Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 2052 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 103  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 29 Wrz 2012 21:05 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 844
Witam,
Z góry przepraszam jeśli już to było poruszane, ale jakoś nie trafiłem.

Mam troszkę teoretyczne pytanie, ale na wszelki wypadek chciałbym wiedzieć o co walczyć. Wiadomo lepiej wcześniej więcej ;)
Otóż w październiku wybieram się z Modlina do Bergamo Wizzem - lot wcześnie rano w związku z czym istnieje ryzyko mgły ;( We wrześniu były przypadki, że poranne loty zostały odwołane
1. Czy mógłbym się domagać, aby przebookowali mi rezerwację na taką z przesiadką w Budapeszcie, co prawda zamiast do Bergamo na Melpensę ale to bym zaakceptował (tego dnia jest taka opcja)? Zawsze to lepsze niż nic...
2. Czy jeśli nie będzie możliwości przebookowania na taki lot jak opisałem powyżej, mogę domagać się dowiezienia jakimiś innymi liniami w tym samym dniu?
3. Kolejny lot bezpośredni jest dopiero za dwa dni, a więc nie udałoby się bezkosztowo odwołać rezerwacji hotelu, czy jeśli zgodziłbym się na taką zamianę lotu, powinna linia lotnicza zwrócić za ten nocleg, którego koszty będę musiał ponieść?
4. Czy jeśli dokonywane są jakiekolwiek zmiany rezerwacji, to trzeba od nowa drukować karty pokładowe? Czy powinna to zrobić linia lotnicza, czy też musiałbym się o to martwić sam?
W Modlinie jest ewentualnie jakaś kawiarenka?

mam nadzieję, że dolecę i wrócę, ale wiedza czasem się przydaje w najmniej spodziewanym momencie

Z góry dzięki
Góra
 Relacje PM off  
 
#82 PostWysłany: 29 Wrz 2012 21:53 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3852
złoty
Odpowiadając na część Twoich pytań:
W przypadku porannej mgły i pierwszym wylocie (jak rozumiem taką masz rezerwację) rejsy są poprostu opóźniane, a nie odwoływane. Odbywają się gdy widoczność poprawi się w stopniu umożliwiającym start: może to oczywiście trwać godziną albo kilka godzin.

Jeśli chodzi o ewentualne odwołanie lotu: teoretycznie dokładnie te same zasady jak w każdym innym przypadku (innych liniach) czyli zwrot za bilet pełnej kwoty lub zmiana planu podróży na inne najwcześniejsze możliwe połączenie do miejsca docelowego, także innymi liniami, także z przesiadkami itp. lub zmiana rezerwacji na inne rejsy/termin dogodny dla pasażera. Wybór opcji nalezy do pasażera a nie przewoźnika.

W praktyce: Wizzair kompletnie olewa prawa pasażerów i zasady zmiany rezerwacji w razie nieregularności narzucając swoje własne reguly nie mające nic wspólnego z obowiązującym prawem i zasadami przewidzianymi w rozporządzeniu 261/2004. W praktyce nie jest też mozliwe wymuszenie od nich niczego . Poprostu olewają pasażerów - albo bierzesz co oferują albo spadaj na drzewo. Nie ma mowy o zmianie rezerwacji na loty innych przewoźników itd. Podejrzewam, że w takiej sytuacji zgodzą się na jakieś inne swoje rejsy w graniacach i na zasadach które narzucają.

W razie odwołania lotu z powodu warunków atmosferycznych przewoźnik nie odpowiada za skutki opóźnienia więc nie wchodzi w grę ani zryczałtowane odszkodowanie, ani rekompensata strat związanych z utraconą rezerwacją hotelową czy innymi rezerwacjami.

Gdyby utrata rezerwacji wynikała z niezaoferowania pasazerowi tego, co mogli i powinni zaoferować w świetle rozp. 261/2004 wtedy trzebaby dochodzic roszczeń na zasadach ogólnych i znając politykę Wizzaira, pewnie tylko na drodze sądowej. Do tego skarga do ULC z wnioskiem o ukaranie przewoźnika za naruszenie przepisów i ewentulnie wnioskiem o ryczałtowe odszkodowanie przy przyczynieniu się linii do znacznego powiekszenia opóźnienia w podróży; o problamach związanych z tym w kontekście obowiązku zmiany rezerwacji pisałem już w innych postach.

Nie długo w tej sprawie powinien wypowiedzieć się ETS - mam nadzieje że wtedy sytuacja sie poprawi tj. skutecznośc dochodzenia praw w tych przypadkach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 29 Wrz 2012 22:31 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 844
Marku,
dzięki za informacje.
Co do opóźnień w odlotach, to nie zawsze...akurat miałem tego pecha, że 14.09 lot do Budapesztu (co prawda FR) został odwołany, bo samolot wylądował na Okęciu i odleciał do "BUD" pusty, ludzi nie przewieźli. Paradoksalnie osoby do Barcelony przewieźli na Okęcie ;)

Z tego co piszesz to w razie gdyby jest szansa na to przebookowanie do Bergamo przez Budapeszt...
Z Polski do Bergamo lata Wizz z innych miast, ale dopiero jest to kolejnego dnia, no i trzeba się jakoś jeszcze z Modlina na te inne lotniska dostać ;)
A odnośnie tych kart pokładowych coś wiadomo?
Osobom z tego feralnego lotu do BUD zmienili rezerwacje, ale chyba kazali się samodzielnie odprawić...czy w Modlinie jest jakaś kawiarenka internetowa?? nie widziałem, ale może się niedostatecznie rozejrzałem ;(
I jeszcze jedno; doczytałem, że można zmienić rezerwację na inny termin. Tylko co z biletem powrotnym? zmieniliby wówczas całość (powrót też Wizz) czy tylko lot TAM, a powrót musiałbym drugi raz kupić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 04 Paź 2012 20:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1372
niebieski
Tym razem i ja mam problem.
Niespecjalnie gorliwie śledziłem ostatnie odwołania lotów Wizza na forum (z powodu ponad 2 miesięcy spędzonych w Azji).
Ale zawsze docierały do mnie od nich maile o przesunięciach lotów itp..
Jak nie odpowiedziałem im, klikając na link, to molestowali, przypominali.

A dzisiaj chciałem się odprawić online z Modlina do Forli (3 osoby) - lot tam 13 października, powrót 16.
Jak się okazało, trafiłem w próżnię - oba loty nie istnieją.

Zero wcześniejszych powiadomień (spam nie wchodzi w grę, mój adres e-mail jest firmowy na dedykowanym serwerze, zawsze używam tego samego adresu, inne e-maile od nich trafiały tam bez problemu, sprawdzam je na 3 kompach, zanim zostaną usunięte).
Czy dobrze myślę, że mogę powalczyć o jakieś odszkodowanie?
Napisałem dzisiaj reklamację, dostałem odpowiedź z automatu, że przyjęta.
Chętnie zaangażowałbym się w to, bo naprawdę czuję niesmak - rodzinka czeka, hotel wykupiony, bagaże prawie spakowane.

Z góry dziękuję za pomoc od fachowców.
Góra
 Relacje PM off  
 
#85 PostWysłany: 04 Paź 2012 20:15 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2558
Loty: 1
Kilometry: 539
Jeśli nie powiadomili o zmianie lotów z min. 14 dniowym wyprzedzeniem to odszkodowanie jak najbardziej przysługuje. To na przewoźniku spoczywa obowiązek udowodnienia kiedy i czy informowali pasażera.
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 05 Paź 2012 15:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1372
niebieski
Dziękuję Hubert za potwierdzenie moich domysłów.

Wizz odpowiedział na reklamację twierdząc, że były podjęte z ich strony próby kontaktu (2x e-mail, 5x telefon), podał też daty i godziny.
Zwróciłem się do firmy hostingowej z prośbą o logi z tamtych dni (24-27 lipiec).
W logach nie ma ani śladu e-maili od Wizza, są za to wszystkie inne maile, które faktycznie w tym czasie odebrałem.
Napisałem o tym do nich i przysłali zrzuty ekranowe z ich programu.
Z tego screena faktycznie wygląda na to, że próby kontaktu były podejmowane.

Zapytałem firmę hostingową, czy czasem nie mieli jakichś przerw w pracy serwerów w tym czasie - nie mieli.
W ogóle nigdy w kilkuletniej historii korzystania z usług tej firmy hostingowej nie zauważyłem żadnej przerwy w działaniu serwerów.

I tu moje pytanie do fachowców - w rozporządzeniu 261/2004 jest mowa o obowiązku poinformowania pasażera oraz posiadania na to dowodów i właśnie - co to właściwie oznacza? Wizz twierdzi, że ma dowody i jest cacy - ja, że mam dowody na brak powiadomień i według mnie to on taki cacy nie jest.

Byłbym chętnie powalczył o swoje, bo faktycznie wydałem na loty plus hotel (bezzwrotna rezerwacja) około 1200 zł a oni proponują zaledwie zwrot kosztu biletów plus 20% jako kredyt do wykorzystania na zakup biletów (w sumie około 200 zł).
Bilety były na 3 osoby w dwie strony - teoretycznie więc wartość odszkodowania to 1500 Euro (6 x 250).
Nie mam zamiaru być chamskim i naciągać linie lotniczą na zawyżone kwoty, ale moją propozycję - odszkodowanie w wysokości 1000 zł zupełnie olali.
Kwota straty nie jest wielka, więc na początek musiałbym nabrać pewności, czy racja stoi po mojej stronie.
Gdyby ktoś mógł polecić jakiegoś radcę prawnego, który za niewielka opłatą mógłby zaopiniować racje stanowisk stron, będę zobowiązany.
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 05 Paź 2012 16:23 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1003
Witam. Proszę o poradę. Zakupiłem bilety na lot do Stavanger. Pierwotnie w jedną stronę na dzień 10.11.2012 wylot miał mieć miejsce o 6.05 po czym zgodnie z rozkładem 5 godzin czasu w Stavanger i powrót tego samego dnia ok. 14.00. Na lot powrotny bilety zakupiłem po kilku dniach. Ale powrót tego samego dnia.Jednak wizz air zmienił lot do Stavanger tak iż lot z 6.05 przesunięto na godzinę 11.25 gdzie lądowanie następuje wg. planu o 13.35 i za pół godziny samolot wraca. Nie jestem zainteresowany takim lotem, mało tego chyba w zasadzie należy przejść ponownie przez bramki bezpieczeństwa/mówię tutaj o zasadach a nie sposobach, które znam/. Wizz chce mi zwrócić koszty biletów jedynie za przesunięty lot a już za powrotny nie. Na pytanie jak zgodnie z prawem mam przejść przez ponowną odprawę, przejść bramki bezpieczeństwa, wrócić tym samym samolotem - odpowiedz, że zmienili jeden lot i za ten lot mogą zwrócić pieniądze. Szok. przecież to te same linie, to oni zmienili terminy i nie ma możliwości/zgodnie z prawem/ powrotu tym samym samolotem. Nic ich to nie obchodzi. Co radzicie szanowni forumowicze@ Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 05 Paź 2012 16:42 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3648
platynowy
Ale w tym przypadku Wizzair ma absolutną rację... gdybyś kupił oba bilety na jednej rezerwacji to Twoja sytuacja byłaby inna, ale w takim przypadku Wizz zgodnie z prawem odpowiada jedynie za lot "tam", a ten drugi go kompletnie nie interesuje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 05 Paź 2012 16:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1372
niebieski
Przeczytałem jeszcze raz e-mail od Wizza i co widzę? - sami podpowiadają, że nie mają racji:

"Przewoźnik nie odpowiada za brak możliwości kontaktu z Pasażerem.

Podstawa:

6.1.3 Klient obowiązany jest przekazać Wizz Air odpowiednie informacje umożliwiające kontakt w każdym czasie (numer telefonu stacjonarnego/numer telefonu komórkowego i adres e-mail). Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowego adresu e-mail, zapewnienie sobie regularnego dostępu do podanego adresu e-mail oraz jego częste sprawdzanie. Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych numerów telefonu wraz z numerem kierunkowym kraju i numerem kierunkowym miejscowości (nawet, jeżeli rezerwacji dokonuje inna osoba) oraz powinien być osiągalny w każdym czasie pod przynajmniej jednym z podanych numerów telefonu. Wizz Air nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikłe z niedotrzymania przez Klienta warunków wymienionych powyżej. "

Według nich nie dotrzymałem warunków bycia osiągalnym 24h/dobę.
Jeśli włączony telefon odbierający połączenia telefoniczne w mojej kieszeni oraz firmowe, płatne w dobrej firmie hostingowej konto e-mail odbierające maile non-stop nie są wystarczające do umożliwienia kontaktu w każdym czasie, to co w takim razie jest?

Oj widzę, że chyba nie odpuszczę tym razem :twisted:
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 05 Paź 2012 17:19 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1003
kemot napisał(a):
Ale w tym przypadku Wizzair ma absolutną rację... gdybyś kupił oba bilety na jednej rezerwacji to Twoja sytuacja byłaby inna, ale w takim przypadku Wizz zgodnie z prawem odpowiada jedynie za lot "tam", a ten drugi go kompletnie nie interesuje.

Ja rozumiem ale przecież w chwili zakupu biletów loty były planowane i oferowane w innych godzinach i dawały możliwość podróżowania, skoro ten sam przewoźnik już po zakupie zmienia termin godziny lotów, uniemożliwiając odbycie podróży/nie ma jak wrócić zgodnie z przepisami/ to chyba ma to znaczenie dla całokształtu. Przynajmniej ja to tak rozumiem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#91 PostWysłany: 05 Paź 2012 17:38 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3648
platynowy
Źle rozumiesz.
Góra
 Relacje PM off  
 
#92 PostWysłany: 05 Paź 2012 17:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1372
niebieski
@Orfik - tu chodzi o obowiązujące przepisy, nakładające specyficzne zobowiązania na przewoźników w określonej sytuacji.
W Twoim przypadku nic nie ugrasz, nie ma tam żadnych "dobrych dusz" tylko front walki z roszczeniami - nie ma podstawy prawnej to do widzenia.

Ma ktoś może dostęp do orzecznictwa sądowego w sprawach przeciwko Wizzair?
Ja zaczynam poszukiwania od lex polonica - mają ogromną bazę i darmowy dostęp przez 7 dni - już nieraz mi pomogła.
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 06 Paź 2012 17:30 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 844
Witam,

czy ktoś dysponuje jakimś wzorcowym pismem z żądaniem odszkodowania za opóźniony lot?
Znalazłem na stronie ULC wzór, czy taki sam stosuje się do wysłania do linii lotniczej i do urzędu?
Czy ktoś kto już przerabiał podobny temat może podzielić się informacjami, czy można to wysłać mailem (konkretnie chodzi mi o Wizz) czy też jakimś poleconym? Czy powinienem to pismo wysłać do polskiego oddziału Wizza czy od razu do węgierskiej centrali?

Za wszelkie sugestie co zawrzeć ewentualne w postaci mailowej żądania o odszkodowanie, z góry WIELKE dzięki.

Pozdr
JJ
Góra
 Relacje PM off  
 
#94 PostWysłany: 12 Paź 2012 09:18 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3852
złoty
jobi napisał(a):
@Orfik - tu chodzi o obowiązujące przepisy, nakładające specyficzne zobowiązania na przewoźników w określonej sytuacji.
W Twoim przypadku nic nie ugrasz, nie ma tam żadnych "dobrych dusz" tylko front walki z roszczeniami - nie ma podstawy prawnej to do widzenia.

Ma ktoś może dostęp do orzecznictwa sądowego w sprawach przeciwko Wizzair?
Ja zaczynam poszukiwania od lex polonica - mają ogromną bazę i darmowy dostęp przez 7 dni - już nieraz mi pomogła.


Moim zdaniem sprawa wygląda tak, że z W6 już nic więcej nie ugrasz.
Pisz do ULC skargę, powoując sie na odwołanie lotu na mniej niż 14 dni przed odlotem.
Na etapie postępowania przewoźnik musi wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że podjął próbę kontaktu z pasażerem tzn. przekazał mu informację w taki sposób, że ten mógł się z nią zapoznać z wyprzedzeniem które, mówiąc kolokwialnie, "nie załapauje się" na odszkdoowanie. Więc wysłanie maila na 12 h przed terminem granicznym nie koniecznie oznacza stworzenie mozliwości zapoznania się, bo trzeba założyc że nie każdy czyta (ma dostęp) do poczty 24h na dobę. Ma być to możliwość zwykła, codzienna a nie wymagająca nadzwyczajnych środków, podobnie z resztą jak i w przypadku poczty tradycyjnej - czas na jej odbiór wynosi 7/14 dni roboczych i doopiero wtedy wraca ze skutkiem doręczenia a nie pierwszy dzień gdy roznosi ja listonosz i nie zastanie adresata.
Dowodem powinny być zarejestrowane połączenia telefoniczne (nieodebrane, o różnych porach i w róznych dniach a nie np. 5 prób pod rząd co minutę) i kopie wysłanych maili na adres podany prez pasażera w czasie rezerwacji. Problem, który może sie pojawić tutaj, to , niestety, sposób działania ULC - ULC niechętnie prowadzi bardziej skomplikowane postepowania dowodowe, mimi że taki obowiązek na urząd nakłada k.p.a. Więc obawiam się, że w praktyce będzie to wyglądało tak, że zwrócą się do W6, ten w odpowiedzi prześle jakieś zrzuty z ekranu i urzędnik prowadzący uzna że to dowód - nie będzie wnikał, czy to są prawdziwe zrzuty, czy email zarejestrowany w systemie rzeczywiście został wysłany itd. Do tego z resztą potrzeba biegłego, na którego ULC nie ma kasy ani czasu. Więc wyda decyzję negatywą uznając że linie spełniły swój obowiązek. W związku z tym sugerowałbym wydobycie od swojego dostawcy poczty potwierdzenia, że w tych dniach, w których W6 twierdzi że wysyłał maile, żaden mail od nich na serwer nie dotarł. To może uczuli ULC na problem.

W razie odmowy ULC możesz próbować walczyć w sądzie jeśli masz 100% pewność, że nikt do ciebie nie dzwonił (sprawdź u dostawcy), nic nie dostałeś mailowo , a dane były prawidłowe.
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 22 Paź 2012 11:47 

Rejestracja: 22 Paź 2012
Posty: 3
Witam wszytkich.
Opiszę swoją " przygodę " z liniami wizzair, może ktoś po przeczytaniu stwierdzi że jednak warto złożeć reklamację.
Lot miał miejsce pod koniec sierpnia z lotniska Katowice-Pyrzowice do Forli we Włoszech. Pięć godzin przed odlotem poinformowano mnie smsem że lot opóźni się o około 3h. Przyjechałem na lotnisko 1h przed odlotem, i w informacji powiedziano mi że opóźnienie napewno się zwiększy, a spowodowane jest awarią jedenego z samolotów operatora i dlatego cała "siatka wizzaira w tym dniu się posypała".
Faktycznie samolot wystartował z opóźnieniem 5h10min.
Po powrocie do kraju napisałem pismo z reklamacją do lini lotniczch. W odpowiedzi otrzymałem informację iż odmawiają wypłaty odszkodowania ponieważ opóźnienie było spowodowane awarią samolotu które reguralnie dla wizzaira wykonuje Lufthansa.
Złożyłem pismo do ULC o wszczęcie postępowania wyjaśniającego i po około 3tyg. dostałem informację od wizzaira że uznają moją reklamację i wypłacą kwotę 2x250 euro ( leciałem z żoną ) jeżeli zrezygnuję z dalszuch roszczeń, na co przystałem.
W chwili obecnej pieniądze mam już na koncie.
Reasumując od złożenia pierwszego pisma do wizzaira do momentu wypłaty minęło około 1,5 mieś. Uważam że sprawa została załatwiona bardzo szybko i warto składać uzasadnione reklamacje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#96 PostWysłany: 22 Paź 2012 12:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1097
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
fotogold napisał(a):
reguralnie dla wizzaira wykonuje Lufthansa
aż nie do pomyślenia dla mnie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#97 PostWysłany: 23 Paź 2012 17:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 973
Loty: 44
Kilometry: 57 793
srebrny
jobi napisał(a):
Zwróciłem się do firmy hostingowej z prośbą o logi z tamtych dni (24-27 lipiec).
W logach nie ma ani śladu e-maili od Wizza, są za to wszystkie inne maile, które faktycznie w tym czasie odebrałem.
Napisałem o tym do nich i przysłali zrzuty ekranowe z ich programu.
Z tego screena faktycznie wygląda na to, że próby kontaktu były podejmowane.

I jak potoczyła się dalej ta sprawa?

Jeżeli hosters faktycznie pokazał prawdziwe logi i nie było w nich nic przychodzącego od WIZZA (w tym czegokolwiek, nawet przed przepuszczeniem przez SpamAssasina itp. mówie o samym fakcie zanotowania odbioru) to screenshoty WIZZa można sobie gdzieś wsadzić. Ja też mogę zaraz Ci spreparować screenshota, wysłać maila "programem pocztowym" a potem sam mail nawet nie wyjdzie poza serwer lub lokalną sieć ;) Ogólnie ciężko bo na dobrą sprawę w obie strony ciężko cokolwiek udowodnić.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#98 PostWysłany: 23 Paź 2012 19:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2012
Posty: 391
nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale mi ostatnie nie dochodzi wiekszosc potwierdzen z wizzaira odnosnie rezerwacji (gmail) ostatnio potwierdzenie rezerwacji doszlo mi dopiero gdy dokonalem odprawy online (jakies 3 po dokonaniu rezerwacji) Byc moze ich serwery sa zle skonfigurowane

Wysyłane z mojego MB632 za pomocą Tapatalk 2
Góra
 Relacje PM off  
 
#99 PostWysłany: 23 Paź 2012 21:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1621
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
kliper napisał(a):
nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale mi ostatnie nie dochodzi wiekszosc potwierdzen z wizzaira odnosnie rezerwacji (gmail) ostatnio potwierdzenie rezerwacji doszlo mi dopiero gdy dokonalem odprawy online (jakies 3 po dokonaniu rezerwacji) Byc moze ich serwery sa zle skonfigurowane

Wysyłane z mojego MB632 za pomocą Tapatalk 2


potwierdzenie często nie przychodzą, gdy za bilet płaci się w całości punktami wizz
jeśli puścisz kartą kredytową to mi przynajmniej potwierdzenia w 100% przychodzą
czasem specjalnie robię tak, że prawie całą kwotę płacę punktami, a 1 zł dopłacam kartą

ostatnio też regularnie dostaje przypomnienie o locie, równo 7 dni przed planowanym wylotem
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 23 Paź 2012 22:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1372
niebieski
nrm napisał(a):
jobi napisał(a):
Zwróciłem się do firmy hostingowej z prośbą o logi z tamtych dni (24-27 lipiec).
W logach nie ma ani śladu e-maili od Wizza, są za to wszystkie inne maile, które faktycznie w tym czasie odebrałem.
Napisałem o tym do nich i przysłali zrzuty ekranowe z ich programu.
Z tego screena faktycznie wygląda na to, że próby kontaktu były podejmowane.

I jak potoczyła się dalej ta sprawa?

Jeżeli hosters faktycznie pokazał prawdziwe logi i nie było w nich nic przychodzącego od WIZZA (w tym czegokolwiek, nawet przed przepuszczeniem przez SpamAssasina itp. mówie o samym fakcie zanotowania odbioru) to screenshoty WIZZa można sobie gdzieś wsadzić. Ja też mogę zaraz Ci spreparować screenshota, wysłać maila "programem pocztowym" a potem sam mail nawet nie wyjdzie poza serwer lub lokalną sieć ;) Ogólnie ciężko bo na dobrą sprawę w obie strony ciężko cokolwiek udowodnić.


No niestety jak przyjrzałem się dokładniej tym logom, okazały się być z września a nie z lipca.
Na początku nie zauważyłem, bo firma hostingowa ładnie je opisała jako lipcowe i skomentowała, że od Wizza absolutnie we wskazanych przeze mnie datach nic nie dotarło.
Potem dowiedziałem się, że za lipiec to logów już nie ma. I odpuściłem - Wizz "udowodnił" swoje próby kontaktu, robiąc screeny a ja nic nie miałem w ręku.
Sprawa tym trudniejsza, że niby dzwonili do mnie 5-6 razy - chociaż ja jeszcze nigdy przenigdy nie miałem telefonu od Wizzair, więc trochę to niesamowite.
Zawsze dotąd jak coś im się obsuwało, wysyłali maile aż do skutku, czyli potwierdzenia poprzez kliknięcie na link.

Wizz oddał za bilety 120% w formie kredytu i jako bonus całkowicie wyłączył wysyłanie do mnie maili z potwierdzeniem rezerwacji - opóźnienia, reklamy itp. od nich dochodzą :shock:
Dodam, że hosting mam w hekko.pl - nigdy dotąd nie słyszałem, żeby coś nie docierało na moje adresy skądkolwiek (chociaz np. w AZ.pl takie problemy kiedyś miałem).
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2052 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 103  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], onufry_z oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group