Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 13 Lip 2015 16:36 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 10
Od 3 miesięcy walczę z AirEuropa. Uszkodzili mi bagaż w locie z Hawany do Mardytu. Natychmiast zgłosiłem szkode i wypełniłem comaplaint form. Pierwsza ich odpowiedź to, że mój bagaż był za ciężki i że producent bagażu nie przewidywał takiego ciężaru. Oczywiście ściema jakich mało. Bo przedstawiłem im, że bagaż miał 15 kg a producent przewiduje do 50 kg. Po czym dostałem odpowiedz, że trzeba była przed wyjściem z lotniska wypełnić complaint form. Załączyłem im skan tego formularza a oni dalej swoje.

Średni czas odpowiedzi na miala: 34 dni !!!

Macie jakiś pomysł jak odzyskać odszkodowanie za uszkodzy bagaż ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
#142 PostWysłany: 13 Lip 2015 16:41 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Hiszpański odpowiednik ULC (z tej listy: http://www.ulc.gov.pl/pl/prawa-pasazera ... dniki-kopp) plus http://www.konsument.gov.pl/pl/home.html. Życzę cierpliwości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 22 Lip 2015 10:59 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 323
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Nie znalazłem (albo przeoczyłem) odpowiedzi na moje pytanie czy też podobną sytuację jak moja.
Wczoraj w nocy (wtorem 23:20) wróciłem Lufthansą z Szanghaju przez Frankfurt do Pyrzowic. Na lotnisku obejrzałem walizkę czy nie jest popękna/uszkodzona. Dziś rano przy otwieraniu okazało się, że brak jest zaczepu otwierajacego zabezpieczenie suwaków.
Z powyższego jasno wynika, że na lotniksku tego nie zgłosiłem (nie zauważyłem tego uszkodzenia).
Da się to jeszcze jakoś ogarnąć, zgłosić?
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#144 PostWysłany: 22 Lip 2015 11:23 

Zrób zdjęcia, opisz uszkodzenie i prześlij do centrum obsługi LH. Dodatkowo wytłumacz, że przyleciałeś późno, po długim locie i nie zauważyłeś tego na lotnisku. Raz w taki sposób, skutecznie, reklamowałem pęknięcie walizki.
Góra
 PM off  
      
#145 PostWysłany: 22 Lip 2015 14:52 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 323
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Chętnie bym to zrobił, ale:
1- na stronie LH jest podany numer telefonu pod który nie sposób się dodzwonić
2- nie ma żadnego adresu mailowego...
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#146 PostWysłany: 22 Lip 2015 15:08 

Znalazłam u siebie w dokumentach, może Ci się przyda-maila z tego adresu dostałam w j.polskim jeśli to ma znaczenie:

Lufthansa German Airlines
Customer Relations
P.O. Box 710234
60492 Frankfurt/Main
Germany
Phone: + 49 (0) 69 867 99 400
Office hours: Monday - Friday 8am - 6pm CET
Service languages: English and German
e-mail: customer.relations@lufthansa.com
Feedback form: LH.com/feedback
Góra
 PM off  
      
#147 PostWysłany: 22 Lip 2015 15:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1429
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
Fafikdog napisał(a):
Nie znalazłem (albo przeoczyłem) odpowiedzi na moje pytanie czy też podobną sytuację jak moja.
Wczoraj w nocy (wtorem 23:20) wróciłem Lufthansą z Szanghaju przez Frankfurt do Pyrzowic. Na lotnisku obejrzałem walizkę czy nie jest popękna/uszkodzona. Dziś rano przy otwieraniu okazało się, że brak jest zaczepu otwierającego zabezpieczenie suwaków.
Z powyższego jasno wynika, że na lotniksku tego nie zgłosiłem (nie zauważyłem tego uszkodzenia).
Da się to jeszcze jakoś ogarnąć, zgłosić?



Dodam tylko ze nie musisz zgłaszać na lotnisu uszkodzenia (co jest najlepszym rozwiązaniem oczywiście) Na reklamacje masz 21 dni zgodnie z UE/261 - 2004
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 22 Lip 2015 15:22 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
@Fafikdog
Wejdź na http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... ntry&l=pl#, rozwiń zakładkę "Obsługa klienta Lufthansy" i użyj formularza zwrotnego. Po wypełnieniu dostaniesz potwierdzenie mailem, potem nr sprawy, a następnie odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#149 PostWysłany: 22 Lip 2015 15:25 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 323
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Dzięki Wszystkim!
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off
Anonim3 lubi ten post.
 
      
#150 PostWysłany: 22 Lip 2015 18:48 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 323
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Niestety nie można wysłać formularza bez numeru PIR, którego nie mam...
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#151 PostWysłany: 22 Lip 2015 18:52 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Spróbuj wpisać KTWLH00000 albo 12345 na końcu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#152 PostWysłany: 10 Sie 2015 09:25 

Rejestracja: 10 Sie 2015
Posty: 1
Witam,

Podczas lotu Wizzair z Warszawy do Londynu oderwały się i zgubiły kółka od walizki mojej mamy. Mama nie mówi po angielsku, na dodatek lot był opóźniony o 45 min. a ktoś na nią czekał w płatnej strefie parkingowej, to niestety wyszła z walizką bez zgłaszania uszkodzenia. Napisała maila przez stronę Wizzair i dostała odpowiedź, że skoro bagaż odebrała i nie wypełniła formularza na miejscu to nie mogą uwzględnić reklamacji. Czy coś się jeszcze da zrobić? Bo skoro nie włada angielskim to jak mogła wypełnić ten formularz? To nie fair. A jakby leciała do np Francji to by po francusku musiała wypełniać?

Z góry dziękuję za porady.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#153 PostWysłany: 10 Sie 2015 09:27 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22326
Musiała by wypełnić po angielsku albo w języku danego kraju.

I musiała by to zrobić jak jeszcze była w lotnisku. Obecnie zostaje tylko kupno nowej walizki albo naprawa na własny koszt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#154 PostWysłany: 31 Sie 2015 14:36 

Rejestracja: 18 Cze 2012
Posty: 38
Loty: 64
Kilometry: 154 618
Dzień dobry!

Mam wątpliwości, dlatego proszę o wsparcie Forum.

21 sierpnia wracałam transavią z ORY do WAW. Po przylocie na lotnisko zauważyłam, że jedno z czterech kółek walizki jest zmiażdżone. Zgłosiłam sprawę, dostałam protokół zgłoszenia zniszczenia. Wysłałam wymagane kwity do transavii i... odpisali mi, że uszkodzenie kółek i rączek jest wyłączone z odpowiedzialności przewoźnika. Poparli swe wywody odpowiednim punktem z regulaminu. I tu właśnie zaczynają się moje wątpliwości, bo wydaje mi się, że takiego zastrzeżenia (mając na uwadze Konwencję Montrealską) przewoźnik uczynić nie może.

Mam zamiar nie składać broni i uderzyć do Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

A jakie są Wasze opinie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#155 PostWysłany: 25 Wrz 2015 11:00 

Rejestracja: 01 Lut 2012
Posty: 15
Witam,
Czy ktoś miał może do czynienia z Nouvelair odnośnie odszkodowania za zniszczony bagaż? Mimo kilkukrotnego wysyłania wiadomości na maila/stronę internetową przewoźnika/facebooka nikt nie kwapi się, by w jakikolwiek sposób odpowiedzieć na pisma o rekompensatę za zniszczony bagaż (lot z 25.06.2015, relkamacja wysłana 01.07.2015).
Czy zasadnym będzie kontakt Europejskim Centrum Konsumenckim w tej sprawie? Linia wszak jest tunezyjska...
ULC zapewne też sprawami zniszczonego bagażu się nie zajmuje...
Z góry dzięki za wszelkie sugestie!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#156 PostWysłany: 25 Wrz 2015 11:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Nie skladales reklamacji od razu na lotnisku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#157 PostWysłany: 25 Wrz 2015 11:38 

Rejestracja: 01 Lut 2012
Posty: 15
Na lotnisku jedynie został wypełniony PIR, właściwa reklamacja + zawieszka bagażowa i zdjęcia uszkodzeń zostały przesłane mailowo 7go dnia po locie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Zagubiony bagaż
#158 PostWysłany: 25 Wrz 2015 12:17 

Rejestracja: 09 Lip 2015
Posty: 15
Witam!
Leciałem z Warszawy do Lizbony Wiizairem. Bagaż rejestrowany mieścił się w normach przewoźnika, ale musiałem go nadać w pomieszczeniu z ponadwymiarowym bagażem - był trochę za szeroki. Problem jest taki, że w Lizbonie nie odebrałem swojej walizki. Pierwszy z samolotu nie dotarłem po odbiór walizek, ale na taśmie mojej nie było. Skontaktowałem się z biurem Lost&Found, pracownik sporządził ze mną PIR. Dostałem dzisiaj od niego wiadomość, żeby skontaktować się z przewoźnikiem, bo moja torba nie dostarła do Lizbony. Wypełniłem stosowny formluarz na stronie Wizza i teraz znowu czekam. Powiedzcie, w przypadku tych lini jaka jest szansa na znalezienie bagażu? Czy nie powinienem teraz otrzymac bonów/zwrotu za artykuły pierwszej potrzeby, potrzebne do przeżycia? Co jeszcze powinienem zrobić, czego oczekiwać? Skoro pracownik lotniska poinformował mnie, że do dzisiaj 25 nie dostarła torba, skoro wylatywałem w poniedziałek wieczorem (na miejscy we wtorek) to jest to normalne?

Ok, przeczytałem trochę tematu. Z tego co widzę, powinienem znaleźć swój bagaż w http://www.sita.aero/solutions-and-serv ... uct-finder
Jednak ani H2vwtv, 1a435777 nie znajduje mi w wyszukiwarce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#159 PostWysłany: 30 Wrz 2015 10:31 

Rejestracja: 09 Lip 2015
Posty: 15
Ktoś mógłby mi powiedzieć, jakie są +/- kwoty które zostaną mi zwrócone za najpotrzebniejsze rzeczy - ubrania, kosmetyki, buty w przypadku WizzAir? Miałem w bagażu rzeczy na kilka miesięcy, a po zadaniu takiego pytania do przewoźnika nie dostałem żadnej odpowiedzi. Oczywiście mam rachunki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#160 PostWysłany: 07 Paź 2015 09:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1429
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
Witam,
Leciałem LOTem i uszkodzono mi bagaż rejestrowany. Sprawe zgłosiłem w WAW w biurze bagażu zaginionego. Otrzymałem zgłoszenie reklamacyjne z numerem do zewnętrznej firmy która naprawi/wymieni walizkę.
Kurier przyjechał zabrał walizkę i po tygodniu otrzymałem kurierem przesyłkę z nową walizką.
Problem w tym że otrzymana (nowa) walizka nie spełnia moich oczekiwań . Jest ciut mniejsza , na kółkach wystających przed walizkę generalnie najgorszy chłam jaki może być i pewnie w markecie kosztuje z 15-20 zł.
Pytanie czy ktoś miał podobną sytuacje, składał odwołanie do firmy która miała napirawić / dostarczyć nową walizkę na wymianę?
Dodam że kurier dostarczając walizkę nie doręczył mi ją do rąk własnych a zostawił na ochronie (nie kwitowałem odbioru osobiście) torba była zapakowana w pudło kartonowe więc nawet nie było by możliwości jej weryfikacji i ewentualnej odmowy odebrania przesyłki bez rozerwania paczki.

Czy w takim przypadku przysługuje mi prawo odesłania walizki (takie samo jak przy zakupie na odległość w terminie 14 dni) i np domagania się zwrotu gotówki na jaką oszacowałem zniszenia w protokole spisanym na lotnisku bądź na wymianę walizki na lepszej jakości?
Dzięki za wskazówki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group