Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 395 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 30 Mar 2023 20:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1382
Loty: 444
Kilometry: 478 015
niebieski
@cool_aka_romeo no właśnie mówią, że nie ma a z tego SMSa wynika, że jednak zapraszają z takim bagażem na pokład.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tam słońce będzie świecić nawet jesienią ☀️🍂 Cypr na tydzień za 1879 PLN 🏝️🌊 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem 🍴 Tam słońce będzie świecić nawet jesienią ☀️🍂 Cypr na tydzień za 1879 PLN 🏝️🌊 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem 🍴
Leć do Nowego Jorku z Warszawy za 1679 PLN 😲🗽✈️ Leć do Nowego Jorku z Warszawy za 1679 PLN 😲🗽✈️
#202 PostWysłany: 30 Mar 2023 23:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2981
niebieski
A dokąd lot? bo ogólnie nie ma pełnowymiarowego bagażu kabinowego, ale czasem jest. W szczególności właśnie na wspomnianych wcześniej lotach do US. Mała torba/laptop/plecak jest zawsze.
Naprawdę wystarczy poczytać:
https://www.flysas.com/en/travel-info/baggage/carry-on/
Z czepianiem się przy wchodzeniu to można się zdziwić. Jeśli nie ma pośpiechu przy boardingu, to całkiem często wpuszczają grupe F (czyli właśnie SAS Go Light i pokrewne) na samym końcu i patrzą czy ktoś nie przemyca się z kabinówką i drugą torbą. Nie za duży jamnik (30L?) lub choć trochę mniejszy od kabinówki plecak przechodzą bez problemów. W CPH bardzo często, w OSL też się spotykałem. Na mniejszych krajowych sporadycznie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#203 PostWysłany: 27 Kwi 2023 12:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12077
HON fly4free
W SAS PLus nie będzie już darmowego Wi-Fi:
https://onemileatatime.com/news/sas-plu ... ree-wi-fi/
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#204 PostWysłany: 27 Kwi 2023 17:52 

Rejestracja: 03 Lut 2019
Posty: 74
Informacyjnie w tym tygodniu udalo mi mi w przez licytacje za 300eur/pax zrobic upgrade z SAS Plus do Businessu dla grupy 4 osob na trasie CPH-SFO. Nikt z nas nie ma statusu u nich, tylko 2 *G i 2 *S. Za 11:30 h lotu byla dobra oferta.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
BrunoJ uważa post za pomocny.
 
      
#205 PostWysłany: 27 Kwi 2023 22:26 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3461
srebrny
Mile naliczyli zgodnie z oryginalną taryfą czy za C?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#206 PostWysłany: 27 Kwi 2023 22:39 

Rejestracja: 03 Lut 2019
Posty: 74
Policzylo A (150%) do A3 dalo dokladnie tyle samo jak sprawdzalem w Plusie.
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
#207 PostWysłany: 01 Maj 2023 09:16 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9621
HON fly4free
@SPLDER: akurat to nie ma znaczenia, przynajmniej w jakiejś części programów, bo milaż w SAS Plus i SAS Biz jest dokładnie taki sam czyli 150% dystansu. Właście bardzo wysoki jak na premium Y milaż jest jedną z poważnych zalet oferty SK.
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
#208 PostWysłany: 04 Maj 2023 10:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 793
Loty: 177
Kilometry: 260 908
srebrny
Kupiłem za mile m&m bilet z którego pierwszy odcinek jest realizowany przez LOT, drugi przez SAS na trasie europejskiej.
Czy ktoś wie jaki jest limit bagażu na locie SAS? Aplikacja twierdzi że 1 underseat, a na infolinii mówią że niby 8+23kg. W mailu z potwierdzeniem nie ma nic na temat klasy rezerwacji itp.

Czy*G będzie tu miał znaczenie?


Ostatnio edytowany przez lukket, 04 Maj 2023 11:07, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#209 PostWysłany: 04 Maj 2023 10:58 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 2439
Bilet za mile zawsze jest z bagażem do luku
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
lukket lubi ten post.
lukket uważa post za pomocny.
 
      
#210 PostWysłany: 04 Maj 2023 11:28 

Rejestracja: 25 Gru 2021
Posty: 171
niebieski
Bilety milowe M&M w ecomony maja zawsze bagaz rejestrowany, chyba ze podroz w calosci odbywa sie wewnatrz US i CA - wtedy limit bagazowy to 0PC. *G dodaje 1 sztuke, wiec lacznie na bilecie europejskim w eco limit to 2x23kg + podreczny
Góra
 Profil Relacje PM off
lukket lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#211 PostWysłany: 05 Maj 2023 16:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1645
złoty
Jeśli kogoś dotknął strajk handlingu SK z lutego 2022 na CPH, to informuję, że przysłali odszkodowanie. Co prawda trochę żałuję, bo po pierwszej odmowie się poddałem i dałem sprawę do AirHelp, więc z 600E się zrobiło 300E, a mogłem jeszcze trochę popróbować się poszarpać sam, no ale nie spodziewałem się, że w ogóle dadzą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#212 PostWysłany: 05 Maj 2023 20:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12077
HON fly4free
Amerykański fundusz private equity Apollo Global Management zamierza przejąć kontrolę nad skandynawskimi liniami lotniczymi SAS. W przeciwnym razie możliwe jest ogłoszenie upadłości, poinformował Reuters.

https://www.wnp.pl/logistyka/skandynaws ... 05722.html
Góra
 Profil Relacje PM off
billabong lubi ten post.
 
      
#213 PostWysłany: 02 Cze 2023 22:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2027
Loty: 317
Kilometry: 619 201
niebieski
Mam dwa pytania
Już mam zapowiedziane opóźnienie lotu z CPH do Sztokholmu
Że nagle z 1.5 h przesiadki na lot poza Schengen zrobiło się 25 min.
I pytanie czy przesiadka na Arlandzie w 25 min z lotu UE- nom Schengen jest wykonalna?
Czy ew. SaS będzie czekal?
Czy ew. Już próbować ( jeśli to w ogóle mozliwe) próbować zmienić lot w CPH?
Ogólnie SAS ma bezpośredni lot do NYC z CPH 2h później niż lot z Arlandy, za to że Sztokholmu Już nic nie ma danego dnia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#214 PostWysłany: 03 Cze 2023 01:29 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 7135
Loty: 569
Kilometry: 1 186 630
@robaku jak sas bedzie wiedzial w cph,ze na sto pro nie wyrobisz to zmienia Cie juz w CPH na bezposredni jak beda miejsca. Ale duzo czynników echodzi w gre o ktorych Ty nie wiesz
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off
Robaku lubi ten post.
Robaku uważa post za pomocny.
 
      
#215 PostWysłany: 03 Cze 2023 01:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2027
Loty: 317
Kilometry: 619 201
niebieski
Czyli w CPH ruszyć już do deska czy spokojnie chillowac w saloniku
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#216 PostWysłany: 03 Cze 2023 08:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1382
Loty: 444
Kilometry: 478 015
niebieski
@Robaku

SAS poczeka albo nie poczeka. Wszystko zależy od tego, co mu się będzie bardziej opłacało. Jeżeli okaże się, że jest kilkunastu pasażerów na ten rejs z przesiadki (tej czy innej), czas pracy załogi pozwoli, w NYC nikt nie będzie przesiadał się dalej a handling lotniska w Szanghaju ogarnie się tak, żeby nie opóźnić wylotu powrotnego (lub sama trasa skróci czas planowy), to poczekają. Jeżeli będziesz tylko Ty sam i będą miejsca na inne loty oraz inne elementy całej podróży o których przykładowo wspomniałem powyżej w odwrotnej odpowiedzi, to nie poczeka.

Nie przepiszą Ci tego biletu już w CPH, bo muszą mieć pewność, że nie zdążysz. A może okaże się, że wylądujesz, nie będzie kolejki a handling w ARN będzie miał lekkie opóźnienie (a więc i tak samolot nie wyleci) i pojawisz się w idealnym czasie przy gate - polecisz. Przykład z ostatniego mojego lotu, kiedy to miałem godzinę na przesiadkę w CPH. Ze względu na ograniczenia ATC mój lot dolotowy do CPH (i dalej miałem lecieć do GDN) był opóźniony o godzinę i 20 minut. Wysłali status "ready to depart" i mimo, iż mieliśmy mniejsze opóźnienie, załoga na moje pytanie czy zdążę odpowiedzieli "nie polecisz dziś do Gdańska". Ja już szczęśliwy, że 400EUR/2 pax wpadnie, nocka w CPH i poranna przebieżka po centrum... w locie do CPH śledziłem sobie status mojego lotu do GDN i co 10 minut przesuwał opóźnienie. Docelowo opóźnili go o 40 minut tylko po to, żebyśmy my zdążyli (bo tylko my przeszliśmy do gate i po nas zamykali).

Jeżeli miałbyś nie zdążyć, to po wylądowaniu w ARN już w apce powinieneś mieć nowe karty pokładowe na nowy lot. Wtedy sobie możesz zmienić miejsce (o ile coś jeszcze będzie dostępnego). Dopiero jeżeli nie będą Ci pasowały, musisz iść do SAS transfer center. A jak będą pasowały - po prostu idziesz do gate i lecisz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#217 PostWysłany: 03 Cze 2023 10:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2027
Loty: 317
Kilometry: 619 201
niebieski
Ogólnie sytuacja się rozwiązała inaczej.
Przy checkin w GDN zapytałem czy w ogóle jest szansa na to , że zdążę Pani wydawała mi pierwotne karty i powiedziała. Żeby lecieć i ew. W CPH sprawdzić co się będzie działo.
Ale już przy boardingu złapała mnie i stwierdziła, że jeśli chcemy to może dać już nam boarding NYC via CPH z pominięciem Arlandy. A jeśli nie chcemy to możemy próbować lecieć do Sztokholmu.

Ale stwierdziliśmy że nie będziemy ryzykować bo jakby się okazało że Sstokholm wyleci beż nas to dzień w plecy . A koniec końców jak wszystko pójdzie dobrze. Doelcimy 2h później niż pierwotnie Zaplanowano
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#218 PostWysłany: 03 Cze 2023 12:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1382
Loty: 444
Kilometry: 478 015
niebieski
@Robaku w SK jest tak, że każdy może wszystko. Chodzi o to, że w takim LO wysyłają do transfer center, bo na gate niewiele mogą (potrafią) zrobić. W SK nawet na gate zmienią bez problemu. Co by nie gadali, ja tam SK lubię za serwis. Jak poznasz ich filozofię, to okazuje się, że wszystko działa bardzo dobrze.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#219 PostWysłany: 03 Cze 2023 15:50 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9621
HON fly4free
@1955845624: w LO odsyłają może w WAW bo jest transfer center parę korków praktycznie od każdej bramki; w takim KRK czy GDN bez problemu ci zmienią przy gate jeśli jest IRROPS.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#220 PostWysłany: 06 Cze 2023 20:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1382
Loty: 444
Kilometry: 478 015
niebieski
Czy ktoś z Was leciał na jednym bilecie LO+SK i nie chcieli mu nadać bagażu do miejsca docelowego? Znajomi dziś lecieli WAW-OSL(LO)-TOS(SK) i przy checkinie wydrukowało tylko tag bagażowy do Oslo, w którym to musieli go odebrać i nadać ponownie na lot do TOS. Na obydwa loty byli przeze mnie odprawieni i mieli karty pokładowe w telefonach. Wydaje mi się to absurdalnie dziwne i po prostu ktoś czegoś nie potrafił odpowiednio dodać, a nie że się nie da... (?). Pytanie jest o tyle istotne, że na powrocie mają 55 min. przesiadki w OSL i raczej nie widzę tego, aby odbierali bagaż i nadawali z powrotem na lot do WAW.
Góra
 Profil Relacje PM off
lukket lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 395 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: trocha oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group