Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
#421 PostWysłany: 04 Lip 2020 20:19 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 1119
Loty: 40
Kilometry: 33 710
niebieski
Dlaczego przy ofercie bezzwrotnej hotel nie ściąga odrazu całej kasy karty dipocket ,możliwe że zrobią to na miejscu po okazaniu dokumentu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥HIT❗🔥 Malta na przedłużony weekend za 299 PLN🔥😱 Loty + ⭐⭐⭐ hotel z basenem na dachu 👙😍 🔥HIT❗🔥 Malta na przedłużony weekend za 299 PLN🔥😱 Loty + ⭐⭐⭐ hotel z basenem na dachu 👙😍
Porto okołoweekendowo za 859 PLN 💛🇵🇹 Loty + ⭐⭐⭐⭐ hotel Mercure w centrum 😍 Porto okołoweekendowo za 859 PLN 💛🇵🇹 Loty + ⭐⭐⭐⭐ hotel Mercure w centrum 😍
#422 PostWysłany: 06 Lip 2020 17:28 

Rejestracja: 06 Lip 2020
Posty: 1
chrisn1989 napisał(a):
Cześć,

robiłem rezerwację z opcją bezpłatnego odwołania i pobrali mi pieniądze z karty. Anulowałem rezerwację, od 25 dni nie dostałem jeszcze zwrotu na konto. Próbowałem dzwonić 11 razy, nie odbierają. Gdzie w Bookingu zgłosić taką sytuację? Próbowałem na ogólny support, ale automatyczna wiadomość, że proszą o kontakt z hotelem, mimo że już próbowałem to zrobić.

Jakieś porady? :)


Siema,

I jak sytuacja się rozwinęła, bo znalazłem się w identycznej. Mianowicie w listopadzie 2019r. Zarezerwowałem apartament w Warszawie z opcją bezpłatnego odwołania do lipca czyli tydzien przez planowanym pobytem. Trzy dni po dokonaniu rezerwacji pobrano mi cała kwote z konta tj. 450zł. W maju chciałem się upewnić czy oferta nadal aktualna z racji epidemi aczkolwiek nie odpisano mi na maila, a numer telefonu podany na booking juz nie istniał na ten moment.
Odwołałem rezerwacje I dostalem automatyczna odpowiedz z bookingu, iż pieniadze zostana zwrocone do kilku dni. Niestety mija juz 4 tydzien I pieniadze nie zostały zwrocone. Podjąłem kilka prob dodzwonienia sie do biura obslugi bookingu ale jest to nierealne. Na maila rowniez nie dostalem odpowiedzi.

Ktoś wie co dalej, bo jednak 450 zł drogą nie chodzi, a kontaktu z obiektem nie ma, mimo iż miało dobre opinie jednak ostatnia pojawiła sie w marcu bieżącego roku.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#423 PostWysłany: 06 Lip 2020 21:24 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1243
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Jeśli płaciłeś kartą kredytową lub debetową możesz, wystąpić za pośrednictwem banku o chargeback.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#424 PostWysłany: 18 Lip 2020 13:34 

Rejestracja: 18 Lip 2020
Posty: 1
Na początek dodam, że korzystam z Booking regularnie, mam 2 poziom Geniusa i nigdy nie miałem problemu do ostatniej rezerwacji.
Wykupiłem apartament w Czechach na 4 noce, 15.07 do 19.07, zaznaczając, że będę o gidzinie 17 - 18, z karty została pobrana opłata za całość pobytu. Niestety w dniu przyjazdu liczne wydarzenia spowodowały, że wróciłem do domu koło 23, postanawiając, że już nie ma to sensu i następnego dnia, wtedy też sięgnąłem dopiero po telefon. Zobaczyłem wiadomości z Booking, w których właściciel wysłał adres odbioru kluczy, i drugą wiadomość koło 22, że sorry, ale idzie już spać. Dodam jeszcze, że w tym dniu została pobrana z karty opłata za całość. Następnego dnia rano kiedy się obudziłem, ze zdziwieniem spojrzałem na powiadomienie z Booking, że moja rezerwacja została anulowana..... Właściciel niestety nie chciał się dogadać, nie chciał, żebym przyjechał do hotelu, ani nie chciał i nie chce oddać pieniędzy. Nie kumam co się odwaliło, zaznaczyłem w aplikacji, że niesłusznie została pobrana cała kwota, a właściciel nie chciał mojego przyjazdu do hotelu. Czekam na odpowiedź. Co dalej? Czy ktoś miał podobną sytuację?? Może po prostu to Booking określa jakiś minimalny czas na przyjazd albo hotel? Jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#425 PostWysłany: 18 Lip 2020 13:37 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25215
Umówiłeś się na 17-18, właściciel czekał na ciebie, nie radziłeś poinformować go ze się spóźnisz, więc nie przyjechałeś i nocleg został anulowany. Polecam na przyszłość telefon do właściciela (na 90% będzie mieć whatsap) albo hotel z recepcją 24h
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#426 PostWysłany: 18 Lip 2020 14:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1608
niebieski
@oszukaniec To jest najzwyczajniejeszy hotelowy "no-show" i właściciel obiektu miał pełne prawo zrobić to co zrobił.

Jeśli robisz rezerwację w hotelu od poniedziałku do soboty i pobrana zostanie opłata za nocleg (oferta bezzwrotna) to nie oznacza to, że możesz przyjechać we wtorek czy środę i pokój będzie po prostu na Ciebie czekał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#427 PostWysłany: 18 Lip 2020 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1434
Loty: 499
Kilometry: 733 177
niebieski
Od siebie dodam że oznaczając rezerwację jako no-show pokój wraca do puli alottmentow dostępnych do rezerwacji, więc równie dobrze pokój mógł być sprzedany 2 raz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#428 PostWysłany: 27 Lip 2020 20:28 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 16
Witam
Czy wie ktoś jak długo czeka się na zwrot z booking? Hotel opłacony, z opcją ,,bezpłatne odwołanie rezerwacji”. Dziś odmówiłem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#429 PostWysłany: 27 Lip 2020 20:42 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Płatność realizował booking, czy obiekt? Jeśli booking, to 2-3 dni, jeśli obiekt, to nie wiadomo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#430 PostWysłany: 27 Lip 2020 21:15 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 16
d-t-x napisał(a):
Płatność realizował booking, czy obiekt? Jeśli booking, to 2-3 dni, jeśli obiekt, to nie wiadomo.

A w jaki sposób sprawdzę czy obiekt czy booking?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#431 PostWysłany: 27 Lip 2020 21:57 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4458
srebrny
W historii KK
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#432 PostWysłany: 27 Lip 2020 21:57 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Sprawdź w historii płatności, kto obciążył Twoje konto. Jeśli Booking Amsterdam, to wiadomo kto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#433 PostWysłany: 27 Lip 2020 22:11 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 16
Hotel on Booking.com, miasto sprzedawcy: Amsterdam. Czyli rozumiem, że booking?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#434 PostWysłany: 27 Lip 2020 22:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8033
srebrny
Tak.Jest szansa,że za 2-3 dni może być zwrot ale czasem i tydzień się czeka.
Góra
 Profil Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
      
#435 PostWysłany: 03 Sie 2020 12:04 

Rejestracja: 03 Sie 2020
Posty: 2
Z Booking jestem od lat i korzystałem z wielu rezerwacji, jeżdżę dużo służbowo, nierzadko też wypoczynkowo. Jak dotąd nigdy nie było problemu. Zdarzały się również sytuację, w których musiałem prosić obiekt o odwołanie rezerwacji bezzwrotnej bez pobrania opłaty i - jeżeli oczywiście zgłosiłem taką prośbę w szybkim czasie od dokonania rezerwacji - nie było z tym nigdy problemu, poza jednym obiektem w Poznaniu , który bez cienia empatii powiedział, że zmiana moich planów to tylko moja sprawa i ich to nie interesuje, cokolwiek by się nie wydarzyło. Oczywiście otrzymali stosowną opinię i nie pojawię się tam już nigdy ani ja, ani wielu moich znajomych z branży, którzy wcześniej wielokrotnie korzystali z usług noclegowych w tej okolicy. zamieszczona opinia zapewne też wykluczy pewne grono potencjalnych gości. Zyskali na tym pazernie moje trzysta parę złotych, a stracą pewnie sporo więcej. Ot, myślenie ekonomiczne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#436 PostWysłany: 03 Sie 2020 12:28 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Czyli...jak Kali zabiera to OK ale jak Kalemu to... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A tak BTW...to gdzie twoja empatia? żenujący człowieczku :oops:
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#437 PostWysłany: 03 Sie 2020 12:37 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3755
srebrny
Recenzja zapewne brzmi: "uwaga, hotel nie daje się robić w chu..." ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#438 PostWysłany: 04 Sie 2020 08:35 

Rejestracja: 03 Sie 2020
Posty: 2
HandSome napisał(a):
Czyli...jak Kali zabiera to OK ale jak Kalemu to... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A tak BTW...to gdzie twoja empatia? żenujący człowieczku :oops:

Daj spokój, nie ubliżaj. Jak najbardziej rozumiem branżę hotelarską i nie chcę narażać nikogo na straty.
Uważam, że anulowanie rezerwacji, które wynikło z mojej strony, choć z niezamierzonych przyczyn, nie spowodowało żadnej szkody dla obiektu, ponieważ do planowanego czasu pobytu było jeszcze 3 tyg., a prośba o odwołanie nastąpiła w dniu dokonania rezerwacji, nawet z propozycją pokrycia części opłaty. Obłożenie obiekt ma duże, więc nic by nie stracił. Raczej włączyła się tutaj pazerność (typowa dla poznańskich Pyr - u nas, w Szczecinie, ludzie są inni) w stylu "zarobimy dwa razy", bo po odmówieniu zwrotu opłaty, obiekt kilkakrotnie upominał się, żeby odwołać tą rezerwację w Booking. Tylko że nawet wtedy, gdy obłożenie jest duże, nie powinno się mieć klienta w d****, ponieważ zawsze mogą przyjść "gorsze czasy" dla branży. Wielu się o tym przekonało.

Cytuj:
Recenzja zapewne brzmi: "uwaga, hotel nie daje się robić w chu..." ;)

Nie, recenzja mówi tylko jasno, że hotel nawet nie chce nawet podjąć rozmowy ze swoim wielokrotnym klientem, twardo i zdawkowo, wręcz niegrzecznie go zbywając. Recenzja jest uczciwa, ma przestrzec innych, że jeżeli przypadkowo znajdą się w nieprzewidzianej sytuacji, to tutaj nikogo to nie będzie obchodzić. Zdecydowana większość hoteli, z którymi miałem do czynienia, traktowała swoich gości po partnersku i zawsze, ze wszystkim szło się porozumieć. A tutaj mamy zderzenie ze ścianą - zero dialogu. Nawet urzędnicy są często bardziej ludzcy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#439 PostWysłany: 04 Sie 2020 09:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3165
Loty: 510
Kilometry: 982 936
złoty
jalapeno napisał(a):
zamieszczona opinia zapewne też wykluczy pewne grono potencjalnych gości. Zyskali na tym pazernie moje trzysta parę złotych, a stracą pewnie sporo więcej.


Chciałbyś, aby tak było. Ale to tylko twoje życzeniowe rozmyślania. Zapytaj kogokolwiek z tego forum, czy zrezygnował z rezerwacji dobrego hotelu w dobrej cenie z powodu jednej negatywnej opinii roszczeniowego rodaka;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#440 PostWysłany: 04 Sie 2020 09:19 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
jalapeno...z tym Szczecinem to bym mocno dywagował :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jestem także jak Ty z tego miasta :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group