Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 107 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 16 Sie 2022 14:42 

Rejestracja: 06 Sty 2022
Posty: 4
Hejo. Scott przesunął mi styczniowy lot do Bangkoku skracając mi pobyt o 3 dni, na tym samym bilecie jest niezmieniony powrót. Czy w tej sytuacji będę miał prawo pozmieniać sobie daty w jedną i drugą stronę jeżeli ich propozycja mi nie pasuje?
Góra
 Relacje PM off  
 
#102 PostWysłany: 16 Sie 2022 14:52 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 3253
złoty
Zadzwoń do nich i negocjuj
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#103 PostWysłany: 16 Sie 2022 17:21 

Rejestracja: 06 Sty 2022
Posty: 4
Dostałem informację od scott, że mam 3 opcje:
1. Zwrot od Scott
2. Akceptacja zmiany wylotu
3. Zmiana z lotu zgodnie z taryfą (150e opłaty za zmianę+cena biletu).

Nie dobrze :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#104 PostWysłany: 16 Sie 2022 18:12 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 1643
srebrny
Skoro lot masz w styczniu, to wstrzymaj sie z decyzja. Moze jeszcze cos namieszaja/odwolaja, wtedy bedzie wiecej przestrzeni do negocjacji.

Doplacic zawsze mozesz, wziac zwrot tez.
Góra
 Relacje PM off  
 
#105 PostWysłany: 16 Sie 2022 20:45 

Rejestracja: 06 Sty 2022
Posty: 4
Kothson napisał(a):
Skoro lot masz w styczniu, to wstrzymaj sie z decyzja. Moze jeszcze cos namieszaja/odwolaja, wtedy bedzie wiecej przestrzeni do negocjacji.

Doplacic zawsze mozesz, wziac zwrot tez.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#106 PostWysłany: 17 Sie 2022 08:33 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 261
niebieski
zmiana powinna byc bezplatna europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/indexamp_pl.htm :x
Góra
 Relacje PM off
tomtom71 lubi ten post.
 
 
#107 PostWysłany: 19 Sie 2022 12:00 

Rejestracja: 06 Sty 2022
Posty: 4
Hejo. Po wielu godzinach na czacie ze scottem udało się zmienić i wylot i powrót. Nie było to jednak proste- pierwszą odpowiedzią konsultanta było zawsze, że mogę zmienić swoją daty odpłatnie w menagerze rezerwacji . Po powołaniu się na Scoot conditions of carriage konsultant przyznawał się, że po zmianie przez nich daty wylotu o 3 dni przysługują mi trzy opcje :

1. Rebook to another flight of the same destination within 14 days of the original flight, at no additional charge, subject to availability;
2. Refund 120% of your unused itinerary value in the travel voucher – excluding any amount for third-party products and services – Scoot Travel Voucher is valid for twenty-four (24) months from the date of issuance. A voucher is issued to the passenger(s) listed in the booking and is non-transferable (not applicable for Group bookings);
3. Refund 100% of your unused itinerary value to the original mode of payment – excluding any amount for third-party products and services.

I tutaj zaczynają się schody po wybraniu 1szej opcji odnośnie lotów w obydwie strony:
-konsultant wmawiał mi, że możliwości zmiany dotyczą tylko przełożonego lotu, nie całego biletu -co nie jest prawdą
-konsultant twierdził, że wszystkie połączenia powrotne oprócz mojego zostały odwołane dlatego nie może zmienić daty powrotu- przy kolejnej próbie powołałem się na to, że zweryfikowałem dostępność dat i w wyszukiwarce scoot na ich stronie i w rozkładzie połączeń- zadziałało.
-konsultant prosił żeby czekać, a po 15minutach bezczynności chat się wyłączał, działo się tak również jeżeli pojawiała się prośba o aktywność z mojej strony i nic nie nacisnąłem przez 30sek w trakcie czekania.

3go dnia prób konsultant na czacie pozmieniał mi wszystko w ciągu 30minut, choć oczywiście na początku rozmowy kazał mi zmieniać daty odpłatnie w menagerze.
Czy robią to specjalnie? nie wiem. Zmiany są korzystne, przesiadka się skróciła o 2h i wylot jest w piątek, a nie w niedziele. Bilety zakupione bezpośrednio przez scott, przez pośrednika sobie nie wyobrażam żeby to było do ogrnięcia.

Dzięki za rady.
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
 
 [ 107 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Korhil oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group