Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#401 PostWysłany: 24 Sie 2019 08:10 

Rejestracja: 24 Sie 2019
Posty: 2
Boots a mógłbyś rozwinąć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍 Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍
Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊 Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊
#402 PostWysłany: 24 Sie 2019 08:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9342
srebrny
Mają Twoje dane, a więc mają możliwość wystąpienia o nakaz zapłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#403 PostWysłany: 24 Sie 2019 09:05 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Przy danym obiekcie nie podawałes nr karty ale może wcześniej poprzez Booking robiłeś już płatność więc wtedy zadanie ułatwione. Booking se sam pobierze cash. :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#404 PostWysłany: 25 Sie 2019 15:50 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 29
A jak wygląda kwestia jeśli nie opłacimy rezerwacji w hotelu gdzie umówimy się na płatność bezpośrednio z hotelem poza serwisem booking czy innym? Praktykujecie kontakt bezpośrednio z hotelami po rezerwacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#405 PostWysłany: 25 Sie 2019 15:52 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9342
srebrny
Umów trzeba dotrzymywać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#406 PostWysłany: 25 Sie 2019 15:58 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Boots, wezmę Cię na adwokata, jeśli znówbooking odwoła mi nocleg 3 dni przed przylotem bez podania powodu, jak ostatnio w Chiang Mai. Zobaczymy, na ile potrafisz przekuć te swoje cięte uwagi w czyn.
anni82, napisz bezpośrednio do obiektu, tam też pracują ludzie, jeśli dasz im znać z wyprzedzeniem to jest duża szansa, że machną na to ręką i sprzedadzą pokój komuś innemu.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
maczala1 uważa post za pomocny.
 
      
#407 PostWysłany: 25 Sie 2019 20:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1412
niebieski
HandSome napisał(a):
Przy danym obiekcie nie podawałes nr karty ale może wcześniej poprzez Booking robiłeś już płatność więc wtedy zadanie ułatwione. Booking se sam pobierze cash. :mrgreen:

Wiem, że to trolling, ale bez przesady. To czytają nieświadomi ludzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#408 PostWysłany: 25 Sie 2019 20:49 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 29
d-t-x napisał(a):
Boots, wezmę Cię na adwokata, jeśli znówbooking odwoła mi nocleg 3 dni przed przylotem bez podania powodu, jak ostatnio w Chiang Mai. Zobaczymy, na ile potrafisz przekuć te swoje cięte uwagi w czyn.
anni82, napisz bezpośrednio do obiektu, tam też pracują ludzie, jeśli dasz im znać z wyprzedzeniem to jest duża szansa, że machną na to ręką i sprzedadzą pokój komuś innemu.


Tak, ale miałam na myśli ustalenie niższej ceny z hotelem i odwołanie w nim rezerwacji zrobionej np. w bookingu. Nie mieliście sytuacji, gdzie hotel nam odpowiada, ale oferuje zakres usług znacznie szerszy niż potrzebujemy, poprzez booking nie da się ustalić takich szczegółów i przez to zbić ceny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#409 PostWysłany: 25 Sie 2019 20:55 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Pisz, pisz, najprawdopodobniej wywołasz uśmiech na recepcji.
Mi pasują wszystkie 5* hotele, ale nie wszystkie atrakcje mnie interesują - może warto zapytać, czy nie skroją mi oferty na miarę, za stówkę za pokój? Śmierdzi tu cebulą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#410 PostWysłany: 28 Sie 2019 00:27 

Rejestracja: 28 Sie 2019
Posty: 1
Witam, czy mogę odwołać w zasadzie nie rezerwacje, a pobyt w hotelu w którym już się znajduje (pierwsza doba z 14), hotel na bookingu miał dobre opinie, a pokój jest mała śmierdząca, niedomyta klitka z obrzydliwymi śmierdzącymi stęchlizną recznikami, krzesłami na których strach usiąść bo się zaraz rozpadną, zdjęcia nie zgadzają się z tymi które zostały zamieszczone na bookingu. Z konta zostało ściągnięte 300 zł z 1700 (pełna kwota do zapłaty) przy dokonywaniu rezerwacji. Proszę o pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#411 PostWysłany: 28 Sie 2019 00:40 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3389
złoty
Dzwoń na infolinię i walcz o swoje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#412 PostWysłany: 28 Sie 2019 01:44 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3745
srebrny
i zrob zdjecia do wyslania do bookingu.

generalnie trzeba bylo oprotestowac w momencie meldowania
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#413 PostWysłany: 28 Sie 2019 08:56 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Tak tylko BTW...sam najpierw bym zdecydowanie próbował negocjować zamianę pokoju a gdyby to było niemożliwe to zdecydowanie obniżenie ceny nawiązując ,,delikatnie" do możliwości poinformowania Booking o tej sytuacji. Gdyby nie udały się takie rozmowy to tel do Booking dopóki jeszcze tam przebywasz. Czy odniesie to skutek? Nie wiadomo ale trzeba próbować :P :P :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#414 PostWysłany: 28 Sie 2019 12:37 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 9863
Loty: 1080
Kilometry: 1 068 671
platynowy
A tak w ogóle to warto podać, co to za obiekt, żeby inni się nie nacięli.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#415 PostWysłany: 28 Sie 2019 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 343
Booking jest w takich sytuacjach działa zdecydowanie, przynajmniej z mojego doświadczenia. Kiedyś dotarłem późnym wieczorem do Tbilisi; łapiąc wifi w McDonaldzie zrobiłem rezerwację na tę samą noc. Szukałem przez ponad godzinę tego obiektu, ale taki adres nie istniał, zero oznaczeń, lokalsi też nie mieli pojęcia. Wymęczony i rozjuszony, znalazłem pierwszy lepszy dobry hotel i tam przenocowałem. Rezerwacja z Booking była bezzwrotna, ale napisałem do nich całą historię i w ciągu minut odpowiedzieli (godzina 1 w nocy), że bardzo im przykro i zwracają pobrane z karty pieniądze. Zakładam, że fałszywe zdjęcia obiektu w przypadku kolegi to też podstawa do reklamacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#416 PostWysłany: 10 Wrz 2019 23:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2013
Posty: 482
Loty: 106
Kilometry: 164 594
niebieski
W takiej sytuacji jak @Kamilakamilakamila rozwiązaniem ostatecznym jest chargeback(jeśli płaciło się kartą).
Łapie się to pod "nieotrzymanie przez posiadacza dóbr lub usług, za które została dokonana zapłata."
Przy zgłoszeniu wrzucić zdjęcia z oferty oraz te realnie zrobione na miejscu. Bank i wydawca karty zajmą się sprawą. Pocisną dostawcę usługi = duża szansa na zwrot całości lub części płatności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#417 PostWysłany: 10 Mar 2020 16:19 

Rejestracja: 23 Sty 2013
Posty: 22
Mam pytanie,
zarezerwowałem pokój z możliwością bezpłatnej rezygnacji z dosyć dużym wyprzedzeniem, pół roku. Akurat w przypadku tej rezerwacji hotel pobrał już pełną kwotę za pobyt. Jakiś czas temu zrezygnowałem z karty i banku, z którego robiłem rezerwację. Czy w tym wypadku trzeba podać gdzieś nowe dane do zwrotu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#418 PostWysłany: 10 Mar 2020 16:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
alsen22 napisał(a):
Mam pytanie,
zarezerwowałem pokój z możliwością bezpłatnej rezygnacji z dosyć dużym wyprzedzeniem........Jakiś czas temu zrezygnowałem z karty i banku, z którego robiłem rezerwację. Czy w tym wypadku trzeba podać gdzieś nowe dane do zwrotu?

Ważniejsze czy zrezygnowałeś z rezerwacji w przepisowym terminie by odzyskać środki. ;) Jeśli tak to oczywiste,że musisz się skontaktować z obiektem i podać jak najszybciej nowe dane do zwrotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#419 PostWysłany: 18 Kwi 2020 12:11 

Rejestracja: 19 Lut 2020
Posty: 15
Cześć,

robiłem rezerwację z opcją bezpłatnego odwołania i pobrali mi pieniądze z karty. Anulowałem rezerwację, od 25 dni nie dostałem jeszcze zwrotu na konto. Próbowałem dzwonić 11 razy, nie odbierają. Gdzie w Bookingu zgłosić taką sytuację? Próbowałem na ogólny support, ale automatyczna wiadomość, że proszą o kontakt z hotelem, mimo że już próbowałem to zrobić.

Jakieś porady? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#420 PostWysłany: 18 Kwi 2020 12:22 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Najłatwiej w aplikacji. Wybierasz Centrum Pomocy, potem nocleg, którego dotyczy problem i Niespodziewana Płatność. Opisz tam, o co chodzi.
Załącznik:
Screenshot_20200418_121911_com.booking.jpg
Screenshot_20200418_121911_com.booking.jpg [ 51.01 KiB | Obejrzany 25267 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group