Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1148 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Następna
Autor Wiadomość
#1121 PostWysłany: 06 Lut 2018 13:57 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 38
Punkty statusowe: 4
Nazwa hotelu: Novotel Kraków City West

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju Superior (Novation)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do NRoom na 11 piętrze (1129), drink powitalny dla wszystkich-wszystko z karty, późne wymeldowanie do 14.00, wstawka w postaci słodyczy,list od managera

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata oraz pobyt gratis od dyrektora hotelu

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo tak!

Inne uwagi: Po moim poprzednim pobycie i ocenie wystawionej w ankiecie, dyrekcja w ramach przeprosin zaoferowała pobyt gratis z parkingiem i śniadaniem dla 2 osób. Do tego zrobiłem jeszcze rezerwacje na 1 dzień (punkty plus dopłata).

Uwagi ogólne: Hotel obecnie w trakcie remontu, basen nieczynny- można korzystać z basenu AGH obok lub basenu, siłowni w Novotel centrum co ja zrobiłem (parking tam też gratis). Nowy basen ma być gotowy w marcu, elewacja w pierwszej połowie tego roku.

Pokój: NRoom- mają obecnie tylko 4 takie, piękny pokój i duży postęp, bardzo duży i wygony, nowoczesny design. Zdecydowanie na plus! Ładne widoki z 11 piętra.

Śniadania: Bardzo smaczne i bogate, duży wybór i też świeże soki na zamówienie.

Obsługa: I tu chyba największy plus hotelu, obsługa niezwykle uprzejma i miła. Można także spokojnie pogadać na tematy poza hotelowe. Pozdrawiam przy tym Panie z Baru, Recepcji oraz Śniadania. Był to bardzo miły pobyt za który dziękuję.

All in All: Hotel przechodzi remont, po którym (zapewne też będzie więcej pokoi NRoom), zdecydowanie warto go polecić. Nie jest to Hotel w centrum miasta, ale z dobrym dojazdem i lepszy cenowo niż Novotel w Centrum. Po tym pobycie zdecydowanie polecam!.

Załączniki:
IMG_0672.jpg
IMG_0672.jpg [ 83.31 KiB | Obejrzany 1790 razy ]
IMG_0664.jpg
IMG_0664.jpg [ 74.62 KiB | Obejrzany 1790 razy ]
IMG_0650.jpg
IMG_0650.jpg [ 60.03 KiB | Obejrzany 1790 razy ]
IMG_0646.jpg
IMG_0646.jpg [ 68.18 KiB | Obejrzany 1790 razy ]
IMG_0637.jpg
IMG_0637.jpg [ 101.39 KiB | Obejrzany 1790 razy ]
IMG_0634.jpg
IMG_0634.jpg [ 71.71 KiB | Obejrzany 1790 razy ]
IMG_0633.jpg
IMG_0633.jpg [ 66.36 KiB | Obejrzany 1790 razy ]
image1.jpeg
image1.jpeg [ 120.93 KiB | Obejrzany 1790 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1122 PostWysłany: 06 Lut 2018 14:26 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 3238
Loty: 240
Kilometry: 545 101
Punkty statusowe: 38
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Panama City

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: po awanturze drink powitalny dla wszystkich, wstawka w postaci słodyczy i owoców + wino

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nie

Inne uwagi: Lokalizacja hotelu ok, standard dość ok, ale obsługa to tragedia. Kontaktowałam się z hotelem kilka razy z prośbą o wczesny check-in (przylot o 4 rano), obiecano mi pomóc, na miejscu najpierw stwierdzono, że będzie możliwy od 8, potem od 12, a gdy po całym dniu zwiedzania wróciłyśmy do pokoju o 15, pokój dalej nie był gotowy :) Twierdzono, że hotel jest full, ale jak im pokazałam, że bez problemu mogę zabukować 4 pokoje w tym Suite, to manager powiedział, że pokoju nie ma i tyle. Nie dostałyśmy żadnego upgradu. Gdy weszłyśmy do pokoju, to okazało się, że są brudne kubki po poprzednich gościach, kosmetyków nie uzupełniono. Dopiero po awanturze przyniesiono nam voucher na drinki i 3 duże talerze serów i owoców oraz wino. Miły gest, ale jednak nie tak to powinno wyglądać.
Dziwne dla mnie było też umieszczenie kilku kosmetyków (jakieś mini dezodoranty, lepszy szampon i coś jeszcze) wraz z cennikiem w łazience - tu nie zapomniano i wszystko się zgadzało, ale już normalnych kosmetyków nie było. Nie uzupełniono też kawy i herbaty, a po interwencji wymieniono kubki.
Ogólnie pobyt dla osób niewymagających od obsługi nic. Na koniec Accor przyznał mi rekompensatę 2000 punktów za niewygody. Znowu - miłe to, ale nie tak w moim odczuciu powinien wyglądać pobyt statutowego klienta w 4* hotelu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1123 PostWysłany: 06 Lut 2018 19:40 

Rejestracja: 14 Maj 2015
Posty: 13
Loty: 25
Kilometry: 38 123
Punkty statusowe: 1
Nazwa hotelu: Novotel Marrakech Hivernage

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior z widokem na miasto, otzymałiśmy superior z widokiem na basen.

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla dwóch osób od razu przy zamieldowaniu-do wyboru regionalne piwo,wino,soki,ale nie wszystko z karty. Brak wstawki powitalnej,ale był ekspress do kawy na kapsułki i czajnik.

Stawka za zarezerwowany pokój: 30% zniżki plus sniadanie,opłacono punktami plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdecydowanie tak.
Bardzo dobra lokalizacja,w nowoczesnej dzielnice(obok znajduje się Sofitel),a do starego miasta-15 min piechotą. Czysto,miły piersonel,co prawda, nie mogł ogarnąć że mamy sniądanie w cene i długo szukali tej informacji,a jak znalieżli,to i tak przy wymieldowaniu musieli jeszcze raz szukać :D Super sniadania w bardzo ładnej restauracji Bazz'art.


Ostatnio edytowany przez michzak, 06 Lut 2018 20:38, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1124 PostWysłany: 06 Lut 2018 21:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 414
Punkty statusowe: 22
niebieski
Potwierdzam wszystko z tą różnicą, że my nie dostaliśmy ekspresu do kawy w pokoju :)


Ostatnio edytowany przez michzak, 06 Lut 2018 22:21, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1125 PostWysłany: 06 Lut 2018 22:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 640
Loty: 51
Kilometry: 78 186
Punkty statusowe: 49
srebrny
Nazwa hotelu: Pullman Madryt Feria

Twój status w programie lojalnościowym:Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny 4x, wstawka w postaci słodyczy,prezent komplet kosmetyków Bigelow,list od dyrektora,2 dostawki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+doplata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi:Hotel oferuje bezpłatny transfer lotniskowy co 30 min. Szczegóły i rozkład recepcja przesyła mailem.Pierwszy raz poczulem ,że mój status jest doceniany.W recepcji z uśmiechem na twarzy voucher na drinki x4.Do wyboru pełna karta.Widać bylo ,że barman włozyl i serce i chęci w te nasze drinki(trochę czasu spędziłem po 2 stronie baru).Nawet kelner ,który nam te drinki przyniósł do stolika ,zrobil to w niekonwencjonalny sposób.I gdyby tylko moje córki znały lepiej angielski,wyszedłby mu fajny żart.Do drinków dostaliśmy miseczkę oliwek i orzeszków (to akurat standard w Hiszpanii).Prosiłem o 1 dostawkę.Hotel wiedział, że będzie dwójka dzieci,dostaliśmy 2 dostawki.W pokoju czekały słodycze i dodatkowe kosmetyki jako prezent.Śniadania z dużym wyborem wedlin i serów i owoców . Brakowało mi warzyw.Nie wiem czy to efekt zmian w podejściu do statusów w całej sieci Accor w 2018r,czy po prostu podejście do statusu tego konkretnego hotelu ,ale różnica jest zauważalna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1126 PostWysłany: 06 Lut 2018 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 791
Punkty statusowe: 26
niebieski
Nazwa hotelu:Novotel Warszawa Centrum–luty 2018

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:pokój standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu, voucher na welcome drinki dla 2 osób, słodka wstawka (foto poniżej)+ list powitalny, późne wymeldowanie.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+niewielka dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mam bardzo pozytywne odczucia od momentu meldowania do check out. Oddzielne stanowiska z miejscami do siedzenia do meldowania dla członków LeClub – profesjonalna, miła i szybka obsługa. Apartament sympatyczny na 27 piętrze z widokiem na PKiN. Apartament z oddzielną sypialnią i salonem wyposażonym w rozkładaną sofę, stół z krzesłami oraz miejscem do pracy. Zestaw do kawy/herbaty + maszyna kapsułkowa nespresso, wody mineralne, szlafroki i kapcie. Śniadania z bardzo dużym wyborem produktów zarówno na ciepło i zimno.

Inne uwagi:Doskonała lokalizacja hotelu w samym centrum Warszawy. Na śniadaniu oddzielne 6 zarezerwowanych stolików wyłącznie dla członków Le Club z statusem Platinum/Gold – możliwość zamówienia z karty do stolika u obsługi dań na ciepło (omlet, jajecznica, naleśniki, gofry) oraz napojów ciepłych i zimnych m.in. sok z świeżo wyciskanych pomarańczy. Od początku pobytu do końca świetne rozpoznanie statusu Le Club u pracowników hotelu.

Załączniki:
Novotel Centrum w-wa.JPG
Novotel Centrum w-wa.JPG [ 183.58 KiB | Obejrzany 1436 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
vivere lubi ten post.
 
      
#1127 PostWysłany: 07 Lut 2018 09:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 909
Loty: 70
Kilometry: 132 449
Punkty statusowe: 62
złoty
Coś się pozmieniało w takim razie w Novotel Centrum. Spałem kilka razy i nigdy takich "cudów" dla statutowych nie było. Tym bardziej, że zaliczyłeś upgrade o dwa poziomy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1128 PostWysłany: 07 Lut 2018 15:17 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 38
Punkty statusowe: 4
Novotel Centrum to jeden z pierwszych który wprowadził takie rozróżnienie dla statusu przy śniadaniu i nie tylko :).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1129 PostWysłany: 07 Lut 2018 15:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 877
Loty: 101
Kilometry: 94 804
Punkty statusowe: 14
niebieski
To pierwszy, a nie jeden z pierwszych z tego co wiem :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1130 PostWysłany: 08 Lut 2018 12:57 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 38
Punkty statusowe: 4
Jeden z pierwszych, bo koncept ma być rozszerzany na inne hotele.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1131 PostWysłany: 10 Lut 2018 11:40 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 148
Punkty statusowe: 18
niebieski
Nazwa hotelu:Ibis Milano Centro

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Superior, welcome drink dla całej grupy

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony w połowie drogi pomiędzy dworcem głównym a Katedrą. Dosyć duże obłożenie, praktycznie sami obcokrajowcy. Obsługa miła i kompetentna. Pokój czysty i wygodny. W pokoju czajnik, 2 kubki papierowe oraz kilka torebek herbaty i kawy. WiFi zrywało połączenie. Ceny w barze przystępne. Pokoje od ulicy mogłyby być lepiej wyciszone - tramwaj jest dość głośny. Przy recepcji, pomimo online checkin, do wypełnienia dostałem formularz dotyczący moich dzieci i podatków miejskich. Zarówno do dworca, jak i Katedry ok. 10-15 min. piechotą. W pobliżu park, przeróżne sklepy i restauracje. Śniadania bez ciepłych potraw, chociaż wydaję mi się że widziałem u kogoś jajko. Ja nie znalazłem. Mimo tego, wybór był dość spory. Dla mnie pobyt był udany.

Inne uwagi:NA

*******************************************************************************************************************

Nazwa hotelu: Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak upgrade (dostawka możliwa tylko w standardowym pokoju), welcome drink dla całej grupy

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony tuż obok dworców kolejowego i autobusowego przy głównej ulicy prowadzącej do Citta Alta. W okolicy pełno barów, restauracji, lodziarni, kawiarni i pubów. Nie znalazłem za to sklepu spożywczego. Czysto z miłą obsługą. Pokój standardowy, mimo dostawki, dość duży. Łazienka również duża z wyjściem na balkon(!) Pokój dobrze wyciszony z mini barkiem. Brak czajnika. TV dość mały z zablokowanym USB. WiFi działa dobrze. W obiekcie można zjeść tylko śniadanie (taką informację otrzymałem na recepcji). Wieczorem od 18:30 czynny mały barek w holu. Tam można zrealizować voucher. Meldowanie i wymeldowanie szybkie (oczywiście zrobiłem to online). Śniadania dużo bogatsze niż w Ibis Milano Centro. Jest jajecznica ze świeżych jajek. Dla mnie pobyt był udany.

Inne uwagi:NA
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1132 PostWysłany: 10 Lut 2018 13:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1403
Loty: 26
Kilometry: 23 941
Punkty statusowe: 56
srebrny
@Pacik76

Dla potomnych - jest Carrefour ca 600m od hotelu, jak na obrazku poniżej.
Jest też duży hipermarket IlGigante ale trochę dalej (za dworcem autobusowym)

Załącznik:
bergamo.jpg
bergamo.jpg [ 32.27 KiB | Obejrzany 1241 razy ]
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1133 PostWysłany: 11 Lut 2018 02:14 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 182
Loty: 21
Kilometry: 11 572
Punkty statusowe: 12
niebieski
Nazwa hotelu:Ibis Milano Centro

Twój status w programie lojalnościowym:Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcomedrink dla mnie i żony

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Hotel niedaleko dworca kolejowego, w miarę szybko można dostać się do autobusów jadących na lotniska w Bergamo lub Malpensie. Bardzo blisko do Porta Venezia gdzie mamy dostęp do metra lub na przeciwną stronę ulicy przy NH Hotel - tramwaje. Hotel dosyć duży, różnorodność narodowa ogromna. Personel dosyć przyjemny, pomocny. Obsługa w małym barze także pomocna, bar czynny był do późnych godzin nocnych. Kupowałem w nim piwo, ale ceny nie pamiętam ile kosztowało. Dostęp do kącika internetowego. Pokój standardowy ibis, lecz było codzienne sprzątanie i wymiana ręczników, więc na plus. Pokój niezniszczony, materac wygodny. Śniadanie typowo ibisowe, ja musiałem sobie dokupić w markecie coś na dogryzkę, ale nie piszę tego "złośliwie", ale lubię zjeść konkretnie. Wybierając świadomie tego ibisa byłem bardzo zadowolony z niego i pobycie w nim. WiFi działające.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard - 320 - pokój duży - widok na ulicę, 322 - pokój średni - widok na ulicę i NH Hotel - 324 - pokój mały- widok na ulicę i NH Hotel.

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak upgrade (dostawka możliwa tylko w standardowym pokoju): welcome drink dla jednej osoby

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Hotel niedaleko dworca kolejowego w Bergamo, można śmiało powiedzieć że centrum. Obsługa pomocna. Mieliśmy problem z kartami magnetycznymi do pokojów, gdyż prawdopodobnie się rozmagnesowały - 5 minut i temat był załatwiony. Panie sprzątaczki także miłe, z daleko witające gości na korytarzu, pełna kultura z ich strony. Bar - nie widziałem aby był czynny, dostałem welcome drinka, z którego nie skorzystałem. Brat i rodzice nie dostali welcome drinka. Śniadanie - było dobre, ale śmiem twierdzić, że jadałem lepsze w innych mercure i novotel. Standardowo jajecznica - bez soli, parówka pokrojona, bekon, jeden ser twardy, jeden miękki, pomidorki koktajlowe, sałata drobnolistkowa, jajko na twardo, jogurty dwa do wyboru, owoce z puszki, dużo bułek i roglików, kawa, herbata, dwa soki do wyboru. Więcej nic nie było - jak na 12 euro za śniadanie to wydaje mi się że słabo. Pokoje - 320 pokój bardzo duży z dużą łazienką, wanną. Ogólnie pokój nagryziony zębem czasu. Szafki z uszczerbniętą politurą, na podłodze było coś wylane, iż odróżniało się od dywanu. Pokój 322 - był w porządku, tylko nieco mniejszy od 320. Pokój 324 - wybijała nad ranem jakby kanaliza. Coś śmierdziało w łazience jakby z kanalizy, ale nie było to mocno upierdliwe.

W hoteli spotkałem swoich - Polaków. My się meldowaliśmy, natomiast miła Pani jak usłyszała, iż rozmawiamy po Polsku, powiedziała dobry wieczór - miły gest - może ktoś z forum ??? :) :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
BrunoJ lubi ten post.
 
      
#1134 PostWysłany: 11 Lut 2018 13:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 1761
Punkty statusowe: 92
złoty
Skoro jesteśmy przy włoskich klimatach....

Moje Giro d'Roma 2017 ;-)
Zeszłoroczne, ale informacje powinny być aktualne.

=======

Nazwa hotelu:Mercure Roma Centre Colosseo

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:Upgrade do Superior z widokiem na Koloseum, drink powitalny, voucher na -30% do restauracji, wstawka+list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pełna, promocja 3=2

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Któraś już wizyta w tym hotelu, za każdym razem upgrade do pokoju z widokiem na Koloseum (lepszym lub gorszym), wrażenia ogólnie pozytywne, bardzo dobra lokalizacja do wypadów na miasto pieszo, pokoje niezbyt duże, ale maja wszystko co trzeba, śniadania raczej skromne. Ze względu na lokalizacje, jeden z moich ulubionych hoteli

Inne uwagi:obsługa w recepcji średnia, trzeba pilnować, bo potrafią się kopsnąć w liczeniu lub być nieprecyzyjni w podawanych informacjach. Widać że się starają, ale z racji obłożenia hotelu są chyba przemęczeni

=======

Nazwa hotelu:Mercure Roma Piazza Bologna

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Priviledge

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:drink powitalny, wstawka+list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pełna

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Tutaj dla odmiany pierwszy raz. I, mimo bardzo przyjemnej ceny, być może ostatni. Okolica hotelu przyjemna i 'swojska', blisko do metra, sam hotel nadgryziony zębem czasu. Z racji rezerwacji najwyższego standardu pokoju, nie sprawdziłem upgradu, dostałem za to narożny pokój, wg planu zauważalnie większy od 'typowego' Priviledge, dodatkowo z wielkim balkonem i łazienką kilka m2. Standard pokoju bardzo przyzwoity. Na plus - happy hour w barze - bufet z kanapkami do zamówionego drinka. Z kolei niemiła rzecz która mi się przytrafiła to ... mrówki. Pojawiły się w łazience. Niedużo i nieuciążliwe, wiec ostatecznie nie zmieniałem pokoju, nie mniej wpadka wizerunkowa. Problem dotyczył mojego i sąsiedniego pokoju, mrówki nie wchodziły z dworu tylko jakimiś szparami w kafelkach, ze ściany.

Inne uwagi:W recepcji hotelu stal na widoku 'silnoreki', co sugerowało ze ewentualnie jest powód, typu: musi odstraszać nieproszonych gości z ulicy. Nie wiem czemu wcale z tego powodu nie czułem się bezpieczniej ;-) Chociaż sama okolica cicha i spokojna, w porównaniu np. do okolic Termini

=======

Nazwa hotelu:Novotel Roma EUR

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:Upgrade do Superior (chociaz nie wiem na czym polegała różnica, chyba na szlafroku i kapciach ;-), drink powitalny, wstawka+list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pelna

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Również któraś już wizyta w tym hotelu (opisywałem go już wcześniej), przyzwoity standard, może poza śniadaniami, lokalizacja specyficzna, niekoniecznie atrakcyjna z punktu widzenia turysty.

Inne uwagi:brak

=======

Nazwa hotelu:Ibis Styles Roma EUR

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Suite

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:drink powitalny, wstawka+list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pełna

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Wybrałem ten hotel celowo, żeby go 'przetestować', z racji tego ze ma całkiem przyzwoite ceny i duże rodzinne pokoje. Suite składał się z dwóch pokoi - sypialnia i pokój dzienny (max 4 osoby, ale wstawka by weszła), skromnie ale wszystko co trzeba. Hotel czysty i w miarę świeży. Lokalizacja ponownie specyficzna, do metra ok 15 minut spaceru. Okolica cicha i spokojna, ale tez i niczego ciekawego w pobliżu nie ma, również w kwestii restauracji czy sklepów.

Inne uwagi:brak

=======

Nazwa hotelu:La Griffe, MGallery by Sofitel

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:Upgrade do Suite, wstawka+list, ale BRAK drinka powitalnego

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pełna, promocja 3=2

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Wrażenia … mieszane. Hotel położony w centrum, przy ruchliwej via Nationale. Zderzenie dwóch rzeczywistości, przechodzimy eleganckim lobby, otwieramy drzwi, i nagle jesteśmy w środku strumienia turystów, sprzedających wszystko i nic majfriendów, hałasu aut i skuterów itp. Do metra Republika parę kroków, tylko kawałek dalej to Termini, przy czym trzeba się przecisnąć przez skwery obklejone "przyjezdnymi". Z kolei pieszo już niekoniecznie tak blisko do najważniejszych atrakcji, i cały czas w tłumie ludzi. Jedną z atrakcji hotelu miał być bar i taras widokowy na dachu. Okazało się jednak że najwyższe, 10 piętro jest zamknięte, dostępna jest jedynie restauracja na 9 piętrze, z widokiem na kominy i anteny, ze skromnym tarasem, na którym i owszem, można sobie cos wypić. Niby kopułę Sw.Piotra było widać, ale efektu 'wow' nie było (jak np w przypadku widoku na Koloseum z wymienionego wcześniej Mercure). Ta sama restauracja rano serwowała śniadania - nie dość, że zaczynały się dopiero od 7tej, to wszystko odbywało się bardzo 'elegancko' - pani wyznaczała stolik (który potem i tak potrafił ktoś zająć), kawę zamawiało się u kelnera, który przynosił ja 15 minut później. Żeby czasem nikomu nie przyszło do głowy przyjść wcześniej, blokowana była winda. Oczywiście, kto by się przejmował kilkoma minutami, zdarzyło się wiec ze stado ludzi jeździło winda w te i z powrotem, próbując wbić się na śniadanie mimo że była już 7:10... Pokój był bardzo Suite. Na dole (tak, tak, na dole!) była cześć dzienna - TV, skórzane fotele, stolik do pracy + kawa/herbata, dużo luster, na oko ściana była 'otwierana' czyli dałoby się połączyć dwa takie suity w jeden duży apartament. Na górze z kolei łóżko i łazienka, plus szafa na ciuchy. Całość połączona szklanymi kręconymi schodami. Wnoszenie po nich 20kg walizki to sama przyjemność. Kilka razy w 'urwało' mi się w eter, gdy będąc na dole przypomniałem sobie, ze zostawiłem cos u góry i odwrotnie. Tak to jest jak się ma nieskomplikowane nawyki, np. żeby komórkę zostawiać na biurku (na dole), a plecak z ładowarkami zanosić do szafy (która jest u góry, a nie – jak zazwyczaj - zaraz obok biurka). Z racji niesprecyzowanej pory roku (już nie zima, a jeszcze nie lato), klimatyzacja była po prostu wyłączona. W efekcie w części sypialnej było zbyt sucho i dusznawo w nocy. Całość suite wyglądała bardzo elegancko, z racji marki hotelu trochę mocno w czerwono-purpurowe kolory, chociaż jak się wpatrzyło w detale ... Np. na górze i na dole był duży telewizor. Ten na górze był w szafce i można go było zasłonić żaluzją. Żaluzja źle dobrana, wiec ostatnie cm od góry były zasłonięte zawsze, akurat żeby nie widzieć wyniku meczu ;-). Z kolei na dole telewizor był... innej marki, z innym pilotem i ... innymi programami (a co najmniej w innej kolejności). Inny przykład - łazienka, futurystyczna, nowoczesna prysznico-wanna, oblepiona tymi malutkimi kafelkami. I... kończąca się 2cm przed końcem ściany ?!. Ciekawe ile szczoteczek do zębów, albo innych drobiazgów leży w tej szparze. Wiem, czepiam się. Ale przecież takie rzeczy są po prostu niedopuszczalne! Przeszedłem się tez zobaczyć siłownie i basen(ik). Niech będzie że ok. Interesujący hotel, za relatywnie sensowna cenę z racji promocji, gdyby nie to, zapewne nie skusiłbym się. Ale stanowczo nie będzie to hotel mojego pierwszego wyboru, jestem prosty chłopak, chyba nie umiem docenić 5*

Inne uwagi:powyższe chyba wystarczy...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#1135 PostWysłany: 13 Lut 2018 09:18 

Rejestracja: 17 Paź 2016
Posty: 59
Loty: 40
Kilometry: 46 220
Punkty statusowe: 9
Nazwa hotelu: Novotel Barcelona City

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior - łóżko queen-size, sofa, widok na miasto

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla dwóch osób - do wyboru regionalne piwa,wina, soki, bez mocniejszych alkoholi i szampana. Upgrade pokoju do VIP z widokiem na miasto i katedrę, pokój na 7 - ostatnim piętrze, na samym końcu korytarza, z zastrzeżeniem, że korzystanie z barku płatne (normalnie w cenie pokoju). Wstawka z listem i czekoladkami.

Stawka za zarezerwowany pokój: city breaks, punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu tam i gorąco polecamy. Duży pokój z pięknym widokiem na całe miasto i Sagradę. W pokoju automat do kawy, herbata, woda, szlafroki, kapcie, duża łazienka z wanną. Śniadania bardzo dobre, dużo dań na ciepło, zimno, co chwilę uzupełnianych, dużo owoców i słodkości (np. ciepłe churros). Hotel dość dobrze położony, blisko stacji kolejowej El Clot - Aragó (na lotnisko 30 min), do stacji metra Glories 5 min. W hotelu do pożyczenia rowery, na 8 piętrze taras widokowy z basenem i barem.
Image
Image
Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1136 PostWysłany: 13 Lut 2018 18:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 1761
Punkty statusowe: 92
złoty
@acidka - łóżko się fotografuje przed 'potarganiem'.... ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#1137 PostWysłany: 13 Lut 2018 18:46 

Rejestracja: 17 Paź 2016
Posty: 59
Loty: 40
Kilometry: 46 220
Punkty statusowe: 9
Nie zdążyłam

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#1138 PostWysłany: 13 Lut 2018 19:35 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 2328
Punkty statusowe: 141
platynowy
Ty, czy on/ona? :oops: :twisted: ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Pacyfa lubi ten post.
 
      
#1139 PostWysłany: 13 Lut 2018 19:54 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 148
Punkty statusowe: 18
niebieski
Nazwa hotelu:ibis Łódź Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla 2 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):NA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Miły hotel, w dobrej cenie. Za dostawkę dla 9-latka nie policzono nic. Również za śniadanie dla niego nie płaciłem, choć na stronie jest informacja o odpłatności. Voucher dostałem jednak tylko dla dorosłych. Pokój stosunkowo duży w typowo ibisowskim standardzie. Dla mnie wystarczająco. Na śniadaniu dość duży wybór, mimo tego że wszystkie danie zmieszczono na 3 stołach. Obsługa miła i sprawna. Czystość również bez zastrzeżeń.

Inne uwagi:przed wejściem jest parking publiczny i między 20 a 8 rano jest on bezpłatny
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1140 PostWysłany: 13 Lut 2018 23:33 

Rejestracja: 22 Lut 2013
Posty: 3
Punkty statusowe: 0
Nazwa hotelu: Ibis Styles Bielsko-Biała

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój rodzinny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):NA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jest to moja pierwsza opinia na tym forum i proszę mnie nie zrozumieć, że chcę ją umieścić jedynie, aby narzekać. Zameldowanie fatalne, Pani nawet nie zwróciła się do nas (2 dorosłych i 2 dzieci) jedynie rzuciła karty do pokoju i podała jego numer. Brak welcome drinka i zresztą jakiegokolwiek poczucia, że Gold jest jakkolwiek inaczej traktowany. Pokój był stary, brudny, w każdym kącie było brudno, na lampach przy łóżku pełno kurzu, biurko lepiące się od jakiegoś rozlanego napoju. Łazienka - tragedia. Prysznic był zagrzybiony, niedomykający się, na podłodze pełno włosów poprzednich gości. Obsługa i pokój bardzo na minus. Zdecydowaliśmy się skrócić nasz urlop i wyjechać dzień wcześniej, co z pewnością nie jest dobrą rekomendacją dla hotelu.

Inne uwagi: Po złożeniu reklamacji w Accorhotels otrzymałem 1800 punktów w ramach przeprosin...

Wysłane z mojego Lenovo YT-X703F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowany przez michzak, 14 Lut 2018 08:59, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1148 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group