Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 25 Sie 2015 15:06 

Kadet napisał(a):

Anonymous napisał(a):
(przeważnie rezerwujemy coś innego, płacimy realną cenę, a później booking po przedstawieniu rachunku, faktury zwraca różnicę)


Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem problemu w przypadku Bookingu (inni pośrednicy owszem). Czy ktokolwiek rozwiązał w ten sposób problem błędu cenowego w Booking będąc na miejscu w hotelu?


jak pisałem jest tego trochę np:
dialam napisał(a):
namteH napisał(a):
a ja mam (chyba) problem (lub będę miał).


namteH - jeśli zmienią ci cenę, jak już będziesz miał bilety to poprosisz o zwrot za bilety (mojej siostrze tak zwrócili w listopadzie ub.r. - ona jest na forum, więc jakbyś chciał więcej info, to daj znać na PW)

co do samego booking.com - chciałam ich pochwalić :D bo jakiś czas temu pytałam tu czy można im ufać jeśli anulują nocleg i chcą zwrócić nadpłatę za alternatywny - dziś dostałam 276 euro zwrotu, po około tygodniu od maila do nich ze scanem faktury za nocleg na Gozo (nocleg zabookowany przeze mnie wynosił 69e za 3 noce, bez problemu zgodzili się na nocleg za 345e, różnicę, czyli 276e zwrócili na kartę)

Washington napisał(a):
Booking.com pozytywnie mnie zaskoczył w dniu dzisiejszym :)

Niedawno dokonałem dwóch rezerwacji hoteli w Kazachstanie. Cena okazyjna, ale nie z tych niewiarygodnych (inna najtańsza dwójka była raptem 10zł droższa, choć w nieco słabszym obiekcie). Niestety hotel napisał do mnie że jest to błąd cenowy, że w tej cenie nie mogą dać mi dwójki, a co najwyżej dorm. Skontaktowałem się więc z Booking i stanęli oni na wysokości zadania :) Od razu z ich strony propozycja hotelu dwukrotnie droższego (zresztą z średnią opinii 9,3!), że po pobycie zwrócą mi różnicę kosztów. Hotel choć fajny, jednak nieco na uboczu, zaproponowałem więc inny, nieco tańszy (z słabszymi choć b.dobrymi opiniami) ale centralnie położony - bez problemu się zgodzili.

Także jakby nie patrzeć - w sytuacjach spornych Booking zdecydowanie bierze stronę klienta, choć już typowych błędów cenowych raczej nie uznaje.



booking-com-opinie-i-doswiadczenia,20,1154&p=605667&hilit=zwr%C3%B3cili+r%C3%B3%C5%BCnic%C4%99#p605667
Góra
 PM off
Kadet uważa post za pomocny.
 
      
Wietnam z północy na południe 🥢🛵🍜 Hanoi i Sajgon w jednej podróży za 2531 PLN 🏯🐉🏮 Wietnam z północy na południe 🥢🛵🍜 Hanoi i Sajgon w jednej podróży za 2531 PLN 🏯🐉🏮
All inclusive na Malcie w 5* hotelu 🌊🏝️ Zimowy odpoczynek w Mellieha Bay za 1767 PLN All inclusive na Malcie w 5* hotelu 🌊🏝️ Zimowy odpoczynek w Mellieha Bay za 1767 PLN
#282 PostWysłany: 28 Sie 2015 14:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 45
Loty: 83
Kilometry: 159 869
Ja ostatnio mam pozytywne doświadczenia jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi klienta booking. Ostatnio zarezerwowałam hotel z możliwością darmowej anulacji do 1 dnia przed przyjazdem. Miałam zakupione bilety lotnicze i byłam pewna, że wyjazd się odbędzie. Niestety w dniu wylotu (i noclegu) okazało się, że nie dojadę. Wiedziałam, że będę musiała ponieść koszty związane z anulacją tak późno. Nie miałam dostępu do komputera, zadzwoniłam więc na infolinię. Konsultant zaproponował mi, że zadzwoni do hotelu i zapyta się, czy istnieje możliwość bezpłatnej anulacji. Nie było wtedy dostępnej osoby decyzyjnej, ale za dwa dni dostałam maila z info, że nie poniosę kosztów anulacji. Byłam miło zaskoczona, bo propozycja wyszła od nich.

Trochę odbiegłam od tematu.

Kiedyś dostałam maila od hotelu, że jednak nie mają dostępnego wybranego przeze mnie pokoju i mogą zaproponować droższy dwuosobowy (jechałam sama). Nie pasowało mi to, a akurat nie było możliwości darmowej anulacji (zbyt bliski termin przyjazdu). Skontaktowałam się z booking i zaproponowali mi nocleg w innym miejscu w pierwotnej cenie. Dodam, że ten drugi hotel był normalnie droższy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#283 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:05 

Rejestracja: 01 Wrz 2013
Posty: 78
Witam, mam pytanie czy ktoś dokonał takiego manewru.
Pobyt rezerwowałem kilka miesięcy wcześniej z opcją bezpłatnego odwołania rezerwacji aż do 7 dni przed jego startem.
Teraz mając 10 dni do startu pobytu wiem już na pewno, że tam pojadę.
Po wejściu na booking.com widzę, że wisi oferta w obniżonej znacznie cenie za identyczny pokój, należy jedynie zapłacić z góry.
Czy mogę bezpłatnie odwołać starą rezerwację i dokonać nową zaoszczędzając co nieco pieniędzy?
Ktoś tak robił?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#284 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1642
Loty: 710
Kilometry: 1 148 381
srebrny
Radzę najpierw zakupić tańszą, bezzwrotną rezerwację a potem odwołać tę droższą, zrobioną wcześniej, nie będzie moim zdaniem problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#285 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:08 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 9863
Loty: 1080
Kilometry: 1 068 671
platynowy
Bez problemu. Też tak robiłem, np. rezerwowałem pokój bez śniadania, a potem okazywało się, że w tej samej albo lepszej cenie był ze śniadaniem. Robiłem więc nową rezerwację na lepszych warunkach i anulowałem starą. Właśnie w takiej kolejności.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
sko1czek lubi ten post.
 
      
#286 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:09 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 733
Loty: 312
Kilometry: 479 773
niebieski
Wiele osób
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#287 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:12 

potwierdzam, do tego jak najtaniej wychodzi na booking i latasz wizzair mając konto mywizz postępujesz jak post wcześniej, ale rezerwujesz przez
https://wizzair.com/pl-PL/FlightSearch#tab7

ten sam booking, a podając podczas rezerwacji nr. konta mywizz zyskujesz po pobycie 5% w pkt wizz
Góra
 PM off  
      
#288 PostWysłany: 28 Gru 2015 23:16 

Rejestracja: 19 Cze 2014
Posty: 399
Loty: 43
Kilometry: 82 989
niebieski
w dodatku wbrew temu co piszą srodki wydają się bezterminowe. Mi w każdym razie 7 zl za nocleg z maja tamtego roku już dawno powinno się "przterminować" a wisiało na koncie Wizz parę ładnych miesięcy po "dacie wygaśnięcia" i bez problemu z tydzien temu dało się wykorzystać :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#289 PostWysłany: 18 Paź 2016 00:51 

Rejestracja: 31 Lip 2013
Posty: 118
Loty: 162
Kilometry: 347 486
Witam, mam pytanie czy ktoś dokonał czegoś takiego
Pobyt zarezerwowałem dużo wcześniej z opcją bezpłatnego odwołania rezerwacji ( Czas mi minął z bezpłatnym anulowaniem), okazało się że teraz jest oferta tańsza na pobyt. ktoś anulował tak rezerwacje i robił nową? Jak w hotelu się stawie to pobiorą mi pieniądze za starą rezerwacji-za ta anulacje? ( Czyli np. bede musiał zapłacić za stara i nowa rezerwacje). ogólnie Dane Karty straciły ważność.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#290 PostWysłany: 18 Paź 2016 02:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8032
srebrny
@‌Jar3c‌ Jeśli obecna cena sporo niższa to przy zdezaktualizowanej karcie możesz spróbować ,ale na twoim miejscu w razie W tłumaczyłabym to pomyłkową anulacją po terminie bezpłatnego odwołania i po fakcie szybkiego naprawienia błędu powtórną rezerwacją ;) Tylko nie podawaj działającej innej karty a na miejscu zapłać gotówką :) Jeśli różnica mała to zostawiłabym tak jak jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#291 PostWysłany: 18 Paź 2016 05:16 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4458
srebrny
Szansa, ze pobiorą za starą jest minimalna.
Ja tak robiłem i nie miałem problemów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#292 PostWysłany: 18 Kwi 2017 15:56 

Rejestracja: 06 Sie 2016
Posty: 6
Cześć,
mam takie pytanie odnośnie anulowania rezerwacji na Booking.com. Mam zarezerwowany tygodniowy pobyt w hostelu z oferty bez mozliwości anulacji, a niestety nie mogę skorzystać z noclegu ze względu na sytuację prywatną która nagle wynikła. W momencie rezerwowania na booking podałem dane karty debetowej (nr, datę, CVV2 i dane nadrukowane), na karcie nie ma założonej żadnej blokady czy preautoryzacji.
Czy jeśli zamknę kartę debetową i anuluję rezerwację to czy hostel będzie w stanie obciążyć mnie za anulowanie rezerwacji w 100% ?
Z góry dzięki za odp
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#293 PostWysłany: 18 Kwi 2017 16:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9342
srebrny
Tak, będzie w stanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#294 PostWysłany: 18 Kwi 2017 16:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8032
srebrny
@koyot07 Spróbuj zadzwonić do booking i poproś aby w twoim imieniu wystąpili do obiektu o anulowanie rezerwacji bezpłatnie z powodu zaistniałej sytuacji rodzinnej.Często obiekty odstępują od naliczania karnej opłaty,a ty nie musisz kombinować i stresować się czy uda się obejść regulamin w mało elegancki sposób. ;) Zanim się zacznie kombinować zawsze warto spróbować uczciwej drogi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#295 PostWysłany: 18 Kwi 2017 16:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2013
Posty: 482
Loty: 106
Kilometry: 164 594
niebieski
@‌boots‌
A spotkałeś się z tym, że faktycznie jakiś obiekt to zrobił?
Tzn obiekt/booking ściągnął coś po zablokowaniu karty?
Czy tylko powielasz zasłyszaną informację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#296 PostWysłany: 18 Kwi 2017 17:05 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4191
Osobiście anulowałam bezwrotną rezerwację przez booking. Też miałam niespodziewaną sytuację. Zawsze trzeba próbować.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#297 PostWysłany: 18 Kwi 2017 17:08 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9342
srebrny
Nie ściągają z karty, tylko z rachunku karty.
Wszystko jest w regulaminie wystawcy karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#298 PostWysłany: 18 Kwi 2017 17:59 

koyot07 napisał(a):
Cześć,
mam takie pytanie odnośnie anulowania rezerwacji na Booking.com. Mam zarezerwowany tygodniowy pobyt w hostelu z oferty bez mozliwości anulacji, a niestety nie mogę skorzystać z noclegu ze względu na sytuację prywatną która nagle wynikła. W momencie rezerwowania na booking podałem dane karty debetowej (nr, datę, CVV2 i dane nadrukowane), na karcie nie ma założonej żadnej blokady czy preautoryzacji.
Czy jeśli zamknę kartę debetową i anuluję rezerwację to czy hostel będzie w stanie obciążyć mnie za anulowanie rezerwacji w 100% ?
Z góry dzięki za odp


Mój kuzyn kiedyś tak zrobił - zgłosił do banku zagubienie karty debetowej, licząc na to, że nie będzie pobrana z jego rachunku kwota wynikająca z oferty nie posiadającej możliwości anulacji. Oczywiście kartą już nic nie mógł zrobić, została ona przez bank zablokowana.

Bardzo się zdziwił, gdy po czasie okazało się, że ma do spłacenia "debet" z rachunku, po tym, gdy hotel ściągnął z jego rachunku odpowiednią kwotę. Reklamacje na nic nie pomogły.
Góra
 PM off  
      
#299 PostWysłany: 18 Kwi 2017 18:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 659
niebieski
Nie tak dawno temu również zrobiłam bezzwrotną rezerwację przez booking.com, ale z przyczyn losowych nie pojawiłam się w hotelu i pogodziłam się z utratą pieniędzy. Jednak kilka dni po "pobycie" dostałam maila z booking z pytaniem czy to prawda, że nie nocowałam w tym hotelu (taką informację dostali właśnie z recepcji). Zgodnie z prawdą odpowiedziałam, że nie nocowałam, a oni wspaniałomyślnie nie ściągnęli mi pieniędzy z karty. Myślę, że w tym przypadku to hotel zrezygnował z roszczenia względem mnie. Warto zatem napisać do hotelu, może bezpłatnie anulują choć część rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#300 PostWysłany: 18 Kwi 2017 21:11 

Rejestracja: 06 Sie 2016
Posty: 6
Obiekt po kontakcie tel. ze strony pracownika booking.com odmawia anulowania rezerwacji bez obciążenia pełnymi kosztami :|

Pracownicy banku 2-krotnie potwierdzili, że obiekt przy pomocy zwykłego terminala płatniczego nie jest wstanie dokonać transakcji/blokady na mojej karcie przy użyciu przekazanych w rezerwacji danych karty przy założeniu, że limity autoryzacyjne dla karty są równe 0 lub założona jest blokada autoryzacji. Więc komu wierzyć...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group