Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 14 Sty 2014 22:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1380
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
Proszę zaprzestać OT, chyba, że ktoś chce zarobić ostrzeżenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Idealne miasto na hiszpański city break 😲🤭 Loty piątek-niedziela i noclegi w hotelu za 609 PLN 🔥 Idealne miasto na hiszpański city break 😲🤭 Loty piątek-niedziela i noclegi w hotelu za 609 PLN 🔥
Dalekie trasy w Ryanair od 256 PLN 😍 Hiszpania, Portugalia, Maroko i Kanary ✈️ Dalekie trasy w Ryanair od 256 PLN 😍 Hiszpania, Portugalia, Maroko i Kanary ✈️
#162 PostWysłany: 14 Sty 2014 22:46 

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 1286
niebieski
głównym tematem wątku są "Odwołane rezerwacje z booking.com"; wątek został założony przez Marisa83; Maris83 zaproponował pisanie wielu opinii z różnych kont; czy komentowanie tego dwuznacznie moralnego sposobu zaproponowanego przez założyciela wątku jest "offtopem"?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#163 PostWysłany: 14 Sty 2014 23:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6460
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
Nie odpowiadamy za to, co ktoś robi poza Forum. Nie jest tutaj łamane prawo, regulamin Forum, też trudno powiedzieć, żeby był złamany.
Co do etyki niech każdy oceni sam! Osobiście zachęcam do tego, żeby nie łamać regulaminu wewnętrznego strony.
Do pierwszego postu autora wątku dopiszę, że regulamin tego serwisu zabrania posiadania wielu kont.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#164 PostWysłany: 14 Sty 2014 23:25 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4246
platynowy
Jak już piszecie opinię na Trustpilot to proponuję wrzucenie jakiejś foty profilowej, napisane kilku innych opinii o innych stronkach, żeby to wszystko wyglądało jakoś wiarygodnie.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 15 Sty 2014 12:21 

Rejestracja: 17 Gru 2011
Posty: 41
W tym momencie jest już 8,4. -0,5 w ciągu kilku dni, nieźle.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 15 Sty 2014 14:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
Dla mnie stanowczo za mało HIT-ów w nagłówku posta, więc się raczej nie przyłączę ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#167 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 486
niebieski
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking (było to zresztą gdzieś opisane na F4F przez pracownika śląskiego czterogwiazdkowca). Mam pewne niewielkie doświadczenie w zarządzaniu bazami danych i muszę stwierdzić że wdrożenie filtrów alertujących o możliwości ErrorRatów nie jest problemem. Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#168 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:09 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9617
HON fly4free
kubutek napisał(a):
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking (było to zresztą gdzieś opisane na F4F przez pracownika śląskiego czterogwiazdkowca). Mam pewne niewielkie doświadczenie w zarządzaniu bazami danych i muszę stwierdzić że wdrożenie filtrów alertujących o możliwości ErrorRatów nie jest problemem. Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.


gdyby istniały doskonałe metody zapobiegania i eliminacji EF to by żadnych EF nie było ani na stronach hoteli, ani linii lotniczych :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:16 

Rejestracja: 18 Lis 2010
Posty: 313
niebieski
kubutek napisał(a):
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking (było to zresztą gdzieś opisane na F4F przez pracownika śląskiego czterogwiazdkowca). Mam pewne niewielkie doświadczenie w zarządzaniu bazami danych i muszę stwierdzić że wdrożenie filtrów alertujących o możliwości ErrorRatów nie jest problemem. Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.


Skąd masz to 12%. W prawdzie to nie wikipedia, ale wstaw źródło. Ja widziałem na pewnych druczkach hotelowych, że jest to 10%. Zdefinuj:
"Drogie ErrorRates" - połowa ceny ? 1/4 ceny ?
"Tanie ErrorRates" - Grosz ? 1/100 ceny ?

Pozdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#170 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 84
Kilometry: 138 571
niebieski
Podejrzewam, że "drogie error rates" to te, gdzie przecinek przesunął się w prawo a nie w lewo ;)
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off
boryzo lubi ten post.
 
      
#171 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:29 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 553
niebieski
kubutek napisał(a):
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking (było to zresztą gdzieś opisane na F4F przez pracownika śląskiego czterogwiazdkowca). Mam pewne niewielkie doświadczenie w zarządzaniu bazami danych i muszę stwierdzić że wdrożenie filtrów alertujących o możliwości ErrorRatów nie jest problemem. Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.


Wiesz co? to jest proste jak drut

Po pierwsze statystyka: błędy w cyfrach wynikają z pośpiechu lub zmęczenia, cyferki są zjadane, a bardzo rzadko dokładane
Po drugie: ile osób wertuje booking.com po najwyższych cenach? nikt - brak więc sygnałów o takich cenach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
boryzo napisał(a):
kubutek napisał(a):
... Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.


Skąd masz to 12%. W prawdzie to nie wikipedia, ale wstaw źródło. Ja widziałem na pewnych druczkach hotelowych, że jest to 10%. Zdefinuj:
"Drogie ErrorRates" - połowa ceny ? 1/4 ceny ?
"Tanie ErrorRates" - Grosz ? 1/100 ceny ?

Pozdr

ten temat już był poruszany. prowizja jest +/- średnio 12%. czasem więcej, do 20% a czasem mniej.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#173 PostWysłany: 15 Sty 2014 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 486
niebieski
bronek40 napisał(a):
Wiesz co? to jest proste jak drut

Po pierwsze statystyka: błędy w cyfrach wynikają z pośpiechu lub zmęczenia, cyferki są zjadane, a bardzo rzadko dokładane
Po drugie: ile osób wertuje booking.com po najwyższych cenach? nikt - brak więc sygnałów o takich cenach


Twoja argumentacja nie jest jak drut:)
1)Pominięcie znaku dziesiętnego jest równie prawdopodobne jak pominięcie jakiejś cyfry (wprowadzenie formatu xx.xx wcale nie zmniejszy prawdopodobieństwa wprowadzenia do systemu błędnej wartości)
2)Są to podstawy SQL wprowadzenie filtru wykrywającego wartości niezerowe a bliskie zera np. 5 gr za noc:) ; podobnie jak filtru wykrywającego np. wprowadzoną wartość równą lub mniejszą niż 20% średniej dla danego standardu w danym hotelu (np. średnia ważona z 3 poprzedzających tygodni). Ale mogą też być bardziej inteligentne filtry, nie tak dawno skradziono mi kartę kredytową i mój bank zauważył to szybciej niż ja , w ciągu 3 godzin.
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 15 Sty 2014 16:30 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 553
niebieski
ad1
nie wiem o co chodzi
ad2
znam SQL, co taki filtr da, skoro rezerwacja od razu jest w hotelu, więc od razu ktoś powinien zareagować
BC ma prowadzić hotele za rączkę? oszalałeś.
Hotel wprowadza stawkę, to hotel powinien powinien wziąć odpowiedzialność

Wątpię aby to wszystko było na rękę BC i było przez booking.com pielęgnowane

Ten 2 filtr to w ogóle jakaś abstrakcja, pamiętaj, że jeśli hotel wprowadzi stawkę, a BC jej nie wyświeli i ktoś się kapnie w hotelu że tak jest, to może pójść z tym do sądu i wygrać, bo ma umowę. Więc jakieś automatyczne filtry mogą BC zrobić więcej szkody lub pożytku
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 15 Sty 2014 18:31 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 553
niebieski
Booking.com jest jedynym portalem, który czasami uznaje błędy popełniane przez hotele, jak własne. Szacunek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#176 PostWysłany: 15 Sty 2014 18:32 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3198
srebrny
A ja chwilami nie mogę uwierzyć, że my tu naprawdę rozmawiamy o błędach. W dzisiejszych czasach nie ma miejsca na błędy - jak ktoś nie potrafi dwa razy sprawdzić, to nie bawi się w banki internetowe, przelewy, idzie na targowisko po ziemniaki i już.
Wyobraźcie sobie: osoby starsze (jak np. pokolenie moich rodziców - jedni z nich śmigają po necie aż miło, inni nie tykają komputera w ogóle). Siadają po raz pierwszy, przekonali się niechętnie do zakupów internetowych. Łyknęli bilety na samolot - dziwnie tanie, ale tyle słyszeli, że się da. Hotele - podobnie. Wyskakuje im 40 zł. No dziwnie mało, ale w Polsce byłoby realne. Rezerwują. I teraz im się wyświetlają dziwne komentarze - że otrzymałeś najniższą cenę w tym okresie, że masz gwarancję najniższej ceny, że gratulacje itd. My może rozumiemy, że system wyświetla to automatycznie, ale tacy ludzie uznają, że ktoś im to świadomie napisał (my rozumiemy, że to algorytm, ale w sumie - co nas to jako konsumentów obchodzi, że ktoś algorytmu nie zabezpieczył i puścił go w obieg?). Wciąż się dziwią, ale jak już dostają na maila potwierdzenie z całym opisem i zrobią wydruk, to nie ma przeproś. A tu nagle jakiś mail po angielsku, że błąd. Jaki błąd? Tyle razy widzieli potwierdzenie!
Jak już pisałem, gdy w banku kliknąłem przelew nie tak jak trzeba, albo za wcześnie zerwałem lokatę, to nie było przeproś.
Przecież jak pilot powie, że samolot w sumie jest sprawny, ale jest błąd w systemie i za chwilę nastąpi wyłączenie silników, to mamy uznać za dobry dowcip? Nawiasem mówiąc leciałem w lipcu z BUD do LCA i odlot się opóźnił o pół godziny, bo pilot mówił, że jest problem z systemem i musi resetować. Po kilku resetach kilku pasażerów spanikowało, no i czekaliśmy kolejne pół godziny, aż znajdą ich bagaże.
"Drogi John!
Przykro mi słyszeć, że Twój samolot spadł, ale lot poniżej pułapu 40 metrów, jaki wprowadził pilot automatyczny był oczywistym błędem systemu.
Jest to wysokość znacznie odbiegająca od przeciętnej osiąganej przez nasze samoloty wysokości przelotowej, dlatego chcielibyśmy Ci zaproponować kolejny lot na wysokości 11 000 metrów."
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
#177 PostWysłany: 15 Sty 2014 19:04 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 804
niebieski
kubutek napisał(a):
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking


Niski ER stanowi świetną okazję, wobec czego jego popularność rośnie lawinowo, a drogi ER może co najwyżej stanowić ciekawostkę, i to tylko wtedy jeśli będzie naprawdę imponujący - przykładowo cena będzie 30x wyższa od standardowej, hostel w cenie Ritza itd. W przypadku, gdy cena jest powiedzmy 3x wyższa nie musi to stanowić błędu, a np. wynikać może z odbywających się targów czy wydarzeń sportowych. Trudniejsze jest również zauważenie drogiego ER - przykładowo, jeśli posortujesz sobie wyniki wyszukiwania wg ceny i wśród obiektów 1* i 2* znajdziesz 5* to natychmiast rzuci Ci się w oczy. W drugą stronę reguły są już inne - często centralnie zlokalizowany hotel 2* może być kilka razy droższy od położonego na przedmieściach 4*. I tak jak już ktoś wspomniał rzadko ludzie używają jako kryterium wyświetlania sortowanie od najwyższej ceny, no ja przynajmniej nigdy tego nie robię ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#178 PostWysłany: 15 Sty 2014 19:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Witam.U mnie dziś przegięli totalnie. Widać,że w tej całej polityce anulacji już się pogubili.Oto jak sami dali ciała wysyłając swój stały tekst ale tym razem jak kulą w płot Thank you for choosing Booking.com.

We tried to contact you by telephone to discuss an error in the rates for your booking with VOX Design Hotel, but were unable to reach you.

We apologise on behalf of Booking.com and VOX Design Hotel for this error. The actual rate for VOX Design Hotel is EUR 199 per night, and not EUR 20 as mentioned on your reservation.

We ask for your understanding in reaching a middle ground. The accommodation has confirmed that they would like to offer you a 15% discount which is EUR 169.15per night.

Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience to confirm if you can accept it. We thank you for your understanding and we are available 24 hours a day to help reach an agreeable solution.

Thank you again for choosing Booking.com.

Kind regards,

--

Booking.com Customer Service Team


If you would like to change or upgrade your reservation, click here.
- Booking.com Customer Service Team

No i tego było już za wiele ,więc kopiuje co dostali w odpowiedzi: Witam.Państwa zapał w kasowaniu moich rezerwacji osiągnął szczyt bezczelności i bezmyślności.Nie mam pojęcia i nawet nie chcę wiedzieć kogo u siebie zatrudniacie.U mnie człowiek,który bezmyślnie wypisuje takie bzdury nie sprawdzając niczego wcześniej już by nie pracował.Rezerwacja,której dotyczy to pismo opiewa na 59 Euro za pokój a nie jak ktoś pisze 20 Euro.Hotel w dniu dzisiejszym na obecny okres ma też taką niby to promocję.Piszę niby bo z racji opinii i położenia uważam cenę za i tak zawyżoną.Hotel wprowadza was w błąd a Państwa pracownicy w ciemno, bez sprawdzania ,szybciutko występują w imieniu hotelu z łaskawą propozycją 15% obniżki od nagle, z sufitu chyba wydumanej ceny 199 Euro.Sami teraz Pańswo widzą do jakich absurdów doprowadza firmę ta nowa polityka stania na straży interesów hoteli.Każdy hotel może teraz w dowolnym czasie z sobie tylko wiadomych powodów próbować ugrać wyższą cenę bo jak ktoś dał tyle to może inny da więcej.Proponuję zmienić sposób rezerwacji na aukcyjny .Ten zarezerwuje kto wylicytuje najwyższą stawkę.Nie zapomnijcie Państwo tylko o ustawieniu ceny minimalnej bo w ofercie macie obiekty,które nie są warte nawet 1 euro.Pozdrawiam i życzę udanych licytacji.A ten hotel naprawdę nie wart jest więcej jak 20 Euro za pokój 2 osobowy i to ze śniadaniem bo jak zauważają jego goście to do wykwintnych zaliczyć się nie da.Ja tyle proponuję i nic więcej .Jeśli są tacy co to przebiją oddam bez żalu.Oto opinia o tym hotelu z Waszej strony <Niestety to był jeden z najgorszych hoteli w jakich byłam. Po pierwsze- nie wiem jakim cudem nazywany jest "hotelem". Brak osób w recepcji. Nieprzyjemna obsługa.Pani sprzątająca wchodząca do pokoju bez pytania. Śniadanie w cenie 10 euro a w nim dwie bułki I dżem. Kawa I herbata miały być uzupełniane na bieżąco-brak. Raz wymienione ręczniki w trakcie pobytu. Spalona suszarka do włosów. Beznadziejna lokalizacja. &Quot;Hotel" wygląda z zewnątrz jak zabita dechami piwnica, z kartką wielkości a 4 z napisem "vox hotel" Ogólnie- odradzam. Strasznie drogi hotel, nieadekwatny do ceny.I druga Hałasy na klatce schodowej, brak ogrzewania przez jeden dzień, zbyt wysoka cena, recepcja czynna do 18, brak możliwości zamówienia śniadania, słaba komunikacja. Mimo bliskiej odległości do centrum trzeba najpierw jechać jeden przystanek tramwajem a potem przesiadać się w metro.> Moją odpowiedź niech raczej przeczyta ktoś z kierownictwa bo zamierzam ją upublicznić.Jeśli hotel popełni błąd to sam powinien próbować wynegocjować jakieś ustępstwo ze strony klienta,który dokonał rezerwacji.Jeśli nadal tak na każde odwołanie hotelu bezmyślnie będziecie kasować klientom rezerwacje to niedługo tylko tym będziecie się zajmować.No chyba,że wkrótce spotkamy się na nowym wizerunkowo portalu aukcyjnym.Chcę sama negocjować z hotelem w przyszłości i nie życzę sobie z Państwa strony dopuszczenia do jakichkolwiek anulacji tłumaczonych błędem hotelu.Ja za swoje błędy odpowiadam i nikim się nie zasłaniam a hotele uczyniły sobie z Państwa wygodne narzędzie anulacji błędów bez żadnych dla siebie konsekwencji.Też bym tak chciała żeby przyciśnięcie przez kogoś ,kogo uda mi się do siebie przekonać jakiegoś guziczka pozbawiało mnie jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec innych.Miłego kasowania.
----- Original Message -----
From: Booking.com Customer Service
Macie rację,że nie odpuszczacie bo widzicie do czego już dochodzi.podejrzewam,że BC tylko nam przeszkadza i sami łatwiej a na pewno z większą elastycznością jesteśmy w stanie negocjować i dojść do kompromisu z hotelem .Zwłaszcza przy aktualnej polityce BC pt.HOTEL NASZ PAN .Pozdrawiam nieustających w walce nie z pazerności ale w imię równych zasad.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#179 PostWysłany: 15 Sty 2014 23:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Zobaczcie efekt < Bardzo nam przykro, ale w tej chwili nie można dokonać rezerwacji w tym hotelu. Kliknij tutaj, aby zobaczyć hotele w pobliżu
VOX Design Hotel> Jak sami się ośmieszyli nie sprawdzając faktów,które publikują na własnej stronie to tym razem winny jest hotel bo ich rola kończy się na przeklejaniu schematycznych formułek w kilku wersjach językowych z podpisem coraz to innego dyżurnego pracownika nie będącego wcale bądź pobieżnie w temacie i rozsyłaniu do kogo popadnie no i oczywiście kasowaniu prowizji od hoteli.NA szczęście prowizja jest dopiero po opłaceniu i ewentualnym pobycie a to już od nas zależy przecież portali rezerwacyjnych jest wiele...Zobaczymy co mi odpiszą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#180 PostWysłany: 15 Sty 2014 23:27 

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 38
Zbanowany
W mającej miejsce dyskusji na temat jakości usług Booking.com został bardzo szybko wyciszony przez Administrację poniższy temat zaproponowany przez Maris83
viewtopic.php?f=19&t=40034

Bardzo jestem ciekaw dlaczego?

Może ktoś mnie oświeci, może jestem zbyt idealistyczny, ale sądziłem że jedną z form działania F4F jest wspieranie inicjatyw mających na celu zagwarantowanie właściwych standardów usług dla użytkowników tego FORUM.
Tym bardziej, że cała ta akcje nie jest skupiona tylko i wyłącznie na wymuszaniu odpowiedzialności za "error rate" po stronie booking.com, ale przede wszystkim najważniejszym jej elementem jest zobowiązanie dostawcy usług do odpowiedzialności za sprzedawany produkt i stworzenie przejrzystych zasad ich sprzedaży... a to przecież już ma znaczenie dla całej społeczności F4F
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group