Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#381 PostWysłany: 05 Gru 2013 19:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2116
srebrny
klayton napisał(a):
Opisalem mechanizm oszustwa. A Ty zrobisz, co uwazasz za stosowne.

Oczywiście w pełni poważnie biorę Twoją wypowiedź, dlatego też postanowiłem szczególnie uważać przy checkin w hotelu.
Zobaczymy jak będzie.

PS. Swoją drogą zaciekawił mnie jeden z ostatnich komentarzy hotelu:
Serious mix up at checking in about whether i had already paid or not (my booking.com confirmation said i already had, they said i hadn't) which i don't think was the fault of this resort but more of a head office mix up. When we finally sorted it ot and that i hadn't already been charged for the room they then billed me E90 too much! Needed a lie down after this
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień na Teneryfie za 1829 PLN 🌤️🏖️ Loty z Warszawy i pobyt w ⭐⭐⭐⭐ hotelu Tydzień na Teneryfie za 1829 PLN 🌤️🏖️ Loty z Warszawy i pobyt w ⭐⭐⭐⭐ hotelu
Wypoczynek w Egipcie 🏝️🎄 4* hotel nad Morzem Czerwonym za 1998 PLN Wypoczynek w Egipcie 🏝️🎄 4* hotel nad Morzem Czerwonym za 1998 PLN
#382 PostWysłany: 13 Gru 2013 13:05 

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12
Loty: 1
Kilometry: 2 269
Od dawna korzystam z Booking.com lecz ostatnio mam złe doświadczenia. Wynajmowałem nocleg w Madrycie w Mercurym. Zdjęcia na Bookingu zapowiadały typowy standard jak na 4 gwiazdki. W rzeczywistości pokój okazał się ciemną norą. Na moją prośbę zmieniono pokój na inny. A przy wymeldowaniu okazało się, że był to pokój droższy o 15 euro/noc. I niespodziewanie przy wyjeździe musiałem zapłacić o 60 euro więcej niż miałem w zamówieniu z Booking. Czyli dostałem inną ofertę niż zakupioną w Booking.com
Reklamacja nie została uznana przez Booking. Zasłaniają się opinią pracownika hotelu, który twierdzi że wydając pokój informował o dodatkowym koszcie (a nie informował mnie). Odsyłali mnie do bezpośredniego kontaktu z hotelem, a przecież rezerwację robiłem przez Booking. Pisali też, że w recepcji wiszą ceny noclegów i powinienem zauważyć cennik. Do cholery jak rezerwuje przez Booking, to nie interesują mnie cenniki na miejscu.
Ogólnie bardzo nisko oceniam sposób reprezentowania klienta przy trudnościach na linii klient-hotel.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#383 PostWysłany: 13 Gru 2013 13:31 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2659
platynowy
Wirecki1 napisał(a):
2. jeśli coś Cię interesuje (miasto, konkretne miejsce) to szukasz, klikasz ale nie rezerwujesz (oczywiście po zalogowaniu się, żeby "zapamiętali" czego szukasz). Po pewnym czasie otrzymujesz sekretne oferty z niższymi cenami na te same hotele lub hotele w miastach które przeszukujesz.

Sekretne Oferty w booking-u są personalizowanie? Zawsze myślałem że są ogólnodostępne - pojawiają się od czasu do czasu na forum / hotel4free.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#384 PostWysłany: 13 Gru 2013 13:35 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25235
NBE322 napisał(a):
Wirecki1 napisał(a):
2. jeśli coś Cię interesuje (miasto, konkretne miejsce) to szukasz, klikasz ale nie rezerwujesz (oczywiście po zalogowaniu się, żeby "zapamiętali" czego szukasz). Po pewnym czasie otrzymujesz sekretne oferty z niższymi cenami na te same hotele lub hotele w miastach które przeszukujesz.

Sekretne Oferty w booking-u są personalizowanie? Zawsze myślałem że są ogólnodostępne - pojawiają się od czasu do czasu na forum / hotel4free.


No ostatnio jest cos takiego jak Ge (Genious)
https://secure.booking.com/login.html?s ... =0&lang=pl
Na ktorym masz takie "secret" oferty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#385 PostWysłany: 13 Gru 2013 13:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Zeus napisał(a):
NBE322 napisał(a):
Wirecki1 napisał(a):
2. jeśli coś Cię interesuje (miasto, konkretne miejsce) to szukasz, klikasz ale nie rezerwujesz (oczywiście po zalogowaniu się, żeby "zapamiętali" czego szukasz). Po pewnym czasie otrzymujesz sekretne oferty z niższymi cenami na te same hotele lub hotele w miastach które przeszukujesz.

Sekretne Oferty w booking-u są personalizowanie? Zawsze myślałem że są ogólnodostępne - pojawiają się od czasu do czasu na forum / hotel4free.


No ostatnio jest cos takiego jak Ge (Genious)
https://secure.booking.com/login.html?s ... =0&lang=pl
Na ktorym masz takie "secret" oferty

ja uważam tak jak NBE322.
a ten genius to pic na wodę bo ich najtańsze oferty i tak są droższe niż te normalnie najtańsze. no może czasem można coś w ciekawszej cenie znaleźć ale to nie są najtańsze oferty.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#386 PostWysłany: 29 Gru 2013 22:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 800
Loty: 174
Kilometry: 323 307
niebieski
Witam,

mam bardzo ważne i szybkie pytanie.

Czy jeśli mam 2 rezerwacje hoteli na 31 grudzień - oby dwie z bezpłatną anulacją do dzisiaj 23;59 oraz rezerwacje są bez podawania danych karty kredytowej to czy mnie jakoś ''obdarują'' karą za odwołanie rezerwacji jutro?

Rezerwowałem 2 hotele bo potrzebowałem na 4 oraz 6 osób - nie było pewne czy w tyle pojedziemy dlatego na zapas zarezerwowałem, ale jak na złość 2 osoby dopiero jutro będą pewne na 100%.

czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#387 PostWysłany: 30 Gru 2013 00:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 800
Loty: 174
Kilometry: 323 307
niebieski
wojtekf93 napisał(a):
Witam,

mam bardzo ważne i szybkie pytanie.

Czy jeśli mam 2 rezerwacje hoteli na 31 grudzień - oby dwie z bezpłatną anulacją do dzisiaj 23;59 oraz rezerwacje są bez podawania danych karty kredytowej to czy mnie jakoś ''obdarują'' karą za odwołanie rezerwacji jutro?

Rezerwowałem 2 hotele bo potrzebowałem na 4 oraz 6 osób - nie było pewne czy w tyle pojedziemy dlatego na zapas zarezerwowałem, ale jak na złość 2 osoby dopiero jutro będą pewne na 100%.

czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#388 PostWysłany: 30 Gru 2013 00:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 1224
srebrny
Sprawdź regulamin hotelu/booking.com.
Jeśli wszyscy są na jednej rezerwacji albo rezerwowałeś wszystko na swoje nazwisko, to ściągną za "no show" przy check-in.
Jeśli nie podawałeś danych karty, a wszyscy zrezygnujecie, to nie mają z czego ściągnąć, ALE hotel może pociągnąć do odpowiedzialności i grozić sądem (mają Twoje dane osobowe).
Zadzwoń i opisz zaistaniałą sytuację, na pewno znajdziecie wyjście z sytuacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#389 PostWysłany: 30 Gru 2013 01:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3623
srebrny
Jeżeli nikt nie pojedzie to jestem pewien, że hotel nie będzie się bawił w międzynarodowe sprawy sądowe z takiego powodu. Inna sprawa, że to trochę nieładnie olać rezerwację bez przesłania żadnej informacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#390 PostWysłany: 30 Gru 2013 01:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 800
Loty: 174
Kilometry: 323 307
niebieski
maczala1 napisał(a):
Jeżeli nikt nie pojedzie to jestem pewien, że hotel nie będzie się bawił w międzynarodowe sprawy sądowe z takiego powodu. Inna sprawa, że to trochę nieładnie olać rezerwację bez przesłania żadnej informacji.
Wiem, że nie ładnie. Jak jadę sam to nie mam takich problemów... Dzisiaj rano po informacji od znajomych napiszę w sprawie jednej rezerwacji do hotelu, że niestety nie dam rady przyjechać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#391 PostWysłany: 31 Gru 2013 00:05 

Rejestracja: 20 Paź 2012
Posty: 289
Loty: 85
Kilometry: 236 428
niebieski
Odpaliłem koledze booking, efekt jest taki, że na sylwestra ma puste pokoje. Oczywiście rezerwacje były tylko jedni łotysze dojechali a pozostałe rezerwacje zostały olane. No ciekawe jak teraz kasę wyegzekwować?
_________________
Image
https://my.flightradar24.com/noyle
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#392 PostWysłany: 31 Gru 2013 00:12 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
 No ciekawe jak teraz kasę wyegzekwować?

Nie za pozno o tym myslisz?
Tak, jak sie zabezpieczyl na taka ewentualnosc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#393 PostWysłany: 07 Sty 2014 14:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2012
Posty: 685
Loty: 138
Kilometry: 226 439
niebieski
zarezerwowałem pokój przez Booking.com, na następny dzień otrzymałem maila że na mojej karcie nie ma wystarczających środków oraz dwie możliwości:
-jeszcze raz podać numer karty
-podać inną kartę
(mam na to 24h)

I tu moje pytanie: Czy w przypadku braku mojej reakcji rezerwacja przepadnie bez konsekwencji(finansowych,czarna lista, itp itd). Rezerwacja była bez możliwości darmowej rezygnacji.

Zapominałem o pewnych zobowiązaniach finansowych stąd ta sytuacja :oops: a
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#394 PostWysłany: 07 Sty 2014 19:30 

Pozwoliłem sobie dzisiaj zadzwonić do booking.com bo anulowano mi już:

1) Dubaj
2) Berlin

a wisi mi jeszcze Paryż i nie wiedziałem czy już mam otwierać szampana, czy jeszcze się wstrzymać (odpowiedź na to pytanie będzie zawarta w tekście więc czytać uważnie ;)). Oprócz tego, że wyraziłem zdanie na temat tego co się ostatnio dzieje, to jeszcze się kilku rzeczy dowiedziałem. Oto co udało mi się ustalić:

1) zmieniła się polityka firmy względem rezerwacji z błędem i to od mniej więcej XI/XII 2013 r. - aktualnie realokacja następuje przy odchyleniach rzędu 10 - 20% od standardowych stawek. Nie jest to oczywiście takie sztywne, niekiedy może być więcej
2) nowa polityka nie jest wcale taka jasna jakby się mogło wydawać - pamiętacie Sasa Bali Villas 2013? Zgadnijcie ile było wtedy rezerwacji? Z tego co się dowiedziałem to było ich 30. Być może to jest liczba rezerwacji, które przetrwały po pierwszym odsiewie, być może od początku tyle ich było. Wtedy booking.com zaproponował realokację, zwrot kosztów po odbycie noclegów. Sam z tego skorzystałem.
To teraz jak myślicie ile ma Five Continents Dubaj, który dziś mnie elegancko pozbawił złudzeń? Wait for it................... 12................ I co? I nico, rezerwacje anulowane
Berlin - tam możemy sobie pogratulować :) Coś około 400 rezerwacji, aż konsultant nie umiał tego w głowie przemnożyć żeby określić straty hotelu :)
3) potok anulacji i łatwość, z jaka ich dokonują wynika z tego, że prawdopodobnie to nie jest aż taka oczywista wina obiektów jak mogło się wszystkim wydawać. Otóż te obiekty nie zatrudniają praktykantów do wpisywania cen, tylko korzystają z usług firm typu XML Provider i to prawdopodobnie błędy w ich systemach spowodowały całe zamieszanie. Oczywiście booking.com mówi, że odpowiedzialność za te wystawione XML spływa na hotel. My możemy hotele pozwać itd. Zwróćcie uwagę, ze "promocje" dotyczą:
    a) Berlin - 5*
    b) Londyn - 5*
    c) Paryż - 5*
    d) Dubaj - 4*
Booking.com kalkuluje na chłodno co mu się bardziej opłaca. Podobnie robią hotele zakładając raczej słusznie, że nikomu nie będzie się chciało z tym szarpać (mi akurat będzie się chciało z Berlinem)
4) całe to anulowanie/uznawanie ma wiele zmiennych. Konsultant sam się zdziwił, że Dubaj padł przy 12 rezerwacjach, a Bali przetrwało 30. Nie ma zatem jakiegoś wzoru, który uwzględnia procentową skalę promocji, liczbę nocy nią objętych oraz liczbę rezerwacji. Jest to uznaniowe i na ten moment ciężko wyczuć jak działa.
5) to, że Obiektów, dotkniętych błędami jest sporo niestety nam nie pomaga - booking.com by usprawnić procesy wykazuje większą akceptację dla anulowania rezerwacji, kosztem ewentualnych negocjacji i wymiany dziesiątek maili.
6) Booking.com na bieżąco nie weryfikuje cen w serwisie, nie monitorują ruchu na Obiektach.

Co tam jeszcze miałem Wam napisać...... aha Paryż. Nie wymieniałem nazwy hotelu - człowiek na infolinii sam powiedział, że są jeszcze dwa gorące tematy z Paryża i wymienił nazwę hotelu. Co ciekawe - moja rezerwacja wisi bez adnotacji o błędzie, ale to może zostać zmienione. Jeśli hotel o tym zapomni, a odmówi mi kluczy gdy zgłoszę się na recepcję, wtedy obowiązuje mnie realokacja taka jak przy overbookingu. Zdaniem konsultanta, wszystko powinno wyjaśnić się maksymalnie do końca przyszłego tygodnia. No to czekamy.
Góra
 PM off
wtak lubi ten post.
 
      
#395 PostWysłany: 07 Sty 2014 19:43 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2459
złoty
Mam nadzieję, że w Booking prawo nie działa wstecz, bo ja z Sasa Bali Villas mam zamiar dopiero skorzystać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#396 PostWysłany: 07 Sty 2014 19:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Anonymous napisał(a):
1) zmieniła się polityka firmy względem rezerwacji z błędem i to od mniej więcej XI/XII 2013 r. - aktualnie realokacja następuje przy odchyleniach rzędu 10 - 20% od standardowych stawek. Nie jest to oczywiście takie sztywne, niekiedy może być więcej


Booking już dużo wcześniej anulował błędne rezerwacje, wystarczy przytoczyć chociażby:
viewtopic.php?f=81&t=29045
viewtopic.php?f=81&t=26393
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#397 PostWysłany: 07 Sty 2014 20:24 

Rejestracja: 09 Gru 2012
Posty: 538
Loty: 189
Kilometry: 213 328
niebieski
Anonymous napisał(a):
aha Paryż. Nie wymieniałem nazwy hotelu - człowiek na infolinii sam powiedział, że są jeszcze dwa gorące tematy z Paryża i wymienił nazwę hotelu.


Drugi temat z Paryża jest mi chyba znany. Hôtel Central Bastille udało mi się zarezerwować za 6e, była tylko jedna dostępna noc, jeden pokój i wpadłem na nią zupełnie przypadkiem - śmiem twierdzić że była tylko jedna taka rezerwacja. Dziś anulowana.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#398 PostWysłany: 07 Sty 2014 21:01 

Rejestracja: 31 Sie 2011
Posty: 218
niebieski
jaja , zarezerwowałem dziś hotel w Jerozolimie 4 dni (dwójka)za 88 $ na booking , sam hotel ścierwo ale cena przyzwoita po czym napisał do mnie jakiś Mansur przedstawiający się jako manager hotelu z informacją że 88 $ to kosztuje doba u nich w hotelu i jak chce to mogę dopłacić a jak nie to mi anulują rezerwację , ze strony booking na razie żadnego kontaktu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#399 PostWysłany: 07 Sty 2014 21:15 

Rejestracja: 09 Gru 2012
Posty: 538
Loty: 189
Kilometry: 213 328
niebieski
zaczyna się robić tak że w przypadku taniego noclegu zanim zarezerwujemy samolot będzie wypadało się zapytać obsługę booking czy aby na pewno nasza rezerwacja nie będzie anulowana. Nastały czasy w których znaki handlowe Okazyjna Cena, Sekretna Oferta czy Gwarancja Najniższej Ceny nadają się głównie do podtarcia tyłka ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#400 PostWysłany: 07 Sty 2014 23:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6461
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
Anonymous napisał(a):
Pozwoliłem sobie dzisiaj zadzwonić do booking.com bo anulowano mi już:

1) Dubaj
2) Berlin

a wisi mi jeszcze Paryż i nie wiedziałem czy już mam otwierać szampana, czy jeszcze się wstrzymać (odpowiedź na to pytanie będzie zawarta w tekście więc czytać uważnie ;)). Oprócz tego, że wyraziłem zdanie na temat tego co się ostatnio dzieje, to jeszcze się kilku rzeczy dowiedziałem. Oto co udało mi się ustalić:

1) zmieniła się polityka firmy względem rezerwacji z błędem i to od mniej więcej XI/XII 2013 r. - aktualnie realokacja następuje przy odchyleniach rzędu 10 - 20% od standardowych stawek. Nie jest to oczywiście takie sztywne, niekiedy może być więcej
2) nowa polityka nie jest wcale taka jasna jakby się mogło wydawać - pamiętacie Sasa Bali Villas 2013? Zgadnijcie ile było wtedy rezerwacji? Z tego co się dowiedziałem to było ich 30. Być może to jest liczba rezerwacji, które przetrwały po pierwszym odsiewie, być może od początku tyle ich było. Wtedy booking.com zaproponował realokację, zwrot kosztów po odbycie noclegów. Sam z tego skorzystałem.
To teraz jak myślicie ile ma Five Continents Dubaj, który dziś mnie elegancko pozbawił złudzeń? Wait for it................... 12................ I co? I nico, rezerwacje anulowane
Berlin - tam możemy sobie pogratulować :) Coś około 400 rezerwacji, aż konsultant nie umiał tego w głowie przemnożyć żeby określić straty hotelu :)
3) potok anulacji i łatwość, z jaka ich dokonują wynika z tego, że prawdopodobnie to nie jest aż taka oczywista wina obiektów jak mogło się wszystkim wydawać. Otóż te obiekty nie zatrudniają praktykantów do wpisywania cen, tylko korzystają z usług firm typu XML Provider i to prawdopodobnie błędy w ich systemach spowodowały całe zamieszanie. Oczywiście booking.com mówi, że odpowiedzialność za te wystawione XML spływa na hotel. My możemy hotele pozwać itd. Zwróćcie uwagę, ze "promocje" dotyczą:
    a) Berlin - 5*
    b) Londyn - 5*
    c) Paryż - 5*
    d) Dubaj - 4*
Booking.com kalkuluje na chłodno co mu się bardziej opłaca. Podobnie robią hotele zakładając raczej słusznie, że nikomu nie będzie się chciało z tym szarpać (mi akurat będzie się chciało z Berlinem)
4) całe to anulowanie/uznawanie ma wiele zmiennych. Konsultant sam się zdziwił, że Dubaj padł przy 12 rezerwacjach, a Bali przetrwało 30. Nie ma zatem jakiegoś wzoru, który uwzględnia procentową skalę promocji, liczbę nocy nią objętych oraz liczbę rezerwacji. Jest to uznaniowe i na ten moment ciężko wyczuć jak działa.
5) to, że Obiektów, dotkniętych błędami jest sporo niestety nam nie pomaga - booking.com by usprawnić procesy wykazuje większą akceptację dla anulowania rezerwacji, kosztem ewentualnych negocjacji i wymiany dziesiątek maili.
6) Booking.com na bieżąco nie weryfikuje cen w serwisie, nie monitorują ruchu na Obiektach.

Co tam jeszcze miałem Wam napisać...... aha Paryż. Nie wymieniałem nazwy hotelu - człowiek na infolinii sam powiedział, że są jeszcze dwa gorące tematy z Paryża i wymienił nazwę hotelu. Co ciekawe - moja rezerwacja wisi bez adnotacji o błędzie, ale to może zostać zmienione. Jeśli hotel o tym zapomni, a odmówi mi kluczy gdy zgłoszę się na recepcję, wtedy obowiązuje mnie realokacja taka jak przy overbookingu. Zdaniem konsultanta, wszystko powinno wyjaśnić się maksymalnie do końca przyszłego tygodnia. No to czekamy.


Strasznie zagmatwali sobie tą politykę firmy... Zupełnie nie mogę jej zrozumieć.
Idąc tym tropem człowiek nie będzie wiedział, czy mu nie odwołają atrakcyjnie cenowo oferty bo mógłby to być oczywisty błąd.

Jak dla mnie serwis takim tłumaczeniem i taką polityką staje się mocno niewiarygodny... A miał zdecydowanie najmocniejszą pozycję wśród pośredników hotelowych.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group