Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#321 PostWysłany: 23 Lip 2017 15:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 989
A jak sie ta cała procedura ma do faktów?
Ktos z obsługi przy check in drukuje nalepki na bagaż, następnie po kodach kreskowych lądują one za pomocą taśmociągu w odpowiednim sektorze który jest wyznaczony dla naszego lotu.
Co dalej? czy ci którzy biorą walizki na wózek znów skanują aby upewnić sie ze walizka jest w dobrym sektorze i oznaczyć ja w systemie? czy juz z sektora bez sprawdzania na wózek i pod pokład?
Po wylądowaniu samolotu jest znów skanowana do systemu? czy porostu wszystkie walizki na wózek i potem na taśmociąg do odpowiednio wybranej lokacji która będzie dla pasażerów tego lotu?

sorry ze trochę odbiegłem od tematu ale zastanawiam sie nad tym po przeczytaniu całego wątku nie mogąc zrozumieć tłumaczeń lini że nie wiedza gdzie jest twój bagaż co daje do myslenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
#322 PostWysłany: 28 Lip 2017 07:44 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 3045
złoty
Czy ktoś z Was zgłaszał rachunki w Luxair. Zgubili mi ( właściwie to Oman,ale odpowiedzialność jest Luxair) część bagażu i zastanawiam się jak bardzo najpotrzebniejsze zakupy zrobic ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#323 PostWysłany: 31 Lip 2017 11:53 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 3045
złoty
To jeszcze jedno pytanie. Czy są jakieś przepisy, które regulują sposób dostarczenia zagubionego bagażu. Luxair przesłało mi bagaż do Warszawy, ale warszawskie Lost&Found poinformowało, że muszę odebrać go osobiście z lotniska (nie prześle mi go kurier do domu). Czy są jakieś przepisy, które obligują linie lotniczą do dostarczenia bagażu do domu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#324 PostWysłany: 31 Lip 2017 12:13 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8850
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Ja miałem tak samo. Zadzwonili do mnie z lotniska w GDN i powiedzieli, że mogę sobie odebrać bagaż stamtąd. Akurat mam po drodze z pracy, więc tak zrobiłem i już nie dochodziłem, dlaczego tak robią.
Ale skoro też tak było w Twoim przypadku, to może wynika to z umowy linii z firmami ich obsługującymi?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#325 PostWysłany: 02 Sie 2017 16:17 

Rejestracja: 11 Lip 2017
Posty: 6
maxima napisał(a):
megaellan2087 napisał(a):
Ktoś wie gdzie w Katowicach mogą zgłosić uszkodzenie mojego bagażu? Torba została kupiona 2 miesiące temu, po 10 lotach, jest totalnie zniszczona, mam szanse na jakieś odszkodowanie?


po przylocie i stwierdzeniu uszkodzeń w biurze zajmującym się daną linią?
Jeśli nie zrobiłaś tego od razu wg mnie marne szanse na wymianę walizki, bo będziesz musiała udowodnić przewoźnikowi, że uszkodził bagaż podczas lotu


A to oczywiście graniczy z cudem :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#326 PostWysłany: 06 Sie 2017 18:07 

Rejestracja: 27 Lip 2017
Posty: 26
Wizzair - We wczorajszym locie z Malty do Warszawy zostały uszkodzony bagaże mój i moich znajomych. Coś z tym można zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#327 PostWysłany: 06 Sie 2017 18:08 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22332
Reklamacje? Ale to na lotnisku trzeba było zrobić...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#328 PostWysłany: 06 Sie 2017 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
rumacz napisał(a):
Wizzair - We wczorajszym locie z Malty do Warszawy zostały uszkodzony bagaże mój i moich znajomych. Coś z tym można zrobić?

tak, naprawić
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#329 PostWysłany: 07 Sie 2017 12:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3399
Loty: 417
Kilometry: 721 469
platynowy
Po przylocie do CPH Air Berlinem okazało się że bagaż został zagubiony, od tygodnia zero odpowiedzi w tej sprawie. Na infolinii AB dostałem maila do biura bagaży zagubionych na CPH, napisałem maila, dostałem zwrotke że taki adres nie istnieje. W jaki sposób kontaktujecie się z AB w sprawie bagaży, reklamacji, zwrotu za zakupione ubrania na miejscu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#330 PostWysłany: 07 Sie 2017 13:06 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8850
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
https://www.airberlin.com/en/feedback/complaint/
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marcin.krakow uważa post za pomocny.
 
      
#331 PostWysłany: 09 Sie 2017 13:56 

Rejestracja: 12 Paź 2011
Posty: 26
Witam,

Czy ktoś kiedyś z Was domagał się odszkodowania za uszkodozny bagaż?

W kwietniu odbyłem lot z Lufthansą (międzykontynentalny) w trakcie którego został uszkodozny bagaż (pęknięcie walizki; bagaż zupełnie nowy, szkoda musiała wyjsć w trakcie lotu). Na lotnisku w Warszawie powiedziano mi zebym zglosil sie do partnera Lufthansa - dolfi1920. Firma przyjechala i odebrala walizke (na ich koszt). Rownlegle zlozylem wniosek online w Lufthansa, zostal mi nadany numer sprawy. Dolfi1920 stwierdzilo, ze bagaz nie nadaje sie do naprawy i nalezy mi sie pelen zwrot wartosci walizki. Podobno wyslali dokumentacje do Lufthansa (pocztą, oryginal), lecz tam z kolei mi mowia ze nic nie dostali i kaza mi samemu dostarczyc dokumentu. Oczywiscie nie mam jak bo dolfi wyslalo oryginaly i nie ma kopii i kolo sie zamyka...

Co dalej robic w tej sytuacji, ktos z was kiedys zglaszal sie do regulatora/ jakiegos urzedu prawa konsumenta z podobna sprawa?

Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam,
t.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#332 PostWysłany: 09 Sie 2017 16:00 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Trochę dziwna procedura,ale mogło się zmienić. Mnie, w ubiegłym roku, Dolfi1920 przysłała nową walizkę. Nie interesowało mnie rozliczenie z przewoźnikiem.
Jeżeli masz potwierdzenie od Dolfi, że bagaż nie nadaje się do naprawy, wyślij elektronicznie skan tego dokumentu.
Wcale nie musi być oryginał. Przecież to potwierdzenie, nie oryginał rachunku za zakupy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#333 PostWysłany: 10 Sie 2017 09:28 

Rejestracja: 12 Paź 2011
Posty: 26
W tym przypadku nie wysłali mi ani nowego bagażu ani też poświadczenia, że bagaż nie nadaje się do naprawy. Odesłali (na moją prośbę) uszkodzony bagaż z powrotem do mnie a poświadczenie mieli wysłać bezpośrednio do Lufthansa - niestety od tego czasu nie mam żadnych informacji co dalej. Dolfi się wypiera, że wysłało dokumenty do Lufthansa i sprawa już nie jest po ich stronie; Lufthansa mówi, że dokumentów nie dostała... Co dalej robić, jakieś rady? Oczywiście spamuję i tu i tu, ale to nic nie daje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#334 PostWysłany: 10 Sie 2017 14:34 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Poproś Dolfi o dokument przewozowy listu, powołując się, że Lufthansa nie otrzymała przesyłki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#335 PostWysłany: 11 Sie 2017 16:22 

Rejestracja: 12 Paź 2011
Posty: 26
Dolfi mówi, że nie ma dokumentu przewozowego listu... Jestem bezradny, zarówno po stronie Lufthansa jak i Dolfi. Wydaje się, że pozostaje jedynie jakaś droga przez uokik / sąd - ktoś z was domagał się w ten sposób zwrotu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#336 PostWysłany: 16 Sie 2017 22:30 

Rejestracja: 16 Sie 2017
Posty: 1
Lot z Cypru do Warszawy liniami UIA. Na 5 bagaży, 4 uszkodzone.
Zglosilismy 3 z nich na lotnisku. Otrzymalismy potwierdzenie, nr sprawy. Przeslalismy to do Kijowa i ... otrzymałem maila, ze mam przesłać rachunek z serwisu.
Tymczasem
Na lotnisku mówiono nam, ze kurier zabierze walizki, ocenią szkody, naprawią lub najprawdopodobniej dostaniemy odszkodowanie, bo tak naprawdę tego nie da się naprawić
Ktoś miał do czynienia z UIA? Jaki rachunek? Czy mogę odkupić nowe walizki i przesłać paragon/fakturę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#337 PostWysłany: 18 Sie 2017 19:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Lot SAS z Oslo do Longyearbyen w lipcu tego roku i mocno uszkodzona walizka.
Po zgloszeniu dostalam linka strony internetowej, ktora nie dzialala. :mrgreen:
Musialem kupic nowa w Longyearbyen, co prawda jasno niebieski kolor wyjatkowo mi nie pasowal, ale nie mialem wyboru. ;)
Po kilku telefonach i opisaniu zdarzenia mailem, dostalem wiadomosc, ze musze czekac 3 tyg. na wyjasnienie.
Dzis zwrocili kase za nowa walizke.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#338 PostWysłany: 21 Sie 2017 16:15 

Rejestracja: 05 Maj 2017
Posty: 57
Ile musi wynieść minimalne opóźnienie w dostarczeniu bagażu, aby móc uzyskać odszkodowanie? Ostatnio czekałem na Lotnisku Chopina 2h przy taśmie na odbiór. Bagaż ostatecznie dostałem, ale spieszyłem się na pociąg. Czy jakiekolwiek odszkodowanie mi przysługuje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#339 PostWysłany: 21 Sie 2017 16:37 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
A co mówi regulamin przewoźnika?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#340 PostWysłany: 21 Sie 2017 16:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
tak, przysługuje ci "sorry" z ust bagażowego
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group