Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 298 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna
Autor Wiadomość
#261 PostWysłany: 14 Maj 2020 16:02 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 721
niebieski
Chodzi o zrobienie wrażenia u siebie w domu. Spróbuję kolorowego słonia, bo nie mam białych ręczników.
Góra
 Relacje PM off
Marcin Haładuda lubi ten post.
 
 
#262 PostWysłany: 30 Wrz 2020 14:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2137
Loty: 807
Kilometry: 1 954 890
niebieski
Czy ma ktoś taki problem z hotels.com: jakikolwiek hotel próbuję zarezerwować to dostaję błąd:

Cytuj:
Niestety występują obecnie pewne problemy. Spróbuj ponownie.
W formularzu wystąpiły błędy, które należy poprawić. Sprawdź podświetlone pola.


Próbowałem różne przeglądarki, tryby incognito, 3 różne karty kredytowe i PayPal. Nie mam pojęcia o co biega.
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Relacje PM off  
 
#263 PostWysłany: 28 Paź 2020 17:25 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 6
Hej. Nie wiem czy jestem w bardzo komfortowej sytuacji czy wręcz przeciwnie...
Na maj 2020 mialem rezerwacje w hotelu na Teneryfie. Rezerwacja na kwotę 3911zl przez hotels.com.l, oferta bezzwrotna.
Z racji na covid, pobyt anulowany.
Od Hotels.com otrzymałem voucher na wartość 3911pln do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy. Nie mam praca do zwrotu kosztów jak vouchera nie wykorzystam.
Bezpośrednio od hotelu otrzymałem voucher do ich systemu rezerwacyjnego na 752euro, czyli 130 euro mniej niż zaplacilem. Poinformowali mnie że taka kwotę oni otrzymali od hotels.com. jeżeli jednak vouchera przyznanego bezpośrednio przez hotel nie wykorzystam do czerwca 2021 to będzie przyslugiwal mi zwrot 752euro.
Wychodzi na to że na jedną rezerwacje mam teraz dwa vouchery.
Ja przypuszczam że nie uda mi się wylecieć. Wtedy potencjalnie przepada 3911zl z hotels.com ale przysługuje mi 752euro bezpośrednio od hotelu. Z drugiej strony to czy mogę być cwany i próbować wykorzystać ich podwójne wystawienie vouchera i zarezerwować pobyt przez hotels.com a następnie przy wykorzystaniu vouchera od hotelu? Co byście zrobili w mojej sytuacji...?
Góra
 Relacje PM off  
 
#264 PostWysłany: 28 Paź 2020 18:02 

Rejestracja: 27 Wrz 2010
Posty: 396
Loty: 105
Kilometry: 141 758
niebieski
Czy Ty nas pytasz czy warto być uczciwym? Wg mnie warto.
Jeśli dobrze zrozumiałem to nie pytasz, którą drogą otrzymać zwrot tylko czy próbować z obu...
Ja niestety nie odpowiem - tematyka znacznie wykracza poza moje ramy moralne.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#265 PostWysłany: 28 Paź 2020 18:04 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2383
Loty: 191
Kilometry: 627 645
srebrny
taka kradziez.....

zamiast sie cieszyc ze dostajesz kase ze rezerwacje bezzwrotna Ty myslisz jak ich okrasc....
Góra
 Relacje PM off  
 
#266 PostWysłany: 28 Paź 2020 18:47 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 6
-- 28 Paź 2020 19:45 --

Dobrze że jak błędy cenowe się pojawiają w ofertach lotów lub hotelów to każdy pierwszy na tym forum do rezerwacji i walki o to aby rezerwacja była utrzymana ??

Zależy mi na Zwrocie. Przede wszystkim nie chce stracić. Chciałbym odzyskać 3911zl które wlozylem a sytuacja w której się znajduje jest taka zagmatwana że już nie wiem co robic.
Kontaktując się z hotels.com dostałem informacje że mi przyznali voucher o muszę dokonać rezerwacji za 3911 lub kasa przepadnie. Jeżeli hotel będzie chciał mi coś zwracać to już nie za ich pośrednictwem. Czyli teoretycznie od dobrej woli hotelu będzie przysługiwać zwrot. Zwrot ten nawet jak zakończy się ich dobra wola to będzie na 752euro czyli mniej niż zaplacilem. Najgorsze jest to, że nie dokonując rezerwacji po prostu podejmę ryzyko polegające na tym, czy hotel na pewno odda kasę.

-- 28 Paź 2020 19:47 --

Najkorzystniej byłoby uzyskać zwrot pieniężny bezpośrednio od hotels.com. czy taka droga walki o zwrot pomimo jasno określonych zasad że my voucher bezzwrotny komuś przyniosła efekt w postaci zwrotu gotówki?
Góra
 Relacje PM off  
 
#267 PostWysłany: 28 Paź 2020 20:50 

Rejestracja: 27 Wrz 2010
Posty: 396
Loty: 105
Kilometry: 141 758
niebieski
Marcin Haładuda napisał(a):
Ja przypuszczam że nie uda mi się wylecieć. Wtedy potencjalnie przepada 3911zl z hotels.com ale przysługuje mi 752euro bezpośrednio od hotelu. Z drugiej strony to czy mogę być cwany i próbować wykorzystać ich podwójne wystawienie vouchera i zarezerwować pobyt przez hotels.com a następnie przy wykorzystaniu vouchera od hotelu? Co byście zrobili w mojej sytuacji...?


Odniosłem się powyżej do twojego pytania i nie ma się co obrażać.
Każdy zwrot - zakładając rezerwację bez prawa anulowania - będzie dla ciebie zyskiem więc 752eur to obecnie 3400pln do przodu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#268 PostWysłany: 28 Paź 2020 21:02 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 6
To hotel był zamknięty przez hiszpańskie władzę w okresie kiedy miałem ich odwiedzić więc pomimo wykupienia opcji bezzwrotnej to nie z mojej anulacji wynika moją nieobecność w hotelu
Góra
 Relacje PM off  
 
#269 PostWysłany: 05 Cze 2021 09:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 312
niebieski
Miał ktoś z Hotels.com sytuację z pomyleniem dat noclegu w rezerwacji bezzwrotnej? Miałem kiedyś taką sytuację w Cheaptickets i udało się zmienić daty poprzez rozmowę z agentem na Messengerze. A tu? Próbować przez infolinię? Czy najpierw wysłać zapytanie bezpośrednio do hotelu? Dostępność pokoi jest spora więc to nie problem, ciekaw jestem jak Hotels.com podchodzi do takich zmian skoro rezerwacja już jest opłacona i niby nie ma opcji zmiany...?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#270 PostWysłany: 05 Cze 2021 09:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7133
platynowy
Zależy jak sam obiekt do tego podejdzie. Hotels.com zwykle stara się pomóc w takich sytuacjach i masz dużą szansę na powodzenie .Jeśli nowy termin jest droższy zwykle trzeba dopłacić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#271 PostWysłany: 05 Cze 2021 10:37 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 3866
ranek napisał(a):
Miał ktoś z Hotels.com sytuację z pomyleniem dat noclegu w rezerwacji bezzwrotnej?

Rok temu w Bangkoku miałam podobną sytuację że względu na zmiany lotów. Dzwoniłam do hotels.com z prośbą o przesunięcie terminu rezerwacji o dzień. Niestety twierdzili, że nie udało im się skontaktować z hotelem ale wysłali zapytanie. Jednocześnie wysłałam też osobiście maila bezpośrednio do hotelu.
I też zadniej odpowiedzi. Pojechaliśmy w ciemno.
Jednak już na miejscu w hotelu znaleźli mojego maila przy zameldowaniu i bez problemu zostaliśmy dzień dłużej bez dodatkowych opłat.
_________________
Ιαπόνκα76
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#272 PostWysłany: 19 Lip 2021 22:33 

Rejestracja: 11 Paź 2014
Posty: 72
Loty: 172
Kilometry: 220 925
Macie jakieś doświadczenia z Hotels.com w sprawie zwrotów za wykorzystane noclegi?

Zarezerwowałem nocleg na początek lipca w Luxorze w Las Vegas - w piramidzie. Podczas zakupu wyraźnie były rozdzielone rodzaje zakwaterowania na Pyramid i Tower.
Luxor 24 h wcześniej przesłał mi info, że mogę zrobić check in zdalny - tak też zrobiłem. Po wejściu do pokoju okazało się, że piramidę widzę z okna ;)
To miała być atrakcja sama w sobie, żeby się tam przespać, ale jak widać nie wyszło. Zadzwoniłem do recepcji i poinformowali mnie, że przez overbooking dostałem upgrade do super extra hiper lepszego pokoju, zachwytom w słuchawce nie było końca. Powiedzieli, że jak mi nie pasuje ten amazing upgrade to mogę się wyprowadzić, ale kasy i tak nie zwrócą.

Opisałem sytuację w Hotels.com i konwersacja na messenger trwa już tydzień i tylko szukają dodatkowych problemów. Jest jakiś numer, pod który można zadzwonić i to załatwić? Te na stronie kierują jedynie do automatycznych odpowiedzi na podstawowe pytania.

Pozdrawiam :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#273 PostWysłany: 23 Lip 2021 17:31 

Rejestracja: 23 Lip 2021
Posty: 3
Za pośrednictwem strony hotels.com zarezerwowałem hotel, jednak po kontakcie z numerem podanym w państwa aplikacji okazało się, ze to stara właścicielka, która nie ma z wami żadnej umowy i wskazala na powtarzające sie takie sytuacje. Zadzwoniłem bezpośrednio do nowego właściciela, nic nie wie o mojej rezerwacji i też mówi ze to kolejna taka sytuacja. Aktualnie obiekt obłożony jest na cały sezon. Pobrano mi z karty środki bez możliwości ich odzyskania. W gwoli ścisłości anulowałem rezerwację w powodzie wybierając anulację z winy hotelu. Na infolinii odbijam się od automatu, a pisząc na mail infos@hotels.com wyskakuje komunikat o braku takiego maila. Proszę o wskazówki co mogę zrobić w tej sytuacji, aby odzyskać środki
Góra
 Relacje PM off  
 
#274 PostWysłany: 23 Lip 2021 17:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7126
srebrny
Anulowaleś z powodu winy hotelu. Na czym ta wina polega?
Góra
 Relacje PM off  
 
#275 PostWysłany: 23 Lip 2021 19:04 

Rejestracja: 23 Lip 2021
Posty: 3
-- 23 Lip 2021 19:04 --

Na czym? Na tym, ze odmówili rezerwacji, bo maja pełne obłożenie.

-- 23 Lip 2021 19:04 --

Na czym? Na tym, ze odmówili rezerwacji, bo maja pełne obłożenie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#276 PostWysłany: 23 Lip 2021 19:06 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7126
srebrny
Pisałeś, że miałeś rezerwację. A ponadto ją sam odwołałeś.
To czego Ci niby odmówili?
Góra
 Relacje PM off  
 
#277 PostWysłany: 23 Lip 2021 22:25 

Rejestracja: 23 Lip 2021
Posty: 3
Sam ją odwołałem, bo po telefonie do hotelu okazało sie ze to numer do starej właścicielki, która notabene nie miała umowy z hotels.com, zadzwoniłem do nowego właściciela i również nie współpracuje z hotels.com i nic nie wiedział o rezerwacji. Uzyskałem informację, że niespełna 3 dni temu byla analogiczna sytuacja, z tym ze rodzina z małym dzieckiem stawiła sie w hotelu bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego i też hotel nie miał wiedzy o jakiejkolwiek rezerwacji na hotels.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#278 PostWysłany: 23 Lip 2021 22:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7126
srebrny
A czy warunki rezerwacji wymagały telefonicznego potwierdzenia pobytu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#279 PostWysłany: 23 Lip 2021 22:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2734
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
kupiłrm na hotels.com
pokoj w czwartek na nocleg w sobote w Burgas, nigdzie wiecej ten pokoj nie był dostepny,
w piatek zadzwonili z hotelu, że nie ma miejsc....

uważałbym z noclegami na ostatnia chwilę u nich,
rzadko ich używam ale na Euro 2016 miałem podobnie..
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#280 PostWysłany: 23 Lip 2021 23:06 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2232
złoty
Hotel nie musi wiedzieć, że rezerwacja jest zrobiona przez hotels.com. Często w hotelu mogą widzeć expedię czy booking.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 298 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group