Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 15 Lip 2018 11:57 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9341
srebrny
Widzisz, jakie to pomocne forum...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu
Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników? Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników?
#362 PostWysłany: 15 Lip 2018 12:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1659
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
cyklonb napisał(a):
Jest szansa że mimo wszystko ścigną mnie o kasę?

JAKIM CUDEM?????? zastanów się...
no chyba, że na booking przy tworzeniu konta i logowaniu podałeś nr KK
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#363 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:02 

Rejestracja: 09 Cze 2014
Posty: 69
Loty: 50
Kilometry: 139 962
Witam!
Jutro wybieram się do Barcelony - a dzisiaj otrzymałem maila od obiektu, że nie może mnie przyjąć, bo zamykają hotel. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy Booking.com powinien znaleźć mi alternatywny hotel? Gdzie złożyć taką reklamację? Hotel rezerwowałem 3 miesiące temu i została pobrana zaliczka, ceny wtedy były dużo niższe niż gdybym chciał rezerwować dzisiaj z dnia na dzień. Jak rozwiązać tę sprawę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#364 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:26 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
@agizek - zadzwoń do booking.com i zgłoś im problem. Na 99% booking.com zaproponuje Tobie alternatywny hotel, a kosztami obciążony zostanie hotel, który Ciebie "wystawił" dzień przed przyjazdem. Podobne sytuacje bywały opisane na forum F4F (najlepiej skorzystaj z opcji SZUKAJ, wówczas łatwo znajdziesz podobne przypadki i jak zachowywał się booking.com).

P.S. Będąc w Barcelonie na wszelki wypadek przejdź się w okolice tego hotelu, w którym miałeś nocować. Niewykluczone, że hotel działa sobie w najlepsze, a Twoje miejsce noclegowe woleli komuś sprzedać za wyższą cenę. Jeśli Ciebie "okantowali" stwierdzeniem, że hotel jest zamknięty, a prawda jest zupełnie inna, to jeśli o tym dowie się booking.com, to taki hotel będzie miał spore problemy (za takie niedozwolone praktyki hotele w umowach zawierach z booking.com mają ustalone wysokie kary finansowe).

P.S. 2) @agizek - na wszelki wypadek podaj nazwę hotelu w Barcelonie. Może ktoś z innych osób na forum F4F ma też tam dokonaną rezerwację w nabliższym czasie i ewentualnie takim osobom zaoszczędzi to rozczarowań na dzień przed przyjazdem.
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#365 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:42 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Miałem lecieć na Maltę w piątek. Ofertę zarezerwowałem i opłaciłem w całości już w marcu. We wtorek odkryłem, ze hotel zarezerwowany poprzez booking nie istnieje, od kilku dni pojawiają się negatywne komentarze od ludzi, którzy polecieli i pocałowali klamkę. Booking o tym już wiedział i ofertę tego hotelu wycofał, mimo tego nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Jeszcze we wtorek zadzwoniłem na infolinie bookingu, wycofali moją rezerwację i zaproponowali mi ofertę raz, że dużo gorszą jeden pokoik 20 metrów kwadratowych (pierwotnie miałem zarezerwowany 2 pokojowy apartament z kuchnią i łazienką o powierzchni 80 metrów) dwa droższą. Próbowałem coś jeszcze szukać na swoją rękę, ale oferty były mocno przebrane i w cenach dużo wyższych, do tego zwrot za poprzednią rezerwację, ma przyjść w najlepszym razie dopiero po 6 dniach roboczych. Czasu było mało, środki z poprzedniej rezerwacji zablokowane, doszliśmy do wniosku, że odpuszczamy wyjazd. W związku z planowanym wyjazdem, poniosłem pewne koszty jak choćby przedpłata za hotel dla psa w Polsce na czas wyjazdu.
Moje pytanie czy mogę wystąpić o zwrot poniesionych dodatkowych kosztów związanych z wyjazdem od booking.com?
Czy w tej sytuacji przysługuje mi zadośćuczynienie za zmarnowany urlop w myśl art 11a ust. 1 o usługach turystycznych o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#366 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:48 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4455
srebrny
@Leszcz skąd wziąłeś te 99%?! Na 99% to nie pomogą, ale zostaje jeden procent ze pomogą w sytuacji, gdy nastąpiło zamknięcie hotelu. Nie pisz głupot, ze ściągną z hotelu kasę, bo w przypadku jego zamknięcia nic nie ściagają i dlatego najcześciej sie wypinają na klienta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#367 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:50 

-- 16 Lip 2018 15:50 --

Miałeś kontynuować korespondencję i stanowczo żądać pokrycia różnicy w cenie, choć Malta jest mała zwłaszcza w szczycie sezonu
Teraz zapewne bez pomocy prawnika się nie obejdzie, ty i oni macie swoje popełnione błędy

-- 16 Lip 2018 15:50 --

haymaker napisał(a):
Miałem lecieć na Maltę w piątek. Ofertę zarezerwowałem i opłaciłem w całości już w marcu. We wtorek odkryłem, ze hotel zarezerwowany poprzez booking nie istnieje, od kilku dni pojawiają się negatywne komentarze od ludzi, którzy polecieli i pocałowali klamkę. Booking o tym już wiedział i ofertę tego hotelu wycofał, mimo tego nie raczył mnie poinformować o tym fakcie. Jeszcze we wtorek zadzwoniłem na infolinie bookingu, wycofali moją rezerwację i zaproponowali mi ofertę raz, że dużo gorszą jeden pokoik 20 metrów kwadratowych (pierwotnie miałem zarezerwowany 2 pokojowy apartament z kuchnią i łazienką o powierzchni 80 metrów) dwa droższą. Próbowałem coś jeszcze szukać na swoją rękę, ale oferty były mocno przebrane i w cenach dużo wyższych, do tego zwrot za poprzednią rezerwację, ma przyjść w najlepszym razie dopiero po 6 dniach roboczych. Czasu było mało, środki z poprzedniej rezerwacji zablokowane, doszliśmy do wniosku, że odpuszczamy wyjazd. W związku z planowanym wyjazdem, poniosłem pewne koszty jak choćby przedpłata za hotel dla psa w Polsce na czas wyjazdu.
Moje pytanie czy mogę wystąpić o zwrot poniesionych dodatkowych kosztów związanych z wyjazdem od booking.com?
Czy w tej sytuacji przysługuje mi zadośćuczynienie za zmarnowany urlop w myśl art 11a ust. 1 o usługach turystycznych o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych?
Góra
 PM off  
      
#368 PostWysłany: 16 Lip 2018 15:56 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Problem jest bardziej złożony, było już bardzo mało czasu na znalezienie czegokolwiek, kilka dni wcześniej zakupiłem euro i po prostu nie miałem nawet na koncie pieniędzy, żeby opłacić nową rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#369 PostWysłany: 16 Lip 2018 16:05 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
jacek96 napisał(a):
@Leszcz skąd wziąłeś te 99%?! Na 99% to nie pomogą, ale zostaje jeden procent ze pomogą w sytuacji, gdy nastąpiło zamknięcie hotelu. Nie pisz głupot, ze ściągną z hotelu kasę, bo w przypadku jego zamknięcia nic nie ściagają i dlatego najcześciej sie wypinają na klienta.


Piszę z własnego doświadczenia. 3 lata temu miałem zarezerwowany nocleg (3 doby) w jednym z hoteli w Paryżu. Kilka dni przed przyjazdem dostałem informację, że nie mogą zrealizować rezerwacji, gdyż w tym czasie hotel będzie nieczynny z powodu remontu.

Zadzwoniłem do booking.com - dostałem propozycję noclegu w innym hotelu o podobnym standardzie. Zgodziłem się. Za nic nie musiałem płacić.

Będąc w Paryżu postanowiłem odwiedzić "nieczynny" hotel. Dyskretnie zrobiłem zdjęcia. Zadzwoniłem do booking.com i przedstawiłem im informacje nt. tego hotelu. Na prośbę booking.com wysłałem na podany przez nich adres e-mail zrobione zdjęcia, dokumentujące, że hotel jest czynny. Kilka dni później booking.com wysłał mi wiadomość e-mail z podziękowaniami. Co mnie pozytywnie zaskoczyło, dołączony został kod rabatowy (o wartości 200 zł) dla następnej rezerwacji.

Ogólnie dobrze na tym wyszedłem.

@agizek - nie zdziwię się, jeśli w Twoim przypadku również hotel "ściemnia". Tym bardziej dziwnie to wygląda, że takie info dostałeś na dzień przy przyjazdem (strasznie nieszczęśliwy "zbieg okoliczności"). Tak jak pisałem wcześniej, dzwoń z problemem do booking.com, być może Ciebie również nie zawiodą i zaoferują Tobie alternatywny nocleg.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#370 PostWysłany: 16 Lip 2018 16:22 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4455
srebrny
I tak było trzy lata temu, a przed kilkoma miesiącami w podobnej sytuacji zostawili mnie z problemem bez pomocy. Booking leci na dno, zwłaszcza polski oddział.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#371 PostWysłany: 16 Lip 2018 16:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1394
Hmm ja z kolei nie powiem złego słowa o booking.com.Wszystkie cashbacki z poleceń otrzymałem bezproblemowo.Ostatnio zarezerwowałem apartament za ok 30-40%ceny.Świadomy tego,że to pewnie błąd chciałem zobaczyć jak się sytuacja rozwinie.Następnego dnia telefon od booking,ze to był błąd ceny popelniony przez właściciela i ze prawidłowa cena jest ponad 4x.Podziekowalem za nową cenę i poprosiłem o bezkosztowe anulowanie rezerwacji.W ramach przeprosin dali mi 25Euro na wskazaną przeze mnie kartę ??(po 5 dniach kasa na koncie),a zwrot za rezerwację miałem następnego dnia. Chyba dużo zależy na kogo się trafi.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#372 PostWysłany: 16 Lip 2018 18:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
haymaker napisał(a):
Problem jest bardziej złożony, było już bardzo mało czasu na znalezienie czegokolwiek, kilka dni wcześniej zakupiłem euro i po prostu nie miałem nawet na koncie pieniędzy, żeby opłacić nową rezerwację.

Należało wybrać coś z ofert płatnych dopiero po przyjeździe.W tej sytuacji(brak powiadomienia przez booking)miałeś pełne prawo do zwrotu różnicy w cenie.Zrezygnowałeś sam i tym sposobem raczej nie ugrasz zwrotu za hotel dla psa chyba,że mieści się w kwocie 25E.Tyle może przyznać " dobrotliwy" konsultant za niedogodności jeśli wykaże empatię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#373 PostWysłany: 16 Lip 2018 19:19 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Sęk w tym, że z booking.com otrzymałem jedną jedyną ofertę w zamian, z opcją zapłaty od zaraz, nie było możliwości przenieść pieniędzy z jednej rezerwacji na drugą.


Ostatnio edytowany przez Zeus, 16 Lip 2018 19:35, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#374 PostWysłany: 16 Lip 2018 21:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@haymaker Należało napisać,że ci nie odpowiada i podać w zamian jakąś swoją propozycję nawet w nieco wyższej cenie.W takich sytuacjach często wyrażają zgodę lub proponują coś innego ponownie.Zbyt szybko się poddałeś i odpuściłeś,bilety lotnicze też chyba przepadły?No cóż, o fajny urlop też czasem trzeba zawalczyć ,może następnym razem się uda :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#375 PostWysłany: 16 Lip 2018 22:08 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Tak zrobiłem, napisałem, że ich oferta mi nie odpowiada, moja wiadomość została bez odpowiedzi. Nie za bardzo już było w czym przebierać, a szukać byle czego by na siłe polecieć było dla mnie sensu. Do tego co najważniejsze nie miałem pieniędzy na koncie, bo kilka dni wcześniej zakupiłem euro na ten wyjazd, także nawet gdybym coś znalazl, nie miałbym za co zrobić drugiej rezerwacji. Co do biletów miałem pracownicze i odwołałem je bez problemu, bez żadnych kosztów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#376 PostWysłany: 16 Lip 2018 22:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@haymaker Teraz rozumie brak determinacji :) W sytuacji bliskiego terminu następnym razem załatwiaj to telefonicznie będzie szybsza reakcja i uwierz są obiekty z płatnością na miejscu, czasem nawet pod koniec pobytu.Z obrotu sytuacji chyba najbardziej ucieszył się pies ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#377 PostWysłany: 16 Lip 2018 22:28 

Rejestracja: 16 Lip 2018
Posty: 5
Było załatwiane drogą telefoniczną.
:) tak pies chyba jedyny zadowolony z tej całej sytuacji, my niekoniecznie bo urlop spędzamy w domu patrząc na deszcz za oknem.
W każdym razie mam nastawienie bojowe i spróbuję powalczyć o to zadośćuczynienie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#378 PostWysłany: 16 Lip 2018 22:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Czarno to widzę,ale powodzenia :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#379 PostWysłany: 17 Lip 2018 00:31 

Rejestracja: 06 Lut 2018
Posty: 27
Ja mogę tylko powiedzieć że sam dużo korzystam z booking.com i nigdy nie miałem z nimi problemu. Raz zdarzyła się nieprzyjemna sytuacja z hotelem i interwencja bookingu pomogła załatwić sprawę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#380 PostWysłany: 24 Lip 2018 14:03 

Rejestracja: 09 Cze 2014
Posty: 69
Loty: 50
Kilometry: 139 962
Leszcz napisał(a):
@agizek - zadzwoń do booking.com i zgłoś im problem. Na 99% booking.com zaproponuje Tobie alternatywny hotel, a kosztami obciążony zostanie hotel, który Ciebie "wystawił" dzień przed przyjazdem. Podobne sytuacje bywały opisane na forum F4F (najlepiej skorzystaj z opcji SZUKAJ, wówczas łatwo znajdziesz podobne przypadki i jak zachowywał się booking.com).

P.S. Będąc w Barcelonie na wszelki wypadek przejdź się w okolice tego hotelu, w którym miałeś nocować. Niewykluczone, że hotel działa sobie w najlepsze, a Twoje miejsce noclegowe woleli komuś sprzedać za wyższą cenę. Jeśli Ciebie "okantowali" stwierdzeniem, że hotel jest zamknięty, a prawda jest zupełnie inna, to jeśli o tym dowie się booking.com, to taki hotel będzie miał spore problemy (za takie niedozwolone praktyki hotele w umowach zawierach z booking.com mają ustalone wysokie kary finansowe).

P.S. 2) @agizek - na wszelki wypadek podaj nazwę hotelu w Barcelonie. Może ktoś z innych osób na forum F4F ma też tam dokonaną rezerwację w najbliższym czasie i ewentualnie takim osobom zaoszczędzi to rozczarowań na dzień przed przyjazdem.


Cześć,
Zadzwoniłem na infolinię booking.com i przekazałem jak wygląda sytuacja, podobno faktycznie hotel zawiesił swoją działalność i w tym czasie było około 15 odwołanych rezerwacji. Booking.com zgodził się przesłać mi propozycję alternatywnego hotelu oraz pokryć różnicę w cenie - po mojej zapłacie za nowy obiekt i przedstawieniu rachunku. Gdyby obiekt nie spełniał moich oczekiwań mają podesłać inną propozycję. Po ok. godzinie otrzymałem maila z propozycją noclegu, niestety był to hostel bez śniadań i tym samym nie spełniał moich oczekiwań, o czym poinformowałem booking.com mailowo. Niestety na maila nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a jako że wylot miałem na następny dzień, musiałem sam sobie znaleźć nocleg. Znalazłem nocleg o ok. 350zł droższy od pierwotnego i przesłałem rachunek. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, po powrocie zadzwoniłem do booking.com z zapytaniem odnośnie sytuacji, po godzinie Pani oddzwoniła i zaproponowała zwrot 40 EUR. Czy dobrze czy nie - ciężko powiedzieć, myślę, że mogłem odzyskać więcej, ale nie miałem czasu na dyskusje, dobre i to. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group