Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 421 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 15 Lip 2018 11:31 

Rejestracja: 15 Lip 2018
Posty: 3
Pany pytanie.

Miałem na koncie od bookingu zrobioną rezerwacje. Byłem w podróży i mi kompletnie wypadło to z głowy - dzisiaj wróciłem a darmowe odwołanie było do wczoraj do godziny 23:59......

Niestety obiekt nie zgodził się na anulowanie kosztów. Teraz pytanie - mam konto booking - nie były wymagane żadne dane do rezerwacji - nie mam podanej karty, nawet miasta - jedynie imię i nazwisko. Miał ktoś taką sytuację? Jest szansa że mimo wszystko ścigną mnie o kasę? Hotel w Grecji jeżeli to ważne.

Pozdrawiam i licze na szybką odpowiedź :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#362 PostWysłany: 15 Lip 2018 11:40 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
Czyżbyś chciał uniknąć odpowiedzialności?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#363 PostWysłany: 15 Lip 2018 11:45 

Rejestracja: 15 Lip 2018
Posty: 3
Prosiłbym o to czy ktoś miał taką sytuację a nie o ocenę. Chciałbym to załatwić polubownie i ponownie wysyłam meile do hotelu - jest jeszcze ponad tydzień do rozpoczęcia pobytu...
Góra
 Relacje PM off  
 
#364 PostWysłany: 15 Lip 2018 11:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
Polubownie = zapłać.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#365 PostWysłany: 15 Lip 2018 11:56 

Rejestracja: 15 Lip 2018
Posty: 3
Można skasować posty, załatwiona sprawa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#366 PostWysłany: 15 Lip 2018 11:57 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
Widzisz, jakie to pomocne forum...
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#367 PostWysłany: 15 Lip 2018 12:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 985
Loty: 58
Kilometry: 117 666
złoty
cyklonb napisał(a):
Jest szansa że mimo wszystko ścigną mnie o kasę?

JAKIM CUDEM?????? zastanów się...
no chyba, że na booking przy tworzeniu konta i logowaniu podałeś nr KK
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#368 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:02 

Rejestracja: 09 Cze 2014
Posty: 57
Loty: 40
Kilometry: 114 332
Witam!
Jutro wybieram się do Barcelony - a dzisiaj otrzymałem maila od obiektu, że nie może mnie przyjąć, bo zamykają hotel. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy Booking.com powinien znaleźć mi alternatywny hotel? Gdzie złożyć taką reklamację? Hotel rezerwowałem 3 miesiące temu i została pobrana zaliczka, ceny wtedy były dużo niższe niż gdybym chciał rezerwować dzisiaj z dnia na dzień. Jak rozwiązać tę sprawę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#369 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:26 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
@agizek - zadzwoń do booking.com i zgłoś im problem. Na 99% booking.com zaproponuje Tobie alternatywny hotel, a kosztami obciążony zostanie hotel, który Ciebie "wystawił" dzień przed przyjazdem. Podobne sytuacje bywały opisane na forum F4F (najlepiej skorzystaj z opcji SZUKAJ, wówczas łatwo znajdziesz podobne przypadki i jak zachowywał się booking.com).

P.S. Będąc w Barcelonie na wszelki wypadek przejdź się w okolice tego hotelu, w którym miałeś nocować. Niewykluczone, że hotel działa sobie w najlepsze, a Twoje miejsce noclegowe woleli komuś sprzedać za wyższą cenę. Jeśli Ciebie "okantowali" stwierdzeniem, że hotel jest zamknięty, a prawda jest zupełnie inna, to jeśli o tym dowie się booking.com, to taki hotel będzie miał spore problemy (za takie niedozwolone praktyki hotele w umowach zawierach z booking.com mają ustalone wysokie kary finansowe).

P.S. 2) @agizek - na wszelki wypadek podaj nazwę hotelu w Barcelonie. Może ktoś z innych osób na forum F4F ma też tam dokonaną rezerwację w nabliższym czasie i ewentualnie takim osobom zaoszczędzi to rozczarowań na dzień przed przyjazdem.
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
#370 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:42 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Miałem lecieć na Maltę w piątek. Ofertę zarezerwowałem i opłaciłem w całości już w marcu. We wtorek odkryłem, ze hotel zarezerwowany poprzez booking nie istnieje, od kilku dni pojawiają się negatywne komentarze od ludzi, którzy polecieli i pocałowali klamkę. Booking o tym już wiedział i ofertę tego hotelu wycofał, mimo tego nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Jeszcze we wtorek zadzwoniłem na infolinie bookingu, wycofali moją rezerwację i zaproponowali mi ofertę raz, że dużo gorszą jeden pokoik 20 metrów kwadratowych (pierwotnie miałem zarezerwowany 2 pokojowy apartament z kuchnią i łazienką o powierzchni 80 metrów) dwa droższą. Próbowałem coś jeszcze szukać na swoją rękę, ale oferty były mocno przebrane i w cenach dużo wyższych, do tego zwrot za poprzednią rezerwację, ma przyjść w najlepszym razie dopiero po 6 dniach roboczych. Czasu było mało, środki z poprzedniej rezerwacji zablokowane, doszliśmy do wniosku, że odpuszczamy wyjazd. W związku z planowanym wyjazdem, poniosłem pewne koszty jak choćby przedpłata za hotel dla psa w Polsce na czas wyjazdu.
Moje pytanie czy mogę wystąpić o zwrot poniesionych dodatkowych kosztów związanych z wyjazdem od booking.com?
Czy w tej sytuacji przysługuje mi zadośćuczynienie za zmarnowany urlop w myśl art 11a ust. 1 o usługach turystycznych o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych?
Góra
 Relacje PM off  
 
#371 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:48 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2645
srebrny
@Leszcz skąd wziąłeś te 99%?! Na 99% to nie pomogą, ale zostaje jeden procent ze pomogą w sytuacji, gdy nastąpiło zamknięcie hotelu. Nie pisz głupot, ze ściągną z hotelu kasę, bo w przypadku jego zamknięcia nic nie ściagają i dlatego najcześciej sie wypinają na klienta.
Góra
 Relacje PM off  
 
#372 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13245
HON fly4free
-- 16 Lip 2018 15:50 --

Miałeś kontynuować korespondencję i stanowczo żądać pokrycia różnicy w cenie, choć Malta jest mała zwłaszcza w szczycie sezonu
Teraz zapewne bez pomocy prawnika się nie obejdzie, ty i oni macie swoje popełnione błędy

-- 16 Lip 2018 15:50 --

haymaker napisał(a):
Miałem lecieć na Maltę w piątek. Ofertę zarezerwowałem i opłaciłem w całości już w marcu. We wtorek odkryłem, ze hotel zarezerwowany poprzez booking nie istnieje, od kilku dni pojawiają się negatywne komentarze od ludzi, którzy polecieli i pocałowali klamkę. Booking o tym już wiedział i ofertę tego hotelu wycofał, mimo tego nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Jeszcze we wtorek zadzwoniłem na infolinie bookingu, wycofali moją rezerwację i zaproponowali mi ofertę raz, że dużo gorszą jeden pokoik 20 metrów kwadratowych (pierwotnie miałem zarezerwowany 2 pokojowy apartament z kuchnią i łazienką o powierzchni 80 metrów) dwa droższą. Próbowałem coś jeszcze szukać na swoją rękę, ale oferty były mocno przebrane i w cenach dużo wyższych, do tego zwrot za poprzednią rezerwację, ma przyjść w najlepszym razie dopiero po 6 dniach roboczych. Czasu było mało, środki z poprzedniej rezerwacji zablokowane, doszliśmy do wniosku, że odpuszczamy wyjazd. W związku z planowanym wyjazdem, poniosłem pewne koszty jak choćby przedpłata za hotel dla psa w Polsce na czas wyjazdu.
Moje pytanie czy mogę wystąpić o zwrot poniesionych dodatkowych kosztów związanych z wyjazdem od booking.com?
Czy w tej sytuacji przysługuje mi zadośćuczynienie za zmarnowany urlop w myśl art 11a ust. 1 o usługach turystycznych o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych?
Góra
 Relacje PM off  
 
#373 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:56 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Problem jest bardziej złożony, było już bardzo mało czasu na znalezienie czegokolwiek, kilka dni wcześniej zakupiłem euro i po prostu nie miałem nawet na koncie pieniędzy, żeby opłacić nową rezerwację.
Góra
 Relacje PM off  
 
#374 PostWysłany: 16 Lip 2018 16:05 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
jacek96 napisał(a):
@Leszcz skąd wziąłeś te 99%?! Na 99% to nie pomogą, ale zostaje jeden procent ze pomogą w sytuacji, gdy nastąpiło zamknięcie hotelu. Nie pisz głupot, ze ściągną z hotelu kasę, bo w przypadku jego zamknięcia nic nie ściagają i dlatego najcześciej sie wypinają na klienta.


Piszę z własnego doświadczenia. 3 lata temu miałem zarezerwowany nocleg (3 doby) w jednym z hoteli w Paryżu. Kilka dni przed przyjazdem dostałem informację, że nie mogą zrealizować rezerwacji, gdyż w tym czasie hotel będzie nieczynny z powodu remontu.

Zadzwoniłem do booking.com - dostałem propozycję noclegu w innym hotelu o podobnym standardzie. Zgodziłem się. Za nic nie musiałem płacić.

Będąc w Paryżu postanowiłem odwiedzić "nieczynny" hotel. Dyskretnie zrobiłem zdjęcia. Zadzwoniłem do booking.com i przedstawiłem im informacje nt. tego hotelu. Na prośbę booking.com wysłałem na podany przez nich adres e-mail zrobione zdjęcia, dokumentujące, że hotel jest czynny. Kilka dni później booking.com wysłał mi wiadomość e-mail z podziękowaniami. Co mnie pozytywnie zaskoczyło, dołączony został kod rabatowy (o wartości 200 zł) dla następnej rezerwacji.

Ogólnie dobrze na tym wyszedłem.

@agizek - nie zdziwię się, jeśli w Twoim przypadku również hotel "ściemnia". Tym bardziej dziwnie to wygląda, że takie info dostałeś na dzień przy przyjazdem (strasznie nieszczęśliwy "zbieg okoliczności"). Tak jak pisałem wcześniej, dzwoń z problemem do booking.com, być może Ciebie również nie zawiodą i zaoferują Tobie alternatywny nocleg.
Góra
 Relacje PM off  
 
#375 PostWysłany: 16 Lip 2018 16:22 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2645
srebrny
I tak było trzy lata temu, a przed kilkoma miesiącami w podobnej sytuacji zostawili mnie z problemem bez pomocy. Booking leci na dno, zwłaszcza polski oddział.
Góra
 Relacje PM off  
 
#376 PostWysłany: 16 Lip 2018 16:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 983
srebrny
Hmm ja z kolei nie powiem złego słowa o booking.com.Wszystkie cashbacki z poleceń otrzymałem bezproblemowo.Ostatnio zarezerwowałem apartament za ok 30-40%ceny.Świadomy tego,że to pewnie błąd chciałem zobaczyć jak się sytuacja rozwinie.Następnego dnia telefon od booking,ze to był błąd ceny popelniony przez właściciela i ze prawidłowa cena jest ponad 4x.Podziekowalem za nową cenę i poprosiłem o bezkosztowe anulowanie rezerwacji.W ramach przeprosin dali mi 25Euro na wskazaną przeze mnie kartę 😨😨(po 5 dniach kasa na koncie),a zwrot za rezerwację miałem następnego dnia. Chyba dużo zależy na kogo się trafi.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#377 PostWysłany: 16 Lip 2018 18:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5454
HON fly4free
haymaker napisał(a):
Problem jest bardziej złożony, było już bardzo mało czasu na znalezienie czegokolwiek, kilka dni wcześniej zakupiłem euro i po prostu nie miałem nawet na koncie pieniędzy, żeby opłacić nową rezerwację.

Należało wybrać coś z ofert płatnych dopiero po przyjeździe.W tej sytuacji(brak powiadomienia przez booking)miałeś pełne prawo do zwrotu różnicy w cenie.Zrezygnowałeś sam i tym sposobem raczej nie ugrasz zwrotu za hotel dla psa chyba,że mieści się w kwocie 25E.Tyle może przyznać " dobrotliwy" konsultant za niedogodności jeśli wykaże empatię.
Góra
 Relacje PM off  
 
#378 PostWysłany: 16 Lip 2018 19:19 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Sęk w tym, że z booking.com otrzymałem jedną jedyną ofertę w zamian, z opcją zapłaty od zaraz, nie było możliwości przenieść pieniędzy z jednej rezerwacji na drugą.


Ostatnio edytowany przez Zeus, 16 Lip 2018 19:35, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#379 PostWysłany: 16 Lip 2018 21:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5454
HON fly4free
@haymaker Należało napisać,że ci nie odpowiada i podać w zamian jakąś swoją propozycję nawet w nieco wyższej cenie.W takich sytuacjach często wyrażają zgodę lub proponują coś innego ponownie.Zbyt szybko się poddałeś i odpuściłeś,bilety lotnicze też chyba przepadły?No cóż, o fajny urlop też czasem trzeba zawalczyć ,może następnym razem się uda :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#380 PostWysłany: 16 Lip 2018 22:08 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Tak zrobiłem, napisałem, że ich oferta mi nie odpowiada, moja wiadomość została bez odpowiedzi. Nie za bardzo już było w czym przebierać, a szukać byle czego by na siłe polecieć było dla mnie sensu. Do tego co najważniejsze nie miałem pieniędzy na koncie, bo kilka dni wcześniej zakupiłem euro na ten wyjazd, także nawet gdybym coś znalazl, nie miałbym za co zrobić drugiej rezerwacji. Co do biletów miałem pracownicze i odwołałem je bez problemu, bez żadnych kosztów.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 421 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group