Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 884 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 45  Następna
Autor Wiadomość
#681 PostWysłany: 04 Paź 2023 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1379
Loty: 444
Kilometry: 478 015
niebieski
@man4business ja po prostu przeliczyłem średnią cenę biletu GDN-WAW RT (2 sektory), jaką przychodzi mi płacić. Tak jak napisałeś, są kierunku typu IEG, BZG, LUZ czy SZY. Ale również tak jak napisałeś: przecież nie będę jechał 250km na lotnisko, żeby... oszczędzić 100zł. na bilecie :) Mimo wszystko bardziej chodzi tu o czas, a nie cotygodniowe, całodniowe bieganie między samolotami.

Gdzie szukać tych informacji co do ciekawych i przykładowych rotacji za nieduże pieniądze? TLV odpada, ale AMM brzmi bardzo ciekawie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#682 PostWysłany: 04 Paź 2023 13:20 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
@pawfazi: raczej gdybam, choć nie w oderwaniu od tendencji w FFP, że ekstremalnie niski, w porównaniu do innych programów, próg odnowienia statusu w A3 zostanie w niedługiej perspektywie zwiększony / jakoś zmodyfikowany (np. więcej wymaganych segmentów A3). A3 już dokonywał częściowych korekt progów, w kierunku porównywalnym do innych FFP, choć dotąd dotyczyły głównie paxów nielatających ich metalem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#683 PostWysłany: 04 Paź 2023 13:36 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2445
HON fly4free
1955845624 napisał(a):
przeliczyłem średnią cenę biletu GDN-WAW RT (2 sektory)
Doskonale cię rozumiem, jakieś szalone rotacje za grosze wchodzą w grę tylko gdy spełnione są trzy warunki - 1) ma się czas na taką "zabawę", 2) mieszka się bardzo blisko lotniska, plus 3) sam bilet jest kupiony podczas promocyjnych akcji - tak, żeby za odcinek nie wychodziło więcej niż 40-50 zł. Ponieważ najczęściej 1) i/lub 2) nie są spełnione, zostaje uważne analizowanie opcji z jak najniższą klasą w biznesie i najkrótszą czasowo...
Kilka strategii jest zaprezentowanych np. na stronie https://meilenoptimieren.com/miles-and- ... unkte-run/
Ważne jest, żeby lecieć biznesem i przekroczyć "kontynenty" w rozumieniu mapek rozrysowanych przez LH... zupełnie ogólnikowo licząc, można zgodzić się z konkluzją na dole strony: "Wymagane 650 punktów statusowych na status Frequent Traveller kosztuje około 650 euro. Status Senatora (2 000 punktów statusowych) wiąże się z kosztami od około 2 000 euro. Natomiast na status HON Circle (6 000 punktów statusowych) trzeba wydać co najmniej 6 000 euro." No, może z wyjątkiem FTL-a, które w polskich warunkach da się zrobić za połowę cytowanej kwoty. I pamiętając, że 50% trzeba wykonać na grupie LH/LO (FTL, Senator) lub 100% (HON).
Góra
 Profil Relacje PM off
1955845624 lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#684 PostWysłany: 04 Paź 2023 14:40 

Rejestracja: 19 Lut 2013
Posty: 580
Loty: 350
Kilometry: 659 055
niebieski
piotrek13a napisał(a):

Moim zdaniem wrzucanie mil do A3 nie ma sensu jeśli ktoś nie lata często do Grecji, nie wypożycza tam samochodu...


Ja mam inne zdanie i doświadczenia. Przy mojej ostatnio podróży RTW mile z A3 i M&M się bardzo dobrze uzupełniały. Przykładowo za mile A3 kupiłem loty w C Air NewZealand gdzie dostępność w M&M była zerowa. Dokładnie tam samo miałem też przy lotach UA przez Pacyfik, gdzie yylko z M&M był nic nie znalazł i kupił.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#685 PostWysłany: 04 Paź 2023 16:33 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 453
niebieski
@wilczagorka
Zdarzało mi się, że LOT pokazywał dostępność w M&B, kiedy nie było już jej w M&M.
Co do „where to credit”, subiektywnie z racji sposobu wykorzystywania przykładowe 96 z WRO-WAW na konto M&B jest dla mnie zdecydowanie bardziej wartościowe niż 125 w M&M.

marek2011 napisał(a):
@pawfazi: raczej gdybam, choć nie w oderwaniu od tendencji w FFP, że ekstremalnie niski, w porównaniu do innych programów, próg odnowienia statusu w A3 zostanie w niedługiej perspektywie zwiększony …

Porównanie z innymi FFP to jedno, ale większym problemem z taką liczbą goldów jest niewydolność systemu w głównym hubie A3.
Dzisiaj rano kolejka do kontroli Fast Track w ATH, przeliczając na trzy stanowiska raczej dłuższa niż ta standardowa.
W saloniku Schengen znowu zoo. Wchodzę właściwe po „odszkodowanie” 200/500 mil.
Dodatkowo podaż voucherów i być może milionów rozdanych mil, powoduje że upgrade jest znacznie trudniejszy niż parę lat temu.
Na 15 lotów A3/OA w tym roku tylko raz, nie biorąc pod uwagę ATRów, widziałem niepełny biznes.
Zwiększenie liczby lotów do odnowienia statusu bez zmiany progu milowego niewiele poprawi, jeśli większość goldów stanowią Grecy i Cypryjczy latający zazwyczaj A3/OA.
_________________
Patron Radio WNET
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
1955845624 uważa post za pomocny.
 
      
#686 PostWysłany: 04 Paź 2023 17:43 

Rejestracja: 18 Sty 2017
Posty: 191
Grzenio1970 napisał(a):
Dodatkowo podaż voucherów i być może milionów rozdanych mil, powoduje że upgrade jest znacznie trudniejszy niż parę lat temu.

Święta prawda. Moje doświadczenia z ostatnich lat z A3 są takie, że nie polecisz biznesem, jeśli go sobie nie kupisz. Od lat rozdaję vouchery chętnym/potrzebującym i widzę, że success rate jest sporo poniżej 50%. A e-vouchery M&M przechodzą mi w zasadzie wszystkie wszędzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#687 PostWysłany: 10 Lis 2023 01:25 

Rejestracja: 27 Mar 2012
Posty: 255
niebieski
-- 20 Paź 2023 21:54 --

Oj, tu się nie zgodzę.
Mam status w A3 już lekko z 8 lat i za każdym razem kiedy potrzebuję up do C, to wpisują mnie na listę oczekujących i na 48-72h przechodzi up do C.
Będę teraz testować za 2 tygodnie, bo brakuje mi 4 segmentów do golda i mam nadzieję, że również przejdą upy.
Jak nie przejdą, to trudno - dam radę w Y na lotach po Europie :).

-- 10 Lis 2023 00:25 --

Odpowiem sam sobie, a co...
Robiłem właśnie trasę WAW-ATH-OTP-ATH-WAW.
Up z voucherów przeszedł mi od razu na ATH-OTP-ATH.
Na pierwszej nodze biznes pełen, jedno miejsce wolne. Na powrocie pół biznesu puste.

WAW-ATH: waiting list, up przeszedł na 2 dni przed wylotem. W C 2 osoby na 8 (znaczy się tylko my).
ATH-WAW: up nie przeszedł, ale C było pełne. Y zresztą także napchane pod korek i wszystkie bagaże ważone. Co powyżej 8kg, to do luku i faktycznie był problem z upchaniem bagazy.

Vouchery wykorzystywałem, bo mi się kończyły. 3 na 4 przeszły.

EDIT: nie wiem, co się stało, ale post mi wskoczył w zupełnie innej kategorii - sorry admini, ale coś się Wam wykrzaczyło na forum ;).
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#688 PostWysłany: 28 Lut 2024 18:34 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 580
niebieski
Czy udało Wam się zdobyć Golda w 2023, jeszcze z przedłużeniem na 2 lata ?
_________________
Zamiast dziękuję klikamy „Lubię” / „Pomocny post”, jeśli tak jest.

Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#689 PostWysłany: 28 Lut 2024 18:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 2073
złoty
Tak, udało się. Ale pewnie Ty pytasz o M&M? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#690 PostWysłany: 29 Lut 2024 17:09 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 580
niebieski
Dokładnie, pytałam o M&M.
_________________
Zamiast dziękuję klikamy „Lubię” / „Pomocny post”, jeśli tak jest.

Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Profil Relacje PM off
Maciek737 lubi ten post.
 
      
#691 PostWysłany: 03 Mar 2024 19:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 970
Loty: 339
Kilometry: 535 320
niebieski
Mi tak, żonie niestety brakło...
Góra
 Profil Relacje PM off
malawita lubi ten post.
malawita uważa post za pomocny.
 
      
#692 PostWysłany: 03 Mar 2024 21:01 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 580
niebieski
@turczy

Zdradzisz, czym głównie nabiłeś ?
_________________
Zamiast dziękuję klikamy „Lubię” / „Pomocny post”, jeśli tak jest.

Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#693 PostWysłany: 04 Mar 2024 11:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 970
Loty: 339
Kilometry: 535 320
niebieski
Nie będę specjalnie odkrywczy. Zastosowałem niedziałający już manewr z przekładaniem zmienionych lotów.
Np kupno taniego biletu do Bangkoku na rok do przodu za ok 2200 zł w grupie LH i po zmianie rozkładowej przełożenie biletu z klasy K na klasę Y. Daje to ponad 20 000 punktów punktów status + premia bonus executive i jedną wycieczką masz ponad 1/4 statusu.

Ale tak po prawdzie to sporo latałem w zeszłym roku.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#694 PostWysłany: 04 Mar 2024 17:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1379
Loty: 444
Kilometry: 478 015
niebieski
@turczy tylko jak zachęcić agenta do przepisania biletu na najwyższą klasę rezerwacyjną w przypadku jakiejś tam zmiany? U mnie raz się to zdarzyło, bardzo wiele lat temu, a zazwyczaj klasę mimo wszystko zachowują (pomimo właściwie braku dostępności lub niemożności wyszukania takowej w chociażby matrixie).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#695 PostWysłany: 04 Mar 2024 17:49 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
W M&M klasa rezerwacyjna jest w tym momencie i tak bez znaczenia: nie daje ani więcej mil (bo te od kasy wydanej) ani nic więcej do statusu , bo te wg stałych punktów w ramach danej klasy serwisowej / trasy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#696 PostWysłany: 04 Mar 2024 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 2073
złoty
Ciekawe, mi się nie zdarzyło mieć tej samej klasy... Zawsze wyższe. I wciąz bywa to "przyjemne" dla zbieraczy w innych programach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#697 PostWysłany: 04 Mar 2024 17:53 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 7129
Loty: 569
Kilometry: 1 186 630
BTW pierwsze potwierdzenia, żę TLV daje 200ptk w klasie C z WAW. Ceny w sumie podobne czy to WAW-VIE-ATH-TLV czy WAW-FRA-MUC-TLV :)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#698 PostWysłany: 04 Mar 2024 17:59 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2445
HON fly4free
Można kredytować do innego programu (niż M&M), wtedy klasa rezerwacyjna ma duże znaczenie. Na przykład, czysto ilustracyjnie, odcinek FRA-BKK w klasie K, w programie UA daje 280 PQP (i 1400 mil, ew. mnożnik bonusowy), a w klasie Y daje 750 PQP (i 8397 mil, ew. mnożnik bonusowy). Ale fakt, że przepisanie biletu nieczęsto pociąga za sobą aż taką zmianę klasy rezerwacyjnej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#699 PostWysłany: 05 Mar 2024 03:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 970
Loty: 339
Kilometry: 535 320
niebieski
@1955845624
Jak zmienią rozkład szukasz lotów które ci pasują i dzwonisz do agenta. W momencie zmiany cena biletu nie ma znaczenia a klasa rezerwacyjna jest zasysana aktualna z systemu.
Wyższy level to szukanie tak biletów po zmianie, żeby klasy były jak najbardziej odpowiednie dla Ciebie.
Jeszcze wyższy poziom to dorzucenie odcinka. Np wro muc bcn zamieniasz na wro muc fra bcn.
A najwyższy poziom to dodatkowo podbicie klasy rezerwacyjnej na locie który nas interesuje lipną rezerwacją.
Góra
 Profil Relacje PM off
1955845624 lubi ten post.
1955845624 uważa post za pomocny.
 
      
#700 PostWysłany: 11 Mar 2024 08:05 

Rejestracja: 08 Sie 2023
Posty: 28
Droga po Golda pogrzebana przez Lufe.. Odwolano mi wlasnie lot Hong Kong-Frankfurt w PE, ktory chcialem dodac do A3. W zamian dostalem Cathay, ktorego juz A3 nie akceptuje. Czy probowal ktos kiedys naliczyc takie mile w ramach jakiejs reklamacji? 🙏🙏
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 884 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 45  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group