Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1753 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#1101 PostWysłany: 10 Gru 2017 17:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1631
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci (grudzień 2017)

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju "Privileged", welcome drink dla 2 osób.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + niewielka dopłata

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To nasz drugi pobyt w tym hotelu i niestety widzę duże pogorszenie - to na pewno nie są 4 gwiazdki, raczej słabe trzy. Tym razem przywileje statusowe nie zrekompensowały nam braków. Pokój (nr 410) był w kiepskim stanie i nie był wart zainwestowanych w niego 8000 punktów. Po pierwsze - zero widoku z okna, w 3/4 zasłania je ozdobny gzyms budynku, przez co w środku jest po prostu ciemno. Po drugie - pokój był wyraźnie zużyty (obite, zamalowane niechlujnie ściany), obite meble, zniszczone listwy przypodłogowe, popękana farba przy suficie, zniszczone zasłony - vide zdjęcia w załączniku). Po trzecie - nie czułam się miło powitana jako członek programu ze statusem gold (brak listu od managera, wstawki, ekspresu do kawy, nawet za wodę z barku policzyli nam 2 euro - poprzednio barek był darmowy). Hotelowy bar był w zasadzie cały czas zamknięty, wino w ramach drink powitalnego wydano nam z łaską dopiero w ostatni dzień. W łazience z kosmetyków było tylko mydło. Jedyny plus to dobre jak na włoskie warunki śniadanie, ale to z kolei ma mało atrakcyjną cenę (12 euro od osoby). Generalnie jest to raczej ostatni raz w tym hotelu - dziś poszła reklamacja.

Inne uwagi: Z plusów mogę podtrzymać pozytywną opinię o lokalizacji.

Załączniki:
IMG_20171203_104011.jpg
IMG_20171203_104011.jpg [ 174.81 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103951.jpg
IMG_20171203_103951.jpg [ 158.68 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103947.jpg
IMG_20171203_103947.jpg [ 136.52 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103909.jpg
IMG_20171203_103909.jpg [ 94.2 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103855.jpg
IMG_20171203_103855.jpg [ 105.13 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103835.jpg
IMG_20171203_103835.jpg [ 225.56 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103821.jpg
IMG_20171203_103821.jpg [ 318.8 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103805.jpg
IMG_20171203_103805.jpg [ 249.56 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103733.jpg
IMG_20171203_103733.jpg [ 144.91 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
IMG_20171203_103723.jpg
IMG_20171203_103723.jpg [ 192.45 KiB | Obejrzany 1579 razy ]
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.


Ostatnio edytowany przez michzak, 13 Gru 2017 08:31, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#1102 PostWysłany: 11 Gru 2017 11:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1552
Loty: 98
Kilometry: 116 206
srebrny
Nazwa hotelu: Mercure Roma Piazza Bologna

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, ciasteczka w pokoju plus dwa bilety 24h na komunikację miejską w Rzymie (choć w sumie nie jestem pewien czy te bilety wynikały ze statusu)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel godny polecenia. Nie leży w ścisłym centrum, ale metro w pobliżu hotelu zapewnia szybki i sprawny transport do najważniejszych atrakcji Rzymu. Spod hotelu odjeżdżają też autobusu, w tym do Watykanu. Hotel jest naprawdę dobrze skomunikowany z resztą Rzymu. Pokój miałem czysty z dużą łazienka jak na włoskie standardy. Śniadania były poprawne, tzn smaczne ale bez szału. Jeśli ktoś chce nocować w Rzymie w porządnych warunkach i zaoszczędzić trochę pieniedzy w porównaniu do hotelu Mercure przy Koloseum, to śmiało może zatrzymać się Mercure Roma Piazza Bologna!


Ostatnio edytowany przez michzak, 13 Gru 2017 08:30, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1103 PostWysłany: 11 Gru 2017 17:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 778
Loty: 145
Kilometry: 238 175
niebieski
Nazwa hotelu:Hotel Mercure Krynica Zdroj Resort & Spa

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:SUPERIOR

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju PRIVILEGE, voucher na drinki w barze, dwa batony, dwa soczki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + gotówka

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/a

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Dosyć fajny hotel na kilkudniowy wypad relaksacyjny. W strefie SPA znajduje się spory basen, jacuzzi, sauna fińska, sauna parowa, sauna kamienna, i jak dla mnie najfajniejsza łaźna parowa farmerów - wyłożona drzewami iglastymi.

Inne uwagi:Kryty parking jest płatny 30 PLN/doba - cena spada wraz z długością pobytu, np. pobyty 2-3 dniowe cena za dobę parkingu 20 PLN. Nie wiem jak w wysokim sezonie, natomiast na początku grudnia nie było większej trudności, aby w niedalekiej odległości znaleźć miejsce na samochód
Góra
 Profil Relacje PM off
invasion lubi ten post.
 
      
#1104 PostWysłany: 12 Gru 2017 23:37 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Nazwa hotelu: Sofitel Taba Heighst

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój klasyczny z widokiem na ogród

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: NIC no chyba, że pokój klasyczny z widokiem na morze to upgrade, rezerwacja robiona przez stronę Accor, nawet okazałem kartę, której zrobili xero, żadnego upominku VIP, w pokoju jedynie dwie małe butelki wody, z kosmetyków jeden żel do mycia i jeden szampon na dwie osoby, jak spytałem o welcome drinki to zawołali z baru kelnera, który przyniósł dwie szklaneczki z napojem pomarańczowym, brak kapci, brak szlafroków

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + gotówka

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/a

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel najlepsze lata ma już zdecydowanie za sobą, meble dosyć zużyte, w basenie z ciepłą wodą zimniej niż w morzu. Status nie daje w zasadzie zupełnie NIC. Obsługa dosyć miła. Jeśli uda się zrobić rezerwację w niskiej cenie to może być. Śniadania takie sobie, lunch i obiad/kolacja trzymają już znaczenie lepszy poziom.
Inne uwagi: W hotelu pustki, obsługi dużo i dosyć pomocna.


Ostatnio edytowany przez michzak, 13 Gru 2017 08:29, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
      
#1105 PostWysłany: 12 Gru 2017 23:44 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
@kendi

Bardzo ciekawe, w 2014 mojego tate wital jakis dyrektor a cala obsluga znala jego imie. Szkoda
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1106 PostWysłany: 13 Gru 2017 00:47 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 495
Loty: 49
Kilometry: 49 405
niebieski
Nazwa hotelu: Sofitel Taba Heighst

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój klasyczny z widokiem na ogród

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Up do pokoju na 4 piętrze z całkiem fajnym widokiem na morze.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + gotówka

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Całkiem fajne miejsce. Co prawda nie jest to poziom Europejski, jednak próżno go szukać w Afryce. Obsługa mówi ładnym angielskim, za wyjątkiem recepcji. (sic!) :roll: Co prawda mój check-in trwał prawie godzine, jednak wybaczam, gdzieś zgubili moją rezerwację. Co do konkretów, nie nastawiajcie się na śniadania. typowy ibis , to przy tym poziom nie do pobicia. Lunche jak się trafi, raz jest co zjeść, raz nie ma nic poza frytkami, kolacje trzymają wysoki poziom. Z osobistych obserwacji myślę, że warto zainwestować w Sofitela. Czytałem sporo opinii, iż sąsiedni el-wekala jest zdecydowanie lepszy, jednak stwierdzam że to kompletna bzdura. Obsługa tamtego hotelu to kompletnie inny poziom, o gościach nawet nie wspominając.


Ostatnio edytowany przez michzak, 13 Gru 2017 08:28, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1107 PostWysłany: 15 Gru 2017 18:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1368
Loty: 438
Kilometry: 626 851
niebieski
Nazwa hotelu: Le Médina Essaouira Hotel Thalassa sea & spa MGallery by Sofitel

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard - widok na Medynę

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Junior Suite z widokiem na basen, wczesne zameldowanie o 11, wstawka w postaci soft drinków, kilku lokalnych słodyczy, koszyku owoców wraz z przekąskami oraz wymeldowanie o 16, drink owocowy na powitanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 40% zniżki w Private Sale Africa - plus dopłata za śniadanie 150Dhs

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo klimatyczny hotel, tuż przy plaży, wzorowane wnętrza na Riadach, niecałe 400m od starego miasta, bezpłatny parking, Apartament duży, jednak przy 5* wymagam aby łazienka nie odstawała aż tak bardzo od reszty. To jedyna rzecz do której można się przyczepić. No może poza brakiem jakichkolwiek atrakcji dla dzieci (Manager na szybko organizował nam pieczenie ciasteczek dla córki). Przy standardowej cenie powyżej 500 PLN za dobę raczej bym nie brał.

Inne uwagi: Na minus łazienka i brak atrakcji dla dzieci - poza basenem
Załącznik:
20171211_MGallery.jpg
20171211_MGallery.jpg [ 198.44 KiB | Obejrzany 730 razy ]


Ostatnio edytowany przez joael, 15 Gru 2017 19:10, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1108 PostWysłany: 15 Gru 2017 18:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1631
niebieski
metia napisał(a):
Nazwa hotelu: Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci (grudzień 2017)


Muszę przyznać, że hotel stanął na wysokości zadania, jeżeli chodzi o rekompensatę - przyznano mi 2 noclegi dla 2 osób do wykorzystania w dowolnym terminie w 2018 roku. Także chyba czeka mnie trzecia wizyta ;)
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#1109 PostWysłany: 15 Gru 2017 19:01 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4261
Loty: 423
Kilometry: 954 846
złoty
ja też reklamowałam ostatni pobyt, ciekawe co zaproponują. Pokój nr 419 aż taką ruiną nie był, ale brudne kubki, pusty barek, brak wstawki, brak expresu czy listu i również zamknięty bar, a co gorsza 1 osoba z obsługi w piątek wieczór i sobotę popołudniu na cały hotel to gruba przesada
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
metia lubi ten post.
 
      
#1110 PostWysłany: 15 Gru 2017 19:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1368
Loty: 438
Kilometry: 626 851
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Styles Bangkok Khaosan Viengtai

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późne wymeldowanie, wstawka owoców do pokoju, voucher na drink (karta inna niż dla członków o statusie Gold - byłem razem z @dziabulek, więc porównaliśmy

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nowy hotel w fajnej okolicy, pokój pierwsza klasa za tę kwotę, łatwy dojazd z lotniska, miła obsługa, w okolicy masa tanich knajpek i restauracji, mega tanie masaże. Jedyny minus to używane non-stop klimy, bo okna się nie otwierają

Inne uwagi: Łatwy dojazd z lotniska DMK busem A4
Załącznik:
20171106_Bangkok.jpg
20171106_Bangkok.jpg [ 114.76 KiB | Obejrzany 721 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#1111 PostWysłany: 16 Gru 2017 23:52 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Nazwa hotelu: Mercure Warszawa Airport

Twój status w programie lojalnościowym: platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, upgrade do pokoju o podwyższonym standardzie (najwyższa kategoria), wymeldowanie o 18:00, prezent VIP (1 x ciastko, 1 x solone orzeszki, 2 x cukierek krówka), niespersonalizowany list od menagera hotelu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel znajduje się kawałek drogi od centrum. Obok hotelu jest przystanek tramwajowy i podróż do centrum zajmuje ok 20 min. Po drugiej stronie ulicy jest Aldi, wiec w razie potrzeby mozna zaopatrzyć się w potrzebne rzeczy. W pokoju był ekspress do kawy, szlafrok oraz kapcie, kanapa, fotel oraz stół. Duży plus to powierzchnia pokoju. W łazience były standardowe kosmetyki. Drzwi do pokoi nie są dźwiękoszczelne, a ponieważ pokój sąsiadował z pokojem obsługi pokoi, od rana dało się słyszeć jakieś hałasy.

Obsługa jest przyjazna i naturalnie życzliwa, co pozwala polecić ten hotel.

W subiektywnym rankingu prezentów VIP hotel zajmuje 2 drugie miejsce od końca, zaraz po Mercure Posejdon.

Ciekawostką w tym hotelu jest umiejscowienie numerów pokoi tuż nad podłogą.



Pokój standardowy+ z ekspresem do kawy
Załącznik:
89992011.jpg
89992011.jpg [ 120.84 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89992012.jpg
89992012.jpg [ 140 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89992013.jpg
89992013.jpg [ 152.05 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89992014.jpg
89992014.jpg [ 116.81 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89992015.jpg
89992015.jpg [ 121.25 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89992016.jpg
89992016.jpg [ 176.48 KiB | Obejrzany 2906 razy ]



Pokój o podwyższonym standardzie
Załącznik:
89996171.jpg
89996171.jpg [ 141.12 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89996172.jpg
89996172.jpg [ 158.63 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89996173.jpg
89996173.jpg [ 155.73 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89996174.jpg
89996174.jpg [ 114.62 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89996175.jpg
89996175.jpg [ 137.91 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Załącznik:
89996176.jpg
89996176.jpg [ 158.48 KiB | Obejrzany 2906 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1112 PostWysłany: 18 Gru 2017 00:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Charleroi Centre, Belgia

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Welcome drink po upomnieniu sie, czekoladki i prezent. Prezent to metalowy kubeczek Accora. Mialam nadzieje na kolejne skarpetki do kolekcji ;-)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): BUSINESS PACKAGE / BB, Bed and breakfast, bo tak bylo najtaniej ze sniadaniem i darmowa anulacja

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Lokalizacja:
Jest to nowo otwarty hotel, wiec polecam sprawdzic adres w Google. Miesci sie nad centrum handlowym Rive Gauche przy Place Verte. Dobra lokalizacja dla pieszego, koszmar dla kierowcy. Nalezy jechac po strzalkach na Rive Gauche z samochodzikiem. Trzeba objechac centrum po drugiej stronie rzeki, obok dworca kolejowego i autobusowego i przejechac przez most, dopiero stamtad bocznymi ulicami da sie dojechac do parkingu. Jeden zly skret i krecimy sie w kolko, bo ulice sa jednokierunkowe. Pozamykane ulice z okazji jarmarkow swiatecznych stanowily dodatkowe wyzwanie.Ja stracilam pol godziny na tym, az w koncu zaparkowalam na ulicy i poszlam na piechote dowiedziec sie na ktorym parkingu zaparkowac i jak dojechac.

Parking byl pusty w sobote wieczorem, bo sklepy byly juz zamkniete jak przyjechalam. W hotelu podbili mi bilet i zaplacilam tylko 6.50 euro, spodziewalam sie wyzszego rachunku. Rano wszystkie miejsca na parkingu byly juz zajete. Wjazd jest dosc szeroki, oprocz zakretu 90%. Maks. wysokosc do 2m. Przy maszynach do biletow sa wysokie krawezniki, wiec mialam dodatkowe atrakcje przy pobieraniu kwitka (kierownica ze zlej strony, musze wysiadac). Przy wyjezdzie bramka otworzyla sie sama po zczytaniu tablic. rej.

Dostep do hotelu winda, recepcja na drugim pietrze. Sa dwie windy, jedna niby zjezdza na -2 i -3, ale nie jezdzi tam na razie. Druga winda jezdzi od 0 do 4. W przypadku pokoju na 5 pietrze, trzeba przesiasc sie do wind za lobby hotelowym. W zwiazku z tym, zeby dostac sie z parking do pokoju, musialam jechac trzema windami i isc kawalek po placu, bo inaczej sie nie da. Moze z czasem bedzie lepiej, jak wszystko otworza. Od wjazdu do miasta, do wejscia do pokoju minela godzinka, przez te wszystkie komplikacje transportowe. Ibis jest lepiej polozony, tuz obok stacji kolejowej, nad sama rzeka.

Pokoje.
Wszystko jest nowe, ale bardzo minimalistyczne. Przy lozku sa po 2 gniazdka USB z kazdej strony, ogromny telewizor, ale porty USB sa wylaczone, gdyby ktos chcial podlaczyc cos. Dziala HDMI. Czajnik, kawa i herbata (1 czarna, 1 zielona), jest lodowka i sejf. W lazience jest duza kabina prysznicowa z rain shower. Klimatyzacja byla ustawiona na 24C, ale nie udalo mi sie nagrzac pokoju do 20C. Widok z okna mialam na wewnetrzny dziedziniec, rano zobaczylam troche miasta ponad centrum handlowym.

Sniadanie.
W duchu hotelu, lekko minimalistyczne. Na razie chyba maja malo gosci, wiec dania na cieplo byly w bardzo malych naczyniach, ale domyslam sie, ze z czasem beda wieksze, zeby nie musieli dokladac co 2 minuty. Na cieplo jest angielskie/amerykanskie sniadanie, do tego jakies wedliny, owoce, duzo rzeczy w sloiczkach, jakies orzeszki, rodzynki, itp. Swieze soki. Herbate robia w dzbanku na zamowienie, w lobby sa wystawione herbaty i mozna wybrac. Czarna z bergmotem byla bardzo dobra. Poza tym sa maszyny do kawy. Lista sniadaniowa byla na polowe strony A4, wiec widac, ze nie maja jeszcze kompletu gosci.

Ogolne.
Recepcjonistki slabo mowia po angielsku i mialam problem z wytlumaczeniem, zeby zatrzymali pokoj dla moich znajomych, ktorzy mieli przyjechac w nocy. Mysle, ze hotel rozkreci sie z czasem, moze uaktualnia strone jak dojechac, itp. Na razie wszystko jest nowe i czyste. Gdybym jechala samochodem, to nie zatrzymalabym sie tam ponownie, za duzo krecenia sie w kolko, zeby wjechac i wyjechac z miasta. Na swoje usprawiedliwienie dodam, ze to znajomi wybrali hotel, bo nowy. Ja nie wiedzialam w co sie pakuje. Na Trip Advisor nie bylo jeszcze recenzji.
----------------------------------------------------------

Nazwa hotelu:Mercure Hotel Stuttgart City Center, Niemcy

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Queen, najtanszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Welcome drink, premium internet

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pelna, flexible bez sniadania

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?

Lokalizacja

Po wczorajszym koszmarze latwy dojazd i parking pod hotelem. Cena za dobe 14 euro platne w hotelu. Parkowanie na ulicy platne od 8 do 22 w dni robocze. Poza tym za bardzo nie ma gdzie zaparkowac, bo dookola sa biurowce i nowe centrum handlowe. Do stacji kolejowej mozna dojsc w 10 minut, jesli pojdzie sie miedzy budynkami. Polecam skrecic w lewo zaraz za budynkiem, w ktorym miesci sie hotel, przed apartamentami Steigenberger. Za tymi apartamentami jest pasaz/ulica ktora dochodzi do glownej stacji kolejowej. Ze stacji jest juz rzut beretem do centrum. Nie polecam isc glowna Heilbronner Str, bo trzeba dwa razy przechodzic na druga strone, ze wzgledu na brak chodnika obok budow.

Pokoje.
Troche male, chyba odnowione niedawno. Dostalam widok na stacje benzynowa z boku co moze nie byc zla rzecza, bo z przodu budynku jezdza tramwaje i jest 3 pasmowa ulica wjazdowa do centrum. Serwis herbaciano/kawowy, miejsce po lodowce, sejf w szafie.

Sniadanie
Cena 19 euro zniechecila mnie, przy rezerwacji pokoju sniadanie kosztowalo chyba 14 euro. Obok jest stacja benzynowa, a 5 minut dalej centrum handlowe, gdzie mozna cos zjesc. Zajrzalam tam rano i jest sporo sklepow, dobre miejsce na zakupy.

Ogolne.
Wybralismy ten hotel ze wzgledu na lokalizacje. Wiekszosc hoteli w Stutgarcie ma drogie parkingi, wiec staralismy sie znalezc cos w miare niedaleko od centrum, z akceptowalna cena parkingu na 2 samochody. Nic specjalnego, po prostu ok.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
metia lubi ten post.
 
      
#1113 PostWysłany: 19 Gru 2017 12:18 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1760
srebrny
Nazwa hotelu:Pullman Dubai Creek City Centre

Twój status w programie lojalnościowym:Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju executive na 11-ym piętrze, dostęp do saloniku, welcome drink, wymeldowanie do 17, kosz owoców w pokoju, śniadanie do wyboru w restauracji lub saloniku, voucher na 100 AED do wykorzystania w hotelowym spa

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik składa się w sumie z 4-ech pomieszczeń, z których jedno pełni również funkcję recepcji w której można się także zameldować/wymeldować z hotelu. W ciągu dnia dostępne napoje bezalkoholowe, słodkie i słone przekąski oraz jakieś kanapki. W godz. 18-20 dostępne były również 3 dania na ciepło oraz alkohole - bez ograniczeń. Dania były cały czas na bieżąco donoszone-niczego nie brakowało a menadżer w okresie tych dwóch godzin sprawdzał ich dostępność co 5-10 minut a także witał każdego gościa. Poza happy hour (18-20), kiedy w saloniku było sporo osób był w nim luz i spokój. Organizacja na naprawdę bardzo wysokim poziomie.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel zdecydowanie wart polecenia. Dotychczas Pullmana pozycjonowałem gdzieś poniżej Sofitela ale muszę uczciwie przyznać, że ten zaprezentował się znacznie wyżej. Pierwszy kontakt ze strony hotelu miał miejsce kilka dni przed przyjazdem - poprosili mnie o to jakie mam preferencje co do pokoju, kiedy planuję przyjechać/wyjechać, czy mam jakieś potrzeby co do transferu lub jakichś usług. Ze względu na status zaprosili mnie od razu do zameldowania do wydzielonej recepcji przy saloniku na 11-ym piętrze - wszystko było gotowe i zajęło to dosłownie 3 minuty. Pokój duży i dobrze wyposażony (ekspres do kawy, żelazko, deska do prasowania itd.), butelki z bezpłatną wodą na każdym kroku w pokoju i łazience - w sumie chyba było ich z 7 :-) Na 7-ym piętrze dostępny całodobowy fitness oraz czynne do 22 sauny i basen. Moja rezerwacja nie obejmowała śniadania ale zostało mi one dodane bezpłatnie w ramach statusu - korzystałem z hotelowej restauracji na 1-ym piętrze. Bufet śniadaniowy naprawdę bardzo bogaty.

Inne uwagi:Hotel zintegrowany z galerią handlową Dubai City Center (połączenie na 2-im piętrze), obok stacji metra i bardzo blisko lotniska DXB (z okna widać było w oddali terminal nr 3 lotniska i wystające stateczniki Airbusów 380). Poziom hałasu od strony lotniska nie był dokuczliwy.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1114 PostWysłany: 25 Gru 2017 17:57 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Nazwa hotelu: Novotel Wrocław Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Executive na 10 piętrze, wstawka z butelką Prosecco, welcome drink, list od managera, późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Mieliśmy już okazję nocować w bliźniaczym Ibisie i zrobił na nas bardzo pozytywne wrażenie. Teraz chcieliśmy sprawdzić jak w tym porównaniu wypada Novotel i... jest bardzo dobrze. Miła obsługa, szybkie zameldowanie i melinujemy się na 10 piętrze. Widok z okna w stronę centrum jest rewelacyjny. Duża w tym zasługa sąsiednich zabudowań bo nic nie przesłania centralnej perspektywy w kierunku rynku. Panorama jest przyjemnie rozległa, a metropolitalny klimat dopełnia murowany kolejowy trakt po którym majestatycznie suną miejskie gąsienice. Widok można podziwiać z łóżka albo wygodnego nowoczesnego szezlonga. Pokój czysty, bez śladów czasu na ścianach czy meblach. Odpowiednio duży TV z pakietem Canal+ (brawo, to naprawdę wyróżnia hotele Accora na plus). Łóżko bardzo wygodne, jest też stylowy radiobudzik. Do dyspozycji lodówka, sejf, czajnik i ekspres Krupsa. Przestronne szafy w przedpokoju i łazienka. Co prawda bez wanny ale z dużą i fajną nowoczesną kabiną. Na plus podświetlane lusterko kosmetyczne i pełen zestaw przyborów od grzebienia po szczoteczkę do zębów i maszynkę do golenia. Śniadania bardzo obfite, z dużym wyborem owoców i warzyw (nawet wyciskarką soków). Osobne stanowisko z dedykowaną jajecznicą, czyli tak jak to powinno wyglądać w wyższym standardzie. Bardzo przyjemnie wygląda też lobby gdzie można chwilę odsapnąć na pufach. Zdecydowanie jeden z fajniejszych hoteli we Wrocku. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry, zwłaszcza jeśli wstrzelimy się w okres jakiejś promocji gdzie stawki niewiele odbiegają od Ibisa.

Inne uwagi: Gdyby materac okazał się zbyt miękki można poprosić obsługę o dodatkową dechę ;-)


Ostatnio edytowany przez michzak 27 Gru 2017 08:43, edytowano w sumie 2 razy
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1115 PostWysłany: 02 Sty 2018 12:41 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Zamość

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu z widokiem na rynek solny, wstawka, voucher na napój powitalny, list od menadżera hotelu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel położony tuż przy rynku głównym obok ratusza. Nie korzystałem z parkingu, ale wiem, że jest wydzielone miejsce dla gości hotelowych na miejskim parkingu. Z pobytu byłem bardzo zadowolony, otrzymałem apartament składający się z pokoju dziennego, sypialni, łazienki oraz osobnej toalety. Umeblowanie ma swoje lata, drzwi zamyka się na klucz, nie na kartę. W pokoju był zestaw z kawami i herbatami i czajnikiem, Nespresso nie było. Ogólnie w pokoju czułem się bardzo dobrze. Śniadanie było standardowe, bez specjalnych elementów wyróżniających się. Obsługa w hotelu jest miła i życzliwa, chętnie odpowiada na pytania dotyczące miasta, co warto zobaczyć

Inne uwagi: brak

Nazwa hotelu: Mercure Lublin/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b]Platinum


Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu wstawka, voucher na napój powitalny, list od menadżera hotelu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel położony jest niedaleko głównej promenady miasta, do hotelu jest łatwy dojazd komunikacją miejską z dworca PKP i PKS. Udało mi otrzymać upgrade do apartamentu, gdzie sypialnia jest oddzielona od pokoju dziennego przesuwnymi drzwiami. Wejście do łazienki z przedpokoju oraz sypialni. W pokoju dziennym było biurko, sofa z fotelami i okrągłymi stoliczkami. Osobno kącik z Nespresso i czajnikiem oraz minibarkiem. W hotelu działa restauracja z całkiem ciekawym menu i daniami regionalnymi. Śniadanie jedno z najlepszych w sieci Mercure. Trochę dań na ciepło, bogaty zestaw wędlin, serów, ryb, warzyw, owoców, pieczywo regionalne jak i kilka wędlin również. Wszystko opisane w dwóch językach, osobno wędliny drobiowe i wędliny wieprzowe. Na wstępie zostałem zapytany czy życzę sobie jajecznicę czy omlet. Z tego co się zorientowałem, zamiast stołu szwedzkiego hotel oferuje też śniadanie serwowane w niższej cenie. Pobyt uważam za udany, duża atencja obsługi dla gościa.
Inne uwagi: brak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1116 PostWysłany: 02 Sty 2018 12:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4573
Loty: 639
Kilometry: 792 498
HON fly4free
Nazwa hotelu: Novotel Torino Corso Giulio Cesare

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy + sofa
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla wszystkich 3 osób, dobre wody mineralne w pokoju

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus cash, śniadanie w cenie

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
To była jedna z tych sytuacji, w których zastanawiam się po co ja się bawię w te programy lojalnościowe. Hotel zużyty - zwłaszcza dotyczy to plastików w wanno-kabinie prysznicowej w słabej lokalizacji daleko od centrum. Nigdy nie jadłem gorszego śniadania w Novotelu, wybór skromny a produkty mało smaczne. Zdecydowanie nie polecam w celach innych niż ewentualny tranzyt samochodem - na pustej ulicy obok hotelu jest mnóstwo miejsca do parkowania. Jedynym plusem było to, że nie było drogo, a jeszcze jakieś niespodziewane punkty z places wpadły.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1117 PostWysłany: 02 Sty 2018 13:29 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
krzysztof.ka napisał(a):
Nazwa hotelu: Mercure Zamość

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu z widokiem na rynek solny, wstawka, voucher na napój powitalny, list od menadżera hotelu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel położony tuż przy rynku głównym obok ratusza. Nie korzystałem z parkingu, ale wiem, że jest wydzielone miejsce dla gości hotelowych na miejskim parkingu. Z pobytu byłem bardzo zadowolony, otrzymałem apartament składający się z pokoju dziennego, sypialni, łazienki oraz osobnej toalety. Umeblowanie ma swoje lata, drzwi zamyka się na klucz, nie na kartę. W pokoju był zestaw z kawami i herbatami i czajnikiem, Nespresso nie było. Ogólnie w pokoju czułem się bardzo dobrze. Śniadanie było standardowe, bez specjalnych elementów wyróżniających się. Obsługa w hotelu jest miła i życzliwa, chętnie odpowiada na pytania dotyczące miasta, co warto zobaczyć

Inne uwagi: brak


Niestety nie ma już Mercure Zamość.
Właściciel nie przedłużył umowy z Accor i od 1 stycznia 2018 jest to Hotel Zamojski.
http://zci.zamosc.pl/page/165/hotel-zamojski.html
Góra
 Profil Relacje PM off
krzysztof.ka lubi ten post.
krzysztof.ka uważa post za pomocny.
 
      
#1118 PostWysłany: 02 Sty 2018 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1631
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Poznań Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard z dwoma pojedynczymi łóżkami

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju privilege z podwójnym łóżkiem (zgodnie z prośbą w ramach check-in online), welcome drink dla 2 osób, dwa rogale marcińskie, 2 wody (plus standardowo to, co darmowe w barku dla pokoju privilege: 1 extra woda, 1 sok, 1 pepsi), list od managera, 2 karty miejskie ze zniżkami i darmową komunikacją.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata (stawka ze śniadaniem za 1zł)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Mogę potwierdzić pozytywne opinie na temat hotelu. Po ostatniej porażce w Bergamo tu Mercure pokazał, że jednak wie, jak się to robi. Wszystko na plus, począwszy od przemiłej Pani z obsługi przy zameldowaniu, przez pokój, śniadanie i pożegnanie przy wymeldowaniu. Zero problemów, pobyt i punkty rozliczone w dniu wymeldowania.

Inne uwagi: Tuż obok hotelu przystanek autobusu na lotnisko. Do CK Zamek na piechotę ok. 5, na dworzec ok. 10, na Rynek ok. 15 min.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
greg2014 lubi ten post.
 
      
#1119 PostWysłany: 06 Sty 2018 18:05 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Ciekawa sprawa z tymi kartami miejskimi. Spałem tam kilka razy i nigdy nie zaproponowali, mimo golda. Nie wiedziałem, że część barku jest za free bo z reguły nie korzystam jeśli jest cennik. Dobrze wiedzieć na przyszłość :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1120 PostWysłany: 06 Sty 2018 19:07 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 89
Karty miejskie to raczej nie przywilej gold ale specjalna stawka (weekend ze zwiedzaniem czy coś takiego), sorty z baru za free tylko w pokoju privilege.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1753 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group