Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podstawowe informacje na temat lotów opóźnionych, odwołanych, overbookingu i odszkodowań:

https://konsument.gov.pl/opozniony-odwolany-lot/

[b]Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot

wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Linki do wniosków o odszkodowanie najpopularniejszych linii latających z PL:
LOT
https://www.lot.com/pl/pl/centrum-pomoc ... po-podrozy
Lufthansa
https://www.lufthansa.com/us/en/fast-compensation
Air Dolomiti
https://hda_s_form.airdolomiti.it/Custo ... @item-4--1
Austrian
https://www.austrian.com/xx/en/footer-p ... ities.html
Swiss
https://www.swiss.com/de/en/customer-su ... gularities
Brussels
https://www.brusselsairlines.com/fr/en/ ... ncellation
Turkish
https://feedback.turkishairlines.com/en ... -selection
Air France KLM
https://wwws.airfrance.pl/claim
https://www.klm.co.uk/claim
British Airways
https://www.britishairways.com/travel/f ... select/dcd
Enter Air
https://reklamacje.enterair.pl/#/flightcomplaint

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10268 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459 ... 514  Następna
Autor Wiadomość
#9101 PostWysłany: 02 Wrz 2023 21:09 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4073
platynowy
Pytanie było proste, reszta to twoja nadinterpretacja. Nie padło pytanie o odszkodowanie, tylko o zwrot kosztów. Naucz się czytać ze zrozumieniem, bo masz z tym spory problem.

Marta Ługiewicz napisał(a):
.
EasyJet nie uznaje reklamacji na zwrot kosztów odwołanego lotu bo przenieśliśmy go na przelot przez Londyn.
Pytanie.moje jest czy jest sens jeszcze walczyć o zwrot pełen?


Wybrali sobie lot przez Londyn, nikogo to nie interesuje, że nie mają paszportu. Przewoźnik wywiązał się ze swojego obowiązku i umożliwił powrót. Pasażer popełnił błąd wybierając powrót przez Londyn nie będąc w posiadaniu paszportu.

Równie dobrze mogliby wybrać lot bezpośredni i nie wejść do samolotu, również nikogo to nie interesuje.
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
Przedłużony weekend w Larnace 🏖️🍹 Loty z Warszawy i 4* hotel ze śniadaniami za 909 PLN 😎 Przedłużony weekend w Larnace 🏖️🍹 Loty z Warszawy i 4* hotel ze śniadaniami za 909 PLN 😎
Turcja w pigułce 🇹🇷 Stambuł i Kapadocja w jednej podróży od 969 PLN 😍 Turcja w pigułce 🇹🇷 Stambuł i Kapadocja w jednej podróży od 969 PLN 😍
#9102 PostWysłany: 02 Wrz 2023 21:13 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5517
złoty
Nowy forumowicz może nie wiedzieć i należało to dodać, iż zwrot za nowe czy niewykorzystane bilety lotnicze jest osobnym roszczeniem i należy wystąpić o odszkodowanie za odwołany lot. Powtórzę za odwołany lot, a Ty nawet nie wiesz co było jego powodem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9103 PostWysłany: 03 Wrz 2023 06:40 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4073
platynowy
Nikt nie pytał o odszkodowanie, powtarzam, a wyłącznie o zwrot kosztów. Nikt również nie prosił cię o edukację w zakresie praw pasażera

Każdy wie czym jest odszkodowanie, a czym zwrot kosztów, tylko ty się znowu w tym wszystkim zgubiłeś.
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#9104 PostWysłany: 03 Wrz 2023 08:23 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5517
złoty
Marta Ługiewicz napisał(a):
Cześć, próbowałam szukać czego w temacie ale nie znalazłam.
Sytuacja w czerwcu 2023. Lot Madera - Berlin realizowany przez linie EasyJet.
Po komunikacie o odwołanym locie bilety na kolejne wyloty w kolejnych dniach rozchodziły się z prędkością światła plus strona blokowała się. Udało by się wrócić dopiero w terminie +7 dni więc sporo a nic innego nie proponowali. Pojawiła się nagle opcją za 4 dni z przelotem przez Londyn i w stresie ja wybraliśmy ale później okazało się że nie mamy paszportu więc nie mozemy tak lecieć (wszystko zadziało się w ciągu 1h) praktycznie od razu ja odwołaliśmy.
EasyJet nie uznaje reklamacji na zwrot kosztów odwołanego lotu bo przenieśliśmy go na przelot przez Londyn.
Pytanie.moje jest czy jest sens jeszcze walczyć o zwrot pełen?



Kothson napisał(a):
Ewidentny błąd po twojej stronie, więc dlaczego Easyjet ma ponosić koszty?

@Marta Ługiewicz jak tu jeszcze kiedyś zajrzysz to tą odpowiedzią się nie przejmuj. Jest lakoniczna i tym samym niewiele wnosi.
1.Najważniejsze: na podstawie treści Twojego postu złóż reklamację o odszkodowanie do easyJet w sprawie odwołanego lotu Madera - Berlin. W przypadku odpowiedzi negatywnej wnioski do portugalskiego lub niemieckiego odpowiednika ULC, ewentualnie kontakt z pośrednikiem wyspecjalizowanymi w walce o odszkodowania od linii lotniczych
2. Sprawdź czy udało Ci się skutecznie anulować te loty przez Londyn. Następnie czy oba do i z Londynu odbyły się planowo.
Jeżeli w obu przypadkach odpowiesz NIE, wtedy złóż dodatkowo wniosek do angielskiego ADR opisując swój przypadek podobnie w treści co tu, byle z datami i nr lotów.

@Marta Ługiewicz prosząc o pomoc należy podawać szczegóły lotów.
W Twoim przypadku przez odwołanie lotu i Twoją nieprzemyślaną decyzję nastąpiło to co opisałaś.


Ostatnio edytowany przez dg72, 03 Wrz 2023 08:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9105 PostWysłany: 03 Wrz 2023 08:25 

Rejestracja: 02 Wrz 2023
Posty: 2
Nie pisałam o odszkodowaniu, bo nawet i tym nie pomyślałam. Czy to że zapewnili inna opcję powrotu nie zwalnia ich automatycznie z wypłacenia odszkodowania?
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
#9106 PostWysłany: 03 Wrz 2023 08:27 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5517
złoty
No właśnie nie, dwie różne kwestie z powodu statusu lotu "odwołany", w dniu planowanego odlotu.
Post wyżej napisałem co masz zrobić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9107 PostWysłany: 04 Wrz 2023 11:24 

Rejestracja: 26 Kwi 2019
Posty: 30
Hej.
Klasyka: Opóźniony lot przez co spóźniłem się na łączony lot. Automatycznie zmieniono mi rezerwacje na kolejny, co w konsekwencji spowodowało spóźnienie do miejsca docelowego o ponad 3 h
Wysyłam do LH reklamację i dostaje odpowiedź że powinienem złożyć reklamacje do AirDolomiti mimo że bilet wykupowałem w Lufthansie

Jest sens jeszcze do nich pisać czy raczej od razu do firm zajmujących się odszkodowaniem?

Załączniki:
LH loty.JPG
LH loty.JPG [ 18.78 KiB | Obejrzany 981 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9108 PostWysłany: 04 Wrz 2023 14:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1628
niebieski
@kluivert83 próbuj pierw do Air dolomiti, po co oddawać prowizję ;-) jak się nie uda to dopiero uderzaj dalej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9109 PostWysłany: 04 Wrz 2023 21:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2691
HON fly4free
@kluivert83
Miałem identyczną sytuację i Air Dolomiti, ku mojemu zdziwieniu, szybko wypłaciło odszkodowanie.

Problem był z ich formularzem a konkretnie z polem z prefiksem nr tel, nic sensownego nie wchodziło i nie chciało dalej puścić. Porobiłem więc screeny wszystkiego, opisałem problem i wysłałem mailem, myślałem że mnie wyśmieją a tu finał pozytywnie mnie zaskoczył.


https://www.airdolomiti.eu/support-and- ... lations-eu
https://hda_s_form.airdolomiti.it/custo ... @item-4--1
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9110 PostWysłany: 05 Wrz 2023 15:19 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 873
Loty: 180
Kilometry: 405 277
niebieski
Pierwszy raz taka sytuacja i problemy związane z brakiem wiedzy.
Przejrzałem kilkanaście wcześniejszych stron wpisów i nie znalazłem odpowiedzi. Pytanie jest proste, ale nie znam odpowiedzi.
Lot WAW - IST - SIN realizowany przez Turkuish Airline.
Pierwszy odcinek Waw - Ist z godz. 10.20 - odwołany. Przewoźnik zaoferował lot o 18.55 do Stambułu (LOT). Tam przesiadka w nocy na lot do Singapuru, do którego dotarliśmy o zaplanowanej pierwotnej godzinie. Czy za odwołany pierwszy lot należy się odszkodowanie? Turkish odpisał, że nie bo do miejsca docelowego dotarliśmy o zaplanowanej pierwotnie godzinie.
_________________
Relacje: Bali oczami początkujących turystów (2022).
Emeryci w podróży - Singapur i Malezja (2023), Algarve (2023)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9111 PostWysłany: 05 Wrz 2023 15:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2613
srebrny
@potek7 Odpowiedź równie prosta co pytanie, Turkish ma rację.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
potek7 uważa post za pomocny.
 
      
#9112 PostWysłany: 05 Wrz 2023 15:47 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 873
Loty: 180
Kilometry: 405 277
niebieski
Dzięki za odpowiedź.
_________________
Relacje: Bali oczami początkujących turystów (2022).
Emeryci w podróży - Singapur i Malezja (2023), Algarve (2023)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9113 PostWysłany: 05 Wrz 2023 17:02 

Rejestracja: 05 Wrz 2023
Posty: 1
Witam
Nie wiem czy dobrze trafiłam...
Od roku próbuję uzyskać wypłatę odszkodowania dla 4 osób od Smartwings, wysłałam formularz,kilka meili i listów. Za każdym razem odpowiadają, że lot był opóźniony o 43minuty.... a było tak:

Dane wyjściowe: Rezerwacja/karta ITAKA 3964282, 3964232,
Wylot z Kos 05.07.2022 godz. 9.40, lądowanie 05.07.2022 w Katowicach godz.11.25

Po zmianie:
Wylot z Kos 05.07.2022 godz. 22:55, lądowanie 06.07.2022 w Katowicach godz. 00:40

Opóźnienie/ po czasie - 13 godzin 15 minut

Informacje o zmianie otrzymaliśmy na dwa dni przed wylotem z Kos.
Pytanie czy wysłać ostateczne wezwanie do zapłaty czy przekazać sprawę pośrednikowi, czy w ogóle jeszcze jest szansa bo minął rok...
Będę wdzięczna za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9114 PostWysłany: 08 Wrz 2023 17:14 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5485
srebrny
drodzy czy ktos byl moze w podobnej sytuacji, dosc dziwnej moim zdaniem, sam do konca nie jestem pewny czy sie nalezy odszkodowanie, wydaje mi sie, ze tak ale sprobuje opisac i poslucham opinii innych :)

przez agencje american express mialem kupiony bilet WAW-LAX-LAS, odcinek waw-lax lotem, krajowka w USA American Airlines.
bilet wedlug lotowskiego call center byl wystawiony na lot czyli 080.

pierwszy odcinek wylatalem normalnie Waw do Lax, potem w Lax samolot sie zepsul, nie bylo innego no i mialem opoznienie okolo 4 godziny 20 minut
w dotarciu do Las.

no i teraz sie zaczyna, 3 godziny przed odlotem z Las do Lax w drodze powrotnej, jakis pracownik od posrednika zmienil moj bilet i jakby rozbil odcinek
LAS-LAX-WAW na dwa oddzielne bilety, czyli LAS-LAX AA, musialem odebrac bagaz i znowu go nadac na odcinek LAX-WAW, wedlug pracownika na lotnisku w LAS
jeden bilet jest wystawiony na AA (las-lax) i kolejny 080 na LAX-WAW (LO).
wedlug informacji lotowskiej (mam potwierdzenie zmian na mailu) w przypadku lotu z WAW do Las calosc byla na lotowskim bilecie 080.
opoznienie bylo 4 godziny 21 minut.
jak uwazacie ? uderzac do Lotu po 600 Euro ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9115 PostWysłany: 09 Wrz 2023 08:28 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 237
niebieski
Dzisiejszy lot waw-ams
Opóźnienie 3h - twierdzą że ze względu na warunki atmosferyczne.
Jak to możliwe kiedy cały czas wszystkie operacje startów i lądowania odbywają się normalnie w AMS?
Czy to jest normalna praktyka ŁO?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9116 PostWysłany: 09 Wrz 2023 08:56 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2464
HON fly4free
Nie, nie jest to normalna praktyka. Zwykle "zderzają się z ptakiem".
Ale co do spóźnienia - o którym dzisiejszym locie piszesz, ponieważ jedyny, który widzę, to LO265, planowy przylot 9:35, przewidywany podobno 10:45 11:37, nawet jeśli się z tego zrobi 3 h, to na razie jeszcze się to nie stało?...
Skąd więc to opóźnienie o 3 h? Edit: widzę, że wystartował, będzie opóźniony, ale nie o 3 godziny.
Na tablicy przylotów w AMS bardzo dużo lotów jest oznaczonych jako opóźnione, ale powód nie wygląda na pogodę...
https://www.schiphol.nl/en/arrivals/
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#9117 PostWysłany: 10 Wrz 2023 15:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 219
niebieski
Ja dostalem szybko odszkodowanie od LH-czekalem max 14dni
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9118 PostWysłany: 15 Wrz 2023 17:48 

Rejestracja: 24 Lip 2019
Posty: 35
magicznykli napisał(a):
Cześć, jestem świeżo po podróży do USA. Niestety, spotkało mnie wiele nieprzyjemności ze strony linii lotniczych. Może ktoś miał podobną sytuację i podpowie jak to ugryźć i uzyskać zwrot kosztów i odszkodowanie. Ale po kolei.
Dawno rezerwowany lot PRG – JFK poprzez oficjalną stronę British Airways. Lot miał się odbyć na pokładzie Finnair z przesiadką w Helsinkach. Co istotne dla późniejszych wydarzeń: 4 osoby podróżowały na jednej rezerwacji, jedna osoba kupiła bilet później i miała osobną rezerwację na identyczne loty.
Około 15 godzin przed odlotem SMS o odwołaniu lotu. Po następnej godzinie nowy lot: PRG – CDG (Czech airlines), CDG – JFK (Air France). Lot do CDG opóźniony niemal 3 godziny, spędziliśmy ten czas uwięzieni w samolocie na płycie lotniska. Powodem rzekome strajki we Francji (żadnych nie widzieliśmy). W efekcie było niemal pewne, że nie zdążymy na lot przesiadkowy do JFK. Niemniej kapitan zapewnił nas że przedstawiciele linii będą na nas czekać tuż po wyjściu z samolotu. Tak się jednak nie stało, dodam że WSZYSCY pasażerowie, bez względu na to jakimi liniami i gdzie później lecieli zostali wystawieni do wiatru. My odnaleźliśmy przedstawiciela Air France, który stwierdził że skoro się spóźniliśmy to nie jego sprawa i mamy zgłosić się do British Airlines lub Czech Airlines. Po około 1,5 godziny dotarliśmy do terminala i stanowisk obsługiwanych przez BA, jednak nikogo już nie było, mieli się tam zjawić następnego dnia. Znaleźliśmy natomiast agenta Finnair, który na wieść o naszym opóźnionym locie zgodził się pomóc i wręczył nam bilety do… Szanghaju!! Kiedy wyjaśniliśmy, że chodzi o lot do JFK, ten zabrał owe bilety, stwierdził że nam nie pomoże i po prostu sobie poszedł. Jedyną nadzieją pozostał czat BA. Proces zmian poprzez czat zajął nam około 2,5 godziny. Ostatecznie przeproszono nas, następnego dnia nasza czteroosobowa grupa miała lecieć z British Airways z przesiadką w LHR do JFK, natomiast dla naszego kolegi z osobną rezerwacją znalazło się miejsce na pokładzie American Airlines bezpośrednio do JFK z CDG, również dnia następnego. Dodatkowo zapewniono nas, że zostaną nam zwrócone wszystkie koszty w związku z tym iż musimy zostać w Paryżu (taxi, hotel, jedzenie – mam rachunki).
Następnego dnia rano stawiliśmy się na lotnisku. Z niewiadomych przyczyn kolega nie mógł zrobić odprawy, mimo iż aplikacja pokazywała że wszystko jest ok. W dużym skrócie, po ogromnych kłótniach z agentami BA, Air France i American Airlines, wszyscy zgodnie stwierdzili że owy kolega ma rezerwację, owszem, ale nie ma biletu! Jak, dlaczego i co to ma znaczyć nie rozumiem do dziś. Wszyscy umyli ręce, to samo napisano nam na czacie! Mam wszystkie zapisy rozmów z czatów. Jednego dnia sami zmieniają rezerwację, drugiego dna twierdzą że to nie oni i nie ich sprawa i mamy iść do American Airlines, albo Air France, albo Finnair albo Czech Airlines. Ostatecznie koledze nie wydano biletu ani nie zmieniono lotu, zmuszony był kupić na szybko bilet liniami Norse za ponad 2000 PLN. My po zmianie, zgodnie z nowym planem poprzez LHR dotarliśmy na JFK.
W wyniku wszystkich odwołanych lotów przepadł nam pierwszy opłacony nocleg. Kolejny problem to wynajęty samochód. Opłacona rezerwacja za 250 EUR. Na miejscu powiedziano nam, że skoro się nie stawiliśmy to obowiązują nowe stawki i musimy dopłacić 900 USD. Taniej wyszło zrobić nową rezerwację za około 500 EUR. Też zastanawiam się jak ugryźć zwrot pieniędzy za ten wynajem.
Później doszedł lot powrotny. Cała nasza grupa miała trasę JFK – LHR (American Airlines) LHR – PRG (British Airways). Dzień wcześniej dostaliśmy SMS o zmianie o propozycji innego lotu. Nasz kolega z pojedynczą rezerwacją nie dostał żadnej informacji, po zalogowaniu się do profilu na stronie BA wszystko było ok. Wieczorem, gdy zalogował się tam ponownie, widniał anulowany lot LHR – PRG, natomiast lot do JFK – LHR był aktywny, kolega nie dostał żadnych propozycji zmian ani w ogóle informacji że coś jest nie tak. Miał po prostu lecieć do Londynu. Ostatecznie zmieniliśmy loty na czacie i polecieliśmy razem. Jednak tu jeszcze jeden problem. Lot JFK - LHR był opóźniony o dwie godzin i 40 minut. Oczywiście uciekł nam samolot LHR – PRG, dostaliśmy kolejny lot 1,5 godziny później. Tu pytanie brzmi, czy to też kwalifikuje się pod odszkodowanie?
Starałem się opisać sytuację najdokładniej jak potrafię, jestem strasznie sfrustrowany i nie wiem jak to rozwiązać i odzyskać wszystko co się nam należy. Mam ogromną nadzieję na Waszą pomoc i podpowiedzi. Z góry bardzo dziękuję.



Cześć, powracam do tematu przerwie. Po długich oczekiwaniach i wydawało się, bezowocnych skargach, poprzez brytyjski CEDR w końcu, British Airways zaproponowało zwrot naszych poniesionych kosztów. Ale żadnego odszkodowania. Myślicie ze jest sens ryzykować i nie zaakceptować tej oferty?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#9119 PostWysłany: 15 Wrz 2023 19:41 

Rejestracja: 12 Sty 2014
Posty: 231
niebieski
Lot

HKT-IST-WAW

HKT-IST - Turkish
IST-WAW - LOT

Kupowane na jednym bilecie w Turkish

1. Oryginalny wylot - overbooking na HKT, wylot następnego dnia - i tu normalnie Turkish wypłacił kasę
2. Przylot do IST i agent LOT twierdzi ze overbooking na locie, Turkish podobnie, zmoeniony lot i ostatecznie po 2h kłotni Turkish zmienia lot IST-WAW na swój 7h później

Turkish nie poczuwa się do odszkodowania za opóźniony lot, twierdząc że overbooking był na LOT
LOT - rozpatruje reklamację, wysyła potwierdzenie że był overbooking i że przyznają 250 E, wypełniam formularz zwrotu srodków - cisza
KOlejna reklamacja na brak wypłaty i dziś @ z LOT że

Pragniemy poinformować, że w poprzednim piśmie przewoźnika z dnia 11 lipca przekazana została błędna decyzja, za co serdecznie przepraszamy.

Na rejsie LO 138 z 26 lutego br. nie wystąpił overbooking, a samolot odleciał z wolnymi miejscami. Ponadto, z historii Pana rezerwacji wynika, że w konsekwencji zakłócenia rejsu Turkish Airlines dnia 24 lutego przedstawiciele przewoźnika wprowadzili w niej zmiany. W wyniku tych działań nie posiadał Pan ważnej potwierdzonej rezerwacji na wyżej wspomniany rejs w dniu odlotu.

no i teraz jak to widzicie, kto odpowiedzialny i co z tym dalej zrobić.

Z góry dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9120 PostWysłany: 15 Wrz 2023 19:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2691
HON fly4free
Ad2. Napisane chaotycznie i niekonkretnie. Brak info jak wyglądała rezerwacja po przebookowaniu po overbokingu w HKT.
Przy braku staranności przedstawienia sytuacji linie tym bardziej się migają.

E.
Chyba zaczynam rozumieć.
Jeśli w momencie lotu do IST nie było potwierdzonej rezerwacji na lot do WAW tylko miała być załatwiona w IST to nic więcej się nie należy. Turkish już zapłacił jak sam piszesz.


Ostatnio edytowany przez onufry_z, 15 Wrz 2023 20:07, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10268 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459 ... 514  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group