Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#441 PostWysłany: 30 Sty 2014 00:08 

Rejestracja: 03 Sie 2011
Posty: 127
Panowie a mi się zdarzyła teraz taka sytuacja. Chciałem zarezerwować noclegi na tenryfie i wszędzie pisało, że żadnych opłat rezerwacyjnych i bezpłatna anulacja więc sobie zabukowałem 6 noclegów bo tego przedewszystkim oczekiwałem.
Po chwili przyszedl mi sms z banku, że płatność niemożliwa z powodu braków środków na koncie - dopiero w potwierdzeniu przyszło mi info, że :
Przedpłata:
Hotel obciąży Gościa sumą w wysokości 100 procent opłaty za dwie pierwsze noce, w dniu dokonania rezerwacji..
Zasady odwołania rezerwacji:
W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 2 dni przed datą przyjazdu, hotel nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w hotelu, hotel obciąży Gościa sumą w wysokości 100 procent opłaty za dwie pierwsze noce.

Wszelkie opłaty związane z odwołaniem lub zmianą rezerwacji zależą od obiektu i są pobierane przez obiekt.

Moje pytanie brzmi:
Czy jak anuluję rezerwację to nie będą chcieli ściąnąć tych pieniędzy?
Czy jak zasilę konto to mi ściągną za te 2 pierwsze noce? Czy może nie zasilać konta?
Nie raz rezerwowałem na booking i nigdy takich akcji nie miałem
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🚨 Tanio 🚨 City break w Alicante za 488 PLN 🔥 W cenie loty Ryanair (piątek-niedziela) i noclegi 😎 🚨 Tanio 🚨 City break w Alicante za 488 PLN 🔥 W cenie loty Ryanair (piątek-niedziela) i noclegi 😎
Loty do Azji w mega cenach od 1793 PLN❗🌏😍 Bali, Borneo, Filipiny, Tajlandia, Wietnam i inne 🔥✈ Loty do Azji w mega cenach od 1793 PLN❗🌏😍 Bali, Borneo, Filipiny, Tajlandia, Wietnam i inne 🔥✈
#442 PostWysłany: 30 Sty 2014 01:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
NakatePL napisał(a):
...
Nie raz rezerwowałem na booking i nigdy takich akcji nie miałem

tam akurat nie ma zasady bo hotele mogą je sobie rożnie ustawiać, dlatego warto dobrze przeczytać wszystko co nas może interesować. (ja tak robię odkąd bekłem na 100euro)

wg mnie: jak Ci zależy to zapłać a jak nie to olej ale wtedy dalej nie będziesz miał noclegu a chyba na tym Ci zależy, nie?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#443 PostWysłany: 30 Sty 2014 01:52 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
NakatePL napisał(a):
Czy jak anuluję rezerwację to nie będą chcieli ściąnąć tych pieniędzy?
Czy jak zasilę konto to mi ściągną za te 2 pierwsze noce? Czy może nie zasilać konta?
Nie raz rezerwowałem na booking i nigdy takich akcji nie miałem


1. Jeżeli anulujesz rezerwację przed terminem wskazanym w warunkach, nikt nie ściągnie Ci tych pieniędzy.
2. Jeżeli zasilisz konto, to na pewno ściągną Ci pieniążki z góry, skoro tak stanowią warunki. Natomiast jeśli nie zasilisz konta, to najpewniej w przeciągu paru dni dostaniesz informacje od booking.com o braku autoryzacji karty. Zostaniesz wezwany do uzupełnienia danych innej karty, bądź tej samej, po czym hotel anuluje Ci rezerwację jeśli autoryzacja nie powiedzie się po raz kolejny.

Korzystając z booking.com zawsze trzeba czytać informację zawarte pod znakiem zapytania obok ceny!!
Nie raz widziałem w sekretnych ofertach niewiarygodnie niską cenę za apartamenty, gdzie bardzo wysoka cena za sprzątanie ukryta była w warunkach szczegółowych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#444 PostWysłany: 30 Sty 2014 03:54 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 157
Wirecki1 napisał(a):
Komunikat dostępny po zalogowaniu:

W ostatnim roku liczba dokonanych przez Ciebie rezerwacji za pośrednictwem Booking.com wyniosła 5 – dlatego właśnie bierzesz udział w programie Genius! W ramach podziękowania otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki na rezerwację pobytu w najlepszych hotelach w ponad 3000 miejscach.


i jak, naprawdę widać różnicę w cenach przed i po zalogowaniu? czy jest to kolejna promocja w stylu napiszemy ze 20% taniej a tak naprawdę będzie 5% drożej:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#445 PostWysłany: 30 Sty 2014 08:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2012
Posty: 254
Loty: 585
Kilometry: 1 075 549
niebieski
stonka napisał(a):
Wirecki1 napisał(a):
Komunikat dostępny po zalogowaniu:

W ostatnim roku liczba dokonanych przez Ciebie rezerwacji za pośrednictwem Booking.com wyniosła 5 – dlatego właśnie bierzesz udział w programie Genius! W ramach podziękowania otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki na rezerwację pobytu w najlepszych hotelach w ponad 3000 miejscach.


i jak, naprawdę widać różnicę w cenach przed i po zalogowaniu? czy jest to kolejna promocja w stylu napiszemy ze 20% taniej a tak naprawdę będzie 5% drożej:)


Info o Genius dostałem dawno temu. Mimo sporej ilości rezerwacji jakie dokonywałem jakoś nigdy mnie te ich znizki nie objeły. Zwykle są to droższe oferty na które nawet nie patrze. Szkoda sobie tym "bookingowym wyróżnieniem" głowy zawracać.
_________________
pozdrawiam:

Image

https://mojeflagi.blogspot.com/
Wesprzyj mnie w chorobie swoim podatkiem - KRS 0000396361, cel szczegółowy 1,5% podatku: 0787176 Krzysztof
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#446 PostWysłany: 30 Sty 2014 11:31 

Rejestracja: 03 Sie 2011
Posty: 127
Kurde nie chcę stracić tej kasy. Tym bardziej że mam dosyć odległy termin i zależy mi na tym aby płacić za całość w hotelu bo różnie może być. Poczekam ale do teraz nie dostałem żadnej informacji że nie umieją pre autoryzować karty.
Dziwne jest to że hotel informuje dopiero po rezerwacji o ściągnięciu pieniędzy za 2 pierwsze dni, a nie tam informacji odnośnie co w razie anulacji... czy pieniądze zwracają czy co?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#447 PostWysłany: 30 Sty 2014 20:42 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 137
Jakie było moje zdziwinie gdy dziś po około miesiącu dostałem odpowiedź na swojego maila od booking.com w którym spełniają moją prośbę :) Ale od początku, jakiś miesiąc temu zarezerwowałem słynny już nocleg pod Sztokholmem za 60SEK. Niestety został on anulowany. Po wymianie kilku maili w którym podałem cytaty z ich regulaminu, inne promocje które zostały zaakceptowane i inne uwagi napisałem w ostatnim mailu że skoro nie przestrzegają własnych regulaminów , moje uwagi trafiają w próżnie proszę o skasowanie konta na booking, dziś dostałem odpowiedź po około miesiącu że spełniają moją prośbę i konto skasowane :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#448 PostWysłany: 30 Sty 2014 22:37 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 1087
niebieski
Bardzo proszę o odpowiedź na pytanie dot. rez. Parę dni temu na Booking zarezerwowałam 2 pokoje w 2 różnych hotelach w Madrycie. Na październik. Zawsze czytam info pod znakiem ?. Rez. była bez kosztów, do ewent. rezygnacji. Oczywiście był napis-hotel może preautoryzować kartę. No i mam blokadę na karcie za pierwszą noc (w obu hotelach). Booking odpisał, że to hotel. Nie napisałam jeszcze do hoteli, ale zastanawiam się, ile może taka blokada trwać? 9 miesięcy? Taką sytuację mam po raz pierwszy, a z Booking korzystam trochę lat. Będę wdzięczna za wskazówki :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#449 PostWysłany: 30 Sty 2014 22:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
W zdecydowanej większości przypadków blokada zniknie do dwóch tygodni. Najpóźniej do miesiąca.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#450 PostWysłany: 30 Sty 2014 22:53 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 1087
niebieski
Bardzo dziękuję za odpowiedź :) Juz sobie wyobrażałam, że za moment blokada zmienia sie w kwotę do zapłacenia :( Pozdrawiam!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#451 PostWysłany: 31 Sty 2014 10:11 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 157
kriss napisał(a):

Info o Genius dostałem dawno temu. Mimo sporej ilości rezerwacji jakie dokonywałem jakoś nigdy mnie te ich znizki nie objeły. Zwykle są to droższe oferty na które nawet nie patrze. Szkoda sobie tym "bookingowym wyróżnieniem" głowy zawracać.


Dzięki, myślałem że to jakaś automatyczna zniżka -10% na wszystko a nie jakieś wybrane oferty. W takim razie faktycznie nie warto zawracać sobie gitary tym "statusem".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#452 PostWysłany: 01 Lut 2014 21:48 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Kolejny dowód nieudolności booking.com

Dostałem wiadomość:
" We would like to inform you that unfortunately the rates you have booked are not correct. Please accept our apologies for this inconvenience. We apologize on behalf of Hotel Walliserhof - The Dom Collection for this error. The actual rate per night for Hotel Walliserhof - The Dom Collection is 180CHF and not 6CHF as mentioned on your reservation. We ask for your understanding in reaching a middle ground. The accommodation has confirmed that they would like to offer you 135CHF. The property is ready to welcome you but please note that due to availability, they need to be informed within 48 hours if you accept this offer.
We thank you for your understanding.
Kind regards,
Dennis Tzakis
Booking.com Customer Service Team"

5 minut później wiadomość: - zwróćcie uwagę na podawane kwoty :P

"In our previous correspondence, we have notified you of an error from the side of the Hotel Walliserhof - The Dom Collection while entering the rates. This is an unfortunate situation and as much as we regret to do so, we will have to cancel your reservation. This cancellation will be free of charge. A 3 star establishment cannot be offered at 60 per night including breakfast. Even on promotion, this is an unrealistic price and is clearly an error. For this reason, the hotel is not obliged to honor your reservation. In the interest of providing accommodations to our customers, we already informed you about the offer from the hotel 120CHF per night.
We apologize for this inconvenience. We hope and trust that you understand the decision to cancel the reservation.
Kind regards,
Dennis Tzakis
Booking.com Customer Service Team"
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#453 PostWysłany: 01 Lut 2014 22:36 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 957
niebieski
A czy komuś udało się coś jednak wywalczyć z głośncyh sprawach Berlina czy Paryża?
Kijowski Hilton z lektury na forum wynika, że poczuł się do honorowania rezerwacji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#454 PostWysłany: 01 Lut 2014 23:05 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Zgłosiłem Paryż do francuskiego odpowiednika UOKiK
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#455 PostWysłany: 04 Lut 2014 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 771
Loty: 79
Kilometry: 82 424
niebieski
Witam
mam pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników bookingu:
po raz pierwszy mam tak, że zarezerwowałem hotel(z bezpłatnym odwołaniem rezerwacji) i on zablokował mi kwotę na koncie. Rezerwację odwołałem w niedzielę rano, do dziś kwota nie została zdjęta z blokady(operacji nierozliczonych). Po jakim czasie zostanie mi zdjęta w/w blokada?
dzięki za odpowiedź
_________________
You will never walk alone :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#456 PostWysłany: 04 Lut 2014 14:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Przeważnie do dwóch tygodni.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#457 PostWysłany: 04 Lut 2014 15:00 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Bywa, że trwa to kilka dni, albo nawet tygodni. Nie ma reguły.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#458 PostWysłany: 04 Lut 2014 15:02 

nie zaszkodzi do nich napisać wysyłając e-mail, na stronie booking na dole klikasz na "Biuro Obsługi Klienta"
Góra
 PM off  
      
#459 PostWysłany: 04 Lut 2014 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2012
Posty: 771
Loty: 79
Kilometry: 82 424
niebieski
Ok dziękuje wszystkim za odpowiedź:)

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
_________________
You will never walk alone :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#460 PostWysłany: 06 Lut 2014 17:20 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
Jak wygląda sprawa niezgodności towaru z umową, jeśli takowa wystąpi?
Jak w takich przypadkach postępuje booking.com?
Z jednej strony zasłaniają się tym, że nie są pośrednikami, ale czy można liczyć na jakąś kompetentną reakcję z ich strony w razie takiej potrzeby? Zważając na ostatnią zmianę podejścia do klienta obawiam się, iż w tym przypadku również może się to na nas odbić, ktoś ma jakieś w miarę świeże informację na ten temat?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group