Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 13 Kwi 2015 20:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
Myślałem że jestem jednym z nielicznych którzy korzystają z tego serwisu i sobie go chwalą a tu proszę :D Na razie tylko 12 nocek + jedną dostałem darmową za 10 noclegów i czeka na jakąś okazje i z obsługą nie mam najmniejszych problemów a i dostaje to co chciałem, więc jak na razie i oby tak dalej, wszystko ok :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 13 Kwi 2015 20:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Kwi 2014
Posty: 15
Mam same pozytywne doświadczenia z hotels.com ponad 30 rezerwacji bez problemów, raz nawet dostałem od nich kupon na 50 USD ponieważ pokój w Chinach zarezerwowany u nich był bez okna, spodziewałem się tego bo to popularna praktyka w Chinach przy najtańszych pokojach w dużych hotelach. Po złożeniu reklamacji w ciągu 2 tygodni przyznali mi kupon i przeprosili że nie było szczegółowych informacji o pokoju w potwierdzeniu rezerwacji.
Obecnie korzystam z innego serwisu ze względu na słaby program lojalnościowy w hotels.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 13 Kwi 2015 20:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2014
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 761
Dziękuję za odpowiedź.
W ogóle nie mogę się zalogować, więc kilkakrotnie brałam opcję przypomnienia hasła ale nie przychodzi mi e-mail o zmianie/restarcie hasła na pocztę.
Już sama nie wiem, co zrobić :oops:
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 14 Kwi 2015 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
Ja własnie sprawdziłem i mi od razu przyszedł link do zmiany hasła, pewnie jest w spamie ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 14 Kwi 2015 15:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2015
Posty: 6
Witam,
Ja pierwszy raz skorzystałam kilka dni temu z tego serwisu i był to mój ostatni raz. Zawsze rezerwowałam na booking.com, jednak gdzieś wyświetliła mi się reklama hotels.com i wyszukałam tam 4 noclegów w Rzymie w maju. Znalazło mi ofertę przecenioną z prawie 6.000 zł na 493 zł za pokój dwu osobowy przy Watykanie. Zarezerwowałam, myślę taka okazja rzadko się zdarza. Dostałam maila z numerem rezerwacji a za 2 godziny maila, że niestety wystąpił błąd i rezerwacja została anulowana. Wpisałam jeszcze raz wszystkie dane i znów wyskoczył mi ten sam hotel z tą samą ceną. Zarezerwowałam ponownie, znów dostałam maila z numerem rezerwacji. Czyli wszystko niby ok. @ dni temu dostałam emaila z tego hotelu, że niestety ale moja rezerwacja została anulowana z powodu braku wolnego pokoju w wybranym przeze mnie terminie. Odpisałam do hotelu, żeby to wyjaśnili, ale do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi, na szczęście można bezpłatnie anulować rezerwację, więc tak zrobiłam i znalazłam fajny pokój u Polaków w Rzymie. Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację ?? o co w tym wszystkim chodziło ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 14 Kwi 2015 18:05 

Rejestracja: 07 Gru 2011
Posty: 469
Loty: 113
Kilometry: 149 236
niebieski
kilkadziesiąt rezerwacji (mam już 4 darmowe noclegi u nich) zawsze bez problemów, bardzo pomocna polskojęzyczna infolinia, dobry program lojalnościowy i taki booking.com biją na głowę
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 14 Kwi 2015 18:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2015
Posty: 6
A gdzie jest ta polskojęzyczna obsługa? Bo ja dzwoniłam na obydwa numery i można było wybrać angielski lub niemiecki ???
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 14 Kwi 2015 18:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
Hym? Czy na pewno tutaj toczy się dyskusja o HOTELS.COM ? Przecież hotels.com ma polskojęzyczną obsługę, co prawda o 8-18 chyba ale ma.
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 14 Kwi 2015 18:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2015
Posty: 6
Próbowałam na 2 podane numery w godzinach od 9-18 w dni powszednie i tylko angielski i niemiecki ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 14 Kwi 2015 19:21 

Rejestracja: 19 Lut 2014
Posty: 314
nakayubi napisał(a):
Próbowałam na 2 podane numery w godzinach od 9-18 w dni powszednie i tylko angielski i niemiecki ?

Na ten numer?
022 306 0741

A co do hotelu za 6000 przecenionego na 400PLN... cięzka sprawa. Nie chcę bronić hotels.com bo ja z nimi miałem dobre doświadczenia, ale masz chyba pecha z trafieniem na błąd cenowy. Jak coś jest przecenione ponad 10 razy, to warto sprawdzić cenę na innych stronach, lub w razie czego bookować hotel awaryjny.
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 14 Kwi 2015 19:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2015
Posty: 6
smok1 napisał(a):
nakayubi napisał(a):
Próbowałam na 2 podane numery w godzinach od 9-18 w dni powszednie i tylko angielski i niemiecki ?

Na ten numer?
022 306 0741

A co do hotelu za 6000 przecenionego na 400PLN... cięzka sprawa. Nie chcę bronić hotels.com bo ja z nimi miałem dobre doświadczenia, ale masz chyba pecha z trafieniem na błąd cenowy. Jak coś jest przecenione ponad 10 razy, to warto sprawdzić cenę na innych stronach, lub w razie czego bookować hotel awaryjny.



Dzwoniłam zarówno na ten numer jak i na 800 702 491 i tylko mogłam wybrać angielski lub niemiecki... serio dlaczego tak jest ?
A odnośnie błędu cenowego to mogli napisać, że się pomylili i mogą mi go sprzedać za taką a taką kwotę a nie wciskać ciemnotę, że niby nie ma wolnego pokoju...
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 14 Kwi 2015 20:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 338
Loty: 16
Kilometry: 39 898
Chyba konkurencja z booking.com ...
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 14 Kwi 2015 20:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2015
Posty: 6
pegie84 napisał(a):
Chyba konkurencja z booking.com ...


ehh... jaka konkurencja...
pytam się tylko dlaczego mam tylko te dwa języki do wyboru na infolinii, bo tam mówią mi, że dla języka angielskiego proszę wybrać 1, dla niemieckiego proszę wybrać 2 i nic więcej, więc gdzie jest wybór języka polskiego ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 14 Kwi 2015 21:02 

Rejestracja: 07 Gru 2011
Posty: 469
Loty: 113
Kilometry: 149 236
niebieski
dobra, bo trudno wejśc na strone i przeczytać kilka postów ze zrozumieniem,
pewnie po godzinie 18 nie ma na infolinii opcji wybrania polskiego skoro :

Rezerwuj online lub zadzwoń
022 306 0741
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00.

wchodzimy na http://pl.hotels.com/ i wybieramy obsługa klienta
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 14 Kwi 2015 21:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2015
Posty: 6
art77 napisał(a):
dobra, bo trudno wejśc na strone i przeczytać kilka postów ze zrozumieniem,
pewnie po godzinie 18 nie ma na infolinii opcji wybrania polskiego skoro :

Rezerwuj online lub zadzwoń
022 306 0741
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00.

wchodzimy na http://pl.hotels.com/ i wybieramy obsługa klienta


no właśnie trzeba czytać ze zrozumieniem, co napisałam kilka postów wyżej ...
smok1 napisał(a):
nakayubi napisał(a):
Próbowałam na 2 podane numery w godzinach od 9-18 w dni powszednie i tylko angielski i niemiecki ?

Poza tym temat jest o opinii o tej stronie, opinię swoją wyraziłam i chciałam prosić o pomoc w sprawie infolinii, ale widzę, że tu nie można się o nic zapytać...

widzę, że nie można tu się o nic zapytać
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 19 Kwi 2015 21:59 

Rejestracja: 07 Gru 2011
Posty: 469
Loty: 113
Kilometry: 149 236
niebieski
by innych nie myliło :
oczywiście jest polskojęzyczna obsługa pod wyżej podanym nr, w tym czasie załatwiłem tam dwie sprawy
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 05 Cze 2015 10:07 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 448
Loty: 131
Kilometry: 409 523
niebieski
do tej pory rezerwowałem pokoje na booking, ale w tym tygodniu robiłem rezerwację na hotels.com na pobyt w Budapeszcie i rezerwacja się udała - kasę pobiorą w terminie pobytu; a wczoraj robiłem rezerwację na pobyt za kilka miesięcy w Hongkongu i pograli całą sumę; nigdzie nie potrafię odnaleźć informacji jak mam się dowiedzieć kiedy mogą się spodziewać opłaty natychmiastowej, a kiedy w terminie realizacji rezerwacji; i pytanie czy w przypadku rezygnacji z rezerwacji wraca cała kwota, czy są jakieś różnice wynikają ce np z jakiś różnic kursowych, spredów itp.
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 05 Cze 2015 10:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1275
Loty: 189
Kilometry: 399 636
złoty
lukasz666 napisał(a):
do tej pory rezerwowałem pokoje na booking, ale w tym tygodniu robiłem rezerwację na hotels.com na pobyt w Budapeszcie i rezerwacja się udała - kasę pobiorą w terminie pobytu; a wczoraj robiłem rezerwację na pobyt za kilka miesięcy w Hongkongu i pograli całą sumę; nigdzie nie potrafię odnaleźć informacji jak mam się dowiedzieć kiedy mogą się spodziewać opłaty natychmiastowej, a kiedy w terminie realizacji rezerwacji; i pytanie czy w przypadku rezygnacji z rezerwacji wraca cała kwota, czy są jakieś różnice wynikają ce np z jakiś różnic kursowych, spredów itp.


Masz przecież opisane nie podlega zwrotowi lub anulowanie bez opłat. W przypadku tej drugiej opcji dostajesz dodatkowy wybór. Zapłać teraz lub zapłać w hotelu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 05 Cze 2015 11:06 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 448
Loty: 131
Kilometry: 409 523
niebieski
oczywiście przy obu rezerwacjach wybrałem ofertę z możliwością rezygnacji (dlatego pytam o zwrot środków) i w obu rezerwacja przebiegała identycznie i nie miałem opcji decydowania o płatności w momencie rezerwacji lub na miejscu w hotelu; gdybym taką opcję miał, to wszystko byłoby jasne;
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 24 Sie 2015 23:46 

Rejestracja: 27 Lip 2013
Posty: 856
niebieski
Kilka rezerwacji już robiłem przez hotels.com
Nawet hotele w Indiach. Ani razu nie było problemu. Warto opinie poczytać na tripadvisor bo hotels.com ma dość słabą bazę recenzji.
Płatność jeśli dobrze pamiętam schodziła w PLN, czasami można dorwać opcję z kodem -10%. Jeśli cena jest lepsza niż u innych pośredników to warto brać bo wg mnie bardzo dobry pośrednik.
Aha, ja zazwyczaj wszystkie rezerwacje robię bez darmowej anulacji. Po prostu jak się gdzieś wybieram to jestem na 100% pewien wyjazdu. Póki co się nie pomyliłem ...
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group