Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#261 PostWysłany: 23 Sie 2015 14:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 800
Loty: 174
Kilometry: 323 307
niebieski
Napisz do booking'u , że pensjonat dzwonił i nie uznawają rezerwacji. Powinni coś zaproponować w tej cenie wg mnie.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 23 Sie 2015 15:53, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
All incusive na Riwierze Tureckiej za 1680 🌊🍹 Tydzień w 4* hotelu w sercu Alanyi 🌞😎 All incusive na Riwierze Tureckiej za 1680 🌊🍹 Tydzień w 4* hotelu w sercu Alanyi 🌞😎
City break we Włoszech 🇮🇹 Wenecja z Warszawy za 869 PLN 🛥️ 🎭 City break we Włoszech 🇮🇹 Wenecja z Warszawy za 869 PLN 🛥️ 🎭
#262 PostWysłany: 23 Sie 2015 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1434
Loty: 497
Kilometry: 731 316
niebieski
Dokładnie, dzwoń na infolinię do booking z info że pensjonat odmawia Tobie przyjęcia tej rezerwacji. Kiedyś powiedziałbym że booking ich postraszy banem i Ciebie przyjmą, teraz nic nie jest pewne. Booking zrobił się tak samo niepewnym serwisem jak inne. Jedyny z którym nigdy nie miałem problemów to HRS.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#263 PostWysłany: 23 Sie 2015 15:45 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Obstawiam, że zaproponują alternatywne miejsce i zwrócą różnicę w cenie - najpierw zapłacisz 100% a później dostaniesz zwrot. Tego życzę :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#264 PostWysłany: 23 Sie 2015 16:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3590
srebrny
joael napisał(a):
Dokładnie, dzwoń na infolinię do booking z info że pensjonat odmawia Tobie przyjęcia tej rezerwacji. Kiedyś powiedziałbym że booking ich postraszy banem i Ciebie przyjmą, teraz nic nie jest pewne. Booking zrobił się tak samo niepewnym serwisem jak inne. Jedyny z którym nigdy nie miałem problemów to HRS.

ja z hrs mialem przygody
wiec juz nie ma pewnych posrednikow;)
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#265 PostWysłany: 23 Sie 2015 16:32 

Rockriderr napisał(a):
Ja mam taką sytuację, że tydzień temu zarezerwowałem nocleg w Zakopanem na 15/16.09 za 9,90 zł za pokój 2-osobowy. Skontaktował się ze mną bezpośrednio pensjonat i przekazano, że cena jest wynikiem błędu i nie uznają rezerwacji. Kontaktu ze strony booking brak, rezerwacja potwierdzona w serwisie.

Co do @MSG nie mam wątpliwości, że uzyska pomoc Booking.com.
W twoim przypadku rezerwując z 100% pewnością miałeś świadomość przy tej cenie, że jest to błąd cenowy, bo tak po chłopsku nie ma ofert noclegów po 9,90 zł do tego w Zakopanem (wszystko zależy jak zwykle ostatnio od skali zjawiska i postawy hotelarza, a i nie licz jak sugerują tu koledzy np. dopłaty przez booking do 2 w hotelu **** itp.)
Góra
 PM off  
      
#266 PostWysłany: 23 Sie 2015 16:47 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
W moim przypadku, miesiąc temu tak było, że booking proponował alternatywę.

Załączniki:
g77.jpg
g77.jpg [ 92.07 KiB | Obejrzany 5417 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#267 PostWysłany: 23 Sie 2015 17:03 

Ok, ale jak pisałem wcześniej każdy przypadek jest inny i zapewne nie miałeś 2 za 9,90 zł. Podsumowując trzeba walczyć, ale nie ma jasnych i pewnych porad oraz sposobów walki o swoje.
Góra
 PM off  
      
#268 PostWysłany: 23 Sie 2015 21:21 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1476
Loty: 238
Kilometry: 450 739
niebieski
W tej cenie były tylko 2 pokoje, więc strata naprawdę niewielka dla pensjonatu. Dzięki za rady, zadzwonię jutro na infolinię i dam znać co z tego wyszło :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#269 PostWysłany: 24 Sie 2015 19:40 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1476
Loty: 238
Kilometry: 450 739
niebieski
Nie miałem czasu dzisiaj tam dzwonić, ale sami zadzwonili. Tyle, że w sprawie rezerwacji w hotelu Copernicus w Toruniu. Hotel po tygodniu zorientował się, że cena 56 złotych była błędem i zaproponowała wielce łaskawie cenę 380 złotych, a jako że nie miałem możliwości negocjować z panią przez telefon to mam anulowaną rezerwację. Jest jakaś szansa żeby coś jeszcze ugrać z bookingiem czy przegrana sprawa? Widzę, że kiedyś można by walczyć i byłaby szansa, teraz pewnie z tym słabo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#270 PostWysłany: 24 Sie 2015 19:49 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Ja zawsze przepraszam, gdyż nie mogę rozmawiać i życzliwie proszę o przesłanie maila.
Potem w razie czego mam udokumentowaną korespondencję.
Dużo było terminów w tym hotelu tak wgl ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#271 PostWysłany: 24 Sie 2015 20:15 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1476
Loty: 238
Kilometry: 450 739
niebieski
Jeden termin tylko.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#272 PostWysłany: 24 Sie 2015 22:31 

Rejestracja: 18 Lut 2011
Posty: 195
niebieski
Z Copernicusem mam podobnie,
Wymienilam juz z booking kilka maili.Twierdzą,ze to literowka.
Zachowałam na komputerze strone z ofertą,gdzie widnieje cena pierwotna 385zl,przekreslona,czerwonym drukiem o 86% obnizce i cena ostateczna 62zl.Skorzystalam z Geniusa,wiec 56,95zl
Poprosilam pania,zeby w przystępny sposób wyjaśniła mi jak taki przypadek można nazwać literówką.
Pani dalej swoje,jak nie zgodze sie na 385zl ,to anulują ostatecznie.
Najbardziej irytująca była propozycja,mowiaca,ze normalna srednia cena to 450zl i łaskawie obniżają do 395zl (czyli tak naprawdę do normalnej ceny).
Już nie chodzi o stracony nocleg,ale o sposob traktowania.
Zenujący.
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#273 PostWysłany: 25 Sie 2015 01:36 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1476
Loty: 238
Kilometry: 450 739
niebieski
Dokładnie, mi Pani powiedziała, że proponują mi w ramach dobrej woli ze strony hotelu uśrednioną cenę, która wynosi... 380zł. No to świetna oferta, dziękuję bardzo :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#274 PostWysłany: 25 Sie 2015 13:40 

Rejestracja: 31 Sty 2015
Posty: 38
Zbanowany
To moze tez sie dolacze - mam rezerwacje na najblizszy weekend robiona przez Booking w Rotterdamie, hotel Bastion Hotel Rotterdam Zuid. Wyszlo cale 10 euro za 2 noce dla 2 osob :) Zadnego maila o anulowaniu ani telefonu w tej sprawie nie dostalem - mam rozumiec, ze mozna tam smialo jechac? Nie beda robic problemow na miejscu? Normalna cena za pobyt w tym terminie to okolo 160 euro :) Dodam, ze platnosc gotowka na miejscu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#275 PostWysłany: 25 Sie 2015 13:46 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1476
Loty: 238
Kilometry: 450 739
niebieski
Jeżeli nie kontaktował się nikt z bookinga ani z hotelu i rezerwacja w serwisie jest potwierdzona, to powinno być wszystko w porządku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#276 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 301
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Rockriderr napisał(a):
Jeżeli nie kontaktował się nikt z bookinga ani z hotelu i rezerwacja w serwisie jest potwierdzona, to powinno być wszystko w porządku.

Nie sądzę, żeby było wszystko w porządku, po prostu najprawdopodobniej do tego czasu nikt nie interesował się tą rezerwacją. Jeżeli płatność za te noclegi jest na miejscu to nie liczyłbym na zbyt wiele. Szczególnie, że w przypadku stanowczej postawy hotelu Booking nie stanie raczej po stronie klienta co już wielokrotnie ostatnio udowadniał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#277 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:14 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Może lepiej napisać jakiegoś maila do tego miejsca z zapytaniem o późniejsze wymeldowanie etc. i wtedy się okaże co i jak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#278 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:18 

Kadet napisał(a):
.................to nie liczyłbym na zbyt wiele. Szczególnie, że w przypadku stanowczej postawy hotelu Booking nie stanie raczej po stronie klienta co już wielokrotnie ostatnio udowadniał.



Trzeba rozróżnić dwie sytuacje: anulacje czy też próby anulacji przed pobytem, a nie godzenie się na uznanie ceny czy też odmowę przyjęcia już na miejscu: proponuję wydrukować potwierdzenie z ceną w języku holenderskim, zapisać sobie polski całodobowy nr. telefonu do booking i doładować posiadaną komórkę z odblokowaną możliwością dzwonienia za granicą , booking w przypadku problemów powinien w takim przypadku jak wielokrotnie tu pisano stanąć na wysokości zadania (przeważnie rezerwujemy coś innego, płacimy realną cenę, a później booking po przedstawieniu rachunku, faktury zwraca różnicę)
Góra
 PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#279 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:27 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Całe szczęście, że to nie Turcja czy jakaś inna Ukraina.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#280 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 301
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Anonymous napisał(a):
Trzeba rozróżnić dwie sytuacje...

Oprócz tego trzeba rozróżnić jeszcze kolejne 2 sytuacje. Płatność przy rezerwacji i płatność na miejscu. Przy płatności na miejscu raczej nikt Ci nie powie "Dobrego deala znalazłeś, gratuluję". Jeżeli płacimy przy dokonywaniu rezerwacji, to mamy większe szanse na powodzenie (nawet na to, że w ogóle nikt nie zauważy jakiejś śmiesznej kwoty).
Anonymous napisał(a):
(przeważnie rezerwujemy coś innego, płacimy realną cenę, a później booking po przedstawieniu rachunku, faktury zwraca różnicę)

Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem problemu w przypadku Bookingu (inni pośrednicy owszem). Czy ktokolwiek rozwiązał w ten sposób problem błędu cenowego w Booking będąc na miejscu w hotelu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group