Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#321 PostWysłany: 02 Lut 2018 01:37 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3745
srebrny
mozesz zlozyc reklamacje do banku, powolujac sie ze to jest zwrot. moze cos zwroca, np oplaty za przewalutowanie.

jak zaksiegowane na koncie karty, to jak maja anulowac - hotel nie wie ile lokalnej waluty przeliczylo i pobralo, robi zwrot w oryginalnej walucie.
Góra
 Profil Relacje PM off
opt1c5 uważa post za pomocny.
 
      
Zobacz Park Narodowy Krugera 🦒🐘 Tanie loty do RPA od 1756 PLN 🔥 Zobacz Park Narodowy Krugera 🦒🐘 Tanie loty do RPA od 1756 PLN 🔥
Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥 Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥
#322 PostWysłany: 02 Lut 2018 01:48 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 87
Zastanawiam się czy nie pisać do banku o chargeback. Wyraźnie poinformowałem pensjonat, że transakcja ma zostać anulowana.

Michał Szafrański piszę na blogu tak o możliwości korzystania z chargebacku:
Przyczyny dotyczące zwrotu lub unieważnienia transakcji – np. akceptant był powiadomiony o żądaniu unieważnienia transakcji, ale mimo to obciążył klienta, przysłane towary lub usługi zakupione poprzez Internet lub drogą telefoniczną nie były towarami zgodnymi z zamówieniem, otrzymane towary były uszkodzone lub niezupełne, nie został dokonany zwrot zapłaty za towary lub usługi zwrócone akceptantowi.

Druga opcja to machnąć ręką.

ibartek anulacja transakcji jest poprzez wpisanie nr transakcji w terminalu. Nie wpisuje się wtedy żadnej kwoty, bo terminal rozpoznaje transakcje. Przypuszczam, że w dalszej kolejności wysyłają informację do banku, że transakcja ma zostać unieważniona.


Ostatnio edytowany przez opt1c5, 02 Lut 2018 02:05, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#323 PostWysłany: 02 Lut 2018 02:03 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4456
srebrny
Przecież te przypadki nie dotyczą twojej sytuacji.
Procedura w booking jest prosta. Ty sam anulować możesz rezerwacje, a nie wzywać do tego hotel i jeszcze warunkując, jak ma to zrobić. Hotel zrobi zwrot, gdy anulujesz rezerwacje, a jak to zostanie zaksięgowane, to nie problem, ani wina hotelu.
Nie rób afery, jesli sam popełniłeś błąd. Chargeback, to procedura ostateczna, a nie by kompensować swoje gapiostwo.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#324 PostWysłany: 02 Lut 2018 02:13 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 87
jacek96 Anulować mogę, ale chodzi o to, żeby hotel też anulował płatność. Dlaczego ja mam płacić za przewalutowania skoro z niczego nie skorzystałem, a tak jest w przypadku zwrotu na kartę zamiast anulowania płatności. Anulowanie transakcji jest bardzo proste i dla hotelu nie robi żadnej różnicy. Co jeśli opis oferty mija się z prawdą. Pokój 84 m^2. Nie chce mi się wierzyć, że tak jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#325 PostWysłany: 02 Lut 2018 02:18 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9623
HON fly4free
opt1c5 napisał(a):
Dlaczego ja mam płacić za przewalutowania skoro z niczego nie skorzystałem, a tak jest w przypadku zwrotu na kartę zamiast anulowania płatności.


Dlatego, że zaakceptowałeś warunki rezerwacji i hotel nic nie zrobił z nimi sprzecznego.
Być może z jakichś powodów (księgowych, prowizyjnych, technicznych itp.) hotel nie chce lub nie może przeprowadzić tego w trybie, który dla ciebie jest wygodny i którego oczekujesz.
Hotel ma obowiązek dokonać zwrotu pobranej kwoty jeśli rezerwacja dopuszcza anulowanie bez kosztów i tyle.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 29 Mar 2019 00:07, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#326 PostWysłany: 02 Lut 2018 05:40 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4456
srebrny
opt1c5 napisał(a):
jacek96 Anulować mogę, ale chodzi o to, żeby hotel też anulował płatność. Dlaczego ja mam płacić za przewalutowania skoro z niczego nie skorzystałem, a tak jest w przypadku zwrotu na kartę zamiast anulowania płatności. Anulowanie transakcji jest bardzo proste i dla hotelu nie robi żadnej różnicy. Co jeśli opis oferty mija się z prawdą. Pokój 84 m^2. Nie chce mi się wierzyć, że tak jest.

Nie ośmieszaj się. Przy rezerwacji opis nie wydawał Ci się nieprawdziwy, dopiero gdy hotel nie postępuje według twego widzimisię, to nie chce ci się wierzyć w opis oferty. Twierdzenie, że opis jest nieprawdziwy, będąc tysiące kilometrów i nie widząc pokoju, to trzeba mieć zdolności... W Las Vegas wszystko jest większe, uwierz :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#327 PostWysłany: 02 Lut 2018 07:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3163
Loty: 510
Kilometry: 982 936
złoty
opt1c5 napisał(a):
Ja nie chcę płacić po zawyżonych kursach jak mam karty w USD.


To trzeba było podać przy rezerwacji numer karty w USD. To twój błąd i za niego zapłacisz. Ale może wyciągniesz cenne wnioski na przyszłość;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
livien uważa post za pomocny.
 
      
#328 PostWysłany: 27 Kwi 2018 08:22 

Rejestracja: 30 Lis 2011
Posty: 97
Jak od strony formalnej/prawnej itp wyglada sytuacja, gdy na moja rezerwacje z Bookingu przyjezdza ktos inny? To zalezy od wlasciciela obiektu czy go wylegitymuje i wpusci po wczesniejszym poinformowaniu przeze mnie czy nie moze?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#329 PostWysłany: 27 Kwi 2018 08:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1394
Na swoim koncie booking masz możliwość przepisania rezerwacji na kogoś innego.
Góra
 Profil Relacje PM off
mazzano uważa post za pomocny.
 
      
#330 PostWysłany: 27 Kwi 2018 10:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@mazzano Jak wyświetlisz na swoim koncie rezerwację to możesz sam edytować na nowo dane osoby,która pojedzie.
Góra
 Profil Relacje PM off
mazzano uważa post za pomocny.
 
      
#331 PostWysłany: 27 Kwi 2018 11:10 

Rejestracja: 30 Lis 2011
Posty: 97
Dzieki za pomoc, nie znalem tej mozliwosci.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#332 PostWysłany: 08 Maj 2018 12:30 

Rejestracja: 06 Maj 2018
Posty: 27
Witam, czy ktoś z doświadczonych podróżników mógłby mi podpowiedziec, pierwszy raz rezerwowałem hotel w serwisie booking - było najtaniej i śniadanie w cenie, oraz opcje elastyczna czyli z darmowym odwołaniem rezerwacji.
Płatność już zrobiłem (blik - WBK), wszystko opłacone. czy w przypadku anulowania rezerwacji otrzymam 100% zwrotu ?
Powiązane pytanie - płatnośc w PLN - przewalutowanie na USD i przewalutowanie na AED (Dubaj). Rozumiem że w drugą strone dokładnie tak samo zwrot z podwójnym przewalutowaniem a więc stratny będę na kursie ?

I dodatkowe pytanie, w Dubaju jest "podstawa" + podateki, obsługa hotelowa, opłata "klimatyczna" itd - odzyskam całość czy tylko podstawe ? Bo rozumiem że zapłaconą mam już CAŁOŚĆ, bez dopłacania w hotelu ?


Ostatnio edytowany przez michzak, 08 Maj 2018 13:23, edytowano w sumie 1 raz
Dane
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#333 PostWysłany: 08 Maj 2018 12:43 

Usuń ze screena dane wrażliwe, jak numer potwierdzenia i PIN.
Odzyskasz kasę po ponownym przewalutowaniu.
Góra
 PM off
katka256 lubi ten post.
Revolto uważa post za pomocny.
 
      
#334 PostWysłany: 08 Maj 2018 13:33 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4456
srebrny
A czy wszystko masz opłacone, to musisz spojrzeć w potwierdzenie. Czasem jest tak, że podatki, opłaty klimatyczne pobierane są wyłącznie na miejscu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#335 PostWysłany: 08 Maj 2018 13:58 

Rejestracja: 06 Maj 2018
Posty: 27
Anonymous napisał(a):
Usuń ze screena dane wrażliwe, jak numer potwierdzenia i PIN.

Dzięki za info, ale już ktoś kreatywny powysyłała wiadomości do hotelu :/ Za głupote sie płaci, ale ludzie jednak są wredni mimo wszystko. Na przyszłość będe wiedział.

jacek96 napisał(a):
A czy wszystko masz opłacone, to musisz spojrzeć w potwierdzenie. Czasem jest tak, że podatki, opłaty klimatyczne pobierane są wyłącznie na miejscu.


Załącznik:
Screenshot_5.jpg
Screenshot_5.jpg [ 66.27 KiB | Obejrzany 4257 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#336 PostWysłany: 08 Maj 2018 14:04 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
@Revolto - z tego co widać na Twoim zrzucie ekranu, wszystko jest opłacone (podatki, opłaty lokalne itp.). Jeśli masz bezpłatną anulację, to w przypadku jeśli byś odwołał rezerwację to powinni Tobie wszystko zwrócić - prawdopodobnie będziesz jedynie stratny z powodu przewalutowania.
Góra
 Profil Relacje PM off
Revolto uważa post za pomocny.
 
      
#337 PostWysłany: 22 Cze 2018 11:24 

Rejestracja: 22 Cze 2018
Posty: 4
Witam

Czy ktoś z Państwa odwoływał może rezerwację z booking.com z podaną przy rezerwacji wirtualną kartą Revolut? Mam taką bezzwrotną rezerwację, pieniądze nie zostały zablokowane na karcie ponieważ nie ma na niej fizycznie środków (rezerwacja została potwierdzona).
Wydaje mi się że w takiej sytuacji nie będzie możliwe pobranie z tej karty płatności za odwołanie rezerwacji (karta Revolut jest w tej chwili zablokowana), czy ktoś miał podobną sytuację. Byłbym wdzięczny za podpowiedź.

pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#338 PostWysłany: 22 Cze 2018 11:29 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25202
Na przyszłość polecam rozpocząć post: Uwaga nadchodzi cebula
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#339 PostWysłany: 22 Cze 2018 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3590
srebrny
a za jakiś czas się okażę ze booking nie będzie akceptować kart typu Revolut
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#340 PostWysłany: 22 Cze 2018 12:08 

Rejestracja: 22 Cze 2018
Posty: 4
No niestety różne są sytuacje życiowe a 1000e to nie jest dla mnie kwota którą mogę sobie pozwolić stracić. Zresztą do wyjazdy jeszcze miesiąc więc podejrzewam że hotel zgodzi się rezerwację anulować bezkosztowo albo kosztem niższym ale staram się ustalić czy mogą mnie jakoś zmusić do zapłaty po anulowanie rezerwacji.

Nie życzę nikomu takiej sytuacji, i skończcie proszę bezsensowne posty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group