Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 322 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 17 Sty 2019 12:13 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 709
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
proszę: obslugaklienta@hotels.com
Góra
 Profil Relacje PM off
IceWolf uważa post za pomocny.
 
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#202 PostWysłany: 17 Sty 2019 12:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 102
Ten adres jest gdzieś na ich stronie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#203 PostWysłany: 17 Sty 2019 13:05 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 709
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
nie pamiętam skąd mam ten adres, ale zawsze kontaktowałem się z nimi za jego pośrednictwem;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#204 PostWysłany: 17 Sty 2019 13:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1449
Loty: 110
Kilometry: 152 968
srebrny
Z tego co pamiętam to jest w treści regulaminu, a na stronie to chyba go nie ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#205 PostWysłany: 17 Sty 2019 14:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 102
Oj coś czuję że obsługa klienta jest tylko z nazwy, bo i dostałem odpowiedź od Do_Not_Reply@hotels.com a i podane linki nie działają, więc takie błędne koło, które sugeruje telefon a tam tak jak pisałem nie ma opcji żeby się połączyć z człowiekiem, a próbowałem chyba wszystkie możliwe kombinacje.

Załączniki:
screenshot_17-01-2019 13h13m.jpg
screenshot_17-01-2019 13h13m.jpg [ 154.61 KiB | Obejrzany 8078 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#206 PostWysłany: 17 Sty 2019 14:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1449
Loty: 110
Kilometry: 152 968
srebrny
@IceWolf tak dla porządku zapytam: Czy na infolinię dzwoniłeś we właściwych godzinach tj. 9-18?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#207 PostWysłany: 17 Sty 2019 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 102
Tak, próbowałem kilka razy w tych godzinach i poległem na automacie, który albo wprowadza mnie w labirynt wstukiwania numerów, albo kończy przemiłym "niestety nie możemy Ci teraz pomóc, zadzwoń później" i rozłącza rozmowę. Liczę, że formularz na angielskiej stronie coś da, ewentualnie spróbuję z ich chatem, ale tam też polecili mi zadzwonić pod numer telefonu dla Polski.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#208 PostWysłany: 17 Sty 2019 21:24 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
Ja kiedyś raz korzystałam, ale od razu odebrali telefon :roll:
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#209 PostWysłany: 17 Sty 2019 22:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Nie rozumiem, korzystalem nie raz i od razu odbierali, ale dzwonilem w godz. urzedowania. :)
Hotels.com, jak do tej pory z moich doswiadczen to porzadna firma.
Ostatnio dzwonilem bo zamowilem apartament w Dubaju i wlasciciel sie nie odzywal, a chcialem zapytac o klucze.
Btw raz zapomnieli mi sciagnac z karty i nie wiem czy sie upomniec czy czekac? :D
Z reguly dopominamy sie o swoje, ale czy warto dopominac sie o cudze?
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#210 PostWysłany: 17 Sty 2019 23:15 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 655
srebrny
Moim zdaniem najlepiej zadzwonić na infolinię (można trafić na konsultantów anglojęzycznych).
Za każdym razem jak dzwoniłem odbierali telefon - dzwoniłem z poziomu aplikacji (może to istotne?).
Po rozmowie dostawałem na maila potwierdzenie zgłoszenia.
Nie zawsze udało się problem rozwiązać, ale zawsze odbierałem konsultantów jako kompetentnych i pomocnych.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#211 PostWysłany: 18 Sty 2019 10:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1449
Loty: 110
Kilometry: 152 968
srebrny
cccc napisał(a):
Btw raz zapomnieli mi sciagnac z karty i nie wiem czy sie upomniec czy czekac? :D

Czekaj 8-) Jak będą robić bilans miesiąca to się zorientują. A poza tym czasem różne dziwne rzeczy się dzieją, bo przy księgowaniu opłat też pracują ludzie i się zwyczajnie mylą. Mi w listopadzie jeden hotel najpierw ściągnął kasę z karty, potem przez pomyłkę ją zwrócił na konto, a po jakimś czasie znowu ją ściągnął (już dawno po pobycie).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#212 PostWysłany: 08 Lut 2019 15:22 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 500
niebieski
Mam następujący problem - zabokowałem jakiś czas temu (w styczniu) nocleg i dostałem informację, iż rezerwacja została anulowana i jeden z powodów to:

Your Hotels.com purchase xxxxxx has been cancelled due to one or more of the following reasons:

• We were unable to authenticate the credit card.

• We were unable to authenticate the card holder.

• The purchase was declined by the credit card company.

• Account history.


Od tamtej pory nie mogę zarezerwować zadnego noclegu. Mało tego na nowo utworzonym koncie też - zakładam, że mają jakieś geo+numery kart kredytowych. Kontakt z infolinią (tel/czat) nic nie daje. Odsyłaja do nadawcy powyższego emaila bo to "inny team".

Miał ktoś może podobny przypadek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#213 PostWysłany: 08 Lut 2019 16:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@manio Nowe konto założyłeś na nowy adres mailowy ? Stary mogą mieć w systemie jako zablokowany,chyba że blokadę zrobili na adres IP ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#214 PostWysłany: 08 Lut 2019 16:27 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 500
niebieski
tak, na nowy email. Mnie interesuje czmu w praktyce to zrobili... bo standardowy email to.. sorry. Jedynie "historia konta" moze miec szerokie znaczenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#215 PostWysłany: 08 Lut 2019 17:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@manio Nie liczyłabym,że zechcą ci to klarowniej wyjaśnić.Działają na zasadzie nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi? ;) Może jakaś skarga gdzieś wyżej,ale to trwa i skutek niepewny.Spróbuj jeszcze z innego adresu IP jak bardzo ci zależy.Swoją drogą tego typu pośrednicy bazują na braku regulaminu korzystania z konta klienta.Nie ma jasnych zasad co można,co nie i w spornej sytuacji nie bardzo jest się jak bronić nawet jak zupełnie niesłusznie cię zbanują bez podania powodów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#216 PostWysłany: 08 Lut 2019 17:58 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 500
niebieski
bede rezerwowac na Zony koncie ale szkoda rewards ktore mam na swoim uzbierane. Moze dlatego mi zablokowali ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#217 PostWysłany: 18 Lut 2019 09:55 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 879
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Po opłaceniu rezerwacji odezwał się do mnie (chyba) właściciel apartamentu. Twierdzi, że coś mu się pomyliło z kalendarzami i chce żeby wybrał jeden z 3 innych lokali lub to JA zrezygnował z rezerwacji. Żaden z 3 podanych lokali nie odpowiada moim wymaganiom. Dla mnie priorytetem była lokalizacja i widok z okna przy założeniu pewnej jakości lokalu. Moja rezerwacja miała dobrą relację do ceny, ale nie była to jakaś super okazja. Wszystkie zastępcze lokale mają gorszą lokalizację, bez fajnego widoku z okna, jeden z nich dużo niższy standard, kolejne to standard podobny - ale o dziwo ceny w systemie mają wyższe od tego co ja zarezerwowałem (raczej wyższe od tego co jest w okolicy).
Ale nurtuje mnie o co chodzi?
Czy jestem skazany na rezygnację lub branie któregoś z tych wskazanych innych lokali? Czy kontakt z hotels.com w czymś pomoże?
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#218 PostWysłany: 18 Lut 2019 10:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Nie pozostaje ci nic innego jak kontakt z hotels.com , z pewnością pomogą znaleźć jakieś akceptowalne dla ciebie wyjście z sytuacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
rob_sad lubi ten post.
 
      
#219 PostWysłany: 21 Lut 2019 13:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1449
Loty: 110
Kilometry: 152 968
srebrny
rob_sad napisał(a):
Ale nurtuje mnie o co chodzi?

To może być cokolwiek prozaicznego np. remont albo obiekt zostały już zarezerwowany, a nie zostało to wpisane do systemu/książki rezerwacji. Kontaktowałeś się już z hotels.com? Jeśli inne propozycje przedstawione przez właściciela obiektu nie spełniają Twoich kryteriów to nie anuluj tej rezerwacji i rozmawiaj z pośrednikiem. Możesz też sam znaleźć na ich stronie jakiś obiekt spełniający Twoje kryteria (najlepiej w zbliżonej cenie :) ) i im go zaproponować jako obiekt do zamiany.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#220 PostWysłany: 21 Lut 2019 15:33 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 879
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Tak, kontaktowałem się z hotels.com i z właścicielem (zarządcą). W hotels.com powiedzieli, że dobrze, że ich powiadamiam, w takiej sytuacji zarządca musi mi zapewnić nocleg z którego będę zadowolony.
Zaproponowano mi obiekty o standardziej gorszym i lepszym, ale w różnych lokalizacjach z różnym otoczeniem. Wszystkie droższe od mojego, ale akurat dla mnie z niższą wartością, bo dla mnie priorytetem była bliskość stacji metra, bliskość parku i widok z okna. Tak szczerze to oferty zastępcze były z cenami mocno zawyżonymi, a moja oferta z pierwotnej rezerwacji miała bardzo dobrą cenę do jakości. Nie znalazłem nic innego z atutami na których mi zależy w podobnej cenie.
Ostatecznie zgodziłęm się na obiekt 500m dalej od pierwotnego - nieco lepsza jakość wnętrz, na booking cena 2x wyższa od mojej, ale jak widzę w jakim tempie znikają dostępne obiekty nie chciało mi się wybrzydzać.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 322 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group