Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 2052 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 103  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 23 Mar 2012 21:12 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3852
złoty
Wizzaira obowiązują w relajacjach z klientami obowiązki wynikające z rozporządzenia 261/2004 (a to wyraźnie przewiduje do WYBORU PASAŻERA zwrot za bilet lub zmiane planu podróży) a nie ich wewnętrznego regulaminu, który jest z rozporzadzeniem sprzeczny.
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 26 Mar 2012 11:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 633
Dostałem kolejna komiczną odpowiedź od Wizz w związku z odwołaniem lotów do Salonik:

Cytuj:
W nawiązaniu do Pana pisma uprzejmie informuję, że za alternatywny lot zgodnie z obowiązującym orzecznictwem ULC uważany jest lot na to samo lotnisko lub inne lotnisko w tym samym regionie. Cytowany przez Pana artykuł odnosi się do sytuacji gdy w rozkładzie przewoźnika znajduje się lotnisko w tym samym regionie z którego/do którego odbywał się skasowany lot. W przypadku lotu BDU -SKG przewoźnik nie operuje żadnego innego lotu na to samo lotnisko/ do tego samego regionu nie może więc zaoferować lotu alternatywnego . Natomiast zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem UE oferujemy zwrot za odwołany lot. Pragniemy jeszcze podnieść iż został Pan powiadomiony o odwołaniu z wyprzedzeniem ponad 2 tygodniowym co zgodnie z Rozporządzeniem (WE) NR 261/2004 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 11 lutego 2004 r. powoduje anulowanie roszczeń odszkodowawczych. Jeśli Pana zdaniem przewoźnik źle intepretuje obowiązujące przepisy przysługuje Panu prawo złożenia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie praw Pasażerów.


Tam chyba mają jakichś specjalistów od bajkopisania. Niby odnoszą się do rozporządzenia, ale sprytnie dodają stwierdzenia, których w rozporządzeniu nie ma (np to o rozkładzie przewoźnika). W każdym razie mam zamiar złożyć skargę. Gdyby było tak jak interpretuje to Wizz to wszyscy przewoźnicy wprowadziliby do swojej oferty loty na wszystkich możliwych kierunkach, sprawdzili jak idzie sprzedaż biletów, a następnie 2 tygodnie przed planowanym lotem odwoływali wszystkie połączenia, które ocenili jako nierentowne. Tym samym nie ponosiliby żadnego ryzyka swojej działalności, wręcz przeciwnie, mieliby nieoprocentowany kredyt od tych wszystkich osób, które najpierw zapłaciły za bilety, żeby po jakimś czasie otrzymać zwrot.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Zmiana lotu WizzAir
#43 PostWysłany: 27 Mar 2012 13:58 

Rejestracja: 09 Kwi 2011
Posty: 149
Witam, lece do Tokio z Barcelony początkiem czerwca i na koniec maja miałem wykupiony dolot do Barcelony liniami Wizzair. Jednak WizzAir teraz dał mi informację, że zmieniają mi date lotu o 2 dni wstecz, co zmusiłoby mnie do kilku nocy w Barcelonie, co nie wchodzi w gre ze względu na urlop jak i koszty, bo lecimy aż w 4 osoby. Niestety WizzAir z Warszawy nie ma innego odpowiadającego mi połączenia czy więc zmienią mi port wylotu na Gdańsk? Macie jakieś pomysły?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 29 Mar 2012 08:36 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 992
Po kilku próbach złożenia reklamacji przez stronę internetową, otrzymałem takiego maila:
(Odpowiedź z automatu w kilku językach. W wersji polskiej zapewne błąd - niepełny adres mail)

Dear Customer,
We do not receive complaints and enquiries anymore to the customerrelations@wizzair.com email address.
Please go to wizzair.com/useful information/claims to fill in and submit the form for complaints and enquiries.
We have made this change in order to make our responses quicker and more accurate.
Thank you for your cooperation.
Wizz Air Customer Service

Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informujemy, że nie odbieramy już reklamacji i zapytań pod adresem: customerrelations@wizzair.com
Prosimy o udanie się na adres strony internetowej: wizzair.com/useful_info/claims aby wypełnić i wysłać formularz dotyczący reklamacji i zapytań.
Wprowadziliśmy te zmianę w celu zapewnienia szybszych i dokładniejszych odpowiedzi.
Dziękujemy za współpracę.
Dział Obsługi Klienta

Po wejściu na podany link okazuje się że strona nie istnieje. Uwielbiam ich :)
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 29 Mar 2012 12:09 

Rejestracja: 08 Cze 2010
Posty: 159
Loty: 120
Kilometry: 122 460
@szumny
Chyba o ten link Ci chodzi http://wizzair.com/useful_information/c ... anguage=PL
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 29 Mar 2012 14:31 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 992
Skopiowałem dokładnie to co mi napisali. Wiem że się rąbnęli ale po raz kolejny moge dowieść że wprowadzają klienta w błąd. Domyśliłem się oczywiście że chodzi o ten link. Napisałem reklamację. Odpowiedź przyszła z ....customerrelations@wizzair.com.
taki ich urok :)
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Opóżniony lot itp.
#47 PostWysłany: 19 Kwi 2012 13:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2012
Posty: 201
Mam pytanie odnośnie takiej hipotetycznej sytuacji. Lecę liniami Wizzair z lotniska A, wylot 12:00, do lotniska B gdzie lądowanie mam o np. 14:00. Z lotniska B mam samolot o 17:00 do miasta C. Jestem ciekawy co się dzieje wtedy jeśli samolot z A (np. złe warunki pogodowe) nie mógł wylądować na lotnisku B tylko został skierowany na inne lotnisko. Czy wizzair zapewnia transport na lotnisko B i co jeśli spóżnię się w wyniku tego na lot o 17?
Dziękuje z góry za odpowiedzi:)
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 19 Kwi 2012 13:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2171
srebrny
tadziu04 napisał(a):
Mam pytanie odnośnie takiej hipotetycznej sytuacji. Lecę liniami Wizzair z lotniska A, wylot 12:00, do lotniska B gdzie lądowanie mam o np. 14:00. Z lotniska B mam samolot o 17:00 do miasta C. Jestem ciekawy co się dzieje wtedy jeśli samolot z A (np. złe warunki pogodowe) nie mógł wylądować na lotnisku B tylko został skierowany na inne lotnisko. Czy wizzair zapewnia transport na lotnisko B i co jeśli spóżnię się w wyniku tego na lot o 17?
Dziękuje z góry za odpowiedzi:)


Wizzair nie bierze odpowiedzialnosci za loty laczone.
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 14 Maj 2012 23:06 

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 62
niebieski
"Szanowny Panie,

W imieniu całego zespołu Wizz Air serdecznie przepraszam za problemy związane z opóźnieniem lotu z Warszawy do Budapesztu w dniu 7 maja br. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań by nasze loty odbywały się zgodnie z planem, niestety tak jak wszystkie linie lotnicze czasami stajemy w obliczu okoliczności które nam to uniemożliwiają. Lot został opóźniony z powodu niespodziewanej awarii technicznej samolotu.

Uprzejmie informuję, że w trakcie oczekiwania na opóźniony lot, Regulamin UE nr 261/04 przewiduje dla Pasażerów następujące formy opieki:

posiłki oraz napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania w trakcie opóźnienia
2 rozmowy telefoniczne lub 2 telexy, faxy lub 2 maile
udzielenie informacji o przysługujących pasażerom prawach
zakwaterowanie w hotelu lub zwrot kosztów zakwaterowania w hotelu w przypadku gdy występuje konieczność pobytu przez jedną albo więcej nocy, lub
transport pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania lub zwrot kosztów transportu pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania
Proszę o przesłanie rachunków potwierdzających poniesione koszty dodatkowe poniesione podczas oczekiwania na lot.

Zgodnie z warunkami przewozu zaakceptowanymi przez Pana podczas dokonywania rezerwacji oraz mającym do nich stosunek nadrzędny regulaminem UE nr 261/04 art.14 podobnie jak w Konwencji Montrealskiej, zobowiązania przewoźników lotniczych powinny być ograniczone lub ich odpowiedzialność wyłączona w przypadku gdy zdarzenie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Okoliczności te mogą, w szczególności, zaistnieć w przypadku destabilizacji politycznej, warunków meteorologicznych uniemożliwiających dany lot, zagrożenia bezpieczeństwa, nieoczekiwanych wad mogących wpłynąć na bezpieczeństwo lotu oraz strajków mających wpływ na działalność przewoźnika.

Ponieważ opóźnienie lotu spowodowane zostało nadzwyczajnymi okolicznościami, przewoźnik nie jest zobowiązany do wypłaty jakiejkolwiek rekompensaty pieniężnej. W związku z powyższym nie akceptujemy wypłaty odszkodowania.

Z wyrazami szacunku,"


Myślicie że warto walczyć z W6 o odszkodowanie? Miałem lot z waw do bud opóźniony z 18:00 na 22:20 dnia 8 maja.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 11 Lip 2012 21:57 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 5739
Loty: 228
Kilometry: 534 135
to i ja się zapytam.
ostatnio jak wracałem z bgy do ktw, mój lot był opóźniony o 2:10h.
po powrocie do kraju, pisałem reklamację do wizza.
następnego dnia otrzymałem odpwiedź że żadne odszkodowanie mi nie przysługuje ( co innego mogli napisać ).
teraz pojawia się putanie, warto pisać do ulc, czy raczej odpuścić temat
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 11 Lip 2012 23:26 

Rejestracja: 09 Lut 2012
Posty: 10
Witajcie,
ostatnio coś sporo pytań w tym wątku ale mało odp. Nie zmienia to faktu, iż znalazłem się w sytuacji gdzie i ja muszę prosić o pomoc.
Otóż, ostatnia likwidacja tras wizza dotknęła i mnie. W specyficzny sposób, ale pewnie na naszym forum są ludzie, którzy mieli podobnie.
Ale do rzeczy:
waw - forli - bilet powrotny na jednej rezerwacji.
podróż tam jest mozliwa, podróż powrotna już nie.
I teraz pytanie: co mogę wywalczyć od wizza.
Wiem, ze zwrot kasy ale mnie to nie satysfakcjonuje. Czy jest możliwe otrzymanie bezpłatnie innego biletu (na innej trasie) z siatki wizza. Bezpłatnie to mam na myśli brak opłat za zmianę trasy i brak opłat za róznicę w taryfach. Czy ktoś to przerabiał.?
Jeśli nic nie ugram to będę walczył o innego przewoźnika w drodze powrotnej - ale to moze być droga przez mękę i dlatego zastanawiam się nad zmianą trasy.
Jak zachowuje sie w takich sytuacjach wizz? Czy zlewa pasażerów czy jest w miarę elastyczny.?
ps. pytałem o to na stronie ogólnej fly4free ale odp. była tylko częściowa.
Dzięki
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 16 Lip 2012 20:13 

Rejestracja: 16 Lip 2012
Posty: 15
oqrde napisał(a):
@lolosz
dzwoń do W6 na tańszy telefon i dogadaj się z pracownikiem. Ja miałem ostatnio 2 sytuacje ze zmianami lotów, nie było problemu. 14 dni do tyłu od pierwotnej rezerwacji możesz się cofnąć lub plus 30 dni. Czyli, całą rezerwację cofasz i lecisz do FRL, albo wybierasz inny port docelowy we Włoszech np Rzym :) i zmieniasz całą rezerwację na WAW(WMI)-FCO-WAW(WMI) ja tak miałem. Nic nie płacisz bo bilet masz już kupiony.


Witam.
Jaki to jest tańszy numer do Wizzair i ile kosztuje? jest może jakiś mail do nich? Mi nie dość że lot powrotny zlikwidowali to wylot przesunęli, czy coś mi się należy z tej okazji?
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 16 Lip 2012 20:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2010
Posty: 367
kowall napisał(a):

Witam.
Jaki to jest tańszy numer do Wizzair i ile kosztuje? jest może jakiś mail do nich? Mi nie dość że lot powrotny zlikwidowali to wylot przesunęli, czy coś mi się należy z tej okazji?


Płacisz jak za połączenie z telefonem stacjonarnym:

022 351 9492
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 17 Lip 2012 15:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1975
Loty: 410
Kilometry: 722 751
HON fly4free
dostałem od nich (wizzaira) meila dokładnie 14 dni przed odlotem ... i przyznam, że dawno dawno temu ostatnio ktoś tak mnie wyprowadził z równowagi...

swoja drogą k' pewności
sytuacja ze dana podroz w dwie strony mamy na jednej rezerwacji
LOT A odbywa sie prawidłowo, a LOT B zostaje odwołany - czyli 14 dnowy termin poinformowania pasazera obowiązuje od pierwszego lotu na danej rezerwacji ? czy od odwołanego lotu ?
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 22 Lip 2012 18:12 

Rejestracja: 22 Lip 2012
Posty: 15
Drodzy forumowicze,
Spotkała mnie ostatnio smutna historia z wizzairem. Powiedzcie czy mam jakieś szanse na odszkodowanie?

20 lipca o godz. 6:10 mialem wylot z GDN do LTN. Wylot opóźnił sie o ponad 7h.
O godz. 01:30 w nocy dostałem SMS z informacja o opóźnieniu startu o 4h i zmianie z 6:10 na 10:00. W ostateczności było to jednak ponad 7h i samolot odleciał o 13:15.

W konsekwencji nie byłem planowo w Londynie i uciekł mi kolejny samolot do Vancouver. Byłem zmuszony kupić nowy bilet na dzień następny co kosztowało mnie 1200 USD.

Czy jest szansa uzyskać odszkodowanie - w końcu nie z mojej winy sie spóźnienilem na drugi lot.

Pzdr.Bart.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 22 Lip 2012 18:36 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3648
platynowy
Przysługuje Ci 250€ odszkodowania od Wizzair za opóźnienie lotu GDN-LTN, podstawa prawna http://www.konsument.gov.pl/files/rozp261-2004.pdf

Nie przysługuje Ci nic z tytułu spóźnienia się na kolejny lot ponieważ były to 2 zupełnie różne rezerwacje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 26 Lip 2012 04:55 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 182
Witam. Jakiś czas temu Wizz anulował moje wrześniowe loty z Budapesztu do Kluż-Napoka - dogadaliśmy się jednak na przebookowanie ich do Bukaresztu. Mija kilka miesięcy i dostaję maila, ze moje loty do Bukaresztu zostały anulowane.... Zależy mi, żeby w mniej więcej tej samej dacie poleciec nie nigdzie indziej, ale właśnie do Bukaresztu. Tego dnia we właściwie identycznych godzinach (20min różnicy) leci do Bukaresztu TAROM - jak wygląda w praktyce prośba o wykupienie lotu u innego przewoźnika - teoretycznie przysługuje, ale czy ktokolwiek kiedykolwiek taką sytuację z Wizz miał i udało mu się dostac te bilety? Anulowano mi też loty do Forli na październik (planowałem dostac sie do San Marino), a tam to już w ogóle nikt nie lata no i nie wiem jak to rozwiązac - może ktoś już w tej sprawie załatwiał i podzieli się co ustalił?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 30 Lip 2012 00:40 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 3
Witam,

WizzAir odwolal moj lot, nie zgadzam sie na nowy zaproponowany termin, nie mam jednak mozliwosci zadzwonienia do nich (przebywam w USA, w miejscu gdzie obecnie nie mam zasiegu) czy ktos probowal kiedys wyslac im maila? na jaki adres mozna do nich napisac z prosba o zwrot pieniedzy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#59 PostWysłany: 31 Lip 2012 21:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 178
Loty: 2
Kilometry: 3 965
Witam
Mój lot z Hiszpanii od Polski został opózniony około 3h, linie lotnicze WIZZAIR. Czy jest szansa na uzyskanie odszkodowania czy raczej nie ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 03 Sie 2012 20:41 

Rejestracja: 02 Sty 2012
Posty: 144
No dobra pora na mój przypadek. Dnia 1 sierpnia lot fr 4752 z Alghero (Aho) do Bergamo (BGY) lot godzina 8.40. Jesteśmy na lotnisku z rodzinką o 7.00 i już wylot przesunięty na 12.15 . Na płycie stoi jeden samolocik i coś robią przy nim ;) . Na szczęście mam plan awaryjny o 10.15 kolejny jest lot do Bergamo szybko udaję się do okienka Ryanair i szybko przebukowanie bilecików na lot 10.15 i co się dzieje o 10.00 informacja , że kolejny lot do Bergamo przesunięty na 15.00 (to już moim zdaniem wałek niesamowity, na płycie brak innego samolotu oprócz tego co coś dłubią przy nim i nie był to ten samolot na ten lot bo nie zdążyłby obrócić) . No to moja kolejna reakcja przebukuwuję na lot który miałem pierwotnie na 8.40, wylot był o 12.15. Oczywiście strajku nie było a pogoda jak to na Sardynii super ;). No oczywiście zamierzam pisać pisemko o reklamację. Chciałbym wysłać to mailem na jaki adres mailowy Ryanaira wysłać. Aha zapomniałem dodać , że w Bergamo o 12.20 miałem przesiadką na lot do Katowic (Wizzara) , na który pomimo planu awaryjnego nie mam szans załapać się. No muszę kupić bilety na dzień następny trafiają mi się lot za 100 euro od osoby (3 osoby) do Łodzi , do Modlina to już nawet nie chcę myśleć jaką cenę zobaczyłem. Oczywiście hotel 100 euro kosztów dodatkowych, czyli 400 euro w plecy. Do tego lot do Łodzi , ale samochód stoi na parkingu w Pyrzowicach (dziś odebrałem ). Oczywiście rachuneczki mam na wszystko czy dołączyć rachunki za ten nowy lot i hotel, wiem że to ich nie obchodzi , ale tak dla zasady żeby widzieli jakie koszty poniosłem.
P.S. Drugi raz na przesiadkę miałem 2 h i drugi raz problem, zimą ledwo zdążyłem bo była śnieżyca w Bergamo. Definitywnie rezygnuję z takich przesiadek ;), przede wszystkim w Bergamo.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2052 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 103  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group