Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 246 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 09 Kwi 2017 02:23 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 644
niebieski
Zawsze warto spróbować. Cierpliwie wydzwaniaj, odbierają. Powiedz, że ktoś włamał się na Twoje konto i założył rezerwację bez Twojej wiedzy. Jest szansa, że anulują bo bywają wyrozumiali. Mnie się zdarzało odwoływać taką rezerwację ale sporo zależy tutaj również od stanowiska hotelu. Na upartego możesz spróbować też od strony banku, być może są w stanie wycofać płatność właśnie pod pretekstem nadużycia. Jeśli się nie uda to po prostu spróbuj odsprzedać te noclegi wystawiając je w odpowiednim miejscu. Powodzenia ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#122 PostWysłany: 09 Kwi 2017 11:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4938
platynowy
@‌baja‌
Zastanów się, co Ty wypisujesz...
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
 
#123 PostWysłany: 09 Kwi 2017 11:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
szrajbendorf napisał(a):
czy jest w ogole sens strzępić sobie język bo wydaje mi się ze pieniądze są raczej nie do odzyskania.

Zawsze jest sens,ale uczciwie napisać do hotelu co i jak i poprosić o zgodę na bezkosztowe anulowanie.Zdarza się ,że hotele pozytywnie rozpatrują takie sytuacje zwłaszcza jak do pobytu jest jeszcze sporo czasu i mają szansę sprzedać zarezerwowany pokój.Próbować warto,bo nic nie tracisz.Możesz też poprosić hotels.com o pośredniczenie w tej sprawie, zazwyczaj starają się być pomocni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#124 PostWysłany: 09 Kwi 2017 12:01 

Rejestracja: 19 Cze 2015
Posty: 45
Loty: 224
Kilometry: 530 136
I już po sprawie. Przed chwila udało mi się dodzwonić na infolinie. Rzeczywiście są pomocni. Wytłumaczyłem uczciwie co i jak. Niemniej jednak to hotel musiał podjąć finalna decyzje o anulowaniu.
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#125 PostWysłany: 10 Kwi 2017 00:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 1249
Loty: 421
Kilometry: 677 093
złoty
Aga_podrozniczka napisał(a):
[...]
Zwykle nie lubie korzystac z aplikacji na telefonie, ale widze, ze Hotels.com ma tam ciekawe ceny.

Do tego Topcashback od czasu do czasu oferuje 2% wiecej za rezerwacje dokonane przez aplikacje Hotels.com.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Resort (pol) = ministerstwo
Resort (eng) = kurort
Góra
 Relacje PM off  
 
#126 PostWysłany: 10 Kwi 2017 09:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2504
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Nie mam za grosz zaufania do TCB, uzywam Quidco, tez daja cashaback. Jednak przy jednej z ostatnich transakcji zrobil sie timeout, niby nie zrobilo rezerwacji, a jednak zrobilo i musialam zrobic claim w Quidco. Nie wiem czy bedzie uznany, a to byla akurat spora rezerwacja.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#127 PostWysłany: 24 Kwi 2017 14:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2015
Posty: 385
Loty: 102
Kilometry: 156 165
srebrny
Wczoraj wykonałam parę operacji, które (tak jakby) pozbawiły mnie wszystkich zgromadzonych noclegów i w ogole (tak jakby) konta ;-)

1. Poprosiłam o przypomnienie hasła, po czym je zmieniłam.
2. Postanowiłam zmienić e-mail w koncie hotels, co też uczyniłam.
3. Wylogowałam się i zalogowałam się ponownie na nowego e-maila

a tam nic... czyste konto, jakby nowe, zero opinii, rewardsów nic...

Napisałam maila do hotels. Ale gryzło mnie to, więc dziś zadzwoniłam. Pani na infolinii uspokoiła mnie, że widzi moje zgromadzone noclegi itp, i że pewnie wszystko wróci do normy, że ponoć ostatnio coś się dzieje z systemem i ma dużo dziwnych zgłoszeń.

Dopiero po rozmowie przyszło mi do głowy by zalogować się standardowo, czyli podając tego nowego maila i hasło a nie poprzez "zaloguj sie w serwisie google". Zadziałało, wszystko mam.

Ciekawa jestem czy te moje wczorajsze zmiany narobiły takiego zamieszania, czy może logowanie przez google w ogole źle działa?
_________________
Αντσύνα
Анцина
Góra
 Relacje PM off  
 
#128 PostWysłany: 25 Kwi 2017 23:43 

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 66
Czy rezerwując 2 pokoje z darmowa rezygnacją mogę za jakiś czas anulować tylko 1 pokój?
2 - Dzisiaj zarezerwowałem hotel z darmową rezygnacją i pobrano mi od razu całą kwotę ,czy rezygnując z hotelu kwota wróci na konto(visa kredytówka),domyślam się ze tak,w jakim czasie?dni czy tygodnie?
3 - czy dane mojej karty kredytowej są przekazywane do hotelu czy to Hotels.com przechowuje je?
4 - czy u zbierając darmowy nocleg i rezerwując kolejne hotele to po następnych 10 dostane już 2 darmowe noclegi? to sie kumuluje?
Góra
 Relacje PM off  
 
#129 PostWysłany: 04 Cze 2017 21:59 

Rejestracja: 04 Cze 2017
Posty: 4
Chcę zarezerować hotel w Las Vegas przez hotels.com

Na stronie głównej przy wybranym hotelu wyświetla mi się kwota X - z dopiskiem cena z uwzględnieniem podatków i opłat.

Gdy przechodzę do rezerwacji mimo, ogólnej kwoty do zapłaty w dolarach na dole jest napisane, że w hotelu zostanie pobrana:

kwota Y depozytu
oraz kwota Z - opłata klimatyczna za dzień.

To czy ta cena X jest w końcu z uwzględnieniem podatków i opłat czy nie??

Czy ktoś ma doświadczenia z tą stroną i noclegami w USA?
Góra
 Relacje PM off  
 
#130 PostWysłany: 04 Cze 2017 22:12 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4938
platynowy
Cytuj:
To czy ta cena X jest w końcu z uwzględnieniem podatków i opłat czy nie??

Tak, ale bez opłaty klimatycznej - o ile obowiązuje.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#131 PostWysłany: 21 Cze 2017 00:53 

Rejestracja: 17 Lut 2014
Posty: 1413
Loty: 8
Kilometry: 22 290
niebieski
.
Góra
 Relacje PM off  
 
#132 PostWysłany: 29 Lip 2017 01:28 

Rejestracja: 10 Kwi 2016
Posty: 21
Loty: 21
Kilometry: 37 384
Zarezerwowałem w czwartek hotel poprzez hotels.com i mimo iż transakcja została zaakceptowana, to ciągle nie pojawiła się blokada na moim koncie. Dzwoniłem do banku i tam twierdzą, że do takiej transakcji nie doszło. Karta to zwykła debetówka, ale już nie raz płaciłem nią za zakupy w internecie. Problem w tym, że po zmianie planów nie chcę już rezerwacji której dokonałem, bo znalazłem inną lepszą ofertę i tu moje pytanie. Skoro mój bank twierdzi, że takiej transakcji nie przeprowadziłem a zapytałem po jakiś 20 godzinach i to w dzień roboczy, to znaczy że po prostu oni nie zaakceptowali mojej karty czy też mogą to zrobić z opóźnieniem? Pani z infolinii mojego banku twierdzi, że nie już nie mogą tego zrobić, ale jakoś jej nie ufam :P
Góra
 Relacje PM off  
 
#133 PostWysłany: 29 Lip 2017 08:34 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
woland9 napisał(a):
czy też mogą to zrobić z opóźnieniem? Pani z infolinii mojego banku twierdzi, że nie już nie mogą tego zrobić, ale jakoś jej nie ufam :P

Ja też bym nie ufała ;) Mają dane twojej karty i mogą to zrobić w każdej chwili,jeśli będzie kasa i odp. limit transakcji internetowych.Jeśli to jest rezerwacja bez możliwości anulacji to raczej jak nie teraz ,to na pewno jak się nie pojawisz spróbują ściągnąć kasę.Jeśli nie zamierzasz skorzystać to skontaktuj się z hotels.com (jest telefon)i spróbuj to polubownie odkręcić. Wcześniej ustaw limity na karcie tak, aby niemożliwe było pobranie lub zablokuj kartę.Rezerwacja jest świeża może się uda,jeśli nie to się zastanowisz czy jednak nie skorzystać ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 29 Lip 2017 09:03 

Rejestracja: 21 Lis 2014
Posty: 596
srebrny
Może jest jeszcze zbyt wcześnie rano jak na sobotę, ale kompletnie nie rozumiem sytuacji, którą próbował opisać @woland9

"Transakcja została zaakceptowana" ale "nie widać blokady".

Rezerwowałeś i płaciłeś jak? Płatność przez hotels.com (na marginesie: polecam gorąco, to najbardziej bezproblemowy i korzystny sposób opłacania noclegów jaki istnieje :) ) czy bezpośrednio w hotelu?

Jeśli bezpośrednio w hotelu, to działa to wtedy z grubsza tak jak na booking.com. Hotel jest odpowiedzialny za pobranie należnej kwoty samodzielnie i może to zrobić w dowolnym momencie, ale najcześciej po prostu przy zameldowaniu.

Płatność z góry przez hotels.com to natychmiastowa transakcja kartą w PLN, jeśli oczywiście płacimy w PLN.

Odwołanie rezerwacji to jeszcze inny temat, ale prosty- niezależnie od metody płatności, odwołać możesz zgodnie z zasadami odwołania. Jeśli rezerwacja była bezzwrotna, to niestety spodziewaj się obciążenia i dyskutuj z infolinią co można zrobić. Jeśli była bezpłatna, to wtedy nie masz się czym martwić.

To jest naprawdę proste.
Góra
 Relacje PM off  
 
#135 PostWysłany: 29 Lip 2017 09:41 

Rejestracja: 07 Gru 2011
Posty: 470
Loty: 113
Kilometry: 149 236
niebieski
kiedyś miałem podobną sytuacje płaciłem debetówką Eurobanku / 5 % cashbacku/ , hotels.com rezerwacje przyjął ale po 2-3 dniach zadzwonił bym zmienił kartę (fakt że mam u nich zawsze dużo rezerwacji) na kredytówkę
Góra
 Relacje PM off  
 
#136 PostWysłany: 09 Sie 2017 09:39 

Rejestracja: 19 Maj 2012
Posty: 42
To moja pierwsza rezerwacja w hotels.com.
Kilka godzin po wykonaniu rezerwacji, hotel odezwał się do mnie z informacją, że nie ma wolnego pokoju w moim terminie. W booking.com w podobnej sytuacji otrzymałem pokój w innym hotelu, 120 % droższy.

Jaką uzyskaliście pomoc od hotels.com w takiej sytuacji ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 28 Sie 2017 16:05 

Rejestracja: 28 Sie 2017
Posty: 3
Witajcie. Pomóżcie proszę co zrobić w sytuacji, kiedy bookowaliście apartament w Krakowie przez Hotels.com i okazało się na miejscu, że apartament w sensie sanitarno-epidemiologicznym jest totalnym dnem, wszędzie brud, grzyb itd. Rezerwacja była bez możliwości zwrotu - jakoś odbębniliśmy te dwie noce (rodzina 2+2) ale głęboki niesmak pozostał. Z góry dziękuję za info.
Góra
 Relacje PM off  
 
#138 PostWysłany: 28 Sie 2017 16:24 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1161
złoty
Złóż reklamację i dołącz zdjęcia jak masz na dowód.
Góra
 Relacje PM off  
 
#139 PostWysłany: 28 Sie 2017 16:35 

Rejestracja: 28 Sie 2017
Posty: 3
walerek napisał(a):
Złóż reklamację i dołącz zdjęcia jak masz na dowód.

Mam zdjęcia. Tylko wysyłając na hotels.com nie można ich załączyć. Próbowałem wysłać na obslugaklienta@hotels.com to wracają zwrotki, że kontakt tylko przez formatkę hotels.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#140 PostWysłany: 28 Sie 2017 16:40 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1161
złoty
Zadzwoń do nich 22 3060741 i spytaj się o adres mailowy gdzie możesz wysłać zdjęcia i złożyć reklamację
Góra
 Relacje PM off
amenhotep uważa post za pomocny.
 
 
 [ 246 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group