Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 56  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 04 Sty 2016 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lis 2015
Posty: 1626
niebieski
Kara jest kobietą, a kara jest sankcją. ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN
Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥 Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥
#182 PostWysłany: 22 Lut 2016 00:32 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 124
Loty: 57
Kilometry: 116 084
Air Canada zgubiła nasz bagaż na trasie BLQ-FRA-YYZ-PTY.
Jesteśmy właśnie w San Jose na Kostaryce.
Dziś w nocy, na dzień przed wyjazdem, dotarł do nas bagaż z 12 dniowym opóźnieniem. Bagaż jest cały, kompletny i bez uszkodzeń.
I co dalej????
Jak z nimi rozmawiać? Czego się spodziewać (domagać)?
Jakie są Wasze sugestie?
_________________
Pozdrawiam

Marek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#183 PostWysłany: 22 Lut 2016 00:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3079
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
Możecie żądać zwrotu poniesionych koniecznych wydatków na kosmetyki, ubrania itp. Ale tylko jeżeli macie rachunki. Bez rachunków nic raczej nie ugracie.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 04 Mar 2016 08:31 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 1189
Loty: 146
Kilometry: 290 982
niebieski
Lecieliśmy na trasie Ontario (koło LA) - Dallas - Kopenhaga na bilecie British Airways, pierwszy odcinek realizowany przez American Airlines.
W Kopenhadze jednej z 3 toreb nie było, zgłosiłem zagubienie i polecieliśmy do Warszawy na zupełnie oddzielnych biletach.
Torby do dziś nie ma, mam nadzieję, że się znajdzie, ale chodzi mi o ew. rekompensaty.
W sumie niby lot był do Kopenhagi, ale docelowo polecieliśmy do domu, gdybym cokolwiek teraz kupił to rachunki byłyby w złotówkach a nie koronach duńskich.
Czy jest sens ryzykować zakupy póki bagaż przyjdzie i ubiegać się o zwrot w reklamacyjnym formularzu Britisha?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 02 Kwi 2016 17:51 

Rejestracja: 19 Sty 2013
Posty: 10
Dzięki Kara.

Tak - opisałem jej wszystko, jak pisałaś.
Czy w mentorskim tonie to nie wiem.

Poza tym ostatnio nawiedziłem rzecznika praw konsumenta i jednoznacznie, i bez cienia wątpliwości ocenił, że zbiór dok., które dostarczyłem na początku stanowi wykaz zamknięty i wypełniłem go tak jak należy.

Wizzair ma mimo to inne zdanie. Muszę teraz słać pisemko do polskiej siedziby i dalej się z nimi bawić w tę cholerną ciciubabę. Nikomu nie życzę reklamacji u Renaty Janisiv z Wizzaira :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#186 PostWysłany: 19 Kwi 2016 13:09 

Rejestracja: 19 Kwi 2016
Posty: 1
Czy jeśli kurier przyjeżdża po uszkodzoną walizkę to mam obowiązek oddać również kluczyk do niej? Posiadam jeszcze jedną taką samą walizkę i wolałabym sobie ten kluczyk zostawić, gdybym zgubiła ten do drugiej walizki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 14 Cze 2016 13:44 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
LOT chce mi oddać 40zł za uszkodzoną walizkę http://www.decathlon.pl/walizka-tr-120-90l
która w chwili obecnej kosztuje 219zł .
Niestety nie mam paragonu na nią,a tego wymaga przewoźnik.
Chciałam od nich kwotę 89zł
i wysłałam link jaką walizkę chcę kupić.Dalej upierają się przy wypłacie
tak niskiej kwoty.
Czy ktoś może doradzić ,lub wesprzeć odpowiednimi przepisami?
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#188 PostWysłany: 14 Cze 2016 13:45 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Jeśli to jest ten link, co jest załączony, to nie dziwię się, czemu nie chcą oddać więcej :D (zły link, zwraca bład 404)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#189 PostWysłany: 14 Cze 2016 17:59 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
michzak napisał(a):
Jeśli to jest ten link, co jest załączony, to nie dziwię się, czemu nie chcą oddać więcej :D (zły link, zwraca bład 404)


Michzak ja chcę od nich 89zł a nie 219zł (WALIZKA NA KÓŁKACH TR 120 90L NEWFEEL)
Po dwóch lotach urwane są zamki i złamana rączka . 89zł z powodu, iż w innym sklepie
widziałam lepszą jakościowo torbę /walizkę i tyle kosztowała.
Czy faktycznie LOT musi mieć rachunek za torbę?
Moja była zakupiona poza Polską i nie mam paragonu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 15 Cze 2016 09:17 

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 123
Loty: 42
Kilometry: 68 416
Witam, mam pytanko. Uszkodzono mi bagaż. Zgłosiłem to do wizzair i dadzą nową walizkę. Poza tym miałem także wykupione ubezpieczenie w eskypl

Czy jest możliwe żeby dostać nową walizkę od wizz i odszkodowanie od zewnętrznego ubezpieczyciela?

Czy jeśli dostanę nową walizkę od wizz to ubezpieczyciel się wypnie bo szkoda została "naprawiona"?

Czy da się coś ugrać od obydwu? Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#191 PostWysłany: 02 Lip 2016 15:11 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Jak dotąd nie przejmowałem się zbytnio zagubionym bagażem, ponieważ praktycznie zawsze bagaż znajdował się w ciągu 24 godzin i był dowożony do hotelu. Tym razem było inaczej. W ubiegłą sobotę, 25 czerwca, leciałem z Rzeszowa do Wenecji z przesiadką w Warszawie. Na miejscu w Wenecji okazało się, że nie ma mojego bagażu. W tym dniu w Wenecji był jakiś koszmar, bo do okienka zagubionego bagażu stałem w kolejce 3,5 godziny. Brak bagażu udało się zgłosić i spokojnie pojechałem do hotelu, a w drodze na zakupy. Dostałem z biura dokument PIR z numerem sprawy i instrukcję, że mogę sprawdzać telefonicznie i przez internet status zgłoszenia. Telefonowałem dwa razy dziennie i sprawdzałem przez internet, do dnia wyjazdu, tj. czwartek 30 czerwca bagaż był w statusie poszukiwany. Przed rejestracją na rejs powrotny coś mnie tknęło, żeby się zapytać na lotnisku co z bagażem. Okazało się, że bagaż jest. Przyleciał sobie następnego dnia, czyli w niedzielę 26 czerwca. Czyli od niedzieli do czwartku, nikt z lotniska nie kwapił się, aby zadzwonić do pasażera, zawieźć bagaż pod adres tymczasowy. Przy odbiorze bagażu poprosiłem o dokument, że bagaż odebrałem. Pracownicy biura stwierdzili, że nie wystawiają takich dokumentów i mogą mi tylko wystawić to samo co dostałem przy zgłoszeniu zagubienia bagażu. Po powrocie do kraju zgłosiłem u ubezpieczyciela, że bagaż się odnalazł, dostałem formularz do wypełnienia. I tu jest problem. Ubezpieczyciel domaga się dokumentu potwierdzającego datę i godzinę odbioru bagażu. Na przywieszce bagażowej mam zmienioną datę przewozu bagażu na 26 czerwca. Odbiór rzeczywisty 30 czerwca. Nie mam się czym wykazać wobec ubezpieczyciela. Napisałem jak było, że nikt się nie kontaktował. Boję się, że pracownicy biura zagubionego bagażu w Wenecji mogli sobie wpisać do systemu co chcieli, że bagaż odebrano 26 czerwca, czyli wtedy kiedy przyleciał, żeby nie wyszło na to, że nie kontaktowali się z pasażerem ani też, że zaniechali dowóz bagażu. Zakupy robiłem w sobotę, czyli kosmetyki i bieliznę ubezpieczyciel uznać musi, ale 27 czerwca kupowałem koszulę i dodatkową bieliznę, bo przecież w weekend mogę chodzić w T-shircie, ale na spotkanie służbowe w koszulce a la I love Venezia już nie wystąpię. Obawiam się, że tu mogą się pojawić schody przy rachunku z 27 czerwca. Co radzicie robić w tej sytuacji? Nie wiem jak ubezpieczyciel potraktuje datę odbioru bagażu, czy rzeczywistą, czyli 30 czerwca, czy 26 czerwca, kiedy to bagaż dotarł na lotnisko. Nigdy tak długo nie czekałem na bagaż tj. powyżej 48 godzin i też nigdy nie miałem problemu z otrzymaniem dokumentu potwierdzającego odbiór bagażu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#192 PostWysłany: 02 Lip 2016 15:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3587
srebrny
było napisać odręcznie datę i podpis i poprosić o jakiś stempel
tak na przyszłość
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 02 Lip 2016 15:55 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3453
srebrny
lukasz_cz4 napisał(a):
Witam, mam pytanko. Uszkodzono mi bagaż. Zgłosiłem to do wizzair i dadzą nową walizkę. Poza tym miałem także wykupione ubezpieczenie w eskypl

Czy jest możliwe żeby dostać nową walizkę od wizz i odszkodowanie od zewnętrznego ubezpieczyciela?

Czy jeśli dostanę nową walizkę od wizz to ubezpieczyciel się wypnie bo szkoda została "naprawiona"?

Czy da się coś ugrać od obydwu? Pozdrawiam



Co do zasady przy ubezpieczeniu majątkowym odszkodowanie nie może przekroczyć wartości poniesionej szkody, niezależnie od liczby posiadanych polis.
Być może się da uzyskać 2 ubezpieczenia, ale nie będzie to zgodne z prawem ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#194 PostWysłany: 08 Lip 2016 09:17 

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 123
Loty: 42
Kilometry: 68 416
Witam, sprawa zakończyła się tak że firma obsługująca Wizzaira wysłała nową walizkę a firma ubezpieczeniowa się wypięła ponieważ już dostałem odszkodowanie. Także tak jak napisałeś :)


Ostatnio edytowany przez Zeus, 08 Lip 2016 09:35, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#195 PostWysłany: 12 Lip 2016 10:39 

Rejestracja: 05 Cze 2015
Posty: 70
mam taki problem gdyż kupiłem niecały rok temu za okolo 150-170 zl walizke na 2 kółkach . W jednym z nich ta warstwa plastikowa się rozwaliła

W sklepie któym kupiłem powiedzieli ze nie maja takich kółek i nie da się tego wymienić . dla mnie to trochę dziwne ze walizka po 2-3 uzyciu i nie najtansze badziewie rozwala sie i nie da się naprawic

Da się coś z tym zrobic ?

https://s32.postimg.org/3nd04jto5/IMG_2 ... 425766.jpg
_________________
Vanefist Neo


Ostatnio edytowany przez suszek, 12 Lip 2016 12:43, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#196 PostWysłany: 12 Lip 2016 10:43 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1307
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
Złóż reklamację w ramach rękojmii u sprzedawcy / masz na to 2 lata :
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl ... /rekojmia/
https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/a/t ... y-fizyczne
Jak nie naprawią to zwrot kasy :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#197 PostWysłany: 12 Lip 2016 10:43 

Rejestracja: 05 Cze 2015
Posty: 70
no problem w tym że paragonu nie mogę znaleźć od tej torby..
_________________
Vanefist Neo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#198 PostWysłany: 12 Lip 2016 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3587
srebrny
poszukaj punktu naprawy, zanieś tam , zostaw, po naprawie odbierz i z niej korzystaj
nie omieszkaj nas o tym poinformować i zamieścić posta na fejsie
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 12 Lip 2016 10:56 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1307
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
kamil2227 napisał(a):
no problem w tym że paragonu nie mogę znaleźć od tej torby..

Może masz w necie / strona banku / potwierdzenie zakupu kartą bankową - to też wystarczy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#200 PostWysłany: 12 Lip 2016 10:58 

Rejestracja: 05 Cze 2015
Posty: 70
Biko napisał(a):
kamil2227 napisał(a):
no problem w tym że paragonu nie mogę znaleźć od tej torby..

Może masz w necie / strona banku / potwierdzenie zakupu kartą bankową - to też wystarczy :)


ok dzieki bede szukam jak wroce z pracy
_________________
Vanefist Neo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 56  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group