Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 56  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 16 Sty 2017 11:13 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3453
srebrny
U mnie tak było, ale później status już się nie zmienił. Turkish prawdopodobnie nie odświeża tego statusu. Po 2 dniach bagaż dojechał do hotelu, a w systemie do dzisiaj ma status j. w. Przez telefon podają bardziej precyzyjne informacje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN
Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥 Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥
#242 PostWysłany: 16 Sty 2017 11:24 

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 124
niebieski
No właśnie, u mnie taki status jest od zeszłej środy i nie zmienia się.
Dzwoniłeś na ogólną infolinię - numer podany na stronie Turkish-a ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#243 PostWysłany: 16 Sty 2017 13:48 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3453
srebrny
Dzwoniłem na numer podany na zgłoszeniu - do agenta na lotnisku w miejscu docelowym, ale jak bagaż zginął przy powrocie to chyba lepiej na numer podany na stronie, albo ewentualnie przez formularz www dot. bagażu - dość szybko odpisywali
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Kasia_S uważa post za pomocny.
 
      
#244 PostWysłany: 21 Sty 2017 12:16 

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 3
Na trasie BKK (Air china) - PEK (LOT) - WAW - POZ biznes, bilet wykupiony w LOT otrzymałem bagaż po 6 dniach. Czy należy mi się jakieś odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#245 PostWysłany: 21 Sty 2017 12:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@1taki1 Jakieś na pewno,ale wszystko regulują regulaminy dot. opóźnienia bagażu i to do nich musisz dotrzeć.Chyba nawet ma znaczenie czy wracałeś do miejsca zamieszkania czy przeciwnie.Aby coś uzyskać musisz koszty udokumentować rachunkami.A może wykupiłeś sobie zewnętrzne dodatkowe ubezpieczenie obejmujące bagaż i regulamin ubezpieczyciela obejmuje też opóźnienie w dostarczeniu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#246 PostWysłany: 08 Lut 2017 23:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 160
Loty: 171
Kilometry: 313 106
Air Canada wyrwała nam kółko z fragmentem walizki w Cancun. Spisaliśmy tam raport z miejscowym przedstawicielem AC. Poinformował nas, ze może nam dać natychmiast zwykła płócienna walizkę lub możemy zrobić zakup sami i ubiegać sie o zwrot na podstawie rachunku w terminie 30 dni. Wybraliśmy drugi wariant
Po powrocie zgłosiłem sprawę przez formularz na stronie:

https://help-aircanada.com//aircanada-h ... _prods=236

Dwa tygodnie żadnej odpowiedzi. Nie wiem nawet czy sprawa jest w toku. Co mogę jeszcze zrobić? Ktoś przerabiał taki przypadek z Air Canada?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#247 PostWysłany: 08 Lut 2017 23:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Powinieneś dostać potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia,jeśli tego nie masz napisz ponownie i poproś o potwierdzenie.Jak to nic nie da poszukaj nr.kontaktowego i zadzwoń.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#248 PostWysłany: 13 Lut 2017 12:04 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
Hey mam nietypowy problem ale zakładam w tym wątku. Wczoraj przyleciałem na Teneryfę. Jak zwykle podczas boardingu oddałem trzy podręczne do luku. Niestety pech chciał że jedna z naszych torb była identyczna jak innego pasażera (idioty bez oczu) i zabrał naszą pozostawiając swoją. Sprawa zgłoszona do obsługi FR na lotnisku. Kolejny pech osoba która w Krk opisywała zawieszki zrobiła to niechlujnie. Teraz ciężko odnaleźć po numerze tego cwoka. Czekam na razie bez stresu na telefon z obsługi FR licząc że ten ktoś się pojawi. A co jeśli nie. FR nie chce przyjąć skargi bo twierdzą że to nie ich wina. W sumie mają rację. Mam aktywne ubezpieczenie do Bzwbk platyny. Gdybym nie odzyskał torby jak udokumentować jej stratę. Na razie to rozważania teoretyczne ale wolę się przygotować. Pozdrawiam

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#249 PostWysłany: 13 Lut 2017 12:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3587
srebrny
przeczytaj warunki swojego ubezpieczenia
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#250 PostWysłany: 13 Lut 2017 12:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@‌santech‌ Jeśli nie miałeś tam super kosztowności to pewnie "szczęśliwy posiadacz" twojego bagażu myśli o tobie to samo co ty o nim i też kombinuje jak odzyskać swoje rzeczy. ;) Poczekaj a wszystko wróci na właściwe miejsca.Jeśli nie to koniecznie weź poświadczenie o zamianie bagaży dla twojego ubezpieczyciela.Formularz niezgodności własności (PIR – Property Irregularity Report) I po powrocie działaj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#251 PostWysłany: 13 Lut 2017 16:16 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
@miriam w torbie tylko ubrania moje i syna. Żona z córką szczęśliwe bo mają swoje. Czy ten formularz mają w biurze na lotnisku czy jest możliwość pobrania z sieci. Sytuacja dość nietypowa. Dzięki za info. Edit: przeczytałem info dot. tego formularza. I niestety chyba mam problem. Nie obejmuje on takiego przypadku jaki przytrafił mi się. Już wczoraj na lotnisku chciałem dostać jakieś potwierdzenie zaistniałej sytuacji i obsługa odmówiła tłumacząc brakiem winy FR.
@becek W warunkach ubezpieczenia raczej takiego przypadku nie ma. Zaraz przeczytam te warunki. Thx

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#252 PostWysłany: 13 Lut 2017 16:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
@‌santech‌
Cytuj:
FR nie chce przyjąć skargi bo twierdzą że to nie ich wina. W sumie mają rację.

Nie mają racji. Oddałeś bagaż przewoźnikowi i nie otrzymałeś go z powrotem.
Góra
 Profil Relacje PM off
santech lubi ten post.
 
      
#253 PostWysłany: 13 Lut 2017 16:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@‌santech‌ Ryanair musi poświadczyć ci w razie nie odnalezienia bagażu fakt jego utraty dla potrzeb ubezpieczyciela nawet jak uważają,że to nie z ich winy .Mam nadzieję,że ten nie swój bagaż pozostawiłeś do ich dyspozycji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#254 PostWysłany: 13 Lut 2017 17:01 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
@miriam ten czyjś oddałem. W pewnym sensie nawet mi go odebrali podczas zgłoszenia.
@boots chyba jednak masz rację. Oddałem go przed wejściem do samolotu i nie dostałem po przylocie. Łatwo nie będzie myślę nawet o zgłoszeniu na policję. Muszę mieć jakiś kwit dla ubezpieczenia.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#255 PostWysłany: 13 Lut 2017 17:05 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Masz jakiekolwiek potwierdzenie, że nie było Twojego bagażu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#256 PostWysłany: 13 Lut 2017 17:31 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
Nie nie chcieli mi dać. Dzwonię do biura FR na lotnisku od godziny nikt nie odbiera. Chyba wsiadę w auto i podjadę tam jak nie dostanę potwierdzenia to zgłoszę na policję w ostateczności.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#257 PostWysłany: 13 Lut 2017 17:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@‌santech‌ Chyba jedyna słuszna droga,bo inaczej nie udowodnisz,że bagaż zaginął.
Góra
 Profil Relacje PM off
santech lubi ten post.
santech uważa post za pomocny.
 
      
#258 PostWysłany: 13 Lut 2017 17:37 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
Słuchajcie wczoraj do głowy mi nie przyszło że ten ktoś od razu nie przywiezie i zamieni bagaży na lotnisku. Dlatego nie dość stanowczo działałem. Teraz coraz bardziej jestem po prostu zły. Zamiast się kąpać i objeżdżać wyspę zmużdżam sie gdzie moja torba.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#259 PostWysłany: 13 Lut 2017 17:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
santech napisał(a):
Nie nie chcieli mi dać.

Nie chce mi się wierzyć. Zgłosiłeś się do punktu przyjęć reklamacji w sprawie zaginionego bagażu i nie przyjęto Twojego zgłoszenia?
Góra
 Profil Relacje PM off
santech lubi ten post.
santech uważa post za pomocny.
 
      
#260 PostWysłany: 13 Lut 2017 17:56 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
Boots wiem ale wczoraj to nie wyglądało źle. Wszystko miło. Panie zaczęły szukać tej osoby telefonicznie. Przy nas dzwoniły. Jedna osoba przyszła ale to nie ta. Zaproponowali nam czekanie. Uznałem że to niepotrzebne i wsiedlismy w auto i do hotelu
Założyłem że najpóźniej z rana będzie telefon z lotniska. Nie przewidzialem takiego rozwoju sytuacji. Człowiek uczy się na błędach. Latam od lat. Różne przygody miewalismy. To co mnie teraz spotkało nie zdarza się chyba często i stąd moja czujność była osłabiona. Dzięki wszystkim za udział w wątku. Jadę na lotnisko. Dam znać jak się skończyło. Pzdr

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 56  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group