Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


 [ 1622 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 82  Następna
Autor Wiadomość
#1141 PostWysłany: 10 Lut 2018 13:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1962
Loty: 89
Kilometry: 75 577
niebieski
@Pacik76

Dla potomnych - jest Carrefour ca 600m od hotelu, jak na obrazku poniżej.
Jest też duży hipermarket IlGigante ale trochę dalej (za dworcem autobusowym)

Załącznik:
bergamo.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
vivere militare est
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1142 PostWysłany: 11 Lut 2018 02:14 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 223
Loty: 31
Kilometry: 20 084
Nazwa hotelu:Ibis Milano Centro

Twój status w programie lojalnościowym:Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcomedrink dla mnie i żony

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Hotel niedaleko dworca kolejowego, w miarę szybko można dostać się do autobusów jadących na lotniska w Bergamo lub Malpensie. Bardzo blisko do Porta Venezia gdzie mamy dostęp do metra lub na przeciwną stronę ulicy przy NH Hotel - tramwaje. Hotel dosyć duży, różnorodność narodowa ogromna. Personel dosyć przyjemny, pomocny. Obsługa w małym barze także pomocna, bar czynny był do późnych godzin nocnych. Kupowałem w nim piwo, ale ceny nie pamiętam ile kosztowało. Dostęp do kącika internetowego. Pokój standardowy ibis, lecz było codzienne sprzątanie i wymiana ręczników, więc na plus. Pokój niezniszczony, materac wygodny. Śniadanie typowo ibisowe, ja musiałem sobie dokupić w markecie coś na dogryzkę, ale nie piszę tego "złośliwie", ale lubię zjeść konkretnie. Wybierając świadomie tego ibisa byłem bardzo zadowolony z niego i pobycie w nim. WiFi działające.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard - 320 - pokój duży - widok na ulicę, 322 - pokój średni - widok na ulicę i NH Hotel - 324 - pokój mały- widok na ulicę i NH Hotel.

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak upgrade (dostawka możliwa tylko w standardowym pokoju): welcome drink dla jednej osoby

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Hotel niedaleko dworca kolejowego w Bergamo, można śmiało powiedzieć że centrum. Obsługa pomocna. Mieliśmy problem z kartami magnetycznymi do pokojów, gdyż prawdopodobnie się rozmagnesowały - 5 minut i temat był załatwiony. Panie sprzątaczki także miłe, z daleko witające gości na korytarzu, pełna kultura z ich strony. Bar - nie widziałem aby był czynny, dostałem welcome drinka, z którego nie skorzystałem. Brat i rodzice nie dostali welcome drinka. Śniadanie - było dobre, ale śmiem twierdzić, że jadałem lepsze w innych mercure i novotel. Standardowo jajecznica - bez soli, parówka pokrojona, bekon, jeden ser twardy, jeden miękki, pomidorki koktajlowe, sałata drobnolistkowa, jajko na twardo, jogurty dwa do wyboru, owoce z puszki, dużo bułek i roglików, kawa, herbata, dwa soki do wyboru. Więcej nic nie było - jak na 12 euro za śniadanie to wydaje mi się że słabo. Pokoje - 320 pokój bardzo duży z dużą łazienką, wanną. Ogólnie pokój nagryziony zębem czasu. Szafki z uszczerbniętą politurą, na podłodze było coś wylane, iż odróżniało się od dywanu. Pokój 322 - był w porządku, tylko nieco mniejszy od 320. Pokój 324 - wybijała nad ranem jakby kanaliza. Coś śmierdziało w łazience jakby z kanalizy, ale nie było to mocno upierdliwe.

W hoteli spotkałem swoich - Polaków. My się meldowaliśmy, natomiast miła Pani jak usłyszała, iż rozmawiamy po Polsku, powiedziała dobry wieczór - miły gest - może ktoś z forum ??? :) :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
BrunoJ lubi ten post.
 
 
#1143 PostWysłany: 11 Lut 2018 13:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2725
niebieski
Skoro jesteśmy przy włoskich klimatach....

Moje Giro d'Roma 2017 ;-)
Zeszłoroczne, ale informacje powinny być aktualne.

=======

Nazwa hotelu:Mercure Roma Centre Colosseo

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:Upgrade do Superior z widokiem na Koloseum, drink powitalny, voucher na -30% do restauracji, wstawka+list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pełna, promocja 3=2

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Któraś już wizyta w tym hotelu, za każdym razem upgrade do pokoju z widokiem na Koloseum (lepszym lub gorszym), wrażenia ogólnie pozytywne, bardzo dobra lokalizacja do wypadów na miasto pieszo, pokoje niezbyt duże, ale maja wszystko co trzeba, śniadania raczej skromne. Ze względu na lokalizacje, jeden z moich ulubionych hoteli

Inne uwagi:obsługa w recepcji średnia, trzeba pilnować, bo potrafią się kopsnąć w liczeniu lub być nieprecyzyjni w podawanych informacjach. Widać że się starają, ale z racji obłożenia hotelu są chyba przemęczeni

=======

Nazwa hotelu:Mercure Roma Piazza Bologna

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Priviledge

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:drink powitalny, wstawka+list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pełna

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Tutaj dla odmiany pierwszy raz. I, mimo bardzo przyjemnej ceny, być może ostatni. Okolica hotelu przyjemna i 'swojska', blisko do metra, sam hotel nadgryziony zębem czasu. Z racji rezerwacji najwyższego standardu pokoju, nie sprawdziłem upgradu, dostałem za to narożny pokój, wg planu zauważalnie większy od 'typowego' Priviledge, dodatkowo z wielkim balkonem i łazienką kilka m2. Standard pokoju bardzo przyzwoity. Na plus - happy hour w barze - bufet z kanapkami do zamówionego drinka. Z kolei niemiła rzecz która mi się przytrafiła to ... mrówki. Pojawiły się w łazience. Niedużo i nieuciążliwe, wiec ostatecznie nie zmieniałem pokoju, nie mniej wpadka wizerunkowa. Problem dotyczył mojego i sąsiedniego pokoju, mrówki nie wchodziły z dworu tylko jakimiś szparami w kafelkach, ze ściany.

Inne uwagi:W recepcji hotelu stal na widoku 'silnoreki', co sugerowało ze ewentualnie jest powód, typu: musi odstraszać nieproszonych gości z ulicy. Nie wiem czemu wcale z tego powodu nie czułem się bezpieczniej ;-) Chociaż sama okolica cicha i spokojna, w porównaniu np. do okolic Termini

=======

Nazwa hotelu:Novotel Roma EUR

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:Upgrade do Superior (chociaz nie wiem na czym polegała różnica, chyba na szlafroku i kapciach ;-), drink powitalny, wstawka+list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pelna

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Również któraś już wizyta w tym hotelu (opisywałem go już wcześniej), przyzwoity standard, może poza śniadaniami, lokalizacja specyficzna, niekoniecznie atrakcyjna z punktu widzenia turysty.

Inne uwagi:brak

=======

Nazwa hotelu:Ibis Styles Roma EUR

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Suite

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:drink powitalny, wstawka+list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pełna

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Wybrałem ten hotel celowo, żeby go 'przetestować', z racji tego ze ma całkiem przyzwoite ceny i duże rodzinne pokoje. Suite składał się z dwóch pokoi - sypialnia i pokój dzienny (max 4 osoby, ale wstawka by weszła), skromnie ale wszystko co trzeba. Hotel czysty i w miarę świeży. Lokalizacja ponownie specyficzna, do metra ok 15 minut spaceru. Okolica cicha i spokojna, ale tez i niczego ciekawego w pobliżu nie ma, również w kwestii restauracji czy sklepów.

Inne uwagi:brak

=======

Nazwa hotelu:La Griffe, MGallery by Sofitel

Twój status w programie lojalnosciowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w zwiazku ze statusem:Upgrade do Suite, wstawka+list, ale BRAK drinka powitalnego

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pelna, punkty, punkty + doplata, BRG):pełna, promocja 3=2

Twoje doswiadczenia zwiazane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymalas/es):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecil(a)bys ten hotel innym?:Wrażenia … mieszane. Hotel położony w centrum, przy ruchliwej via Nationale. Zderzenie dwóch rzeczywistości, przechodzimy eleganckim lobby, otwieramy drzwi, i nagle jesteśmy w środku strumienia turystów, sprzedających wszystko i nic majfriendów, hałasu aut i skuterów itp. Do metra Republika parę kroków, tylko kawałek dalej to Termini, przy czym trzeba się przecisnąć przez skwery obklejone "przyjezdnymi". Z kolei pieszo już niekoniecznie tak blisko do najważniejszych atrakcji, i cały czas w tłumie ludzi. Jedną z atrakcji hotelu miał być bar i taras widokowy na dachu. Okazało się jednak że najwyższe, 10 piętro jest zamknięte, dostępna jest jedynie restauracja na 9 piętrze, z widokiem na kominy i anteny, ze skromnym tarasem, na którym i owszem, można sobie cos wypić. Niby kopułę Sw.Piotra było widać, ale efektu 'wow' nie było (jak np w przypadku widoku na Koloseum z wymienionego wcześniej Mercure). Ta sama restauracja rano serwowała śniadania - nie dość, że zaczynały się dopiero od 7tej, to wszystko odbywało się bardzo 'elegancko' - pani wyznaczała stolik (który potem i tak potrafił ktoś zająć), kawę zamawiało się u kelnera, który przynosił ja 15 minut później. Żeby czasem nikomu nie przyszło do głowy przyjść wcześniej, blokowana była winda. Oczywiście, kto by się przejmował kilkoma minutami, zdarzyło się wiec ze stado ludzi jeździło winda w te i z powrotem, próbując wbić się na śniadanie mimo że była już 7:10... Pokój był bardzo Suite. Na dole (tak, tak, na dole!) była cześć dzienna - TV, skórzane fotele, stolik do pracy + kawa/herbata, dużo luster, na oko ściana była 'otwierana' czyli dałoby się połączyć dwa takie suity w jeden duży apartament. Na górze z kolei łóżko i łazienka, plus szafa na ciuchy. Całość połączona szklanymi kręconymi schodami. Wnoszenie po nich 20kg walizki to sama przyjemność. Kilka razy w 'urwało' mi się w eter, gdy będąc na dole przypomniałem sobie, ze zostawiłem cos u góry i odwrotnie. Tak to jest jak się ma nieskomplikowane nawyki, np. żeby komórkę zostawiać na biurku (na dole), a plecak z ładowarkami zanosić do szafy (która jest u góry, a nie – jak zazwyczaj - zaraz obok biurka). Z racji niesprecyzowanej pory roku (już nie zima, a jeszcze nie lato), klimatyzacja była po prostu wyłączona. W efekcie w części sypialnej było zbyt sucho i dusznawo w nocy. Całość suite wyglądała bardzo elegancko, z racji marki hotelu trochę mocno w czerwono-purpurowe kolory, chociaż jak się wpatrzyło w detale ... Np. na górze i na dole był duży telewizor. Ten na górze był w szafce i można go było zasłonić żaluzją. Żaluzja źle dobrana, wiec ostatnie cm od góry były zasłonięte zawsze, akurat żeby nie widzieć wyniku meczu ;-). Z kolei na dole telewizor był... innej marki, z innym pilotem i ... innymi programami (a co najmniej w innej kolejności). Inny przykład - łazienka, futurystyczna, nowoczesna prysznico-wanna, oblepiona tymi malutkimi kafelkami. I... kończąca się 2cm przed końcem ściany ?!. Ciekawe ile szczoteczek do zębów, albo innych drobiazgów leży w tej szparze. Wiem, czepiam się. Ale przecież takie rzeczy są po prostu niedopuszczalne! Przeszedłem się tez zobaczyć siłownie i basen(ik). Niech będzie że ok. Interesujący hotel, za relatywnie sensowna cenę z racji promocji, gdyby nie to, zapewne nie skusiłbym się. Ale stanowczo nie będzie to hotel mojego pierwszego wyboru, jestem prosty chłopak, chyba nie umiem docenić 5*

Inne uwagi:powyższe chyba wystarczy...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#1144 PostWysłany: 13 Lut 2018 09:18 

Rejestracja: 17 Paź 2016
Posty: 144
Loty: 47
Kilometry: 55 558
Nazwa hotelu: Novotel Barcelona City

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior - łóżko queen-size, sofa, widok na miasto

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla dwóch osób - do wyboru regionalne piwa,wina, soki, bez mocniejszych alkoholi i szampana. Upgrade pokoju do VIP z widokiem na miasto i katedrę, pokój na 7 - ostatnim piętrze, na samym końcu korytarza, z zastrzeżeniem, że korzystanie z barku płatne (normalnie w cenie pokoju). Wstawka z listem i czekoladkami.

Stawka za zarezerwowany pokój: city breaks, punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu tam i gorąco polecamy. Duży pokój z pięknym widokiem na całe miasto i Sagradę. W pokoju automat do kawy, herbata, woda, szlafroki, kapcie, duża łazienka z wanną. Śniadania bardzo dobre, dużo dań na ciepło, zimno, co chwilę uzupełnianych, dużo owoców i słodkości (np. ciepłe churros). Hotel dość dobrze położony, blisko stacji kolejowej El Clot - Aragó (na lotnisko 30 min), do stacji metra Glories 5 min. W hotelu do pożyczenia rowery, na 8 piętrze taras widokowy z basenem i barem.
Image
Image
Image
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1145 PostWysłany: 13 Lut 2018 18:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2725
niebieski
@acidka - łóżko się fotografuje przed 'potarganiem'.... ;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#1146 PostWysłany: 13 Lut 2018 18:46 

Rejestracja: 17 Paź 2016
Posty: 144
Loty: 47
Kilometry: 55 558
Nie zdążyłam

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#1147 PostWysłany: 13 Lut 2018 19:35 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7589
srebrny
Ty, czy on/ona? :oops: :twisted: ;)
Góra
 Relacje PM off
Pacyfa lubi ten post.
 
 
#1148 PostWysłany: 13 Lut 2018 19:54 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 297
Nazwa hotelu:ibis Łódź Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla 2 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):NA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Miły hotel, w dobrej cenie. Za dostawkę dla 9-latka nie policzono nic. Również za śniadanie dla niego nie płaciłem, choć na stronie jest informacja o odpłatności. Voucher dostałem jednak tylko dla dorosłych. Pokój stosunkowo duży w typowo ibisowskim standardzie. Dla mnie wystarczająco. Na śniadaniu dość duży wybór, mimo tego że wszystkie danie zmieszczono na 3 stołach. Obsługa miła i sprawna. Czystość również bez zastrzeżeń.

Inne uwagi:przed wejściem jest parking publiczny i między 20 a 8 rano jest on bezpłatny
Góra
 Relacje PM off  
 
#1149 PostWysłany: 13 Lut 2018 23:33 

Rejestracja: 22 Lut 2013
Posty: 3
Nazwa hotelu: Ibis Styles Bielsko-Biała

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój rodzinny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):NA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jest to moja pierwsza opinia na tym forum i proszę mnie nie zrozumieć, że chcę ją umieścić jedynie, aby narzekać. Zameldowanie fatalne, Pani nawet nie zwróciła się do nas (2 dorosłych i 2 dzieci) jedynie rzuciła karty do pokoju i podała jego numer. Brak welcome drinka i zresztą jakiegokolwiek poczucia, że Gold jest jakkolwiek inaczej traktowany. Pokój był stary, brudny, w każdym kącie było brudno, na lampach przy łóżku pełno kurzu, biurko lepiące się od jakiegoś rozlanego napoju. Łazienka - tragedia. Prysznic był zagrzybiony, niedomykający się, na podłodze pełno włosów poprzednich gości. Obsługa i pokój bardzo na minus. Zdecydowaliśmy się skrócić nasz urlop i wyjechać dzień wcześniej, co z pewnością nie jest dobrą rekomendacją dla hotelu.

Inne uwagi: Po złożeniu reklamacji w Accorhotels otrzymałem 1800 punktów w ramach przeprosin...

Wysłane z mojego Lenovo YT-X703F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowany przez michzak, 14 Lut 2018 08:59, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Relacje PM off  
 
#1150 PostWysłany: 13 Lut 2018 23:36 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7589
srebrny
To norma, taki jest ten hotel...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1151 PostWysłany: 14 Lut 2018 08:42 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1802
platynowy
Johnny89 napisał(a):
Nazwa hotelu: Ibis Styles Bielsko-Biała

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój rodzinny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):NA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jest to moja pierwsza opinia na tym forum i proszę mnie nie zrozumieć, że chcę ją umieścić jedynie, aby narzekać. Zameldowanie fatalne, Pani nawet nie zwróciła się do nas (2 dorosłych i 2 dzieci) jedynie rzuciła karty do pokoju i podała jego numer. Brak welcome drinka i zresztą jakiegokolwiek poczucia, że Gold jest jakkolwiek inaczej traktowany. Pokój był stary, brudny, w każdym kącie było brudno, na lampach przy łóżku pełno kurzu, biurko lepiące się od jakiegoś rozlanego napoju. Łazienka - tragedia. Prysznic był zagrzybiony, niedomykający się, na podłodze pełno włosów poprzednich gości. Obsługa i pokój bardzo na minus. Zdecydowaliśmy się skrócić nasz urlop i wyjechać dzień wcześniej, co z pewnością nie jest dobrą rekomendacją dla hotelu.

Inne uwagi: Po złożeniu reklamacji w Accorhotels otrzymałem 1800 punktów w ramach przeprosin...

Wysłane z mojego Lenovo YT-X703F przy użyciu Tapatalka


To jest najgorszy hotel z sieci Accora w Polsce. Mają swoje wewnętrzne przepisy pozostające w sprzeczności z regulaminem Accorhotels.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1152 PostWysłany: 14 Lut 2018 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2725
niebieski
Nazwa hotelu:Ibis Ulm City

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na drinka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel trochę starszej daty,
więc bez typowych plastikowych łazienek. Czysto i wszystko co potrzeba. Mała łazienka, mały telewizor. Słabe wyciszenie między pokojami.
Śniadanie skromne, typowe dla Ibisa, zaraz obok jest też piekarnia, więc można sobie zjeść alternatywne śniadanko. Dobra lokalizacja, kilka kroków od stacji kolejowej i parę minut spacerkiem do ścisłego centrum. Całkiem znośna cena, jak na Niemcy, ale to pewnie kwestia terminów. Personel przyjazny i pomocny. Ogólnie na kilka dni może być.


Inne uwagi:brak
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1153 PostWysłany: 14 Lut 2018 12:51 

Rejestracja: 24 Paź 2014
Posty: 237
Loty: 59
Kilometry: 128 088
Nazwa hotelu: Mercure Kraków Stare Miasto

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju privilige z balkonem na 6 piętrze. Wstawki w pokoju nie było, welcome drink po upomnieniu się, ale oba braki spowodowane były złą interpretacją - w rezerwacji dopisane było nazwisko drugiego gościa i pomyśleli, że pokój zarezerwowałem dla kogoś, a mnie nie będzie, przeprosili tłumacząc, że tylko goście statusowi otrzymują przywileje. Dziwi mnie tylko, że upgrade przyznali, a reszty nie.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: Bardzo dobra lokalizacja, ładny hotel, widać, że nowy - ma rok. Meldunek oceniam średnio, pan z tabletem "atakuje" od wejścia, proponując na koniec obwarzanka. Poźniej w recepcji był ktoś inny i znacznie lepiej obsługa poszła. Śniadania dobre, chociaż długi czas nie było nikogo z obsługi. Obsługa w restauracji bardzo sympatyczna i uśmiechnięta.
Ogólnie polecam, poza korzystaniem z parkingu za 80zł, a miejsce w okolicy znaleźć b.trudno
Góra
 Relacje PM off  
 
#1154 PostWysłany: 15 Lut 2018 20:26 

Rejestracja: 08 Lis 2010
Posty: 65
Loty: 176
Kilometry: 303 707
Nazwa hotelu: Mercure Nice Centre Grimaldi

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój z tarasem i podwójnym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Dość kameralny, centralnie położony hotel - w dogodnej lokalizacji do zwiedzania miasta: ok. 5 minut spacerem na Promenadę oraz do Starego Miasta, jakieś 10 minut na piechotę z głównego dworca kolejowego w Nicei. Zlokalizowany w starej, nieźle wyremontowanej kamienicy.
Check-in mimo późnej pory bardzo profesjonalny i miły. Pani od razu zaproponowała podanie welcome drinków (piwo, wino) i zachęciła, że możemy je wziąć do pokoju, gdzie mamy balkon z widokiem ;).
Pokój okazał się bardzo mały, ale za to z bardzo wygodnym łóżkiem i dość przestronną (zwłaszcza w porównaniu do całej wielkości pokoju) łazienką. W pokoju butelka wody oraz czajnik elektryczny.
Balkon wychodził na ulicę - na balkonie dwa fotele oraz stolik, a także kocyki na chłodniejsze wieczory.
Śniadanie zdecydowanie w stylu francuskim: mnóstwo całkiem niezłych słodkości, minimalna ilość rzeczy na ciepło (jajecznica i kiełbaski, które dość szybko wyszły), brak możliwości domówienia czegoś z karty. Świeżo wyciskany sok z pomarańczy, pyszne herbaty (Palais des Thes) i całkiem niezła kawa - mimo że z automatu.
Wymeldowanie ekspresowe; możliwość przechowania bagażu bez ograniczenia czasowego.

Inne uwagi: - Zaraz obok supermarket Intermarche Express.
- W związku z małą dopłatą nie zostały mi naliczone punkty. Jednak po interwencji mailowej punkty zostały dopisane i to za całość wartości rezerwacji.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#1155 PostWysłany: 19 Lut 2018 20:23 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1002
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Nazwa hotelu:Pullman Bangkok Hotel G

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Executive Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Executive Suite, na wysokim piętrze. Wstawka, dodatkowo z torcikiem z okazji 40. urodzin. Napój powitalny. Wstęp do executive lounge.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):1. noc gratis (po reklamacji i powrocie), 2 noce stawka pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Słaby wybór na śniadaniach (polecam jednak restaurację), całkiem niezły wybór na "popołudniowej sesji", drinki alkoholowe do wyboru z karty

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak

Inne uwagi:Fajny basen

***

Nazwa hotelu:Mercure Hoi An

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Junior Suite (w willi), drink powitalny, brak wstawki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Punty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak Lounge

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel niezły, ale nieco poniżej standardów Accora, które znamy. Lokalizacja ok, obsługa przyjazna. Śniadania mało urozmaicone. Co do pokojów - te na dolnych poziomach w willach miały straszny zapach. Nie dało rady ich zamienić, bo każdy inny śmierdział jeszcze gorzej. Więc jeśli dostajesz upgrade, to bierz tylko te na najwyższych piętrach willi :D

***
Nazwa hotelu:Novotel Saigon Centre

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Executive na najwyższym, 19. piętrze hotelu. Wstawka (z torcikiem urodzinowym), drink powitalny, dostęp do saloniku

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Jeden z lepszych saloników, otwarty od rana do wieczora, alkohole i ciepły catering po południu, przez cały dzień kawa, herbata, soft drinki, ciasta etc.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak, tak i jeszcze raz tak!

Inne uwagi: Basen ok, niby otwarty, ale jednak nie można się tam opalać, bo jest obudowany ścianami hotelu. Zimna woda
_________________
ImageImage
Góra
 Relacje PM off
Kalispell lubi ten post.
 
 
#1156 PostWysłany: 19 Lut 2018 22:29 

Rejestracja: 08 Lis 2010
Posty: 65
Loty: 176
Kilometry: 303 707
Nazwa hotelu: Mercure Villeneuve-Loubet Plage

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój typu superior. 1 podwójne łóżko i sofa, pełny widok na ocean

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Oddany po generalnym remoncie w grudniu 2017 roku dawny hotel Syracuse (Best Western) - kameralny, dwupiętrowy budynek; recepcja jest w budynku obok, gdzie również część pokojów m.in. te z 'wyjściem na plaże', a na jego dachu basen z barkiem otwartym w sezonie. Samo Villeneuve-Loubet Plage to wielka marina i kurorcik i w zasadzie poza tym nic; poza sezonem bardzo spokojne miejsce. Z dworca kolejowego Villeneuve-Loubet Plage ok. 20 min. spaceru.
Check-in OK - wręczony voucher dla dwóch osób, nie wiem z jakim wyborem napojów, gdyż został wymieniony na pilnie potrzebną kawę.
Pokój superior okazał się bardzo przestronny, urządzony w bardzo letnich, wakacyjnych barwach. Z pokoju (panoramiczne okna) roztaczał się widok na hotelowy basen w przeciwległym budynki i morze. Wygodne łóżko, do tego rozsuwana kanapa i wygodny fotel. Łazienka z wanną, toaleta osobno (dość klaustrofobiczna). W pokoju butelka wody oraz czajnik elektryczny, lodówka.
Śniadanie niestety zdecydowanie w stylu francuskim: mnóstwo słodkości, minimalna ilość rzeczy na ciepło (jajecznica i kiełbaski albo bekon), w lodówce wybór jogurtów, owoców. Pyszne herbaty (DAMMANN Freres) i bardzo pyszna kawa - mimo że z automatu.
Udało sie poprosić o 2 dodatkowe godziny late check-out (13 zamiast 11).
Na minus - kiepski zasięg WiFi, które co kilkanaście minut rozłączało i wymagało ponownego logowania.
Pobyt bardzo dobrze wspominam i chętnie wrócę, najlepiej przy trochę lepszej pogodzie.

Inne uwagi: - Nieopodal duży supermarket Geant (w niedziele popołudniu zamknięty). W porcie, przy marinie, mniejszy i droższy.
- Warto wybrać się spacerem do samego miasta Villeneuve-Loubet albo jeszcze lepiej do przepięknego Cagnes-sur-Mer (ok. 4km spaceru)
- Hotelu - w momencie pobytu - nie było jeszcze w Places. Po zgłoszeniu przez formularz na stronie dodano meldunek ręcznie w aplikacji.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#1157 PostWysłany: 21 Lut 2018 09:29 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 270
Loty: 2
Kilometry: 3 632
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Jerusalem City Center

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel nowy, 15 minut spacerkiem od Jaffa gate, położony przy ulicy Jaffa - wejście z boku. Dostaliśmy pokój 3 osobowy, podwójne łóżko plus dostawka dla dziecka, pokój dość spory jak na Ibisa. W łazience wydzielona część na prysznic, czysto. Hotel jest koszerny - czyli bezmięsny. Śniadania mega!!! Dania na gorąco, kilka serów, sałatek, dżemów, na słodko, owoce w zalewie, kiszonek itp. kawa, herbata, soki. Od 18-19 Happy hour - sok, sok z alkoholem (podobno, choć dla mnie niewyczuwalny), orzeszki słone i pikantne, precelki. 2 windy w tym jedna przystosowana do szabatu.

Inne uwagi: Brak parkingu przy hotelu, ale od godziny 13 w piątek do końca soboty parkingi w Jeozolimie bezpłatne, akurat wtedy wypożyczyliśmy samochód i znaleźliśmy miejsce bezpłatne obok hotelu. W pozostałych dniach parkingi (takie oznaczone na niebiesko) płatne i można zapłacić tylko aplikacją lub poprzez konto bankowe (nie mam pojęcia jak) i tu może być problem. Brak kącika dla dzieci. I był problem z płatnością, ponieważ część pobytu zapłaciłam punktami, ale w końcu się udało. Jeden z najlepszych hoteli dla mnie w tej kategorii cenowej.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez michzak, 21 Lut 2018 09:35, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
acidka uważa post za pomocny.
 
 
#1158 PostWysłany: 03 Mar 2018 17:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1940
srebrny
-- 01 Mar 2018 18:33 --

Nazwa hotelu:Sofitel Angkor Phokeethra Golf ans Spa Resort

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do de luxe, wstawka w postaci dwóch koszy owoców, późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Zdecydowanie tak

Inne uwagi:Hotel z wyższej półki, wszystko na najwyższym poziomie. W sumie to nie liczyliśmy na to bo nie należymy do tych co lubią jak się koło nas skacze, ale jak już dotarliśmy to wyjścia nie było ;) Od drzwi wita nas kilka osób, każda jest od czegoś innego. Jedna osoba zajmuje się bagażami, druga zaprasza na fotele, w międzyczasie trzecia osoba podaje schłodzone ręczniki do odświeżenia się a za nią stoi kolejna z napojami. Jako że jesteśmy w Kambodży to wszystkie te czynności ubarwione są złożonymi rękami i ukłonem ;) Kilka osób podchodzi co chwilę aby się przedstawic i zapytac co słychac itp Moja żona dostaje bukiet kwiatów, a syn kapelusz, książkę i maskotkę, ogólnie wielkie wow ;) Cały kompleks jest rewelacyjny, wszędzie woda, altanki, mostki itp. Pokój dostaliśmy na parterze z tarasem i widokiem na lagunę. W pokoju wszystko co potrzebne, woda, kawa, herbata codziennie uzupełniane, dodatkowo w pokoju kwiaty. Wieczorem niespodzianka, z racji że w tym dniu moja żona miała urodziny dostaliśmy jeszcze tort. Codziennie wieczorem przychodził pan aby przygotowac łóżka do snu :lol:
Drink powitalny w barze przy muzyce na żywo - do wyboru wszystko co chcemy z karty. Śniadanie dobre, aczkolwiek ilością i urozmaiceniem nie powala. Super basen, z barem, można podpłynac i napic się piwka. Bardzo blisko do świątyń Angkor około 10 min tuktukiem, do centrum tyle samo. Szkoda było wyjeżdzac, ale jak już się to stało to żegnała nas taka sama ilosc osób jak witała
Podsumowując bardzo dobrze spalone punkty ;)


-- 03 Mar 2018 16:23 --

Pora na częsc malezyjską ;)

Nazwa hotelu:Pullman Putrajaya Lakeside

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do VIP, napój powitalny dla wszystkich, wstawka w postaci słodyczy, późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata - śniadanie w cenie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak

Inne uwagi:Hotel wybrany z racji późnego przylotu do KUL, wybraliśmy Klia Transit do stacji Putrajaya, następnie taksówką 12MYR do hotelu. Sam hotel ma już swoje lata, jednak jego architektura cały czas zachwyca. Dotarliśmy do hotelu w przeddzień chińskiego nowego roku, wszystko udekorowane, głośna muzyka, generalnie czułem się podobnie jak w noc sylwestrową ;) W pokoju woda, kawa, herbata. Łazienka całkiem fajna. Ogromny plus za śniadanie, ale to pewnie z okazji tego ich nowego roku, ogromny wybór dań chińskich, można było próbowac wszystkiego dowoli.
Bardzo miły personel, przy wymeldowaniu hotel zaproponował nam że nas podwiezie na stację Putrajaya, oczywiście za free



Nazwa hotelu:Novotel Kuala Lumpur City Centre

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do VIP z dostępem do saloniku, napój powitalny (bezalkoholowy) dla wszystkich, wstawka w postaci owoców, późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata - śniadanie w cenie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik na najwyższym piętrze, dostępny tylko dla gości z pokojów VIP. Rano serwowane jest śniadanie, a po południu przekąski, owoce, sałatki, kilka dań na ciepło, kawa, herbata, soki, wino.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak

Inne uwagi:Hotel bardzo dobrze położony, zaledwie kilka minut na piechotę do wież Petronas i obok dużego centrum handlowego Pavilion, na przeciwko hotelu 7eleven. 5 minut piechotą do stacji kolejki monorail. Sam hotel ma już swoje lata, generalnie widac to na każdym kroku. Największy minus hotelu to częśc basenowa, jakoś nie zachęca do spędzenia tam dłuższego czasu. Pokój dostaliśmy na 24 piętrze z widokiem na czubki wież Petronas ;) Pokój wyposażony we wszystko co potrzebne, woda, kawa, herbata. Łazienka OK. Był to jedyny hotel gdzie w ramach drinka powitalnego nie można było wziąc alkoholu. Mega zaskoczenie za upgrade pokoju z dostępem do saloniku, zdarzyło się że na śniadaniu byliśmy sami ;)


Nazwa hotelu:Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel and Residences

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:apartament

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wstawka w postaci owoców, napój powitalny, późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna - śniadanie w cenie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zdecydowanie tak

Inne uwagi:Hotel około 200m od poprzedniego Novotela, nowy i zadbany. Od drzwi wita nas uśmiechnięta i miła obsługa. Pokój dostaliśmy na najwyższym piętrze, apartament składał się z dwóch stref, sypialnej i dziennej. 2 telewizory, aneks kuchenny. Pokój wyposażony we wszystko co potrzebne, kawa, herbata, woda. Bardzo ładna łazienka. W ramach napoju powitalnego możemy wybrac cokolwiek z karty. Śniadania bardzo urozmaicone, kucharz może też przygotowac coś na życzenie. Basen w otoczeniu palm, generalnie bardzo fajny pobyt
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#1159 PostWysłany: 06 Mar 2018 09:48 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 420
Nazwa hotelu:NOVOTEL LONDON WATERLOO

Twój status w programie lojalnościowym:.GOLD......

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:....Superior ( 4 osoby)..

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Executive, drinki dla wszystkich, wstawka, wczesne zameldowanie i poźne wymeldowanie.......

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):...obniżka 30% ze śniadaniami w cenie....

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):..n/t.....

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:....zdecydowanie polecam...

Inne uwagi:......Hotel bardzo dobrze położony w Londynie - 10 minut spacerkiem od Parlamentu i London Eye, upgrade i voucher bez przypominania, już na nas czekał. Pisałam kilka dni przed przyjazdem, że będziemy już ok 11 i odpisali że postarają się udostępnić pokój szybciej i tak rzeczywiście się udało. Checkout po 16, ale to chyba w niedzielę dla wszystkich jest możliwe. Wstawka : kilka owoców i ciasteczko. Ekspres do kawy, mleczka i herbaty uzupełniane codziennie, w lodówce kilka butelek wody. Śniadania smaczne, dla miłośników kuchni brytyjskiej fasolka itp., ale i inne produkty dostępne. Pokój bardzo przestronny, dla 4 osób wygodnie, łazienka i WC osobno. Dla dzieci mały pokój zabaw, z jakimiś grami. Jest sauna, ale nie korzystaliśmy. Podsumowując: może nie jest to opcja bardzo budżetowa, ale za to bardzo wygodna i ułatwiająca życie znękanego turysty :-). Jeśli będę ponownie i złapię jakąś fajną ofertę cenową, to na pewno tam się zatrzymam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1160 PostWysłany: 06 Mar 2018 21:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1424
Loty: 89
Kilometry: 106 172
srebrny
Nazwa hotelu:Novotel Vilnius Centre

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju o wyższym standardzie na ostatnim 9. piętrze (duże podwójne łóżko i rozkładana sofa), voucher na drinka dla dwóch osób, wstawka do pokoju w postaci pralin i owoców, wymeldowanie o godz. 16:00

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To były typowy weekendowy wypad do Wilna, z tą różnicą że miał miejsce podczas kaziuków. Hotel jest bardzo dobrze położony: łatwy dojazd autobusem 88 z lotniska pod sam hotel, który usytuowany jest w samym centrum przy prospekcie Giedymina. Pokój był duży z wygodnym łóżkiem, codzienną dostawą butelki wody. Śniadania godne polecenia: z regionalnych specjałów były bliny, dojrzewająca kiełbasa, litewski ser - brakowało mi tylko typowego litewskiego chleba. W windzie jest informacja, że w określonych godzinach może zdarzyć się czekanie na wolny stolik do śniadania,ja nie miałem takiej sytuacji, choć w hotelu było sporo ludzi z powodu kaziuków. Bardzo sympatyczny i pomocny personel mówiący po angielsku. W ścisłym sąsiedztwie hotelu znajduje się dobrze zaopatrzony market Maxima, zaś naprzeciwko pod sklepem H&M trochę droższy market Rimi. Hotel godny polecenia i wart swojej ceny.

Inne uwagi:brak
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1622 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 82  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group