Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#3581 PostWysłany: 05 Lis 2018 12:27 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Hotele w Wenecji w listopadzie mają najniższe ceny bo....zawsze Adriatyk robi wylewki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Obstawiam próby negocjacji na stosunek 95%-5%. Jak zdołasz ich przekonać do swojej dla mnie raczej niesłusznej racji to będziesz ...pure master :lol: :lol: :lol: Zawsze uważam , że powinno się być odpowiedzialnym za wszelkiego rodzaju działania mogące skutkować czasami ryzykiem. :P
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
🔥UWAGA❗🔥 Bezpośrednie loty na Wyspy Kanaryjskie (Fuerteventura) za 145 PLN 😱😍☀️ 🔥UWAGA❗🔥 Bezpośrednie loty na Wyspy Kanaryjskie (Fuerteventura) za 145 PLN 😱😍☀️
Zobacz najpiękniejsze zakątki Filipin 🌴😍 Boracay, Cebu i Palawan w jednej podróży za 3081 PLN 🌊☀️ Zobacz najpiękniejsze zakątki Filipin 🌴😍 Boracay, Cebu i Palawan w jednej podróży za 3081 PLN 🌊☀️
#3582 PostWysłany: 05 Lis 2018 13:36 

Rejestracja: 05 Lis 2018
Posty: 2
A ktoś byk z was w tej porze w Wenecji jak jest zalana. Jak to wygląda, można funkcjonować coś zobaczyć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3583 PostWysłany: 05 Lis 2018 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1659
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
jestem co prawda Baran, ale sam zobacz
https://scroll.in/video/900712/watch-ve ... n-a-decade
https://www.accuweather.com/en/it/venic ... her/216711
po każdej powodzi wzrasta znacząco ilość zachorowań spowodowanych bakteriami kałowymi, więc skoro nie chcesz, żeby Twoja Mama defekowała dalej niż widziała, pogadaj z hotelem o PRZESUNIĘCIU rezerwacji na za 2-3 tygodnie
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3584 PostWysłany: 05 Lis 2018 13:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2959
Loty: 348
Kilometry: 658 488
niebieski
@eskie A kto pogada z linią lotniczą na temat przesunięcia podróży? 8-)
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Profil Relacje PM off
maczala1 lubi ten post.
 
      
#3585 PostWysłany: 05 Lis 2018 14:49 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 555
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
@Ante Czy hotel preautoryzował już kartę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3586 PostWysłany: 05 Lis 2018 19:26 

Rejestracja: 02 Wrz 2018
Posty: 8
Loty: 125
Kilometry: 250 341
wiem ze przychodza mailowo potwierdzenia anulowania. tylko akurat tego obiektu nie bylo na liscie na koncie i bylismy pewni ze wszystkie zostaly anulowane. anulowalismy wszystkie za posrednictwem konta, az do wyczyszczenia karty z rezerwacjami. wiec nie byla na liscie i jej w koncu nieanulowalismy. to jest moim problemem akurat bo booking.com jest posrednikiem dostarczajac infrakstukture i system zarzadzania rezerwacjami.

z tym przypomnieniem mailowym przed nadchodzaca rezerwacja tylko jesli srodki pobierane sa przez booking.com nie wiedzialem :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3587 PostWysłany: 05 Lis 2018 19:30 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
To się nie trzyma kupy. Nie było go na liście? Ciężko jest mi w to uwierzyć. Chyba, że akurat tą rezerwację zrobiliście bez logowania się na konto, co jest najbardziej prawdopodobne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3588 PostWysłany: 05 Lis 2018 19:30 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3683
złoty
Moze wielbład?

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
#3589 PostWysłany: 05 Lis 2018 19:44 

Rejestracja: 02 Wrz 2018
Posty: 8
Loty: 125
Kilometry: 250 341
d-t-x napisał(a):
To się nie trzyma kupy. Nie było go na liście? Ciężko jest mi w to uwierzyć.


wiesz, korzystam z bookingu od dosyc dawna. zawsze robilem to w ten sposob kiedy cos organizowalem dla wiekszej grupy. i zawsze anulowanie robie za posrednictwem konta. akurat zawodowo rozwijam aplikacje wiec troche rozumiem co i jak funkcjonuje i nie mialbym problemu gdyby to byl ewidentnie moj glupi blad. ale tym razem na karcie nie mialem nic, nawet do tej pory nie bylo tej rezerwacji na koncie. mam screenshoty :)

booking.com argumentuje, ze powinienem anulowac za posrednictwem maila, ale to tak jakby sami sie odcinali od aplikacji sugerujac ze moze ona pokazywac nieprawidlowosci na stronie. nawet pomimo tego, ze telefonicznie support potwierdzil ze zdarzaja sie bledy na stronie.

miriam napisał(a):
Informację o zbliżającej się płatności za rezerwację dostajesz jeśli jest pobierana za pośrednictwem Booking.com a nie bezpośrednio przez obiekt.


o tym nie wiedzialem, dzieki :)

miriam napisał(a):
W historii konta tak czy siak ta rezerwacja jeśli jej sami nie usuniemy powinna być .


no wlasnie moj problem jest taki, ze lista byla calkowicie pusta i z tym sie odwoluje. bo bylem pewien ze nie mam zadnych aktywnych rezerwacji

maginiak napisał(a):
Odwołana rezerwacja zawsze jest potwierdzana mailowo. Jeśli nie masz maila to prawdopodobnie tylko Ci się wydawało że odwołałeś.


robiac wiele rezerwacji trudno jest panowac nad mailami. po za tym od tego jest wlasnie aplikacja w ktorej w prosty i przejrzysty sposob moge zarzadzac rezerwacjami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3590 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@bartek19, czy miales potwierdzenie tej nieszczesnej rezerwacji na mailu?
Jesli nie, to napisz do bookingu niech Ci udowodnia, ze rezerwowales.
Jesli tak, to Twoja wina, powinienes zadbac o potwierdzenie mailowe anulacji, niewazne co pokazuje lista na Twoim koncie. ;)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3591 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:18 

Rejestracja: 02 Wrz 2018
Posty: 8
Loty: 125
Kilometry: 250 341
cccc napisał(a):
@bartek19, czy miales potwierdzenie tej nieszczesnej rezerwacji na mailu?
Jesli nie to napisz do bookingu niech Ci udowodnia, ze rezerwowales.
Jesli tak, to Twoja wina, powinienes zadbac o potwierdzenie mailowe anulacji, niewazne co pokazuje lista na Twoim koncie. ;)


tak, email jest z potwierdzeniem.
rozumiem, masz dokladnie tą samą argumentację co support bookingu z którą się nie zgadzam :) idąc tą drogą to nieważne czy coś robię przez aplikację, i tak powinienem wracac do maili i z tego poziomu zarzadzac rezerwacja :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3592 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@bartek19, jesli kupujesz produkt np. w sklepie i nie udales sie z powrotem do sklepu aby zwrocic i zadbac o pokwitowanie, ze zwrociles, to jak myslisz kto moze miec racje?
Btw booking jest posrednikiem i hotel mogl Cie obciazyc, gdyz nie zadbales o potwierdzenia anulacji.
Anyway, poczytaj w regulaminie, jesli nadal uwazasz, ze masz racje to pozostaje droga sadowa. ;)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3593 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
@bartek19
W Twoim interesie jest to, żebyś zadbał o możliwość wykazania (udowodnienia) dokonanie istotnej dla Ciebie czynności prawnej.
Góra
 Profil Relacje PM off
Aron lubi ten post.
 
      
#3594 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:39 

Rejestracja: 02 Wrz 2018
Posty: 8
Loty: 125
Kilometry: 250 341
-- 05 Lis 2018 20:37 --

@cccc kompletnie nietrafiona argumentacja. e-handel a tradycyjny handel to zupelnie inne swiaty :) chocby kupujc online masz 14 dni zwrotu z automatu, w stacjonarnym niekoniecznie.

wracajac do meritum z bookingiem, wg tej drogi nigdy nie moge wiec zaufac to co wyswietla mi sie na ekranie mojego konta booking.com. masz np 20 rezerwacji to powinienes moc je anulowac za posrednictwem konta kilkoma kliknieciami. czy jednak musze ponownie przeszukiwac maile patrzac czy niczego ja nieprzeoczylem albo system jak w tym przypadku...

-- 05 Lis 2018 20:39 --

boots napisał(a):
@bartek19
W Twoim interesie jest to, żebyś zadbał o możliwość wykazania (udowodnienia) dokonanie istotnej dla Ciebie czynności prawnej.


dlatego przyszedlem tutaj podpytac sie o opinie, ewentualne doswiadczenia. rezerwacje byly, anulowanie bylo, koszyk pusty, a rezerwacja wciaz aktywna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3595 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
Problem polega na tym, że nie potrafisz wykazać anulowania. Jeśli nie otrzymywałem potwierdzenia na email, to zawsze kontaktowałem się z supportem i żądałem wysłania potwierdzenia anulacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3596 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:47 

Rejestracja: 02 Wrz 2018
Posty: 8
Loty: 125
Kilometry: 250 341
boots napisał(a):
Problem polega na tym, że nie potrafisz wykazać anulowania. Jeśli nie otrzymywałem potwierdzenia na email, to zawsze kontaktowałem się z supportem i żądałem wysłania potwierdzenia anulacji.


ok, czyli nawet jesli koszyk online z rezerwacjami jest pusty nadal moge miec aktywne rezerwacje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3597 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
bartek19 napisał(a):

@cccc kompletnie nietrafiona argumentacja. e-handel a tradycyjny handel to zupelnie inne swiaty :) chocby kupujc online masz 14 dni zwrotu z automatu, w stacjonarnym niekoniecznie.

wracajac do meritum z bookingiem, wg tej drogi nigdy nie moge wiec zaufac to co wyswietla mi sie na ekranie mojego konta booking.com. masz np 20 rezerwacji to powinienes moc je anulowac za posrednictwem konta kilkoma kliknieciami. czy jednak musze ponownie przeszukiwac maile patrzac czy niczego ja nieprzeoczylem albo system jak w tym przypadku...

Booking.com jest tylko posrednikiem i nie masz z automatu 14 dni zwrotu.
Jesli kupuje cokolwiek online i nie mam potwierdzenia na mailu to kontaktuje sie z supportem, podobnie z anulacja.
Booking jako posrednik mogl przeoczyc, ze hotel Cie obciazyl, a Ty nie zadbales o potwierdzenie. ;)
Kupujesz czy oddajesz produkt, potwierdzenie trzeba miec, aby dochodzic swoich racji.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#3598 PostWysłany: 05 Lis 2018 20:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
Cytuj:
ok, czyli nawet jesli koszyk online z rezerwacjami jest pusty nadal moge miec aktywne rezerwacje?

Tak, przecież może być jakiś błąd techniczny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3599 PostWysłany: 05 Lis 2018 21:09 

Rejestracja: 02 Wrz 2018
Posty: 8
Loty: 125
Kilometry: 250 341
dokladnie, o tym wlasnie caly czas pisze :) tak bylo w tym przypadku, niestety do bledu technicznego na stronie booking kompletnie sie nie przyznaje. czyli to co jest w koszyku lub tego nie ma nie jest zadna miarodajna informacja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3600 PostWysłany: 05 Lis 2018 21:12 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
Cytuj:
czyli to co jest w koszyku lub tego nie ma nie jest zadna miarodajna informacja.

Nie jest. Dowodami mogą być emaile z potwierdzeniami i anulowaniami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group