Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podstawowe informacje na temat lotów opóźnionych, odwołanych, overbookingu i odszkodowań:

https://konsument.gov.pl/opozniony-odwolany-lot/

[b]Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot

wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Linki do wniosków o odszkodowanie najpopularniejszych linii latających z PL:
LOT
https://www.lot.com/pl/pl/centrum-pomoc ... po-podrozy
Lufthansa
https://www.lufthansa.com/us/en/fast-compensation
Air Dolomiti
https://hda_s_form.airdolomiti.it/Custo ... @item-4--1
Austrian
https://www.austrian.com/xx/en/footer-p ... ities.html
Swiss
https://www.swiss.com/de/en/customer-su ... gularities
Brussels
https://www.brusselsairlines.com/fr/en/ ... ncellation
Turkish
https://feedback.turkishairlines.com/en ... -selection
Air France KLM
https://wwws.airfrance.pl/claim
https://www.klm.co.uk/claim
British Airways
https://www.britishairways.com/travel/f ... select/dcd
Enter Air
https://reklamacje.enterair.pl/#/flightcomplaint

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10263 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 514  Następna
Autor Wiadomość
#6181 PostWysłany: 26 Sty 2019 15:47 

Rejestracja: 13 Sty 2019
Posty: 4
@Hose za siedzenie bezczynnie i bez żadnych informacji 6 godzin na lotnisku zamiast zwiedzić Kijów? za bieganie po lotnisku w celu przebookowania biletów? No ale jeśli za 9 godzinne opóźnienie w wylocie nie należy się odszkodowanie to słabo. Serio nie ma żadnej szansy na odszkodowanie, bo przylecieliśmy nie 2 godziny później niż docelowo, mimo spędzenia całego dnia na lotnisku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Dalekie trasy w Ryanair od 256 PLN 😍 Hiszpania, Portugalia, Maroko i Kanary ✈️ Dalekie trasy w Ryanair od 256 PLN 😍 Hiszpania, Portugalia, Maroko i Kanary ✈️
Wycieczka na południe Włoch 😎 City break w Kalabrii za 759 PLN (loty + hotel ze śniadaniami) 😍 Wycieczka na południe Włoch 😎 City break w Kalabrii za 759 PLN (loty + hotel ze śniadaniami) 😍
#6182 PostWysłany: 26 Sty 2019 15:53 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 7132
Loty: 569
Kilometry: 1 186 630
Correct, nie nalezy sie.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6183 PostWysłany: 26 Sty 2019 16:01 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9335
srebrny
@ziemiaokragla
Cytuj:
Serio nie ma żadnej szansy na odszkodowanie

Nie ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6184 PostWysłany: 26 Sty 2019 16:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2611
srebrny
@ziemiaokragla Odszkodowanie w takim przypadku należy się za opóźniony przylot (>2h) lub wcześniejszy wylot (>1h), z tego co piszesz nie musiałeś wcześniej stawić się na lotnisku i przyleciałeś do celu "mniej więcej" o czasie, więc czego oczekujesz od przewoźnika ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6185 PostWysłany: 27 Sty 2019 22:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Wrz 2016
Posty: 43
Loty: 67
Kilometry: 183 382
Witam serdecznie.
Miałem opóźniony lot prawie 6godzin, Był to lot z Frankfurtu do Detroit.
Był problem z elektroniką w samolocie, jak udało się naprawić to pilot powiedział, że on oraz załoga z nami nie polecą, ze względu na prawo, które uniemożliwia im tak długo być w pracy ;/
Więc czekaliśmy na następną załogę i w okńcu udało się wylecieć.
Do Detroit dotarliśmy ok 5h50min po planowanym przylocie.

Złożyłem reklamację tydzień temu poprzez formularz Lufthansy, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia na mail, że go wysłałem.
Jak długo czeka się na jakąkolwiek odpowiedź?
Z tego co wyczytałem gdzieś, przewoźnik ma 30dni na ustosunkowanie się do reklamacji, ale czy to prawda?

Czy powinienem coś jeszcze zrobić, albo pozostaje mi tylko czekać? I jak długo ?

Dzięki za pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6186 PostWysłany: 27 Sty 2019 22:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Czekać .Do 30 dni powinni odpowiedzieć.Można jeśli nie ma odpowiedzi ponad 30 dni,przypomnieć się zanim złożymy ew.wniosek do ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6187 PostWysłany: 28 Sty 2019 02:32 

Rejestracja: 28 Sty 2019
Posty: 2
Witam. W lipcu 2018 leciałem z rodziną (4 osoby) z Modlina na Korfu. Lot był opóźniony. Na Korfu dwóch młodych współtowarzyszy doradziło mi aby zgłosić sprawę o odszkodowanie do firmy GIVT. Tak też było poczynione. Przesłałem wszystkie wymagane skany itd oczywiście dla całej rodziny (czterech osób) i po trzech tygodniach otrzymałem przelew równowartości 250 euro ale niestety tylko za jedną osobę. Przed wypłaceniem kwoty Ryanair zwrócił się bezpośrednio do mnie o podanie numeru konta - pominął upoważnionego pośrednika.
GIVT twierdzi że Ryanair czasami tak robi, omija ich, nie wiem - nie traktuje ich poważnie.
Od dłuższego czasu mam wrażenie, że sprawa odszkodowania dla pozostałej trójki utknęła w miejscu. GIVT jeszcze twierdził że ta linia traktuje każdą sprawę osobno, zresztą niewiele można się od nich dowiedzieć. Nie rozumiem tego bo dostawałem emaile z oddzielnymi umowami dla każdej z osób. Wygląda to tak jakby rozpatrzona była tylko jedna a lot przecież ten sam i wszystkie zgłoszenia w tym samym momencie.
Może ktoś doradzi co czynić dalej? czy wysłać jeszcze raz osobiście zgłoszenie do Ryanaira dla pozostałych członków rodziny?Mam na myśli bez żadnych pośredników - i teraz pytanie czy w formularzu wpisać 4 osoby tak jak było przy zakupie biletów, czy trzy osoby bo jedna dostała już odszkodowanie a może każdą oddzielnie z pozostałej trójki kwalifikującej się do odszkodowania?
A może zgłosić się do innej firmy zajmującej się takimi odszkodowaniami?
Przy Givcie jakoś tego nie widzę:(
Z góry dziękuję i pozdrawiam ciepło:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6188 PostWysłany: 28 Sty 2019 03:53 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 804
niebieski
rob123 napisał(a):
A może zgłosić się do innej firmy zajmującej się takimi odszkodowaniami?
Przy Givcie jakoś tego nie widzę:(

Ale wiesz o tym, że GIVTowi i tak będziesz musiał zapłacić prowizję? Angażowanie kolejnego pośrednika to najgorsze wyjście.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6189 PostWysłany: 28 Sty 2019 09:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Zakończ współpracę z GIVT i spróbuj sam działać w sprawie pozostałych osób powołując się na przyznane już odszkodowanie dla jednej z osób ze wspólnej rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6190 PostWysłany: 28 Sty 2019 12:31 

Rejestracja: 28 Sty 2019
Posty: 2
Tak też chyba zrobię. Sporo jest tematów i porad w necie - ktoś pisał, że nie taki Ryanair straszny jak go malują.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#6191 PostWysłany: 28 Sty 2019 14:55 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 1011
Loty: 124
Kilometry: 370 562
Taka sytuacja:
AirSeychelles miało nas dowieźć z Praslin na Mahe (lot o 19:25), a stamtąd Swiss (a konkretnie Edelweiss) o 2:05 w nocy miał startować do Europy. Pogoda na Mahe była podobno paskudna i nic z Praslin ostatecznie tego wieczora nie poleciało. AirSeychelles zachowało się, załatwili hotel, transfer i posiłki, oraz dali nam bilety na pierwszy poranny lot (6:45).
Niestety, w nocy pogoda się poprawiła i Edelweiss odleciał o czasie.

My + kilkanaście innych osób zostaliśmy w ciemnej d...
Pierwsze, co zrobiłem, to zadzwoniłem do ubezpieczalni, gdzie usłyszałem, że w takiej sytuacji oni pokrywają koszty. W związku z tym
1. Załatwiłem potwierdzenie od AirSeychelles, że nie latali.
2. Zakupiłem bilety powrotne przez Dohę (bodajże 18:10)
3. Wziąłem rachunki za jedzenie.

Po powrocie do domu złożyłem papiery do ubezpieczalni i czekam na zwrot, ale też poczytałem polisę i zaczynam mieć wątpliwości. Najprawdopodobniej zwrócą mi kasę, ale tylko po 200 Euro za osb., a nie po ok. 3.000 PLN (na tyle wyszedł bilet i żarcie).

Czekam na odpowiedź z ubezpieczalni i w razie odmowy, mam zamiar trzymać się tej rozmowy telefonicznej. Mam nadzieję, że ją nagrali, udostępnią i że dobrze zapamiętałam/zrozumiałem. Natomiast gdyby coś poszło nie tak i ubezpieczalnia się jakoś wykręci, to jakie mam dodatkowe opcje?

Na karcie kredytowej, którą kupowałem bilet nie mam żadnego super ubezpieczenia. Dinersa ani Revoluta nie aktywowałem (bo miałem oddzielnie zakupione ubezpieczenie...).
Pisać o coś do Edelweiss? Do Swiss? Jakieś inne pomysły?
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6192 PostWysłany: 28 Sty 2019 14:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1868
platynowy
Ja mialem podobna sytuacje, ostatecznie ubezpieczalnia sie wykrecila jakims tam kurczkiem i tyle - koszty w pelni poniesione przez nas.

Od tego czasu nauczylem sie robic wiecej przerwy przed ostatecznym odlotem.

edit
Zawsze mozna tez na przyszlosc kupic najdrozsze ubezpieczenie mozliwe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6193 PostWysłany: 28 Sty 2019 15:15 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9335
srebrny
A co to za ubezpieczenie? Co mówią dokładnie OWU?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6194 PostWysłany: 28 Sty 2019 15:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
marcinsss napisał(a):
Pierwsze, co zrobiłem, to zadzwoniłem do ubezpieczalni, gdzie usłyszałem, że w takiej sytuacji oni pokrywają koszty.


Do górnej stawki zgodnie z OWU.Jeśli u ciebie jest na 200E/os to wygląda na to ,że tyle dostaniesz,reszta we własnym zakresie.Niestety,ale przed powrotem do Europy lepiej być w zasięgu lotniska z większym zapasem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6195 PostWysłany: 28 Sty 2019 17:22 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 1011
Loty: 124
Kilometry: 370 562
Teraz zalatany jestem, ale wieczorem albo jutro wrzucę to OWU. Sam też dokładnie poczytam.
O limicie kosztów nic mi chyba konsultantka nie mówiła, więc jak coś, to będę próbował się tłumaczyć, że mnie wprowadziła w błąd. Ale marnie to wygląda wtedy.

A czy poza ubezpieczeniem jeszcze ktoś ma jakieś pomysły?
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6196 PostWysłany: 28 Sty 2019 17:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Ubezpieczenie jest na dokladnie takie sytuacje. Musisz tylko byc swiadomy jego warunkow przed kupnem i zastanowic sie czy bedzie wystarczajaco dobre. Jakl wkleisz warunki, ktore uwazasz za ograniczajace wyplate, to bedzie mozna wypowiedziec sie. Warunki polisy wezma gore nad tym co ktos powiedzial przez telefon. Jakby powiedzieli, ze nie zaplaca w ogole, to tez bys musial kupic bilety, zeby wrocic.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6197 PostWysłany: 28 Sty 2019 21:21 

Rejestracja: 28 Sty 2019
Posty: 3
Hej,
Właśnie napisał do mnie TAP Portugal że mój lot z WAW do LIS w marcu jest odwołany i następuje zmiana w postaci wylotu dzień wcześniej. Wogóle mi to nie pasuje, i to nie chodzi o koszty ale najzwyczajniej w świecie nie mam możliwości wydłużenia urlopu. Czy mam jakieś wyjście z tej sytuacji? Powiadomili mnie odpowiednio wcześniej, super, ale to mnie nie urządza. Czy jest możliwe zamienić ten nieszczęsny lot na trasę TXL-LIS ale tego dnia który mnie od początku interesował? Przez ich stronę nie mogę nic zmienić, a na infolinii właśnie mi powiedzieli że prawdopodobnie nie ma takiej możliwości, ale przełączyli mnie do jeszcze innego działu. Po 30 minutach bezowocnego wiszenia na telefonie i oczekiwaniu że ktoś odbierze, odpuściłam. Ale chyba spróbuję jeszcze jutro w normalnych godzinach zadzwonić. To mój pierwszy w życiu odwołany lot, do tej pory żaden huragan ani trzęsienie ziemi nie pokrzyżowało mi lotów, więc czuję się trochę jak dziecko we mgle ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6198 PostWysłany: 28 Sty 2019 21:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Próbuj z nimi negocjować jeśli odpowiada ci lot z TXL. Spora szansa,że coś ugrasz jeśli użyjesz dobrych argumentów.Jest jeszcze trochę czasu by powalczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6199 PostWysłany: 28 Sty 2019 22:29 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 1011
Loty: 124
Kilometry: 370 562
Od powrotu żyję w biegu, wreszcie dzisiaj usiadłem i zrobiłem to porządnie. I co mi wyszło.?
Najpierw co kupiłem:
Załącznik:
Taryfa.JPG
Taryfa.JPG [ 33.68 KiB | Obejrzany 2017 razy ]

Załącznik:
Zakres.JPG
Zakres.JPG [ 205.84 KiB | Obejrzany 2017 razy ]

Pełne OWU tutaj

I teraz co jest najciekawsze w OWU:
Cytuj:
A Ubezpieczenie kosztów rezygnacji i zmiany rezerwacji podróży
§ 21
Przedmiot ubezpieczenia
1. Przedmiotem ubezpieczenia są koszty poniesione przez Ubezpieczonego w związku z rezygnacją z podróży przed datą wyjazdu przewidziane w:
1) umowie uczestnictwa w imprezie turystycznej,
2) umowie przewozu,
3) umowie rezerwacji noclegu,
4) umowie (formularzu) zgłoszenia uczestnictwa w konferencji, warsztatach, szkoleniu lub kursie,
5) umowie wynajmu pojazdu,
6) oraz niezbędne i udokumentowane koszty zmiany rezerwacji biletu lub zakupu nowego biletu przed rozpoczęciem podróży, z zastrzeżeniem
§ 23 ust.2.

§ 23
Koszty zmiany rezerwacji
1. ERV pokryje niezbędne i udokumentowane koszty poniesione przez Ubezpieczonego w zakresie zmiany rezerwacji biletu lub zakupu nowego biletu w celu kontynuowania podroży, o ile Ubezpieczony spóźni się na planowany środek transportu, ze względu na:
1) opóźnienie środka transportu komunikacji publicznej, którym Ubezpieczony lub współuczestnik podróży miał dotrzeć do miejsca rozpoczęcia przewozu.
2) wypadek komunikacyjny, któremu uległ Ubezpieczony lub współuczestnik podróży.
2. ERV obejmuje ochroną ubezpieczeniową wyłącznie jedną z dokonanych zmian rezerwacji w trakcie trwania umowy ubezpieczenia.

przy czym:

Cytuj:
§ 8
Okres ubezpieczenia i okres odpowiedzialności ERV
...
7. Okres odpowiedzialności w przypadku ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży rozpoczyna się w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia i kończy:
1) z godziną wyjazdu w dniu wskazanym na dokumencie podróży jako moment rozpoczęcia imprezy turystycznej - w przypadku ubezpieczenia kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej,
2) z godziną wyjazdu w dniu wskazanym w bilecie - w przypadku ubezpieczenia kosztów rezygnacji z biletu,


Jeżeli uda się skorzystać z tego paragrafu, to jest dobrze, bo tu limit ERV wynosi 2.500 PLN na osobę.

Co prawda mogą się jeszcze czepiać na podstawie tego:
Cytuj:
§ 28
1.W razie zajścia wypadku ubezpieczeniowego, o którym mowa w § 22, poza obowiązkami określonymi w § 11, Ubezpieczony, zobowiązany jest:
...
12) w przypadku zmiany rezerwacji biletu lub zakupu nowego biletu, uzyskać zgodę Centrum Alarmowego na poniesienie kosztów związanych z dokonaniem zmiany pierwotnej rezerwacji lotu lub zakupu nowego biletu, przedłożyć ERV wyliczenie przez przewoźnika kosztów wynikających ze zmiany rezerwacji lub zakupu nowego biletu, w tym dokument potwierdzający zajście wypadku ubezpieczeniowego przez przewoźnika, policję.

2.
Niedopełnienie któregokolwiek z obowiązków określonych w ustępie poprzedzającym niniejszego paragrafu, stanowi podstawę do odmowy wypłaty odszkodowania odpowiednio w całości lub części, w zależności od tego, w jakim stopniu niedopełnienie obowiązków wpłynęło na ustalenie przyczyny wypadku ubezpieczeniowego, odpowiedzialności za szkodę bądź wysokości odszkodowania.


Rozmowa z Centrum Alarmowym w tym fragmencie wyglądała mniej więcej tak:
Ja: "Czyli mogę zakupić bilet powrotny w rozsądnej cenie i Państwo pokryją jego koszty?"
CA: "Tak"
To by chyba spełniało wymogi "uzyskania zgody"? A co do wyliczenia, to nie wiem o co chodzi. Wysłałem im bilet z ceną.

Oprócz tego, co powyżej, mam jeszcze Assistance. Z tego powinni pokryć jedzonko.
Cytuj:
J Ubezpieczenie kosztów udzielenia natychmiastowej pomocy assistance
...
§ 96
Pomoc w przypadku opóźnienia środka transportu
Jeśli dojdzie do udokumentowanego opóźnienia w: odlocie samolotu linii rejsowych, odjeździe pociągu, autokaru albo wypłynięciu promu, co najmniej
o 5 godzin w trakcie podróży zagranicznej Ubezpieczonego, ERV zwróci zweryfikowane koszty koniecznych i uzasadnionych wydatków (wyżywienie i noclegi) nie pokrywanych przez przewoźnika do wysokości
200 EUR za każde zdarzenie, na podstawie oryginalnych rachunków. Dodatkowo Ubezpieczony zobowiązany jest uzyskać pisemne potwierdzenie opóźnienia środka transportu. Z odpowiedzialności ERV wyłączone są opóźnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub innego kraju zamieszkania Ubezpieczonego oraz loty czarterowe.


Jako potwierdzenie dostałem (po długich bojach) jedynie coś takiego, jak poniżej. Myślę, że to plus opis sytuacji z godzinami i numerami lotów wystarczy.
Załącznik:
Air Seychelles potwierdzenie odwołania lotów_m.jpg
Air Seychelles potwierdzenie odwołania lotów_m.jpg [ 227.5 KiB | Obejrzany 2017 razy ]


Co Wy na to, mądre głowy? ;)

Edit:
@Aga_podrozniczka Kupując ubezpieczenie, przede wszystkim interesowało mnie:
1. Rezygnacja z wyjazdu na wypadek problemów zdrowotnych w rodzinie.
2. Koszty leczenia i wszystko, co się z tym wiążę.
3. Opóźnienie lub zgubienie bagażu.
I te ryzyka są tu dość dobrze zabezpieczone. Natomiast do głowy mi nie przyszło, że się mogę na samolot spóźnić. Głupi ja... ;)
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Profil Relacje PM off
birtur uważa post za pomocny.
 
      
#6200 PostWysłany: 28 Sty 2019 22:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Odnosnik do § 23 jest tylko w jednym miejscu. Nie wydaje mi sie, zeby cytowane przez Ciebie punkty mialy zastosowanie. Wydaje mi sie, ze martwisz sie na zapas, a i tak juz nic nie zmienisz, dopoki nie dostaniesz odpowiedzi od firmy ubezpieczeniowej. Jak bedzie im czegos brakowalo lub beda chcieli wiecej dokumentow, to poprosza. W tabelce limitow w ogole nie ma mowy o tym podpunkcie, ale jak robi sie wycene na ich stronie, to jest limit 2500zl.

A tak w ogole, to musze powiedziec, ze ciezko sie to czyta i nie jest latwe do zrozumienia, mimo ze polski jest moim ojczystym jezykiem. Brytyjskie polisy sa duzo prosciej skonstruowane.
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka 28 Sty 2019 23:09, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off
marcinsss uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10263 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 514  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group