Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 322 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 28 Sie 2017 16:41 

Rejestracja: 28 Sie 2017
Posty: 3
walerek napisał(a):
Zadzwoń do nich 22 3060741 i spytaj się o adres mailowy gdzie możesz wysłać zdjęcia i złożyć reklamację

Dziękuję za pomoc. Zaraz tam dzwonię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tygodniowe all inclusive w 4* hotelu na Cyprze od 2422 PLN. Wyloty z 4 miast Tygodniowe all inclusive w 4* hotelu na Cyprze od 2422 PLN. Wyloty z 4 miast
Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN
#142 PostWysłany: 28 Sie 2017 17:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2629
Loty: 196
Kilometry: 522 225
złoty
Kolejność jest taka:
Robisz zgłoszenie przez formularz na hotels.com - https://pl.hotels.com/customer_care/email_us.html
Następnie przychodzi Ci drogą mejlową potwierdzenie kontaktu.
Odpowiadasz mejlowo na wiadomość, którą otrzymałeś z podanym nr sprawy. Możesz dołączyć zdjęcia.
Odpisują normalnie chociaż nie od razu.
Góra
 Profil Relacje PM off
amenhotep uważa post za pomocny.
 
      
#143 PostWysłany: 03 Wrz 2017 21:31 

Rejestracja: 03 Wrz 2017
Posty: 4
Witam,
Mam problem z hotels.com. Zrobiłam kilka rezerwacji na mój pobyt w różnych hotelach. Przed wyjazdem anulowalam wszystkie rezerwacje bezkosztowo. Dziś dzwonili do mnie z jednego hotelu kiedy przyjadę. Sprawdziłam stronę hotels i nie było żadnej aktualnej rezerwacji. Weszłam na maila i tam widniało potwierdzenie rezerwacji i informacja o pobycie. Z maila kliklinęłam link do strony hotels.com i po przekierowaniu pojawiła się aktualna rezerwacja. Nie wiem co mam w tej chwili zrobić. Napisałam maila do hotels. Obecnie mam do zapłaty 1400 euro. Nawet nie wiedziałam że mam jakąś rezerwacje. Proszę o pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#144 PostWysłany: 03 Wrz 2017 21:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Cytuj:
Nawet nie wiedziałam że mam jakąś rezerwacje.

To kto ją zrobił?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#145 PostWysłany: 03 Wrz 2017 21:49 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3571
złoty
Skoro odwołałeś wszystkie rezerwacje to masz zapewne stosowne potwierdzenie i można to wyjaśnić z hotels.com Gorzej jak jeden zapomniałeś skasować :?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#146 PostWysłany: 03 Wrz 2017 21:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
O jaką pomoc prosisz :?: Mamy zrobić zbiórkę charytatywną ;) Zawsze trzeba sprawdzić czy przyszło potwierdzenie anulacji na maila.Jeśli masz takowe to racja jest po twojej stronie,jeśli nie masz ,to trudno będzie przyjąć,że nic nie przeoczyłaś (sama piszesz,że rezerwacji było kilka) i skutecznie,bezkosztowo anulowałaś i tą sporną.Czekaj co odpiszą na twój mail,ale jak hotel się uprze to sprawa może być skomplikowana zwłaszcza,że chodzi o sporą sumę.Inna sprawa to czy podawałaś dane karty jako zabezpieczenie rezerwacji,jeśli nie to hotel będzie musiał w razie czego sądownie dochodzić roszczeń ,co rzadko ma miejsce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#147 PostWysłany: 03 Wrz 2017 22:00 

Rejestracja: 03 Wrz 2017
Posty: 4
-- 03 Wrz 2017 21:58 --

Na ich stronie sprawdzałam i nie miałam żadnej rezerwacji. Dopiero po wejściu z maila na ich stronę rezerwacja się pojawiła. Rezerwacja była dokonana w tamtym roku i przez ten czas wiele razy wchodzilam na hotels.com i nie było tej rezerwacji widocznej. Przed wyjazdem anulowalam wszystko. Nie wiem teraz czy mogę jakoś reklamować hotels.com?

-- 03 Wrz 2017 22:00 --

Rezerwację robiłam kartą debetową
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 03 Wrz 2017 22:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
Ania1725 napisał(a):
Nie wiem teraz czy mogę jakoś reklamować hotels.com?


Reklamować możesz,bo to dobra firma ;), tylko czy będą mogli pomóc.Wiele zależy od postawy właściciela obiektu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#149 PostWysłany: 03 Wrz 2017 22:10 

Rejestracja: 03 Wrz 2017
Posty: 4
Przeszukałam stare maile i znalazłam to potwierdzenie. Najgorsze jest to ze nie mam nic na swoją obronę. Nawet screena nie zrobiłam gdzie pisało ze mam 8 rezerwacji alunowanych i żadnej aktualnej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#150 PostWysłany: 03 Wrz 2017 22:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1050
Loty: 271
Kilometry: 540 311
niebieski
Czyli rezerwacja z jakiegos powodu nie byla podpięta do Twojego konta, tak? Ale rozumiem, że w potwierdzenie z maila wcześniej nie weszłaś i jej nie anulowałaś?
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#151 PostWysłany: 03 Wrz 2017 22:16 

Rejestracja: 03 Wrz 2017
Posty: 4
-- 03 Wrz 2017 22:14 --

Spróbuję jutro skontaktować się z hotels.com. Jeżeli nic się nie da rady zrobić to jestem na miejscu i mogłabym załatwić sprawę z hotelem

-- 03 Wrz 2017 22:15 --

Dokładnie rezerwacji nie było na moim koncie ale na mailu była :-/

-- 03 Wrz 2017 22:16 --

I jej nie anulowałam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Hotels.com
#152 PostWysłany: 02 Paź 2017 23:50 

Rejestracja: 02 Paź 2017
Posty: 1
Uważajcie na rezerwacje przez ten potal, mimo anulacji w terminie i ponad 3 miesięcznej wymiany e-mail, hotel okradł mnie na ponad 700zł i nic nie udało się załatwić ani przez :twisted: hotels.com :twisted:
ani w :evil: Holiday inn express Warszawa :evil: , poprostu zostałem okradziony !!!!
Uważajcie na te miejsca w sieci i podczas realnych wizyt
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#153 PostWysłany: 03 Paź 2017 00:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
@pablos333 Przypadki chodzą po ludziach ;) A ty,aż konto specjalnie założyłeś, aby nas ostrzec nie wdając się zbytnio w szczegóły :o :?:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#154 PostWysłany: 13 Lis 2017 00:43 

Rejestracja: 08 Lis 2014
Posty: 1
Hej, chcę zarezerwować pobyt w hotelu przez hotels.com. Czy podawanie danych kary płatniczej jest bezpieczne podczas rezerwacji? (Nigdy tego nie robiłam przez stronę). I czy pobierze całą sumę czapy tylko to 30% które jest wyszczególnione w opłatach?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#155 PostWysłany: 13 Lis 2017 00:49 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1853
niebieski
Droga Aniu, tak, jest bezpieczne, ale musisz wziac pod uwage, ze rozne rzeczy sie zdarzaja i podawanie danych kart w internecie nigdy nie jest 100% bezpieczne. Co do drugiego pytania to trudno sie wypowiedziec gdyz nie widac tu co dokladnie probujesz rezerwowac (przeczytaj warunki).


Ostatnio edytowany przez lataczuk, 13 Lis 2017 11:46, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#156 PostWysłany: 13 Lis 2017 00:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
Ania Kosmala napisał(a):
I czy pobierze całą sumę czapy tylko to 30% które jest wyszczególnione w opłatach?

Portale tego typu stosują szyfrowane połączenia przy podawaniu danych karty.Bezpieczeństwo jest wysokie,w każdym razie nie gorsze niż u innych pośredników.Jeśli w warunkach masz 30% na poczet płatności ,a reszta później lub na miejscu to nie powinno teraz pobrać całości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#157 PostWysłany: 18 Gru 2017 21:13 

Rejestracja: 08 Lip 2015
Posty: 8
Zrobiłem rezerwację na 340zł na noc sylwestrową - cena była promocyjna więc po anulowaniu nie było mowy o zwrotach. Miałem tego świadomość więc nie zmieniałem planów. Gdzieś się zakręciłem, nie dopilnowałem rezerwacji i rezerwacja została anulowana. Oczywiście wina leżała po mojej stronie (a raczej po stronie jednego z domowników ale podaruję sobie już tę historię). Odkręcić anulacji już się nie dało, pieniądze poszły w las. Skontaktowałem się z hotels.com od razu jak była dostępna infolinia. Pani po drugiej stronie przedstawiła mi jak wygląda sprawa i powiedziała, że zwrot pieniędzy to tylko i wyłącznie dobra wola hotelu i będą się z nimi kontaktowali w mojej sprawie. Dla pewności jeszcze napisałem do hotelu w którym była rezerwacja i dostałem odpowiedź, że nie ma problemu ze zwrotem kosztów i już wszystko jest załatwione :D . Cała historia ma takie zakończenie, że hotels.com zwróciło koszty bez naliczania kary(dostałem informację, że zwrot poszedł i teraz wszystko w rękach banku).

Podsumowując:
hotels.com jest spoko bo stawili się w mojej sprawie a nie musieli :D . Nie naliczyli kary a należała mi się za zrobione zamieszanie. Chociaż nie wiem po co komu opcja anulowania rezerwacji gdy nie ma mowy o zwrocie pieniędzy (dlatego osobom, które są świeże w hotelach polecam być ostrożnym w temacie rezerwacji bo nie wydaje mi się, że każdy może liczyć na happy end).

Haston City Hotel są super, bo byli mega uprzejmi i wyrozumiali. Kontakt mailowy przebiegł natychmiastowo. Na pewno jeszcze skorzystam z usług. ;) :mrgreen:

Jestem do bani bo byłem nieostrożny i dałem ciała :oops:

Każdy ma swoje zdanie ale moje po tej całej sytuacji na temat tych dwóch podmiotów będzie jak najbardziej pozytywne :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#158 PostWysłany: 18 Gru 2017 21:52 

Rejestracja: 21 Lis 2014
Posty: 607
niebieski
filemon2 napisał(a):
Chociaż nie wiem po co komu opcja anulowania rezerwacji gdy nie ma mowy o zwrocie pieniędzy (dlatego osobom, które są świeże w hotelach polecam być ostrożnym w temacie rezerwacji bo nie wydaje mi się, że każdy może liczyć na happy end).


Może właśnie po to ta opcja, żeby chociaż czasem kończyło się tak, jak u Ciebie.
A ogólnie jak Ty idziesz komuś na rękę i wcześniej dajesz znać, że nie pojawisz się w hotelu, to hotel ma znacznie większe pole manewru. Anulowany bezzwrotniak znacznie lepszy niż no-show.
Góra
 Profil Relacje PM off
filemon2 lubi ten post.
 
      
#159 PostWysłany: 19 Gru 2017 11:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Maj 2017
Posty: 308
Loty: 250
Kilometry: 300 348
niebieski
z hotels.com korzystam na zmianę z booking
trochę mniejszy wybór, ale i tam trafiają się fajne perełki do zarezerwowania

polecam szczególnie program Hotels.com Rewards
już za kilka dni wykorzystam "darmowy" nocleg w Norymbergi :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#160 PostWysłany: 19 Gru 2017 11:55 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6223
HON fly4free
Hotels.com Rewards jest tyle samo warty (zazwyczaj) co status genius na booking.com - 10%, co przy znacznie bogatszej ofercie na bookingu czyni ten portal atrakcyjniejszym
choć masz rację, co do okazji na hotels.com - ostatnio korzystałem z wyrównania ceny na bookingu, bo hotels.com miał stawkę niższą
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 322 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group