Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Zasada NO SHOW nie funkcjonuje w ' tanich liniach '
Ryanair, Wizz, itp
można wykorzystać 'powrót' nie lecąc 'tam'


 [ 847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 43  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 31 Mar 2014 20:08 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 10
A więc.. Lot się odbył, ze stanów już zdążyłam wrócić. Jednak Panowie wprowadziliście mnie w błąd. I wprowadzacie innych użytkowników. Udało mi się opuścić ostatni odcinek lotu bez większych problemów. Żadnego biletu nam nie anulowano, nie miałam z tego powodu żadnych nieprzyjemności, nikt o nic nie pytał. Pracownik United Airlines anulował nam ostatni odcinek lotu w systemie - poprosiliśmy go o to. Zgodził się, załatwił to bez problemu. Zamiast iść na przesiadkę, odebraliśmy bagaże w Toronto. Nie zapłaciliśmy ani dolara. Pozdrawiam ;)[/quote]

Sądzę że dzięki uprzejmości agenta załatwiłeś po prostu coś co raczej się nie zdarza.[/quote]

Mogło tak być, ale kiedy z nim rozmawiałam był mocno zdziwiony tym, że w ogóle się martwiłam czymś takim. Powiedział, że to bzdura, i że on nie robi niczego z moją rezerwacją, oprócz anulowania tylko jednego odcinka lotu. Także nawet nie rozumiał, czemu martwię się, że będą z tego jakieś kłopoty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 01 Kwi 2014 01:11 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2830
srebrny
policja napisał(a):
A więc.. Lot się odbył, ze stanów już zdążyłam wrócić. Jednak Panowie wprowadziliście mnie w błąd. I wprowadzacie innych użytkowników. Udało mi się opuścić ostatni odcinek lotu bez większych problemów. Żadnego biletu nam nie anulowano, nie miałam z tego powodu żadnych nieprzyjemności, nikt o nic nie pytał. Pracownik United Airlines anulował nam ostatni odcinek lotu w systemie - poprosiliśmy go o to. Zgodził się, załatwił to bez problemu. Zamiast iść na przesiadkę, odebraliśmy bagaże w Toronto. Nie zapłaciliśmy ani dolara. Pozdrawiam ;)


Sądzę że dzięki uprzejmości agenta załatwiłeś po prostu coś co raczej się nie zdarza.[/quote]

Mogło tak być, ale kiedy z nim rozmawiałam był mocno zdziwiony tym, że w ogóle się martwiłam czymś takim. Powiedział, że to bzdura, i że on nie robi niczego z moją rezerwacją, oprócz anulowania tylko jednego odcinka lotu. Także nawet nie rozumiał, czemu martwię się, że będą z tego jakieś kłopoty.[/quote]


Życzę Ci , abyś nie miała z tego powodu żadnych problemów, ale akurat UA ma chyba najbardziej wrogie pasażerom praktyki w tym względzie. Na forach można znaleźć lamenty osób ukaranych za "Prohibited Practices". To co zrobiłaś nazywa się "Hidden Cities Ticketing” i jest wprost zakazane w UA.

UA zazwyczaj kasuje za to konto milowe, ale przewidują cały szereg kar:

UA’s Remedies for Violation(s) of Rules - Where a Ticket is purchased and used in violation of these rules or any fare
rule (including Hidden Cities Ticketing, Point Beyond Ticketing, Throwaway Ticketing, or Back-to-Back Ticketing),
UA has the right in its sole discretion to take all actions permitted by law, including but not limited to, the following:
1) Invalidate the Ticket(s);
2) Cancel any remaining portion of the Passenger’s itinerary;
3) Confiscate any unused Flight Coupons;
4) Refuse to board the Passenger and to carry the Passenger’s baggage, unless the difference between the fare paid
and the fare for transportation used is collected prior to boarding;
5) Assess the Passenger for the actual value of the Ticket which shall be the difference between the lowest fare
applicable to the Passenger’s actual itinerary and the fare actually paid;
6) Delete miles in the Passenger’s frequent flyer account (UA’s MileagePlus Program), revoke the Passenger’s Elite
status, if any, in the MileagePlus Program, terminate the Passenger’s participation in the MileagePlus Program, or
take any other action permitted by the MileagePlus Program Rules in UA’s “MileagePlus Rules;” and
7) Take legal action with respect to the Passenger
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
humbak lubi ten post.
 
 
#63 PostWysłany: 01 Kwi 2014 01:24 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2830
srebrny
blasto napisał(a):
BusinessClass napisał(a):
blasto napisał(a):
Nie może posłać bagażu bez Ciebie, ale może kazać Ci zapłacić za taką zmianę. Ostatnio w Paryżu AF skasowała znajomego mojego znajomego na 250 EUR właśnie za rezygnację z odcinka CDG-WAW i odbiór bagażu w Paryżu.


Chciałbym zobaczyć ich minę, gdyby ze mną próbowali takiego numeru :) No ale jak ktoś ma problemy z asertywnością to musi płacić...


Marek2011 napisał wszystko. Dodam jeszcze, że czytałem, że sprawy w sądach europejskich (chyba w Niemczech) dotyczące tej kwestii kończyły się rozstrzygnięciem korzystnym dla linii lotniczych.



Znasz jakieś konkretne orzeczenie w tej sprawie, bo akurat z lektury forów wynika, że w EU linie lotnicze nie maja szans w starciu z pasażerami w takich przypadkach. W krajach gdzie ochrona praw konsumenta jest słabsza (a szczególnie w USA) jak najbardziej należy liczyć się z konsekwencjami.

LH w regulaminie zastrzega , że w przypadku nie wykorzystania odcinka powrotnego biletu RT, mogą przeliczyć taryfę na OW i zażądać dopłaty, jednak nie spotkałem się z żadną relacją, aby ktoś został poproszony o dopłatę (za wyjątkiem osób które zgłaszały się po zwrot opłat od niewykorzystany odcinek powrotny, ale wtedy i tak kończyło się na odmowie zwrotu opłat, a nie dopłacie)

Inne praktyki ( Hidden Cities Ticketing, Point Beyond Ticketing, Back-to-Back Ticketing) w ogóle nie są w LH zabronione.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 01 Kwi 2014 03:22 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 10
SPLDER napisał(a):
policja napisał(a):
A więc.. Lot się odbył, ze stanów już zdążyłam wrócić. Jednak Panowie wprowadziliście mnie w błąd. I wprowadzacie innych użytkowników. Udało mi się opuścić ostatni odcinek lotu bez większych problemów. Żadnego biletu nam nie anulowano, nie miałam z tego powodu żadnych nieprzyjemności, nikt o nic nie pytał. Pracownik United Airlines anulował nam ostatni odcinek lotu w systemie - poprosiliśmy go o to. Zgodził się, załatwił to bez problemu. Zamiast iść na przesiadkę, odebraliśmy bagaże w Toronto. Nie zapłaciliśmy ani dolara. Pozdrawiam ;)


Sądzę że dzięki uprzejmości agenta załatwiłeś po prostu coś co raczej się nie zdarza.


Mogło tak być, ale kiedy z nim rozmawiałam był mocno zdziwiony tym, że w ogóle się martwiłam czymś takim. Powiedział, że to bzdura, i że on nie robi niczego z moją rezerwacją, oprócz anulowania tylko jednego odcinka lotu. Także nawet nie rozumiał, czemu martwię się, że będą z tego jakieś kłopoty.[/quote]


Życzę Ci , abyś nie miała z tego powodu żadnych problemów, ale akurat UA ma chyba najbardziej wrogie pasażerom praktyki w tym względzie. Na forach można znaleźć lamenty osób ukaranych za "Prohibited Practices". To co zrobiłaś nazywa się "Hidden Cities Ticketing” i jest wprost zakazane w UA.

UA zazwyczaj kasuje za to konto milowe, ale przewidują cały szereg kar:

UA’s Remedies for Violation(s) of Rules - Where a Ticket is purchased and used in violation of these rules or any fare
rule (including Hidden Cities Ticketing, Point Beyond Ticketing, Throwaway Ticketing, or Back-to-Back Ticketing),
UA has the right in its sole discretion to take all actions permitted by law, including but not limited to, the following:
1) Invalidate the Ticket(s);
2) Cancel any remaining portion of the Passenger’s itinerary;
3) Confiscate any unused Flight Coupons;
4) Refuse to board the Passenger and to carry the Passenger’s baggage, unless the difference between the fare paid
and the fare for transportation used is collected prior to boarding;
5) Assess the Passenger for the actual value of the Ticket which shall be the difference between the lowest fare
applicable to the Passenger’s actual itinerary and the fare actually paid;
6) Delete miles in the Passenger’s frequent flyer account (UA’s MileagePlus Program), revoke the Passenger’s Elite
status, if any, in the MileagePlus Program, terminate the Passenger’s participation in the MileagePlus Program, or
take any other action permitted by the MileagePlus Program Rules in UA’s “MileagePlus Rules;” and
7) Take legal action with respect to the Passenger[/quote]

Mieć już raczej nie będę, bo lot już odbyłam, i żadnych nieprzyjemności z tego powodu nie miałam. Pracownik wręcz sam zaproponował anulowanie odcinka lotu, życzył mi miłej podróży, udanej imprezy w Toronto i kazał się niczym nie przejmować. Także nie taki diabeł straszny ;)
Swoją drogą tyle nasłuchałam się o tej 'okropnej' obsłudze UA a jakoś nie mam im kompletnie nic do zarzucenia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#65 PostWysłany: 01 Kwi 2014 03:29 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 10
Eryk napisał(a):
policja w USA można naprawdę wiele, ale tez wymiar dolegliwości może być znaczny...
Koledzy nie wprowadzili Cię w błąd a jedynie to Ty znalazłaś furtkę :mrgreen:


Ja jedynie polecam wszystkim w podobnej sytuacji zwyczajnie się zorientować w temacie - jak widać nie gryzą. ;) Jako, że pracownik UA na lotnisku sam zaproponował takie rozwiązanie to chyba jednak nie jest tak źle.
Góra
 Relacje PM off  
 
#66 PostWysłany: 01 Kwi 2014 08:08 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 798
Loty: 240
Kilometry: 365 477
złoty
policja napisał(a):
poprosiliśmy go o to

policja napisał(a):
pracownik UA na lotnisku sam zaproponował takie rozwiązanie


to jak to w koncu bylo? czyja inicjatywa?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
humbak lubi ten post.
 
 
#67 PostWysłany: 01 Kwi 2014 08:29 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
SPLDER napisał(a):
Znasz jakieś konkretne orzeczenie w tej sprawie, bo akurat z lektury forów wynika, że w EU linie lotnicze nie maja szans w starciu z pasażerami w takich przypadkach. W krajach gdzie ochrona praw konsumenta jest słabsza (a szczególnie w USA) jak najbardziej należy liczyć się z konsekwencjami.

LH w regulaminie zastrzega , że w przypadku nie wykorzystania odcinka powrotnego biletu RT, mogą przeliczyć taryfę na OW i zażądać dopłaty, jednak nie spotkałem się z żadną relacją, aby ktoś został poproszony o dopłatę (za wyjątkiem osób które zgłaszały się po zwrot opłat od niewykorzystany odcinek powrotny, ale wtedy i tak kończyło się na odmowie zwrotu opłat, a nie dopłacie)

Inne praktyki ( Hidden Cities Ticketing, Point Beyond Ticketing, Back-to-Back Ticketing) w ogóle nie są w LH zabronione.


Ochrona praw konsumenta w USA słabsza? Ciekawe zatem, dlaczego to w USA linie muszą uznawać błędy taryfowe, a u nas mogą je dowolnie kasować. Konkretnych orzeczeń nie znam, ale znam konkretny przypadek, kiedy AF kazała dopłacać za opuszczenie ostatniego odcinka.

Przecież niewykorzystanie odcinka powrotnego biletu to dokładnie to samo, co 'hidden city ticketing', a fare rules w przypadku biletów LH są jasne:

SALES RESTRICTIONS/ SEQUENTIAL USE OF FLIGHT
COUPONS
OTHER CONDITIONS
SEQUENTIAL USE OF FLIGHT COUPONS - THIS FARE IS
ONLY VALID IF THE FLIGHTS ARE TAKEN IN THE BOOKED
SEQUENCE. OTHERWISE THE FARE WILL BE RECALCULATED
BASED ON THE ACTUAL FLIGHT ROUTING.
Góra
 Relacje PM off
humbak lubi ten post.
 
 
#68 PostWysłany: 01 Kwi 2014 21:48 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 10
goldziak. napisał(a):
policja napisał(a):
poprosiliśmy go o to

policja napisał(a):
pracownik UA na lotnisku sam zaproponował takie rozwiązanie


to jak to w koncu bylo? czyja inicjatywa?


no chyba wiadomo, że musieliśmy mu wytłumaczyć z czym mamy problem, nikt tam nam w myślach nie czytał :) powiedzielismy mu co i jak a on sam zaproponował, że w 2 minuty nam anuluje odcinek bez żadnego problemu
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 02 Kwi 2014 01:44 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2830
srebrny
blasto napisał(a):
SPLDER napisał(a):
Znasz jakieś konkretne orzeczenie w tej sprawie, bo akurat z lektury forów wynika, że w EU linie lotnicze nie maja szans w starciu z pasażerami w takich przypadkach. W krajach gdzie ochrona praw konsumenta jest słabsza (a szczególnie w USA) jak najbardziej należy liczyć się z konsekwencjami.

LH w regulaminie zastrzega , że w przypadku nie wykorzystania odcinka powrotnego biletu RT, mogą przeliczyć taryfę na OW i zażądać dopłaty, jednak nie spotkałem się z żadną relacją, aby ktoś został poproszony o dopłatę (za wyjątkiem osób które zgłaszały się po zwrot opłat od niewykorzystany odcinek powrotny, ale wtedy i tak kończyło się na odmowie zwrotu opłat, a nie dopłacie)

Inne praktyki ( Hidden Cities Ticketing, Point Beyond Ticketing, Back-to-Back Ticketing) w ogóle nie są w LH zabronione.


Ochrona praw konsumenta w USA słabsza? Ciekawe zatem, dlaczego to w USA linie muszą uznawać błędy taryfowe, a u nas mogą je dowolnie kasować. Konkretnych orzeczeń nie znam, ale znam konkretny przypadek, kiedy AF kazała dopłacać za opuszczenie ostatniego odcinka.

Przecież niewykorzystanie odcinka powrotnego biletu to dokładnie to samo, co 'hidden city ticketing', a fare rules w przypadku biletów LH są jasne:

SALES RESTRICTIONS/ SEQUENTIAL USE OF FLIGHT
COUPONS
OTHER CONDITIONS
SEQUENTIAL USE OF FLIGHT COUPONS - THIS FARE IS
ONLY VALID IF THE FLIGHTS ARE TAKEN IN THE BOOKED
SEQUENCE. OTHERWISE THE FARE WILL BE RECALCULATED
BASED ON THE ACTUAL FLIGHT ROUTING.


Na podstawie lektury forów i własnych doświadczeń - LH nigdy nie robiła problemów przy niewykorzystaniu lotu powrotnego (nie robiłem tego z premedytacją, ale zdarzyło mi się 2 razy zmienić plany).
Z forów wynika , że linie europejskie mają dość dużą tolerancję na takie przypadki (rożną w zależności od linii) , ale w razie regularnych nadużyć należy liczyć się z reakcją.
Co do orzecznictwa sądów - znalazłem info o sprawie sądowej w Niemczech, która skończyła się orzeczeniem że linii lotniczej nie wolno karać pasażera, za niewykorzystanie lotu powrotnego, natomiast ma prawo zażądać różnicy w cenie - czyli przynajmniej w DE pasażer jest w dużo lepszej sytuacji niż w USA, ale nadal jest ona zła.

Linie amerykańskie są dość bezwzględne (UA i US szczególnie) i ścigają takie przypadki (a katalog nadużyć jest dość szeroki). Bardzo możliwe, że jeśli ktoś to robi incydentalnie to nie poniesie konsekwencji.

A co do praw pasażera USA vs EU to nie ma sensu nawet porównywać - w EU masz gwarantowane odszkodowanie w razie opóźnienia, odwołania lotu, gwarantowane wyżywienie i nocleg nawet w razie odwołania nawet z przyczyn niezależnych od przewoźnika (pogoda, wulkany, itp). W USA możesz co najwyżej liczyć na rebooking, ale z noclegiem na własny koszt i w najlepszym razie przeprosiny w razie opóźnień
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 02 Kwi 2014 08:01 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
SPLDER napisał(a):
blasto napisał(a):
SPLDER napisał(a):
Znasz jakieś konkretne orzeczenie w tej sprawie, bo akurat z lektury forów wynika, że w EU linie lotnicze nie maja szans w starciu z pasażerami w takich przypadkach. W krajach gdzie ochrona praw konsumenta jest słabsza (a szczególnie w USA) jak najbardziej należy liczyć się z konsekwencjami.

LH w regulaminie zastrzega , że w przypadku nie wykorzystania odcinka powrotnego biletu RT, mogą przeliczyć taryfę na OW i zażądać dopłaty, jednak nie spotkałem się z żadną relacją, aby ktoś został poproszony o dopłatę (za wyjątkiem osób które zgłaszały się po zwrot opłat od niewykorzystany odcinek powrotny, ale wtedy i tak kończyło się na odmowie zwrotu opłat, a nie dopłacie)

Inne praktyki ( Hidden Cities Ticketing, Point Beyond Ticketing, Back-to-Back Ticketing) w ogóle nie są w LH zabronione.


Ochrona praw konsumenta w USA słabsza? Ciekawe zatem, dlaczego to w USA linie muszą uznawać błędy taryfowe, a u nas mogą je dowolnie kasować. Konkretnych orzeczeń nie znam, ale znam konkretny przypadek, kiedy AF kazała dopłacać za opuszczenie ostatniego odcinka.

Przecież niewykorzystanie odcinka powrotnego biletu to dokładnie to samo, co 'hidden city ticketing', a fare rules w przypadku biletów LH są jasne:

SALES RESTRICTIONS/ SEQUENTIAL USE OF FLIGHT
COUPONS
OTHER CONDITIONS
SEQUENTIAL USE OF FLIGHT COUPONS - THIS FARE IS
ONLY VALID IF THE FLIGHTS ARE TAKEN IN THE BOOKED
SEQUENCE. OTHERWISE THE FARE WILL BE RECALCULATED
BASED ON THE ACTUAL FLIGHT ROUTING.


Na podstawie lektury forów i własnych doświadczeń - LH nigdy nie robiła problemów przy niewykorzystaniu lotu powrotnego (nie robiłem tego z premedytacją, ale zdarzyło mi się 2 razy zmienić plany).
Z forów wynika , że linie europejskie mają dość dużą tolerancję na takie przypadki (rożną w zależności od linii) , ale w razie regularnych nadużyć należy liczyć się z reakcją.
Co do orzecznictwa sądów - znalazłem info o sprawie sądowej w Niemczech, która skończyła się orzeczeniem że linii lotniczej nie wolno karać pasażera, za niewykorzystanie lotu powrotnego, natomiast ma prawo zażądać różnicy w cenie - czyli przynajmniej w DE pasażer jest w dużo lepszej sytuacji niż w USA, ale nadal jest ona zła.

Linie amerykańskie są dość bezwzględne (UA i US szczególnie) i ścigają takie przypadki (a katalog nadużyć jest dość szeroki). Bardzo możliwe, że jeśli ktoś to robi incydentalnie to nie poniesie konsekwencji.

A co do praw pasażera USA vs EU to nie ma sensu nawet porównywać - w EU masz gwarantowane odszkodowanie w razie opóźnienia, odwołania lotu, gwarantowane wyżywienie i nocleg nawet w razie odwołania nawet z przyczyn niezależnych od przewoźnika (pogoda, wulkany, itp). W USA możesz co najwyżej liczyć na rebooking, ale z noclegiem na własny koszt i w najlepszym razie przeprosiny w razie opóźnień


Oczywiście, że line europejskie mają większą tolerancję niż amerykańskie, bo tego typu praktyki są w Europie mniej popularne. Nie zmienia to faktu, że opuszczanie odcinka lotu jest zabronione i grozi rekalkulacją taryfy w przypadku ostatniego odcinka lub/i skasowaniem biletu, jeśli dotyczy ono pierwszego lub kolejnego odcinka lotu.

Nie pisałem nigdzie o prawach pasażera w przypadku odwołanego lotu, tylko ogólnie o prawach konsumenta w Europie i USA. To jest zupełnie inna kwestia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 24 Kwi 2014 12:37 

Rejestracja: 19 Cze 2013
Posty: 13
Witam.
Mam bilet w liniach Emirates. Kopenhaga - Kolombo.
W drodze na Sri Lankę mam lot z Dubaju do Male (8 godzin przerwy) i dalej do Kolombo. Chciałbym nie lecieć na odcinku Male Kolombo. Kupię sobie nowy bilet żeby dostać się na Sri Lankę.
Boję się jednak, że w związku z niestawieniem się na jeden odcinek mój powrót zostanie anulowany.

Przebookowanie lotu nie wchodzi w grę, dopłata 800 EUR bo bilet był kupiony dzięki błędowi w systemie rezerwacyjnym i teraz każda zmiana to wyrównanie ceny do normalnego kosztu przelotu.

Nie znam taryfy w jakiej wystawione są bilety. Ani Emirates ani Airtickets24 nie może mi powiedzieć jaka to dokładnie taryfa (przez ten błąd...)

Pani z Airtickets24 twierdziła, że mam niezależne bilety na podróż na Sri Lankę i powrotny więc jej zdaniem mogę się nie stawić (nie ma pojęcia czy uda mi się ale nadać bagaż z Kopenhagi do Male).

Pani w Emirates powiedziała, że RACZEJ mój bilet powrotny zostanie anulowany.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z omijaniem odcinków podróży i jak faktycznie zachowują się linie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 24 Kwi 2014 12:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2171
srebrny
Nie stawisz sie na lot to reszta Twojej podrozy zostanie z duza pewnoscia skasowana.
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 24 Kwi 2014 12:47 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5552
HON fly4free
Ominięcie jakiegokolwiek segmentu podróży objętego jednym biletem powoduje w 99,999% przypadków anulowanie całej pozostałej rezerwacji, o ile bilet nie jest wystawiony w taryfie pozwalającej na wykorzystywanie odcinków podróży w dowolnej kolejności (to są najdroższe taryfy).
Zdecydowanie odradzam takie rozwiązanie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#74 PostWysłany: 24 Kwi 2014 13:00 

Rejestracja: 19 Cze 2013
Posty: 13
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź.
Emirates nie może dokonywać żadnych zmian w mojej rezerwacji, tylko pośrednik.

W takim razie nie pozostaje chyba nic innego jak naciskać na Airtickets24 żeby załatwiło na help desku Emirates anulowanie jednego odcinka.

I jeszcze jedno pytanie. Czy da się na stronie Emirates sprawdzić taryfę w jakiej mam bilet.

Wklejam mój e-bilet. Mam nadzieję, że udało mi się usunąć "wrażliwe" dane. Jak pokazałem za dużo dajcie znać;)

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: lot łączony pytanie
#75 PostWysłany: 23 Maj 2014 15:45 

Rejestracja: 28 Sie 2013
Posty: 3
Loty: 56
Kilometry: 147 728
Witam! Mam lot łączony z Warszawy do Chicago z przesiadką w Amsterdamie a powrotny do Warszawy z przesiadką we Frankfurcie i to są loty rożnymi liniami a moje docelowe miejsce to Dublin i tutaj mam pytanie czy mogę odebrać bagaże we Frankfurcie i lecieć bezpośrednio do Dublina zwłaszcza że mam lepsze polączenie czy nie ma takiej możliwości
pozdrawiam!
Góra
 Relacje PM off  
 
#76 PostWysłany: 24 Maj 2014 07:40 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2830
srebrny
krzychu522 napisał(a):
Witam! Mam lot łączony z Warszawy do Chicago z przesiadką w Amsterdamie a powrotny do Warszawy z przesiadką we Frankfurcie i to są loty rożnymi liniami a moje docelowe miejsce to Dublin i tutaj mam pytanie czy mogę odebrać bagaże we Frankfurcie i lecieć bezpośrednio do Dublina zwłaszcza że mam lepsze polączenie czy nie ma takiej możliwości
pozdrawiam!


Oficjalnie - tak jeśli pokryjesz różnicę w cenie biletów, w praktyce o ile nie robisz tego regularnie, to nie powinno być problemu. Pamiętaj, że musisz nadać bagaż do FRA (i będziesz musiał przy check-in podać jakiś wiarygodny powód, dlaczego nie nadajesz do WAW)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#77 PostWysłany: 24 Maj 2014 14:15 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Czy ktos ma doswiadczenia w temacie opuszczania ostatniego odcinka z Iberia? Kupilam bilety w ostatniej promocji gdzie podroz konczy sie w Paryzu i chcialabym wysiasc w Madrycie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#78 PostWysłany: 16 Lip 2014 13:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lip 2014
Posty: 28
Loty: 49
Kilometry: 67 927
Mam sytuacje podoną do Policja tyle że lecę z British Airways Do Montrealu przez NY - w JFK mam ponad 10h nocny postój.

Jedna z tych promocji jakich ostatnio sporo na flippo.pl

Czy wydadzą bagaż? To w sumie cała nocka n NY. Czy jeśli pominę ten ostani kawałek lotu JFK-YUL to czy anulują bilet powrotny?
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 16 Lip 2014 16:08 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 65
Loty: 217
Kilometry: 353 534
alexn76 napisał(a):
Mam sytuacje podoną do Policja tyle że lecę z British Airways Do Montrealu przez NY - w JFK mam ponad 10h nocny postój.

Jedna z tych promocji jakich ostatnio sporo na flippo.pl

Czy wydadzą bagaż? To w sumie cała nocka n NY. Czy jeśli pominę ten ostani kawałek lotu JFK-YUL to czy anulują bilet powrotny?


Nocka na lotnisku jest powodem dla którego wydadzą bagaż ale jeżeli nie stawisz się na JFK-YUL to lot powrotny (dalsze odcinki z jednej rezerwacji) będzie anulowany.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#80 PostWysłany: 16 Lip 2014 18:17 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1213
Loty: 672
Kilometry: 1 011 454
niebieski
alexn76 napisał(a):
Mam sytuacje podoną do Policja tyle że lecę z British Airways Do Montrealu przez NY - w JFK mam ponad 10h nocny postój.

Czy wydadzą bagaż? To w sumie cała nocka n NY. Czy jeśli pominę ten ostani kawałek lotu JFK-YUL to czy anulują bilet powrotny?

Bagaż na pewno ci wydadzą, ja miałem kiedyś w USA jedynie kilkugodzinny stop over (i to w dzień) i przy nadawaniu pytali mnie jak sobie życzę z bagażem.
Lot powrotny oczywiście ci anulują.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 43  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group