Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 06 Gru 2017 18:08 

Rejestracja: 17 Gru 2013
Posty: 80
Loty: 96
Kilometry: 219 964
IBERIA - opóźniony bagaż (10 dni)

Próbuje wysłać reklamacje za opóźnienie bagażu rejestrowanego.
Wysyłam maila na clasica@iberia.es ale dostaje zwrotkę, że:
"Dear customer,
Thank you for contacting us. To help us handle your request we need the subject of your email to contain your Iberia Plus Card number.
We appreciate your cooperation. Please send us your e-mail again as indicated above.
This will reduce the time it takes us to respond to your enquiry."

Nie posiadam Iberia Plus Card.
Pytanie, czy ten numer ma za zadanie tylko przyspieszyć/ułatwić im proces czy póki co nie biorą pod uwagę mojej reklamacji.
Jeżeli nie biorą tego maila pod uwagę, to wie ktoś jak przejść przez proces reklamacji w Iberii?
_________________
NEVER STOP EXPLORING
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast
#362 PostWysłany: 07 Gru 2017 12:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1190
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
przeciez jak zlozyles reklamacje na lotnisku to powinni ci podac email numer telefonu do kontaktu
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#363 PostWysłany: 21 Gru 2017 15:21 

Rejestracja: 13 Sty 2013
Posty: 149
Loty: 89
Kilometry: 206 184
Podczas wtorkowego lotu zostało uszkodzone kółko w naszym wózku dziecięcym.
Szkodę zobaczyliśmy dopiero dzisiaj.

Jako, że mieliśmy zakupione ubezpieczenie w Alianz Globtroter, postanowiłem ubiegać się o jakąś rekompensatę, jednak dostałem odpowiedź źe tego typu uszkodzenie nie jest objęte w warunkach ubezpieczenia. Szczerze, to wcześniej w nie nie zaglądałem, wystarczyła mi tylko taka informacja "ubezpieczenie od utraty, kradzieży lub uszkodzenia bagażu podręcznego 1800 pln"

Ma ktoś jakies doswiadczenie w podobnych sprawach, czy można jeszcze uderzać do lotniska/przewoźnika w tej sprawie?
Pewnie takie kółko niewiele kosztuje, więc strata nie duża, zostanie jedynie nauczka że nie warto dopłacać do teoretycznie lepszego ubezpieczyciela.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#364 PostWysłany: 21 Gru 2017 15:24 

Rejestracja: 09 Sty 2013
Posty: 254
niebieski
za przewoz bagazu / wozka odpowiada przewoznik czyli linia lotnicza wiec tam bym zglosil
TK urwal mi kilka lat temu kolko od walizki, bez wiekszych oporow pokryli koszt naprawy od Samsonite
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#365 PostWysłany: 21 Gru 2017 16:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Tylko jeśli dopiero dzień po locie widzisz uszkodzenie ,to jak teraz udowodnisz,że stało się to w trakcie podróży.Takie rzeczy należy zgłosić na lotnisku za potwierdzeniem.
Góra
 Profil Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
      
#366 PostWysłany: 27 Gru 2017 12:36 

Rejestracja: 06 Cze 2014
Posty: 312
Hej mam następujący przypadek:

[21.12] (21:30) lądowanie w LUX, 3/4 bagaże nie doleciały z MUC (mieli 1:10h na przerzucenie do Dasha, wyrobili się z jednym)
- sprawa zgłoszona w Lagguage customer na lotnisku w LUX, zobowiązali się dostarczyć do Polski w konkretne miejsce, protokół spisany (nie mieliśmy noclegu w LUX, stąd powrót samochodem do PL bez czekania na bagaż)

[26.12] 3 brakujące plecaki dostarczone na wskazany adres w PL (kilka perfum potłuczonych, reszta ok.)

Pytanie czy w takiej sytuacji można/należy/nie ma szans ubiegania się o jakikolwiek claim związany z opóźnieniem dostarczenia przez Luxair bagażu? Nie kupowałem nic na paragony, bo w nocy w LUX i tak niczego bym nie dostał. Jeśli ma to znaczenie na karku mam status FTL i dodatkowe ubezpieczenie z karty Planeta młodych (ubezpieczenie bagażu).

Bez hejtu i dzięki z góry za merytoryczne wskazówki ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#367 PostWysłany: 27 Gru 2017 13:26 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8851
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Jeśli masz ubezpieczenie, to sprawdź, jakie przypadki ono pokrywa. Ale ponieważ Twój lot kończył się w LUX, to w takim przypadku raczej nie ma co liczyć na zbyt wiele.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#368 PostWysłany: 28 Gru 2017 03:13 

Rejestracja: 30 Sie 2014
Posty: 41
-- 28 Gru 2017 02:11 --

Witam,

Od 3 godzin czekam na lotnisku na bagaż. Czas oczekiwania na bagaż od 2 do 4 godzin.

A od początku- jak każdy słyszał, na Stansted trochę popadało śniegu i zamknęli całe lotnisko. Loty opóźnione lub odwołane. Mój lot numer FR2670 z Modlina, był opóźniony o 3 godziny. Tutaj nie ma co gadać. Odszkodowanie się nie liczy ze względu na pogodę. Mam racje?

Druga sprawa mnie trapi. Ludzie podchodzą do okienka ryanair, aby wziąć jakieś karteczki o odszkodowanie w sprawie oczekiwania na bagaż.

Mój lot przyleciał 22:20. Jest godzina 1:10, czyli czekam prawie 3 godziny na bagaż. O tej godzinie nie jeździ już żaden pociąg lub inny transport do Londynu. Zostają taksówki. Co mogę teraz zrobić? Najbliższy pociąg mam 5:14. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

-- 28 Gru 2017 02:13 --

Dostajemy informacje, że na bagaż poczekamy maks do 4:40, czyli prawie 6.5h po przylocie. Fajnie co?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#369 PostWysłany: 28 Gru 2017 10:29 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4039
złoty
Ni fajnie, pozostaje czekać, albo jechać do Londynu zostawiajac wiadomośc gdzie mają dostarczyć opóźniony bagaż.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#370 PostWysłany: 28 Gru 2017 20:45 

Rejestracja: 30 Sie 2014
Posty: 41
Bardziej bałem się, że tego bagażu już nie zobaczę. 3 loty umieszczali na jednej taśmie. To nie jest normalne. Jedyny plus, to woda za darmo. Automaty już były puste.

Czy można to jakoś zgłosić i ubiegać się o odszkodowanie? Straciłem mnóstwo czasu z ich winy. Mam znajomego, który pracuje na Stansted i sam uważa, że jest to najgorsze lotnisko w UK. Najniższa stawka i wszyscy uciekają, dlatego nie ma rąk do pracy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#371 PostWysłany: 29 Gru 2017 04:44 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4039
złoty
Możesz zawsze do sądu zgłosić sprawę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#372 PostWysłany: 29 Gru 2017 08:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
Tak, możesz
Wynajmij jakas kancelarie adwokacka i walcz
Wszyscy trzymamy kciuki
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#373 PostWysłany: 06 Sty 2018 23:09 

Rejestracja: 28 Gru 2017
Posty: 3
Co do opóźnienia bagażu przez linie flydubai to też przeżyłem i milo mnie zaskoczyli bo w ciągu 24h miałem bagaż w domu dostarczony przez jakiegoś kuriera
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#374 PostWysłany: 22 Sty 2018 12:05 

Rejestracja: 22 Sty 2018
Posty: 1
Witam,Mam pytanie dotyczące opóźnionego bagażu. Podróżowaliśmy we 3 osoby, ale bagażu mieliśmy dwie sztuki. Jedna z walizek ważyła ponad 20 kg (czyli ponad dopuszczalny limit dla jednej osoby). Small Planet przyznało nam odszkodowanie w wysokości 20 euro za każdy dzień opóźnienia bagażu. Proszę o informację czy 20 euro powinno być wyplacone od sztuki bagażu, czy od osoby?Każda z osob podróżujących musiała kupić artykuły pierwszej potrzeby i wydała więcej niż 20 euro SP nie uznało naszych roszczeń na podstawie dostarczonych rachunków. Czy jest jakaś możliwość odwołania od decyzji przewoźnika oprócz Sądu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#375 PostWysłany: 22 Sty 2018 12:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Odszkodowanie dotyczy bagażu,nie osoby.W takiej sprawie jeśli to ,co otrzymaliście nie wynika wprost z zaakceptowanego przez was ich regulaminu,faktycznie można tylko wdrożyć postępowanie cywilne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#376 PostWysłany: 25 Sty 2018 13:25 

Rejestracja: 25 Sty 2018
Posty: 1
Witam wszystkich!
Kilka dni temu przylecialam do warszawy liniami ryanair, na lotnisku okazalo sie , ze w bagazu rejestrowanym (walizka) jest 7 cm podluzna dziura! Walizka kosztowala 200zl, ale ryanair odmowil wyplaty za zniszczenie twierdzac, ze wada jest kosmetyczna! Gdzie moge sie od tej decyzji odwolac, gdzie to zglosic? Czy ktos moze pomoc?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#377 PostWysłany: 25 Sty 2018 13:39 

Rejestracja: 15 Mar 2016
Posty: 100
Powinnaś od razu po przylocie udać się z reklamacją do "Lost&Found". Tam gdzie się reklamuje zgubione, opóźnione bagaże. Teraz może już być za późno, ale napisz oficjalnie pismo z reklamacją.


Ostatnio edytowany przez krasnal, 25 Sty 2018 13:41, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#378 PostWysłany: 17 Lut 2018 22:50 

Rejestracja: 31 Paź 2012
Posty: 13
Moja walka z Dolfi i Turkish Airlines o odszkodowanie za walizkę trwała trzy miesiące. Dolfi usiłowało mi wcisnąć walizki z ich katalogu, które rażąco odbiegały pod względem jakości, wielkości i innych parametrów od mojej walizki zniszczonej przez linie lotnicze. Przez trzy tygodnie wymiany uprzejmości, z uporem maniaka i kategorycznie, żądałam konkretnej, wybranej przeze mnie walizki albo odszkodowania, powołując się za każdym razem na art. 363 § 1 i 2 kc (poszkodowany ma prawo do wyboru sposobu naprawienia szkody). Ostatecznie Dolfi zakwalifikowało mnie chyba jako trudnego klienta i odpisało, że przekazało moja sprawę do linii lotniczych celem wypłaty odszkodowania. Oczywiście linie lotnicze nie skontaktowały się ze mną, telefonów nikt nie odbierał, a na maile nikt nie odpowiadał (choć otrzymywałam potwierdzenie, że zostały przeczytane). W końcu wysłałam pismo pocztą (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru), dołączyłam fakturę za nową walizkę, żądanie zwrotu kosztów i powołałam się na Konwencję Montrealską, Rozporządzenie (WE) 889/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady, kc oraz zagroziłam, że sprawą zainteresuję rzecznika praw konsumenta, nagłośnię sprawę w mediach i podejmę konkretne kroki prawne. W końcu po dwóch tygodniach dostałam maila, że uznają moje roszczenie i proszą o przesłanie danych do przelewu. Przelew nie przychodził przez miesiąc, co uważam za kolejną grę na zwłokę, więc znów wysłałam kilka maili, które ktoś odebrał, ale nie raczył odpowiedzieć. Wreszcie odpisali mi, że pieniądze powinny być na moim koncie już 3 tygodnie temu i że muszą sprawdzić co się zadziało. No po prostu cyrk na kółkach! Zastanawiałam się czy teraz będą usiłowali mi wmówić, że przelew jednak poszedł i może jeszcze mam im udowodnić, że nie dotarł?! Jednak ostatecznie, po kolejnym kategorycznym mailu, pieniądze wpłynęły na moje konto. Reasumując: gdybym nie była taka uciążliwa i nie rzucała paragrafami to linie lotnicze miałyby mój uszkodzony bagaż w głębokim poważaniu. Cała procedura była przeciągana do maksimum, żeby zniechęcić pasażera do egzekwowania jego podstawowych praw. I to wszystko przez linie, które reklamują się jako najlepsze w Europie! Czy Wy też tak długo czekaliście na rekompensatę za uszkodzony bagaż?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#379 PostWysłany: 25 Lut 2018 17:57 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Moją walizkę uszkodziła Air Asia w Tajlandii - wyłamali mi kółko wraz ze sporą częścią poszycia walizki. Zaproponowano mi jakąś śmieszną kwotę zadośćuczynienia (400 czy 500 THB). Na szczęście, ubezpieczyłem bagaż w Wartadirect i od nich spróbuję uzyskać odszkodowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#380 PostWysłany: 28 Lut 2018 03:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 989
Hej lecielismy Quantas jako ostatnim bo 2 wcześniejsze loty były emirates. Wszystko na 1 bilecie z MAN do ZQN
1 z naszych bagaży zagubił się gdzieś po drodze.
Na lotnisku wypelnilisny "property irregularity report"
Dali nam bon na $60NZ

Bagaż znalazł się i został dostarczony w poniedziałek czyli po 5 całych dniach. Ale w między czasie niestety musieliśmy kupić niektóre rzeczy które były nam niezbędne a kwota przekroczyła 3 razy te $60 .

Co teraz? Można złożyć claim?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group