Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 26 Wrz 2015 17:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 908
Loty: 87
Kilometry: 132 799
niebieski
Tylko ze się nie łapie na darmowy nocleg taka rezerwacja z kodem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 26 Wrz 2015 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1159
Loty: 93
Kilometry: 181 345
niebieski
Celowo nie rezerwuje z kodem, bo chcę uzbierać 10 noclegów. Brakuje mi jednego, a do tego mam kod, który ten jeden policzy mi podwójnie:)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#63 PostWysłany: 26 Wrz 2015 20:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1166
Loty: 1
Kilometry: 122
złoty
Czy to jest personalizowany kod? Mam już do wykorzystania jeden bezpłatny nocleg dlatego pytam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 29 Wrz 2015 11:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1159
Loty: 93
Kilometry: 181 345
niebieski
Mam ciekawą sytuację z hotels.com i ciekaw jestem jak to rozwiążą bo póki co milczą. Otóż znalazłem nocleg, który mnie interesuje i na bookingu oraz na hotels cena jest identyczna. Jednak booking podaje cenę za śniadanie 12,72 zł , a hotels nie podaje w ogóle ceny za śniadanie. Postanowiłem do nich napisać z zapytaniem ile hotel życzy sobie za śniadanie i dostałem odpowiedź, że 15 Euro. Więc dopytałem ich jak to się ma do gwarancji najniższej ceny. Kazali przesłać link z konkurencyjną ofertą, zobaczymy :)
tutaj link do bookingu z ofertą
http://www.booking.com/hotel/it/cappell ... al;ucfs=1&
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#65 PostWysłany: 29 Wrz 2015 11:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2012
Posty: 468
Loty: 4
Kilometry: 4 702
Obawiam się czytając warunki gwarancji WYROWNANIA ceny ze dotyczy to jedynie noclegów a nie usług dodatkowych.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#66 PostWysłany: 29 Wrz 2015 11:32 

Rejestracja: 07 Gru 2011
Posty: 469
Loty: 113
Kilometry: 149 236
niebieski
nie należy się , tak to nie działa , za chwilę od innych będziemy chcieli pół euro za butelkę wody mineralnej bo HRS przy tej samej cenie daje
Góra
 Relacje PM off  
 
#67 PostWysłany: 29 Wrz 2015 11:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1159
Loty: 93
Kilometry: 181 345
niebieski
Dlatego zapytałem hotels.com o to jak do tego podejdą. Bo logicznym jest, że chcąc wykupić pakiet ze śniadaniem wybierzesz booking zamiast hotels, różnica wynosi ok 100 zł przy dwóch osobach. Więc jednak nie zgodzę się, ze jest to różnica w stylu HRS daje butelkę wody. Bo oczywistym jest fakt, że spora część klientów spiąc w hotelu jeśli ma śniadanie w logicznej cenie to z niego korzysta.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#68 PostWysłany: 30 Wrz 2015 01:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2012
Posty: 468
Loty: 4
Kilometry: 4 702
dziabulek ale zwróć uwagę, że dokonałeś rezerwacji pokoju bez śniadania wiec... cene możesz porównać do ceny bez śniadania na booking :)
Tak czy siak chętnie dowiem się o dalszym rozwoju sytuacji.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 30 Wrz 2015 07:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1159
Loty: 93
Kilometry: 181 345
niebieski
Dalszego rozwoju sytuacji nie ma bo hotels już nie odpowiedział na maila. Ja jeszcze nie dokonałem rezerwacji, bo jednak liczyłem na taką samą cenę przez hotels z tego względu, że uczestniczę w ich programie lojalnościowym.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 01 Paź 2015 13:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1159
Loty: 93
Kilometry: 181 345
niebieski
Dla ciekawych i potomnych, bo może ktoś będzie miał podobny problem, hotels odpisał w sposób następujący :

"Szanowny Panie Marcinie,
Cena jest obecnie taka sama zarowno u nas jak i na stronie konkurencji. Po konsultacji bezposrednio z hotelem okazalo sie, ze jesli sniadanie bedzie zamowione z gory, tzn wpisane w polu "specjalne zyczenie", wtedy bedzie kosztowalo 3EUR, a jesli zamowione dopiero w recepcji po przyjezdzie, wtedy kosztuje 15EUR (zarowno u nas jak i na stronie konkurencji). Zatem moze Pan spokojnie rezerwowac u nas, wpisac zamowienie sniadania w polu "specjalne zyczenia" i oplacic sniadanie na miejscu po specjalnej cenie."



trochę to skomplikowane i zobaczymy czy faktycznie zadziała na miejscu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 01 Paź 2015 20:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2012
Posty: 468
Loty: 4
Kilometry: 4 702
Bardzo ciekawe. Daj koniecznie info zwrotne czy faktycznie to zaskoczyło.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 01 Paź 2015 21:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1159
Loty: 93
Kilometry: 181 345
niebieski
Napisałem w ogóle do hotels że trochę to wszystko dziwne, bo gdy pytałem ich o cenę śniadania to odpowiedzieli, że 15 euro i nikt nic nie wspominał o innych opcjach. A powinno być to opisane na ich stronie odpisali tak:

"taka informacje nam przedlozyl hotel wypelniajac formularz hotels.com. Dopiero po dopytaniu w dziale rezerwacji okazalo sie, ze mozna cene obnizyc, jesli zamawia sie podczas rezerwacji. Sprawe juz zglosilismy, zeby zmienili informacje na naszej stronie."

dokonałem też rezerwacji i w jej szczegółach wyraźnie napisane jest, że śniadanie kosztuje 15 euro.
Ostateczne 31 grudnia zobaczymy co z tego wyjdzie, jakby co mam całą konwersacje z hotels także powinni się do tego ustosunkować.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 01 Paź 2015 21:37 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2628
srebrny
Nie wiem, jak indywidualnie w twoim przypadku sie skonczy, ale kilka razy mialem podobna sytuacje. Raz nawet tylko 1€ dodatkowo policzyli, choc sniadanie na miejscu kosztowalo ok.30zl.
Faktem jest, ze placilem za nie z gory i nie mialem zadnych problemow w zwiazku z tym, na miejscu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#74 PostWysłany: 03 Paź 2015 21:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2013
Posty: 649
Teraz za wystawienie opinii dają kupon na -15% :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Relacje PM off  
 
#75 PostWysłany: 05 Paź 2015 19:02 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 210
niebieski
Dotychczas miałem pozytywne doświadczenia z hotels.com - ale wszystko się kiedyś kończy. Kupiłem dwa noclegi o parę złotych droższe niż u konkurencji, bo po ich odbyciu stuknie mi dziesiątka - ale po wykorzystaniu "darmowej" nocy przestanę sprawdzać tą stronę.
Otóż, zamówiłem dwupokojowy apartament, był mi potrzebny z racji ilości osób - a wychodził taniej niż dwa osobne pokoje, a po przybyciu na miejsce okazało się że hotel sprzedał ów apartament dwa razy. A że przyjechaliśmy późno, to sorry - nie mamy pana pokoju i co nam pan zrobi... A że ponoć hotel w pełni zajęty, to cóż.
Do hotels się zadzwonić nie dało (bo już nieczynne), hotel po dłuższych negocjacjach załatwił nam pokój gdzieś indziej - ale zwykły a nie potrzebny nam wielkościowo (znaczy się łóżkowo-ilościowy). Była już późna noc, więc dałem sobie spokój z dalszym wyjaśnianiem.

Napisałem poprzez formularz kontaktowy do hotels.com, po powrocie i po kilku dniach zadzwoniłem - "przekazane do naszego konsultanta, odezwiemy się w ciągu kilku dni". A potem cisza. Cóż, będę korzystał z innych pośredników. I już nie polecam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#76 PostWysłany: 05 Paź 2015 19:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
No ale to wina hotelu czy hotels.com? :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#77 PostWysłany: 06 Paź 2015 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1159
Loty: 93
Kilometry: 181 345
niebieski
Trochę wina hotelu jednak w Twoim przypadku, choć hotels.com powinien się do tego jakoś odnieść. Ale poczekaj, albo przypomnij się im, może akurat pozytywnie załatwią Twoją reklamację.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#78 PostWysłany: 14 Kwi 2016 21:57 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 112
Loty: 134
Kilometry: 369 523
niebieski
Hmm. Czy Hotels.com zrezygnował z polskiej obsługi? Chciałem do nich wysłać maila z reklamacją ponieważ mam dwa razy ściągniętą kasę za hotel w USA. Raz przez hotels.com, a raz przez hotel. Na stronie jest napisane: "Wiadomości e-mail można do nas wysyłać obecnie tylko w następujących językach: angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, włoski, norweski, szwedzki, duński, holenderski i rosyjski."
Skąd macie od nich odpowiedzi po Polsku?
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 14 Kwi 2016 22:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1018
Loty: 186
Kilometry: 341 491
niebieski
Ja ostatnio się tym zasugerowałam i napisałam po angielsku, ale odpowiedź dostałam po polsku.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Relacje PM off  
 
#80 PostWysłany: 14 Kwi 2016 22:28 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2054
srebrny
U mnie było tak samo.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group