Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#3521 PostWysłany: 10 Paź 2018 13:02 

Rejestracja: 10 Paź 2018
Posty: 3
Dzwoniłam, nie mogę się dodzwonić na infolinię, mail wysłałam coś w tym guście jak tutaj wstawiłam, moje pytanie czy może wiecie czy mam rację?
Czy powinni pokryć koszt rezerwacji alternatywnej?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break we Włoszech 🍝 Loty do Bari i hotel za 609 PLN 🇮🇹 City break we Włoszech 🍝 Loty do Bari i hotel za 609 PLN 🇮🇹
Rewelacja 🔥 Loty na Azory z Warszawy od 1158 PLN 😍 Również na wakacje ☀️ Rewelacja 🔥 Loty na Azory z Warszawy od 1158 PLN 😍 Również na wakacje ☀️
#3522 PostWysłany: 10 Paź 2018 13:09 

Ty, oni tylko różnicę w cenie :!:

Ja dzwonię i zawsze choć po kilkunastu-kilkudziesięciu minutach się dodzwaniam na nr 22 306-08-57
Góra
 PM off  
      
#3523 PostWysłany: 10 Paź 2018 13:29 

Rejestracja: 10 Paź 2018
Posty: 3
Czyli i tak muszę sama sobie teraz zapłacić, a ewentualnie później mogą mi zwrócić różnice?
Klops, bo w nosie mam te 50 zł, bardziej martwi mnie to, że nie mam teraz pieniędzy, żeby opłacić rezerwację....

No nic dziękuje :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3524 PostWysłany: 10 Paź 2018 13:41 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Domniemywam, że to właściciel a nie Booking pobrał Twoje pieniądze? Jeżeli tak to kontaktuj się bezpośrednio z tym Hotelem mailowo a jeszcze lepiej telefonicznie i w bardzo ,,grzeczny" sposób sugeruj szybsze oddanie pieniędzy na kartę. :oops:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3525 PostWysłany: 10 Paź 2018 13:44 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1307
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
MIałem podobną sytuację - zwrot automatyczny na podane konto karty ze specjalnego linku w ciągu 1 dnia / nie zapomnij upomnieć się o ewentualnych różnicach kursowych / TEŻ ZWRACAJĄ PO WNIESIENIU UWAG REKLAMACYJNYCH :idea: Zawsze możesz użyć innej karty/ SWOJEJ LUB INNEJ OSOBY / jak jak masz np. przekroczony limit :?:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3526 PostWysłany: 11 Paź 2018 01:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8033
srebrny
HandSome napisał(a):
Domniemywam, że to właściciel a nie Booking pobrał Twoje pieniądze? Jeżeli tak to kontaktuj się bezpośrednio z tym Hotelem mailowo a jeszcze lepiej telefonicznie i w bardzo ,,grzeczny" sposób sugeruj szybsze oddanie pieniędzy na kartę. :oops:

Źle domniemywasz ;)Często to Booking pobiera pieniądze w imieniu obiektów,które podpiszą takową zgodę i w dodatku rozlicza się z nimi nawet miesiąc po zakończeniu pobytu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3527 PostWysłany: 11 Paź 2018 09:04 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Nie jestem przekonany czy żle domniemywam :P Dokładnie jest tak jak piszesz ale chodzi mi tutaj o ten konkretny przypadek gdyż wydaje mi się , że bezproblemowo byłaby załatwiona sprawa gdyby tą kase pobrał Booking a nie właściciel. Miałem podobny przypadek i dopiero po 3 mailu do właściciela Hotelu zostały mi zwrócone pieniądze. Wiedziałem ponadto , ze to właściciel a nie Booking pobrał kasę. Nie ma zaś tutaj podanego info KTO pobrał kasę dlatego piszę...domniemywam ze znakiem zapytania??? :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3528 PostWysłany: 11 Paź 2018 16:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
miriam napisał(a):
Często to Booking pobiera pieniądze w imieniu obiektów,które podpiszą takową zgodę i w dodatku rozlicza się z nimi nawet miesiąc po zakończeniu pobytu.


nawet półtora miesiąca. jeśli masz rezerwację np. 31.09 do 1.11 do właściciel obiektu dostanie pieniądze ok 15 grudnia... W ten sposób Booking trzepie niezłą kasę na lokatach terminowych na cudzych pieniądzach...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3529 PostWysłany: 12 Paź 2018 09:00 

Rejestracja: 06 Sie 2014
Posty: 116
Loty: 22
Kilometry: 56 054
Szybkie pytanko.
Zawsze hotel rezerwuje poprzez Wizz Air żeby otrzymać zwrot środków na konto Wizz. Tym razem niestety tak się nie stało. Minął już równy miesiąc po moim przyjeździe. Dostałem zwrot za wynajęcie auta, jednak nie za hotel. Mieliście do czynienia z taką sytuacją ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3530 PostWysłany: 12 Paź 2018 09:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3163
Loty: 510
Kilometry: 982 936
złoty
Jeszcze nie było środków za wrzesień. Czekaj cierpliwie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Bankers uważa post za pomocny.
 
      
#3531 PostWysłany: 12 Paź 2018 09:31 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Dziwna sytuacja: klepnąłem wczoraj nocleg, po kilku minutach dostałem maila, że obiekt nie może przetworzyć karty do zagwarantowania rezerwacji (pusty, ale ważny prepaid), zmieniłem więc na dolarówkę od Aliora (też pustą). Po trzech godzinach sms (nie mail), że obiekt nie może przetworzyć karty. No dobra - tylko której? Tej pierwszej, czy drugiej? Żadnych kolejnych maili nie dostałem, rezerwacja nadal wisi, co zrozumiałe, bo nie minęły jeszcze 24 godziny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3532 PostWysłany: 12 Paź 2018 09:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8033
srebrny
@d-t-x Liczy się ta ostatnia.Z każdą pustą będzie problem,bo preautoryzacja często polega na zablokowaniu jakiejś kwoty.
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x uważa post za pomocny.
 
      
#3533 PostWysłany: 12 Paź 2018 09:44 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Tak myślałem. No właśnie tego się obawiam, bo jak mi Węgier zablokuje jakąś kwotę, a potem blokada zejdzie, to bank orżnie mnie na przewalutowaniu, a nie chce mi się z nimi ciskać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3534 PostWysłany: 12 Paź 2018 09:47 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8033
srebrny
Doładuj tą w złotówkach i zmień jeszcze raz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3535 PostWysłany: 12 Paź 2018 10:01 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Tak też chyba zrobię, ale podepnę zwykłego Mastercarda, bo w przypadku problemów z przewalutowaniem, nawet nie wiem, do kogo pisać w tej sprawie (prepaid wydany chyba przez Citi Handlowy, a nie mam z nimi doświadczenia w reklamacjach).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3536 PostWysłany: 12 Paź 2018 11:25 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1905
niebieski
Od samej blokady typu "pre-autoryzacja" nie ma zadnych roznic kursowych bo tak naprawde twoja karta nie zostaje obciazona.
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x uważa post za pomocny.
 
      
#3537 PostWysłany: 12 Paź 2018 11:39 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Chyba rzeczywiście tak jest - pojawiła się blokada na 4 zł i już zeszła. Dzięki za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3538 PostWysłany: 13 Paź 2018 05:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 421
niebieski
Czy nie zauważyliście takiej zależności na booking.com, że jak się np. planuje podróż gdzie będzie się spać w kilku hotelach (co kilka dni inne miasto) to jak np.oglądam hotele w danym mieście, ceny są określone. Ale jeśli po 1-2 dniach wracam na booking bo nic nie zarezerwowałem albo zrobiłem rezerwację w innym hotelu, to cena w mieście i hotelu które już widziałem np. wczoraj, były niższe niż kiedy drugi raz szukam hotelu na ten sam termin.

Przykładowo - jadę do Tajlandii i szukałem hotelu na dwa dni w określonym terminie. Widziałem dwa ciekawe, zarezerwowałem jeden z nich. Teraz jak wracam do szukania to zupełnie "przypadkowo" nie wiem która to już historia z rzędu, że ten drugi hotel, który chciałbym jendnak też zarezerwować, już jest droższy.

Nie wiem czy ma to związek z kreowaną przez nich opcją "dzisiejsza okazyjna oferta" - która to "okazyjna" jest przypadkiem akurat w tym dniu w którym pierwszy raz szukam hotelu w określonym terminie.
Zastanawiam się czy jest mechanizm o jaki ich podejrzewam i jaki mają w tym interes?
Jeśli tak manipulują ceną to zaczynam tworzyć teorię, że jako posiadacz stałego konta, wszystkie ceny dla mnie podnoszą bo jestem złapaną w ich sidła kurą znoszącą złote jaja wmyśl zasady "skoro od lat rezerwuje co parę miesięcy coś, to mu nieznacznie podnosimy ceny na wszystko".
Góra
 Profil Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
      
#3539 PostWysłany: 13 Paź 2018 07:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@rdw, rzeczywiscie booking.com takie praktyki od kilku lat stosuje i jestes na dobrym tropie. ;)
Booking.com dokladnie rejestruje Twoje wyszukiwania i odpowiednio wyswietla ceny, a takie pseudo hasla "Dzisiejsza okazyjna oferta", " Bestseller" czy tez "Bingo! To jest najnizsza cena, jaka znalales w miescie" mozna sobie spokojnie darowac. :D
Nalezy wziasc pod uwage, ze booking.com chetnie dolicza oplaty 13-30% i moze sobie w tym zakresie ostro zonglowac.
BTW podobne praktyki stosuje np. Lufthansa czy Opodo.
Cena nie musi sie zmieniac na drugi dzien, moze nawet po 5 min! :D
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off
rdw uważa post za pomocny.
 
      
#3540 PostWysłany: 13 Paź 2018 08:59 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Ja dla odmiany zauważyłem, że po pobycie w jakimś hotelu i próbie zarezerwowania kolejnego noclegu jakiś czas później (np. 3 miesiące później) cena za pokój nie jest taka sama, zawsze mi wzrasta o 20 - 30%.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group