Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 18 Sie 2019 06:56 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 503
Loty: 205
Kilometry: 468 375
niebieski
Litosci. Nie pisz bzdur.
Hotels.com pobiera taryfe w takiej walucie jaka wybierzesz. Polska wersja pobiera w PLN. Oplaty (np. dodatkowe) na miejscu sa pobierane w walucie lokalnej.
Przepisy zabraniaja sytuacji w ktorej pokazuje sie do konca inna walute od tej w ktorej pobiera sie oplate.

Odnosnie mojej sytuacji w Lizbonie. Hotels com zwrocilo oplate za obiekt zastepczy ale.. bez przewalutowania tj okolo 130zl (rez zastepcza przez booking). Od prawie 2 miesiecy nie odpisuja na maile. Pelna ignorancja.
Generalnie kontakt z hotelscom jest tragiczny. Bywalo ze 40min czekalem z telefonem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#242 PostWysłany: 23 Sie 2019 12:25 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 3284
HON fly4free
info dot. zmian w programie Rewards
Załącznik:
hotels.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#243 PostWysłany: 25 Sie 2019 20:11 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 28
Jakie sa różnice między booking a hotels, poza tym, że jak czytam ten temat to narzekacie na obsługę. Czy jeśli ten sam hotel jest w booking ale w hotels tańszy to jest sens przepłacać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#244 PostWysłany: 26 Sie 2019 09:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1198
Loty: 83
Kilometry: 106 863
złoty
anni82 napisał(a):
Jakie sa różnice między booking a hotels,

Technicznie rzecz biorąc różnicy nie ma żadnej, bo oba te portale to są pośrednicy łączący obiekty noclegowe (hotele, hostele, pensjonaty, prywatne apartamenty) z klientami i pobierające za to pośrednictwo opłatę.
anni82 napisał(a):
jak czytam ten temat to narzekacie na obsługę

Poczytaj temat o narzekaniu na obsługę w booking ;) ten temat jest znacznie dłuższy od narzekań na hotels i wnioski wyciągnij samodzielnie.
anni82 napisał(a):
to jest sens przepłacać?

To już każdy musi zdecydować sobie sam ;) Chociaż generalnie oczywiście nie ma sensu przepłacać :D
Wybór pośrednika to też sprawa indywidualna. Ja korzystałam i z booking i z hotels, ale zdecydowanie wolę tego drugiego. Na dwie sytuacje problemowe po jednej na każdego pośrednika to w moich przypadkach hotels zachował się porządnie i prokliencko, a booking owszem doraźnie interweniował, ale ogólnie to potem mnie zignorował i co ciekawe rzeczową, ale bardzo krytyczną opinię o obiekcie booking ocenzurował.
W hotels ciekawy jest też ich program lojalnościowy, gdzie jakieś 7-8% wartości z 10 noclegów dostaje się do wykorzystania jako nocleg gratisowy lub od 27.11,2019 za niewielką opłatą 15 zł. Booking nie daje nawet tego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#245 PostWysłany: 06 Paź 2019 19:08 

Rejestracja: 16 Cze 2011
Posty: 5
witajcie, od kilku (przynajmniej 10 lat) rezerwuje a to przez booking a to przez hotels.com czasem przez inne wynalazki bez zadnych problemów.

Tym razem oplacona rezerwacja poprzez hotels.com, poprostu zniknela, system nie moze jej znalezc (poprzez numer i nazwisko), oplata pobrana juz dawno, teraz rezerwacja jakby nie istaniala, pozostal tylko taki slad w programie reward jako "nazwa obiektu niedostepna i kwota za nocleg" wyjazd za pare dni, jutro bede dzwonil na infolinie, wyslalem mail do hotelu . Mieliscie kiedys taki problem?
_________________
Pomogę przy zakupie biletów w WizzAir - konto Wizzair Exlusive Club oraz karta bez opłat dodatkowych Citi Mastercard WizzAir
Góra
 Relacje PM off  
 
#246 PostWysłany: 07 Paź 2019 09:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1198
Loty: 83
Kilometry: 106 863
złoty
@majkipolska po dokonaniu rezerwacji Hotels.com wysyła tez jej potwierdzenia na maila razem z jej numerem. Znajdź tą wiadomość i dzwoniąc na ich infolinię podaj numer zaginionej rezerwacji to łatwiej będzie wszystko wyjaśnić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#247 PostWysłany: 24 Paź 2019 09:23 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 503
Loty: 205
Kilometry: 468 375
niebieski
No i mam kolejny problem z hotels.com.
Mialem rezerwacja na apartament pod Catania: 80m2, 2 sypialnie 3 lozka, salon, mial byc nawet ekspres do kawy. Przyjezdzam a tam 2 prawie gole pokoje po 18-20m2 i lazienka. Brakuje salonu i 3ciego lozka. Pytam gdzie ten apartament bo chyba to nie nasz i pokazuje opis. Facet mi na to, ze salon jest wspolny w recepcji i kawa tez tam za 1e. Pokazuje mu, ze rezerwacja jasno pokazuje co ma byc w pokoju a co w oboekcie. Facet sie wkurzyl i powiedzial ze mamy dzownic do posrednika lub sobie jechac. Bylo okolo 18. Wiem ze polski numer hotels juz nie dziala, probowalem brytyjski i tez zamkniete. Sygnal byl slaby wiec wyszedlem i to byl blad. Facet juz nas nie wpuscil do srodka. Bylismy z dziecmi wiec decyzja mogla byc tylko 1, zarezerwowalem cokolwiek w poblizu i pojechalismy. Nastepnego dnia rano zadzwonilem do hotels.com i opowiedzialem o sytuacji i tym ze lokal nie odpowiadal opisowi w kwestiach istotnych. Pani byla niemila i mowila ze powinienem dzwonic do nich ale mie odniosla sie do kwesti nieczynnych telefpnow o tej godzinie (o co zapytalem).
Hotelscom napisal tego samego dnia ze
Wlasciciel twierdzi ze odjechalem bo nie bylo kuchni i zgadza sie oddac 30%. Dla mnie szok. Zero odniesienia do moich zarzutow. Zdenerwowalem sie i majac czas wieczorem poszukalem w sieci i widze ze ten sam lokal w bookingcom ma nie 80m2, a 45m2 (czyli chyba prawda), ale wedlug opisu ma nawet kuchnie z lodowka !!!
Malo tego widze ze w opisie na hotelscom juz zniknal z apartamentu salon i jego zdjecia, a w komentarzach na booking com jest jeden z informacja ze powierzchnia byla mniejsza niz deklarowana (czyli na booking tez byla wczesniej zawyzona). Wydawalo mi sie ze nawet pomimo braku zdjec ktorych nie moglem tam zrobic te dane wystarcza. Opisalem to i dostalem odowiedz ze wlasciciel laskawie zgodzil sie oddac kolejne 10%.
Czytam w warunkach hotelscom ze mie odpowiadaja za drobne bledy w opisie lokalu itp, ale litosci brak lozka, pokoju i polowa powierzchni to juz oszustwo.
Postawa hotelscom jest dla mnie szokujaca. Przeciez kto bez powodu wieczorem z dziecmi szukalby zastepczego lokalu?

Nie odpuszcze. Mysle ze same rozbieznosci w opisie tego samego lokalu u roznych posrednikow wystarcza do chargeback. Mam jeszcze troche opisji innych instancji.

To moje drugie duze rozczarowanie hotelscom w tym roku. Poprzedni temat z maja ciagle nie zamkniety (zwlekaja z pelnym zwrotem za rezerwacje zastepcza po odwolaniu pierwotnej w ostatniej chwili, czyli sprawa bezdyskusyjna).

Co dziwne obiekt ktory mnie oszukal ma duzo pozytywnych opinii, wrecz cukierkowych, glownie wloskich, ale nie tylko. Znalazlem tylko kilka z minusami.

Nie podoba mi sie problem z kontaktem z hotelscom.
Z mojego punktu widzenia wlasciciel byl agresywny. Pod koniec mowil tylko po wlosku, nabijal sie z nas, udawal ze mie rozumie angielskiego. I tak bym wyjechal nawet przy mniejszych rozbieznosciach bo zaczalem sie bac. Znalalzem tez opinie w ktorej polska para napisala ze nie czuli sie tam mile widziani.
Chodzi B&B Boutique DI Charme "Etna-Relax-Natura". Moze ktos z Was tam spal?

Jak w ogole zachowac sie w takiej sytuacji. Wezwanie policji to strata kilku godzin. Dzieci juz plakaly ze zmeczenia.
Nie spodziewalem sie ze hotelscom calkowicie zignoruje moje racje.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#248 PostWysłany: 27 Lis 2019 09:05 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 3284
HON fly4free
dla przypomnienia - od dzisiaj
Hotels.com napisał(a):
Od lis 27, 2019, za każdy wykorzystany przez Ciebie bezpłatny nocleg będzie pobierana opłata w wysokości 15.00 PLN. Opłata nie jest pobierana, jeśli wykorzystasz nocleg poprzez naszą aplikację.
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#249 PostWysłany: 02 Gru 2019 10:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1198
Loty: 83
Kilometry: 106 863
złoty
Chcę bardzo pochwalić obsługę hotels.com za sprawne znalezienie noclegu zastępczego, gdy pojawiły się problemy z pierwotną rezerwacją. Szybkie znalezienie innego noclegu "na już" w Norymberdze, gdy właśnie zaczął się pierwszy weekend jarmarku bożonarodzeniowego uważam za wielki plus. Cała rozmowa trwała 40 minut, ale w to należy wliczyć też czas, gdy obsługa hotels.com próbowała skontaktować się z obiektem z pierwotnej rezerwacji (ok. 20 minut). Kolejnym plusem jest to, że chociaż nowa rezerwacja była droższa od oryginalnej, to nie musiałam sama pokrywać różnicy w cenie i potem prosić o jej zwrot przez formularz reklamacyjny. Wszystko odbyło się dla mnie bezgotówkowo, bo pierwotną rezerwację miałam w pełni opłaconą. Nowy hotel miał lepszy standard - to akurat oceniam po zdjęciach pokoi pierwotnego, bo w nim widziałam tylko recepcję i salę śniadaniową. Lokalizacja nowego hotelu też była lepsza - było znacznie bliżej do starego miasta i jarmarku. W gratisie dostałyśmy też śniadanie - bardzo bogaty i smaczny bufet na ciepło i zimno.
Ogólnie wielka pochwała za profesjonalną obsługę i dobre podejście do klienta.
Koleżanka, z którą dopiero drugi raz ostatnio, wspólnie wyjechałam stwierdziła, że firma kupiła ją swoim podejściem do sytuacji problemowych.

A jak ktoś by potrzebował to podaję numery na brytyjską infolinię hotels.com, bo w weekendy polska infolinia nie działa:
+442030276612 na ten numer dzwoniłam i załatwiłam sprawę,
+442037885149 jest jeszcze taki numer - tego nie sprawdzałam.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group