Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1203 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Następna
Autor Wiadomość
#1121 PostWysłany: 06 Sty 2018 20:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 950
srebrny
@KrzysztofS23
Rezerwowałam stawkę ze śniadaniem za 1zł, przed dedykowaną stronę. O zwiedzaniu nic ekstra nie było ;)
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1122 PostWysłany: 06 Sty 2018 22:05 

Rejestracja: 18 Sie 2017
Posty: 15
metia napisał(a):
@KrzysztofS23
Rezerwowałam stawkę ze śniadaniem za 1zł, przed dedykowaną stronę. O zwiedzaniu nic ekstra nie było ;)

W Mercure Poznań wiele ofert ma dopisek: „Poznan wart Poznania - odkryj uroki Poznania i skorzystaj z wliczonego w pakiet biletu rodzinnego z bezpłatnym wejściem do muzeów i korzystaniem z komunikacji miejskiej oraz ze żniżką do większości obiektów sportowo - rekraacyjnych”.

Korzystałem i to faktycznie fajna oferta.


W pokoju Privilege 1 sok i 1 pepsi w cenie (informacja jest przy minibarze). Nie wiem tylko czy to limit dzienny czy na cały pobyt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1123 PostWysłany: 07 Sty 2018 12:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 40
Jest to limit dzienny :) Jak wypijesz, to podczas sprzątania jest barek uzupełniany.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1124 PostWysłany: 07 Sty 2018 22:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1771
złoty
Nazwa hotelu:Novotel Kraków Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy
Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do executive room (na 5 piętrze) z widokiem na Wawel, późne wymeldowanie (do 2pm), wstawka w postaci słodyczy, list pisany ręcznie od managera, drink powitalny dla wszystkich osób włącznie z dziećmi, wszystko bez upominania się

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna (wyprzedaż + śniadanie w cenie)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:tak

Inne uwagi:Hotel dosyć dobrze położony dla osób odwiedzających Wawel, około 10 minut piechotą na zamek i około 20 minut do Rynku, przed hotelem przystanek tramwajowy, skąd możemy dojechać np w okolice Rynku, lub na dworzec PKP/PKS, około 100 m od hotelu supermarket. Pokoje executive wyposażone w szlafroki, kapcie, wody, soki, expres do kawy na kapsułki, sniadania dobre, miły personel

Nazwa hotelu:Mercure Kraków Stare Miasto

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy
Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu rodzinnego (najdroższy pokój) na 6 piętrze, późne wymeldowanie (do 2pm), wstawka w postaci słodyczy, list wydrukowany od managera, drink powitalny dla wszystkich osób włącznie z dziećmi

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna (wyprzedaż + śniadanie w cenie)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zdecydowanie tak

Inne uwagi:Hotel jest nowy, wszędzie widać i czuć nowość, idąc korytarzem dosłownie czuć zapach wykładzin jak w sklepach komfort ;) Bardzo dobre połączenie tradycji z nowoczesnością, wszędzie motywy historyczne, nawet w pokoju są portrety królów ;)
Apartament rodzinny składa się z części dziennej oraz sypialni, wyposażony w wody, soki, expres do kawy na kapsułki, szlafroki, kapcie itp. Śniadanie bardzo dobre i duży wybór, personel bardzo miły, na recepcji pan był przebrany w tradycyjny strój krakowski ;)
Sam hotel położony kilkaset metrów od Galerii Krakowskiej i Dworca PKP/PKS
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1125 PostWysłany: 16 Sty 2018 02:07 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 771
niebieski
Nazwa hotelu:Ibis Styles Bielsko Biała

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Rodzinny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Bardzo dużo zmieniło się jeśli chodzi o drinki powitalne. Jeszcze w lipcu to było małe piwo z nalewaka, lampka wina, soft-drink lub kawa, herbata, nawet lemoniady nie dało rady. Teraz jest wszystko z karty! W sumie zarezerwowane 2 pokoje rodzinne i 1 dla 2 osób. Otrzymaliścy 3 vouchery na 10 drinków. Poszedł 2 x Żywiec Porter butelka 0,5l, Paulaner 0,5l, Żywiec 0,5l, kieliszek wina czerwonego i 5 lemoniad dla dzieci. A można brać wszystko co jest w karcie: whisky, wódka, każde piwo itd. Mam nadzieje, że to te zmiany na lepsze po ograniczeniu ilości klientów Gold/Platinum.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + niewielka dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:tak

Inne uwagi:Polecam od zawsze bo to fajny hotel w świetnym miejscu. Kto był to wie o co chodzi a jak ktoś nie był to zachęcam do odwiedzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1126 PostWysłany: 16 Sty 2018 20:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 299
srebrny
Nazwa hotelu: MERCURE ROMA CORSO TRIESTO

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Privilege z tarasem, welcome drink, zawartość mini barku w gratisie - dwie puszki Coca-Coli, sok, woda

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak takowego

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak. Hotel położony jest w niewielkiej odległości od centrum. Od stacji metra - 500 metrów od S. Agnese/Annibaliano, 4 stacje od Roma Termini (ok. 3,5 km). Dobre (choć standardowe jak na włoskie hotele) śniadania. Siłownia.
Pokoje zasadniczo nie różnią się od siebie - do dyspozycji ekspres do kawy, duży telewizor, sejf. Te położone na wyższych piętrach mają balkony lub tarasy do własnej dyspozycji - gdy jest ciepło jest to udogodnienie; poza sezonem są nieco zaniedbane (patrz zdjęcie). Ogólnie pokojom przydałby się lekkie odświeżenie - w niektórych miejscach (drzwi wewnętrzne, tarasy - widać zużycie).
W okresie świąt - w hotelu było niewielu gości.
W samym hotelu jest parking, tuż przy nim miejsca parkingowe, płatne - wg stawek miejskich.
Obsługa miła i uczynna.


Inne uwagi: Brak

Załączniki:
M2.jpg
M2.jpg [ 169.34 KiB | Obejrzany 1111 razy ]
M1.jpg
M1.jpg [ 166.66 KiB | Obejrzany 1111 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1127 PostWysłany: 20 Sty 2018 22:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 816
niebieski
Nazwa hotelu:Novotel Wrocław City-styczeń 2018

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Superior, voucher na welcome drinki dla 2 osób, słodka wstawka (foto poniżej)+ręcznie pisany w całości list powitalny, późne wymeldowanie o 14.00.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Kolejny mój pobyt w tym Novotelu - nadal bardzo miła i pomocna obsługa w recepcji , barze i restauracji. Śniadania smaczne i ze sporym wyborem produktów na ciepło: jajecznica (nie z proszku), jajka na twardo, parówki, frankfurterki, owsianka i na zimno: 4 rodzaje wędliny, 2 sery, ryby, pasztet, 5 rodzajów pieczywa... 2 soki z maszyny + możliwość skorzystania z wyciskarki do pomarańczy... Pokoje Superior obszerne i wygodne z łóżkiem i sofą, zestaw do parzenia kawy/herbaty + 2 wody mineralne (uzupełniane codziennie), lodówka, duży telewizor lcd na ścianie z niezłym wyborem programów, oddzielnie łazienka z prysznicem i toaleta, standardowe kosmetyki Novotel. Hotel częściowo wyremontowany, ale odnawianie cały czas trwa (obecnie widziałem na dziedzińcu stare, zdemontowane z pokoi okna). Generalnie jeszcze sporo do zrobienia w tym hotelu w zakresie dostosowania wystroju wewnętrznego i zewnętrznego do obecnych standardów - zobaczymy czy Grupa Orbis będzie kontynuowała inwestycje w tym obiekcie. Jak za każdym moim pobytem tutaj - najmocniejszy punkt hotelu to bez wątpienia świetna obsługa.

Załączniki:
Novotel Wroclaw City.JPG
Novotel Wroclaw City.JPG [ 176.41 KiB | Obejrzany 960 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1128 PostWysłany: 22 Sty 2018 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1771
złoty
Nazwa hotelu:Sofitel Victoria Warsaw

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:klasyczny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:uprade do superior na 7 piętrze (najwyższym), drink powitalny dla wszystkich włącznie z dzieckiem, wstawka w postaci słodyczy, list od managera

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna -30% śniadanie za darmo

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:tak

Inne uwagi:Hotel świetnie położony, rzut beretem do Placu Piłsudskiego czy na Starówkę. Jak każdy wie, hotel symbol minionej epoki. Po wejściu do hotelu jak najbardziej się to potwierdza, wszędzie można spotkac wszechogarniające nas marmury, nawet w łazience w pokoju, wszystko sprytnie wkomponowane w aranżację wystroju accora.
Pokój superior wyposażony w czajnik (brak ekspresu...) dwie butelki wody, w łazience kosmetyki Lanvin. Bardzo duże łóżko i niestety bardzo miękkie, jeżeli ktoś lubi takie to będzie zadowolony.
Bardzo miła obsługa, wszystkie przywileje bez upominania się. Jako drink powitalny można było wziąc cokolwiek z karty, nawet drinki premium.
Muzyka na żywo - występ jakiegoś dj-a ;) Dziecko dostało pluszaka w prezencie.
Śniadanie ze sporym wyborem, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie, duża sala więc pomimo dużej ilości osób swobodnie można się poruszac. Ciekawostką jest to że herbatę i kawę do śniadania zamawia się u pani/pana obsługujących salę.
Generalnie pomimo faktu że hotel jest niejako jakby z minionej epoki, to fajnie jest w nim spędzic jedną noc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1129 PostWysłany: 23 Sty 2018 13:15 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 374
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Kyiv Congress

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu typu superior, drink powitalny, wczesny check-in (11h)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: mam mieszane uczucia

Inne uwagi: hotel znajduje się trochę poza ścisłym centrum, jakieś 10 minut do stacji metra Szuliawska, wprost jest jeszcze bliżej, ale trzeba pokonać schody podziemne i okrążyć 2 poziomowe skrzyżowanie. Hotel znajduje się w kompleksie budynków tworzących centrum handlowe i centrum kongresowe. Obsługa miła, grzeczna na recepcji. Hotel jest całkiem nowy. Otrzymałem apartament składający się z pokoju dziennego. W środku skórzana kanapa, fotel, stolik - wygodne miejsce do odpoczynku i oglądania tv. W tv niestety tylko kanały ukraińskie, rosyjskie i kilka obcojęzycznych, brak tv polonia, nawet. W salonie również zestaw do parzenia kawy i herbaty, stolik, barek, meble na naczynia (z kompletem naczyń), zlewozmywak (nie trzeba chodzić po wodę do ekspresu do łazienki). Obok pokoju za przesuwnymi drzwiami jest sypialnia i obok łazienka. Wszystkie meble, wykładzina, ozdoby tworzą spójną i przyjemną dla oka całość. Łazienka bardzo dobrze wyposażona, przestronna. To tyle z plusów. Minusy: hotelu brak w Places by Le Club Accorhotels. Zgłosiłem fakt na FB. Obsługa fanpage nie ma bladego pojęcia co to jest. Restauracja: w recepcji otrzymałem voucher na 10% zniżki w restauracji Cosmopolite. Recepcjonistka wskazała restaurację z wejściem do budynku obok. Restauracja niby hotelowa, ale nie można obciążyć pokoju za konsumpcję. Vouchera na drink też nie akceptują (akceptują na 3 piętrze o czym zaraz). Rachunek podzielony na dwie części i dwie płatności: za jedzenie wystawia restauracja Cosmopolit, za napoje rachunek wystawia hotel Mercure Kyiv Cogress (!!!). Okazało się, że na 3 piętrze jest ta sama restauracja, gdzie spożywa się śniadania. Tu również nie da się obciążyć pokoju za konsumpcję. Ale można skorzystać z drinka powitalnego. Jedzenie w restauracji smaczne i polecam restaurację. Śniadania jak na hotel 4 gwiazdkowy skromne, adekwatne do hotelu 3 gwiazdkowego. Generalnie, nie rozumiem po co te kombinacje alpejskie z rozliczeniami, bardzo dziwne. Pachnie mi tu hotelem franczyzowym. Nie wiem po co właścicielowi hotel sieciowy, gdzie gość nie może w pełni korzystać z przywilejów związanych z programem lojalnościowym - brak możliwości doliczenia konsumpcji do rachunku i związane z tym punkty w LCAH, brak hotelu w Places by LCAH. Nie otrzymałem wstawki i trudno mi powiedzieć czy hotel praktykuje. W hotelach gdzie meldowałem się dużo wcześniej niż przed 14, zazwyczaj wstawka czy list powitalny były donoszone do pokoju w godzinach popołudniowych.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kalispell lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1130 PostWysłany: 29 Sty 2018 12:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1771
złoty
Nazwa hotelu:Sofitel Wrocław Old Town

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Klasyczny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu Junior, drink powitalny dla wszystkich (włącznie z dzieckiem), późne wymeldowanie do 14.00, wstawka w postaci słodyczy i owoców, list od managera

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna -30%, śniadanie w cenie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak

Inne uwagi:Hotel znakomicie położony, rzut beretem od Rynku. Już w recepcji proponowano coś do picia, soki , lemoniadę. Bez problemu dostaliśmy upgrade do apartamentu Junior, czyli dwa poziomy wyżej. Apartament składał się z części dziennej i sypialni, niby w jednym pomieszczeniu ale dwie strefy. Bardzo wygodne łóżko, dwie wody, kawa, herbata, ekspres do kawy na kapsułki, w łazience kosmetyki Lanvin, kapcie, szlafroki. W pokoju czekała pokaźna wstawka w postaci owoców i słodyczy oraz list od managera. Jako drinka powitalnego można było wszystko wybrac z karty. Śniadanie na 1 piętrze w restauracji Pan Tadeusz, jedzenie dobre, ale ilośc i wybór jakoś nie powalał. Generalnie fajny hotel na weekend we Wrocławiu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1131 PostWysłany: 06 Lut 2018 13:57 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 74
Nazwa hotelu: Novotel Kraków City West

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju Superior (Novation)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do NRoom na 11 piętrze (1129), drink powitalny dla wszystkich-wszystko z karty, późne wymeldowanie do 14.00, wstawka w postaci słodyczy,list od managera

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata oraz pobyt gratis od dyrektora hotelu

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo tak!

Inne uwagi: Po moim poprzednim pobycie i ocenie wystawionej w ankiecie, dyrekcja w ramach przeprosin zaoferowała pobyt gratis z parkingiem i śniadaniem dla 2 osób. Do tego zrobiłem jeszcze rezerwacje na 1 dzień (punkty plus dopłata).

Uwagi ogólne: Hotel obecnie w trakcie remontu, basen nieczynny- można korzystać z basenu AGH obok lub basenu, siłowni w Novotel centrum co ja zrobiłem (parking tam też gratis). Nowy basen ma być gotowy w marcu, elewacja w pierwszej połowie tego roku.

Pokój: NRoom- mają obecnie tylko 4 takie, piękny pokój i duży postęp, bardzo duży i wygony, nowoczesny design. Zdecydowanie na plus! Ładne widoki z 11 piętra.

Śniadania: Bardzo smaczne i bogate, duży wybór i też świeże soki na zamówienie.

Obsługa: I tu chyba największy plus hotelu, obsługa niezwykle uprzejma i miła. Można także spokojnie pogadać na tematy poza hotelowe. Pozdrawiam przy tym Panie z Baru, Recepcji oraz Śniadania. Był to bardzo miły pobyt za który dziękuję.

All in All: Hotel przechodzi remont, po którym (zapewne też będzie więcej pokoi NRoom), zdecydowanie warto go polecić. Nie jest to Hotel w centrum miasta, ale z dobrym dojazdem i lepszy cenowo niż Novotel w Centrum. Po tym pobycie zdecydowanie polecam!.

Załączniki:
IMG_0672.jpg
IMG_0672.jpg [ 83.31 KiB | Obejrzany 1988 razy ]
IMG_0664.jpg
IMG_0664.jpg [ 74.62 KiB | Obejrzany 1988 razy ]
IMG_0650.jpg
IMG_0650.jpg [ 60.03 KiB | Obejrzany 1988 razy ]
IMG_0646.jpg
IMG_0646.jpg [ 68.18 KiB | Obejrzany 1988 razy ]
IMG_0637.jpg
IMG_0637.jpg [ 101.39 KiB | Obejrzany 1988 razy ]
IMG_0634.jpg
IMG_0634.jpg [ 71.71 KiB | Obejrzany 1988 razy ]
IMG_0633.jpg
IMG_0633.jpg [ 66.36 KiB | Obejrzany 1988 razy ]
image1.jpeg
image1.jpeg [ 120.93 KiB | Obejrzany 1988 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1132 PostWysłany: 06 Lut 2018 14:26 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 3293
Loty: 250
Kilometry: 565 776
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Panama City

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: po awanturze drink powitalny dla wszystkich, wstawka w postaci słodyczy i owoców + wino

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nie

Inne uwagi: Lokalizacja hotelu ok, standard dość ok, ale obsługa to tragedia. Kontaktowałam się z hotelem kilka razy z prośbą o wczesny check-in (przylot o 4 rano), obiecano mi pomóc, na miejscu najpierw stwierdzono, że będzie możliwy od 8, potem od 12, a gdy po całym dniu zwiedzania wróciłyśmy do pokoju o 15, pokój dalej nie był gotowy :) Twierdzono, że hotel jest full, ale jak im pokazałam, że bez problemu mogę zabukować 4 pokoje w tym Suite, to manager powiedział, że pokoju nie ma i tyle. Nie dostałyśmy żadnego upgradu. Gdy weszłyśmy do pokoju, to okazało się, że są brudne kubki po poprzednich gościach, kosmetyków nie uzupełniono. Dopiero po awanturze przyniesiono nam voucher na drinki i 3 duże talerze serów i owoców oraz wino. Miły gest, ale jednak nie tak to powinno wyglądać.
Dziwne dla mnie było też umieszczenie kilku kosmetyków (jakieś mini dezodoranty, lepszy szampon i coś jeszcze) wraz z cennikiem w łazience - tu nie zapomniano i wszystko się zgadzało, ale już normalnych kosmetyków nie było. Nie uzupełniono też kawy i herbaty, a po interwencji wymieniono kubki.
Ogólnie pobyt dla osób niewymagających od obsługi nic. Na koniec Accor przyznał mi rekompensatę 2000 punktów za niewygody. Znowu - miłe to, ale nie tak w moim odczuciu powinien wyglądać pobyt statutowego klienta w 4* hotelu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1133 PostWysłany: 06 Lut 2018 19:40 

Rejestracja: 14 Maj 2015
Posty: 13
Loty: 29
Kilometry: 48 663
Nazwa hotelu: Novotel Marrakech Hivernage

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior z widokem na miasto, otzymałiśmy superior z widokiem na basen.

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla dwóch osób od razu przy zamieldowaniu-do wyboru regionalne piwo,wino,soki,ale nie wszystko z karty. Brak wstawki powitalnej,ale był ekspress do kawy na kapsułki i czajnik.

Stawka za zarezerwowany pokój: 30% zniżki plus sniadanie,opłacono punktami plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdecydowanie tak.
Bardzo dobra lokalizacja,w nowoczesnej dzielnice(obok znajduje się Sofitel),a do starego miasta-15 min piechotą. Czysto,miły piersonel,co prawda, nie mogł ogarnąć że mamy sniądanie w cene i długo szukali tej informacji,a jak znalieżli,to i tak przy wymieldowaniu musieli jeszcze raz szukać :D Super sniadania w bardzo ładnej restauracji Bazz'art.


Ostatnio edytowany przez michzak, 06 Lut 2018 20:38, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1134 PostWysłany: 06 Lut 2018 21:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 468
niebieski
Potwierdzam wszystko z tą różnicą, że my nie dostaliśmy ekspresu do kawy w pokoju :)


Ostatnio edytowany przez michzak, 06 Lut 2018 22:21, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1135 PostWysłany: 06 Lut 2018 22:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 676
srebrny
Nazwa hotelu: Pullman Madryt Feria

Twój status w programie lojalnościowym:Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny 4x, wstawka w postaci słodyczy,prezent komplet kosmetyków Bigelow,list od dyrektora,2 dostawki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+doplata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi:Hotel oferuje bezpłatny transfer lotniskowy co 30 min. Szczegóły i rozkład recepcja przesyła mailem.Pierwszy raz poczulem ,że mój status jest doceniany.W recepcji z uśmiechem na twarzy voucher na drinki x4.Do wyboru pełna karta.Widać bylo ,że barman włozyl i serce i chęci w te nasze drinki(trochę czasu spędziłem po 2 stronie baru).Nawet kelner ,który nam te drinki przyniósł do stolika ,zrobil to w niekonwencjonalny sposób.I gdyby tylko moje córki znały lepiej angielski,wyszedłby mu fajny żart.Do drinków dostaliśmy miseczkę oliwek i orzeszków (to akurat standard w Hiszpanii).Prosiłem o 1 dostawkę.Hotel wiedział, że będzie dwójka dzieci,dostaliśmy 2 dostawki.W pokoju czekały słodycze i dodatkowe kosmetyki jako prezent.Śniadania z dużym wyborem wedlin i serów i owoców . Brakowało mi warzyw.Nie wiem czy to efekt zmian w podejściu do statusów w całej sieci Accor w 2018r,czy po prostu podejście do statusu tego konkretnego hotelu ,ale różnica jest zauważalna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1136 PostWysłany: 06 Lut 2018 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 816
niebieski
Nazwa hotelu:Novotel Warszawa Centrum–luty 2018

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:pokój standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu, voucher na welcome drinki dla 2 osób, słodka wstawka (foto poniżej)+ list powitalny, późne wymeldowanie.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+niewielka dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mam bardzo pozytywne odczucia od momentu meldowania do check out. Oddzielne stanowiska z miejscami do siedzenia do meldowania dla członków LeClub – profesjonalna, miła i szybka obsługa. Apartament sympatyczny na 27 piętrze z widokiem na PKiN. Apartament z oddzielną sypialnią i salonem wyposażonym w rozkładaną sofę, stół z krzesłami oraz miejscem do pracy. Zestaw do kawy/herbaty + maszyna kapsułkowa nespresso, wody mineralne, szlafroki i kapcie. Śniadania z bardzo dużym wyborem produktów zarówno na ciepło i zimno.

Inne uwagi:Doskonała lokalizacja hotelu w samym centrum Warszawy. Na śniadaniu oddzielne 6 zarezerwowanych stolików wyłącznie dla członków Le Club z statusem Platinum/Gold – możliwość zamówienia z karty do stolika u obsługi dań na ciepło (omlet, jajecznica, naleśniki, gofry) oraz napojów ciepłych i zimnych m.in. sok z świeżo wyciskanych pomarańczy. Od początku pobytu do końca świetne rozpoznanie statusu Le Club u pracowników hotelu.

Załączniki:
Novotel Centrum w-wa.JPG
Novotel Centrum w-wa.JPG [ 183.58 KiB | Obejrzany 1634 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
vivere lubi ten post.
 
      
#1137 PostWysłany: 07 Lut 2018 09:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 943
Loty: 76
Kilometry: 142 602
złoty
Coś się pozmieniało w takim razie w Novotel Centrum. Spałem kilka razy i nigdy takich "cudów" dla statutowych nie było. Tym bardziej, że zaliczyłeś upgrade o dwa poziomy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1138 PostWysłany: 07 Lut 2018 15:17 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 74
Novotel Centrum to jeden z pierwszych który wprowadził takie rozróżnienie dla statusu przy śniadaniu i nie tylko :).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1139 PostWysłany: 07 Lut 2018 15:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 898
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
To pierwszy, a nie jeden z pierwszych z tego co wiem :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1140 PostWysłany: 08 Lut 2018 12:57 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 74
Jeden z pierwszych, bo koncept ma być rozszerzany na inne hotele.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1203 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group