałem kilka razy i się nie przejmowałem. Ani raz nie przyszło powtórne upomnienie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group