Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#1161 PostWysłany: 06 Mar 2018 22:17 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1865
srebrny
Nazwa hotelu:Ibis Budget Warszawa Reduta

Twój status w programie lojalnościowym:Gold ale w Ibis Budget to bez znaczenia

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:nic (ale to budget więc ok)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):jakaś promocja - 79 zł

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ibis budgetów się w tym wątku zazwyczaj nie opisuje ale zrobię wyjątek. Zarezerwowałem ten hotel tylko dlatego, że zależało mi na czymś w pobliżu Dworca Zachodniego a sąsiedni czerwony Ibis był w tym terminie nieprzyzwoicie drogi (prawie 400 zł) - szczególnie w porównaniu do budgeta. Standard zapewniany przez hotel moim zdaniem jest jak najbardziej OK - szczególnie za te pieniądze. Do czystości pokoju ciężko się przyczepić. Zameldowałem się bez najmniejszego problemu (i bez powoływania na przywileje) przed 11. Dobra lokalizacja, łóżko wygodne, w tv był nawet Canal+. Do tego rozsądny dojazd na lotnisko i bardzo miłe panie w recepcji. Oczywiście nie jest to żaden Wersal ale mówiąc szczerze po iluś pobytach w sąsiednim czerwonym Ibisie nie bardzo widzę uzasadnienie dla różnicy w cenie. Hotel na jedną noc moim zdaniem bardzo dobry.

Inne uwagi:restauracja i bar wspólne z sąsiednim Ibisem, śniadania chyba serwowane na miejscu ale nie korzystałem - wyjeżdżałem przed 5 rano.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipski wypoczynek w trakcie ferii 🔥 4* hotel z all inclusive i aquaparkiem w Szarm el-Szejk od 2779 PLN Egipski wypoczynek w trakcie ferii 🔥 4* hotel z all inclusive i aquaparkiem w Szarm el-Szejk od 2779 PLN
🌊 Zimowa ucieczka na Dżerbę 🏖️ All inclusive w 4* hotelu przy plaży za 1951 PLN 🌊 Zimowa ucieczka na Dżerbę 🏖️ All inclusive w 4* hotelu przy plaży za 1951 PLN
#1162 PostWysłany: 06 Mar 2018 22:25 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Śniadanie w ibis budget jest bardzo słabe

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1163 PostWysłany: 06 Mar 2018 22:26 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1865
srebrny
Nazwa hotelu:Ibis Mulhouse Ville Gare Centrale (Miluza)

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink, wczesny check-in (10:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):standard

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel najlepsze lata ma za sobą ale Ibisowy standard trzyma. Na korytarzach czuć jakiś dziwny zapaszek starości ale pokój OK. Na wyposażeniu pokoju jest czajnik, nie ma natomiast żadnej wody. Welcome drink obejmuje wyłącznie napoje bezalkoholowe lub lokalne piwo 0,5. Ogrzewanie w pokoju "załatwia" klimatyzacja co nie jest chyba najlepszym rozwiązaniem. Hotel zlokalizowany ok. 10-15 minut piechotą od dworca głównego w Miluzie (z łatwym dojazdem do lotniska EuroAirport, które u nas znane jest jako Bazylea-BSL a w rzeczywistości obsługuje trzy miasta na trójstyku granic - Bazyleę, Fryburg oraz właśnie Miluzę.). W stosunku do położonych najbliżej lotniska hoteli w Bazylei zdecydowanie tańszy. Blisko do starówki (naprawdę warto zobaczyć), kilkaset metrów od hotelu zlokalizowany jest Lidl.

Inne uwagi:Hotel dobry na jeden nocleg. Na dłużej pewnie wybrałbym coś innego - widziałem, że naprzeciwko dworca w Miluzie jest Mercure.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1164 PostWysłany: 06 Mar 2018 22:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1710
Loty: 201
Kilometry: 399 152
niebieski
@greg2014 spałem kilka razy w jednym i drugim Ibisie i jednak różnica jest. Tym bardziej, że w czerwonym możesz sobie zarezerwować pokój rodzinny zwykle w tej samej stawce co zwykła "dwójka" , a jest spory bo ponad 25 m. Co do śniadań to buget podaje je w osobnej salce i różnica w tej materii jest ogromna. Czerwony daje świetne śniadania, chyba najlepsze jakie jadłem w ibisach, dorównujące często zagranicznym Mercure czy Novotel. A buget daje bardzo słabe śniadania. Ale fakt cena 39 zł potrafi być mocno kusząca.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
greg2014 lubi ten post.
 
      
#1165 PostWysłany: 06 Mar 2018 22:34 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1865
srebrny
Mówiąc szczerze, ostatni raz śniadanie w Ibisie jadłem w Singapurze (Ibis Singapore on Bencoolen) i uczciwie muszę powiedzieć, że było naprawdę świetne. W Polsce jakoś zazwyczaj nie zdarza mi się w ogóle dotrwać w hotelu do godziny, kiedy zaczynają je serwować, w związku z czym nie zwracam na nie uwagi wybierając hotel :-) A moje porównanie z czerwonym Ibisem obok wynika stąd, że nie korzystałem w nim z pokojów rodzinnych. W Budgecie nie sądzę, aby mieli więcej niż jeden rodzaj pokojów. To raczej bardzo prosty format hotelu:-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1166 PostWysłany: 06 Mar 2018 23:25 

Rejestracja: 05 Paź 2014
Posty: 187
Loty: 63
Kilometry: 94 984
greg2014 napisał(a):
W Budgecie nie sądzę, aby mieli więcej niż jeden rodzaj pokojów.
Mają. Dla osób niepełnosprawnych. Są wieksze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1167 PostWysłany: 07 Mar 2018 17:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 836
Loty: 216
Kilometry: 302 543
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Vilnius Centre

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka (w sumie byłem sam, ale na 2 osoby dostałem) , późne wymeldowanie (o godz. 17:00).

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w ścisłym centrum miasta (Prospekt Gedymina). Do wszystkich ważniejszych atrakcji miasta da się dojść na piechotę. W okolicy liczne knajpki. Sklepy w niedalekiej odległości. Duży i bardzo wygodny pokój. Rewelacyjne śniadanie z przysmakami regionalnymi (ser, kiełbasa, śledzie, makrela). Hotel wart polecenia, ale dość drogi.




Nazwa hotelu: ibis Liverpool Centre Albert Dock

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka (do wyboru sporo piw i cydrów - jako, że to Liverpool skusiłem się na Penny Lane IPA - ciekawe, smakowało mi) , późne wymeldowanie (o godz. 15:00).

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w ścisłym centrum miasta tuż obok dworca Liverpool ONE. Do większości ważniejszych atrakcji miasta da się dojść na piechotę, aby dotrzeć do innych spokojnie da się tu wsiąść w autobus. Z zewnątrz budynek hotelu wygląda niepozornie, ale obiekt zajmuje kilka połączonych budynków i jest dość duży. Okolica mimo położenie przy ruchliwej ulicy - spokojna. Zapewne jest tu też bardzo bezpiecznie, bo obok hotelu znajduje się kwatera główna liverpoolskiej policji ;) Pokój nieduży, ale wygodny, świeży i dobrze wyposażony. W lobby niewielka restauracja. Śniadania - typowe angielskie, nie ma dużego wyboru, ale spokojnie można się najeść do syta. Polecam !
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1168 PostWysłany: 08 Mar 2018 16:56 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4595
Loty: 510
Kilometry: 1 112 648
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Athens

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink, późny check-out (14:00), darmowa butelka 1l wody, upgrade do Executive, brak wstawki czy prezentu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jest ok, ale wg mnie nie zasługuje na 4*. Standard ok, pokój Executive jednak dość mały (łóżko było raczej 140cm). Czysto. W łazience fajne kosmetyki z domieszką naturalnych składników (choć to chyba tylko chwyt marketingowy, bo szampon bardzo plącze włosy). Śniadanie dość słabe, jak na 4*. Fajny wybór ciast, ciastek, gofrów, pączków i innych słodkości. Wiele rodzajów chleb i świetny sok pomarańczowy, jednak rozczarowują dania na ciepło - czuć, że były mrożone i odgrzewane w starym oleju. Jajka ok, oliwki i sery też, wędliny ponoć dobre. Teren restauracji dość mały - ok 9 trudno było znaleźć stolik do siedzenia, masa ludzi, gwarno.
Niestety w marcu nie działał basen.
Minusem hotelu jest lokalizacja - do centrum ok 20-25 minut spacerem. W okolicy dużo uchodźców/bezdomnych/prostytutek - nie są szkodliwi, nie zaczepiają, nawet w nocy czy wieczorem czułam się bezpiecznie, ale nie każdemu może to odpowiadać.
Za te pieniądze następnym razem wybrałabym coś bliżej centrum, bo hotel nie oferuje moim zdaniem nic, co by uzasadniało tak wysoką cenę.
Na plus szybka i miła obsługa - po przyjeździe wszystko na mnie czekało i przebiegło dość ekspresowo
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1169 PostWysłany: 10 Mar 2018 13:34 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 453
niebieski
Siedem razy byłem w tym Novotelu (ostatnio cztery dni na początku marca), prezent zawsze był, wcześniej loukoumi, a od jakiegoś czasu genialne amigdalota z Monemvasia. Na samotne wyjazdy bardzo dobry, poza bardzo kiepskim śniadaniem, które wyłącznie ratuje sok i spanakopitki. Najważniejsze dla mnie to parking w cenie. Na wyjazdy rodzinne wybieram od lat inny hotel w centrum.
_________________
Patron Radio WNET
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1170 PostWysłany: 10 Mar 2018 15:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2981
niebieski
Nazwa hotelu:Ibis Duesseldorf Hauptbahnhof

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Voucher na drinka, haslo do szybkiego internetu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?Dość standardowy Ibis. Mimo że położony w budynku przy dworcu, praktycznie brak odłosów z tym związanych. Wszyscy sprawiedliwie mają okna "do środka" - budynek jest w formie pustego w środku kwadratu. Lokalizacja hotelu dobra szczególnie na overnight, z dworca są bezpośrednie i częste połączenia S i RE na lotnisko, oraz naprawdę bogata sieć połączeń kolejowych bliższych i dalszych. Do centrum starówki dobre pół godzinki z buta, ale można się posilić tramwajami, warto rozpatrzeć bilet na 24h, wtedy bez większego stresu można sie przesiadać. Oprócz dworcowych kanapkarni i kawiarni, idąc w stronę centrum jest sporo różnych restauracji. Generalnie na jedną noc ok, szczególnie jeśli jesteśmy "w drodze", ale na dłużej chyba warto dopłacić kilkanaście EUR i oddalony o kilka minut spacerem Mercure, który był już tu opisywany.

Inne uwagi:Ważna uwaga praktyczna. Do hotelu jest wejście z hali dworca (wychodząc 'na miasto' przy samym końcu po prawej stronie, trzeba nacisnąć dzwonek). I z tego wejścia należy korzystać. Jest również wejście od zewnątrz, ale napotykamy stado niezhańbionych pracą emigrantów o nieświeżym oddechu, którzy mniej lub bardziej namolnie próbują wyłuskać jakieś euroski "na bułkę". Podobnie wychodząc na miasto, przyjemniej jest wyjść przez dworzec i na zewnątrz "wylać" się z tłumem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Aga_podrozniczka lubi ten post.
 
      
#1171 PostWysłany: 11 Mar 2018 16:10 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1865
srebrny
Nazwa hotelu:Mercure São Paulo Paulista

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wszesny check-in (8:30), welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony na tyłach Avenida Paulista, kilka minut do stacji metra Brigadeiro. Miejsce i okolice sprawiają wrażenie bezpiecznych. Sam hotel zdecydowanie na plus. Pomimo, że gdy przyjechałem o 8 hotel był pełny (obsługiwali jakąś konferencję), poproszono mnie o pół godziny i przygotowano mi w tym czasie pokój, który ktoś zwolnił z samego rana. Niestety nie był to pokój, który planowali dla mnie wcześniej (z upgradem) ale trudno-po kilkunastu godzinach w samolocie nie miało to dla mnie znaczenia. Do standardu oraz czystości pokoju nie mam żadnych zastrzeżeń.

Inne uwagi:Kilkaset metrów od hotelu (przy tej samej ulicy) jest przystanek końcowy bezpośredniego autobusu z lotniska GRU (Airport Shutlle Bus).

-- 11 Mar 2018 15:10 --

Nazwa hotelu:Novotel Santos

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wczesny check-in, welcome-drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Duży hotel, sprawia wrażenie nowego. Położony blisko plaży (ok. 5 min. piechotą). Na ostatnim piętrze niewielki basen a w bonusie piękne widoki na Santos. Recepcja mówiąc szczerze niezbyt lotna. Mój check-in trwał prawie 20 minut (!) - w tym czasie recepcjonistka odezwała się do mnie może dwoma zdaniami unikając kontaktu wzrokowego i cały czas zawzięcie wklepując coś w komputerze. O voucher na drinka musiałem się upomnieć. Jeśli chodzi o sam pokój to trudno się do czegoś przyczepić. Przestronny, bardzo czysty i z olbrzymią przeszkloną (również na pokój) kabiną prysznicową, którą można od strony pokoju zasłonić żaluzją. Na wyposażeniu czajnik i zestaw do parzenia herbaty, minibarek (płatny). Obok hotelu zlokalizowana jest galeria handlowa a w niej nieduży supermarket spożywczy. Generalnie poza pierwszym wrażeniem związanym z bardzo długim check-in będę ten hotel na pewno dobrze wspominał.

Inne uwagi:W Santos (podobnie jak Sao Paulo) bardzo dobrze funkcjonuje Uber. Kurs z dworca autobusowego kosztuje ok. 14 Rs.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1172 PostWysłany: 13 Mar 2018 21:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1710
Loty: 201
Kilometry: 399 152
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Lisboa, (Lizbona)

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny, wstawka w postaci owoców i dwóch butelek wody

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + symboliczna dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokoje dość przeciętne, nie am się do czego przyczepić, ale chwalić też nie bardzo jest za co. Bardzo słaba obsługa, po wejściu do hotelu czekaliśmy ok 10 min wraz z innymi gośćmi na pojawienie się kogoś z recepcji, na śniadaniu obsługa zamiast sprzątać brudne stoliki siedzi w komplecie na zapleczu, a goście sprzątają stoliki sami. Jak już pojawił się ktoś z zaplecza to zabrał się za mieszanie soku w wielkim słoiku zamiast za sprzątanie stolików... na naszą prośbę o przedłużenie doby otrzymaliśmy odpowiedź "dziś przybywa duża grupa, nie ma szans" po czym po sprawdzeniu w systemie mogłem zarezerwować ze spokojem 7 pokoi (maksymalna rezerwacja dla pojedynczego użytkownika). Także same pokoje i pobyt przyzwoity, ale dużo wpadek po drodze jak nie działające komputery w lobby, słabe śniadania, fatalna obsługa, brak wody butelkowanej w pokojach itd. niuanse ale tworzące pozytywne wrażenia z pobytu.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez michzak, 14 Mar 2018 08:22, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1173 PostWysłany: 13 Mar 2018 23:56 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 1518
Loty: 385
Kilometry: 548 672
Nazwa hotelu: Novotel Bangkok Fenix Silom

Twój status w programie lojalnościowym:GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:drink powitalny, wstawka w postaci owoców i dwóch butelek wody, upgrade pokoju, późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 3 pokoje, 2 za pkt z dopłatą i 1 za kasę

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Dostaliśmy duże pokoje po upgrade, fajne całkiem, wysoko. Kosmetyki, czyściutko, owoce, późne wymeldowanie. Hotel fajny, dobry Novotel po prostu. Wyjątkowo miła obsługa, wielokrotnie dopytywali się, czy wszystko ok, czy nam się podoba. Rezerwowaliśmy 3 pokoje na jedną kartę GOLD, dali upgrade do wszystkich pokoi i 4 welcome drinki. Wstawki i przedłużony pobyt też w dwóch pokojach. Śniadanie całkiem do rzeczy, choć bez wielkich uniesień. Basen mały, odkryty. Pomoczyć się można, raczej nie popływać.

Inne uwagi: Po raz pierwszy w Accor widziałem zarezerwowaną tylko dla członków Le Club przestrzeń w sali restauracyjnej na śniadaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1174 PostWysłany: 14 Mar 2018 00:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1680
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Praha Mala Strana

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink, późne wymeldowanie (do 20)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ----

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Wycieczek po praskich Ibisach część kolejna ;) Hotel - wbrew nazwie, jest położony nie tyle na Malej Stranie, co na Smichovie, przy stacji metra B Andels. W pobliżu przystanki tramwajowe w stronę centrum i autobusowe (m.in. na lotnisko). Hotel nie kontaktował się ze mną przed przyjazdem, ale uwzględnił moje życzenia podane przy check-in online. Nie było upgradu, ale to może i dobrze, bo mam z tym w praskich Ibisach nienajlepsze doświadczenia (vide pokój francuskiej pensjonarki w Ibis Old Town). Pokój był gotowy już ok. 10, w dniu wymeldowania pozwolono nam zostać do 20. Pokój klasycznie Ibisowy, raczej mały, ale czysty i dobrze utrzymany. Akurat trafił się nam widok na centrum (bardzo przyjemny zresztą). Obok hotelu są dwa centra handlowe i mnóstwo różnego rodzaju punktów gastronomicznych, więc śniadanie na miejscu spokojnie można odpuścić.

Inne uwagi: Hotel nie jest położony w typowo turystycznej lokalizacji, ale warto go rozważyć, bo okolica ma przyjemny klimat (taki "lokaleski"), a cena jest zazwyczaj bardziej przystępna. W moim prywatnym rankingu praskich Ibisów nr 1 :) Jedyne moje zastrzeżenie jest związane z tym, że przy przyjeździe zrobiono mi na karcie blokadę na 5000 CZK - nie wiem dlaczego, skoro rezerwacja była opłacona z góry. Po zwróceniu uwagi blokada została przez obsługę zdjęta, ale w banku dalej wisi. Pewnie spadnie jak zawsze po dwóch tygodniach.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
krzysztof.ka lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1175 PostWysłany: 15 Mar 2018 15:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 838
Loty: 250
Kilometry: 455 640
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Styles Warszawa City

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink - do wyboru wina, piwo, prosecco i jakieś inne alko - wszystko w małych buteleczkach, nie nalewane do kieliszków

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/a

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nowy hotel tematycznie nawiązujący do tramwajów warszawskich. W każdymi miejscu hotelu, czy to na lobby, restauracji, pokojach, łazienkach spotykamy elementy takie jak rozkład jazdy, ławki, przystanek tramwajowy, trakcje tramwajową. Ogólnie niecodzienne, ciekawe i bardzo fajne. Byłem jednym z pierwszych gości, pokoje jeszcze pachną nowością. Śniadanie bardzo dobre, jak na 3 gwiazdki to znacznie ponad moje oczekiwania (najlepsze jakie jadłem w tej kategorii gwiazdkowej), duży wybór, produkty jakościowo to 5* - jajka "zerówki", pieczywo świeże, dostarczane z piekarni a nie odmrażane, soki bardzo OK, kilka rodzajów serów. Restauracja zlokalizowana na 7 piętrze z panoramicznym widokiem. Personel - życzliwy, uśmiechnięty, generalnie miło.

Inne uwagi: Oficjalne otwarcie przewidziane jest na 15/03, ale faktycznie hotel funkcjonuje już od 1,5 tygodnia, choć nie wszystkie piętra są jeszcze oddane do użytku. Ciekawie (w szczególności w nocy) wygląda restauracja zlokalizowana na 7p. - bardzo przestronna, a na suficie neony imitujące trakcje tramwajowe. Do restauracji przylega bardzo duży taras, w cieplejszy miesiącach zapewne fajne będzie zjeść na nim śniadanie. W restauracji całodobowo dostępna jest kawa/herbata 4free.

Załączniki:
20180310_093150 (Copy).jpg
20180310_093150 (Copy).jpg [ 55.97 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
20180310_093145 (Copy).jpg
20180310_093145 (Copy).jpg [ 63.37 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
18.jpg
18.jpg [ 140.87 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
17.jpg
17.jpg [ 92.95 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
16.jpg
16.jpg [ 78.95 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
15.jpg
15.jpg [ 74.92 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
14.jpg
14.jpg [ 100.77 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
13.jpg
13.jpg [ 46.23 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
12.jpg
12.jpg [ 43.29 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
11.jpg
11.jpg [ 61.22 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
10.jpg
10.jpg [ 50.19 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
9.jpg
9.jpg [ 93.51 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
8.jpg
8.jpg [ 59.19 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
7.jpg
7.jpg [ 85.62 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
6.jpg
6.jpg [ 86.68 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
5.jpg
5.jpg [ 100.19 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
4.jpg
4.jpg [ 99.42 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 101.87 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 124.21 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 93.35 KiB | Obejrzany 2428 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
15 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1176 PostWysłany: 15 Mar 2018 16:52 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Chartres (Francja)

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink, prezent na powitanie (słodycze)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ----

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony jest poza centrum miasta, bliżej autostrady Paryż - Le Mans. Dużo miejsc parkingowych przy hotelu. Sam hotel nie jest zbyt duży, zaledwie trzy piętra. Obiekt ma już swoje lata, co widać na przykładzie wind. W pokojach również widać, że są wysłużone. Meldunek przebiegł sprawnie, pani recepcjonistka nie potrzebowała nic ode mnie poza nazwiskiem. Łatwo znalazła rezerwację w systemie, dostałem słodycze, voucher na napój, ale nie dostałem podwyższenia standardu do lepszego pokoju, choć były wolne pokoje. W pokoju skromnie, w barku butelka wody mineralnej gratis. W pokoju kawiarka i zestaw kaw i herbat. Śniadania niezbyt obfite, skromna oferta pieczywa, wędlin, serów, płatki, owoce, ciasta. Brak warzyw. Na życzenie zrobiono mi omlet. Nie do końca taki jaki chciałem, ponieważ obsługa w restauracji ma kłopot z językiem angielskim, co doświadczyłem podczas kolacji i śniadania.

Inne uwagi: hotel jedynie polecam na krótko i po drodze. Cena za nocleg zawrotna jak za ten standard. Napisałem recenzję z pobytu z moimi uwagami. Dostałem odpowiedź, ale moje uwagi potraktowano jako pozytywny odbiór. Jak w anegdocie: która godzina? Tak, jutro będzie piątek.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1177 PostWysłany: 19 Mar 2018 15:25 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 89
Nazwa hotelu: Sofitel Warsaw Victoria

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: pokój klasyczny (najtańszy)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink (wszystko z karty), prezent na powitanie (słodycze+butelka prosecco), duży upgrade, late check-out

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ----

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w centrum miasta, konieczność czekania na check-in (tylko 1 osoba na recepcji) stanowisko priorytetowe dla gości le club puste, check-in szybki i miły, Pani nie zorientowana w ofercie so-gurmet (potem się dowiedziała co w jej skład wchodzi), duży upgrade ustalony wcześniej z hotelem- do apartamentu Junior- najlepszy pokój po remoncie na 7 piętrze z widokiem na plac (obecnie na plac budowy trochę). Sam pokój składa się z salonu i sypialni, łazienka z kosmetykami Hermes, ekspres Nespresso i wody w butelkach szklanych. Z minusów- mimo, że to pokój po remoncie widać już ślady zużycia, głośna klima z archaicznym sterowaniem (widać, że to remont ominął). Jedzenie w restauracji OK, ale także bez jakiegoś zachwytu. Bardzo fajne centrum SPA na -1, basen mały ale bardzo klimatyczny z lustrami na suficie:).

Śniadanie mnie trochę rozczarowało jak na 5*, niewiele lepsze niż w dobrym Novotelu (patrz K-CW). Kawa zamawiana u obsługi, nie widziałem np. świeżego soku pomarańczowego. Na plus dużo dań z jajek w live cooking, na minus np. nie widziałem łososia, jeden rodzaj sera żółtego. Oczywiście można się najeść, ale czy tego oczekujemy po 5* i śniadaniu za 99 PLN?.

Inne uwagi: jest dobrze ale nie perfekcyjnie. 5* zobowiązuje. Warto wcześniej ustalić z hotelem jaki upgrade mogą zrobić.

Zapraszam :)


Ostatnio edytowany przez Washington 27 Lip 2018 12:34, edytowano w sumie 2 razy
Reklama, promowanie własnych stron internetowych, podawanie linków do innych, konkurencyjnych stron.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1178 PostWysłany: 22 Mar 2018 20:17 

Rejestracja: 08 Lis 2010
Posty: 68
Loty: 204
Kilometry: 396 021
Nazwa hotelu: ibis Madrid Aeropuerto Barajas

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój dla 1–2 osób z nowatorskim łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata, oferta: Extra Saver Package, Zakwaterowanie ze śniadaniem

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Hotel w ibisowym standardzie. Położony jest bardzo blisko lotniska Barajas i oferuje bezpłatny transfer na i z lotniska. Korzystaliśmy z niego w obie strony - dojazd z/do terminali 1-3 trwa dosłownie ok. 3-4 minuty. Warto pamiętać, że busik obsługuje także pozostałe dwa hotele w pobliżu lotniska (Pullman i Novotel) więc w drodze na lotnisko mogą być już w nim osoby z ww. hoteli, jako że ibis jest najbliżej lotniska, a miejsc niestety nie można wcześniej zarezerwować. O poranku recepcjonistka przy wymeldowaniu od razu zapytała, czy chcemy skorzystać z transferu i ustawiała kolejkę osób. Warto więc o tym pamiętać, bo osoby czekające 'samowolnie' na zewnątrz, zostały poinformowane, że będą musiały poczekać, bo jest już kolejka i się nie zmieszczą do następnego busa.
Check-in OK, Pani jednak zdecydowanie wolała rozmawiać po hiszpańsku niż angielsku - wręczony został mi voucher dla dwóch osób mimo że zarezerwowałem w sumie 2 pokoje dla łącznie 4 osób - zgodnie z informacją na voucherze teoretycznie tylko do wymiany na napoje bezalkoholowe. Nie weryfikowałem, bo został wymieniony na pilnie potrzebną kawę.
Pokoje czyste i prosto umeblowane - w standardzie czerwonego ibisa. Wygodne łóżko i 'modułowa' łazienka z dość przestronną kabiną. W pokojach dobre WiFi (po zalogowaniu).
W związku z tym, że hotel znajduje się w pobliżu lotniska śniadanie jest w nim serwowane już od godziny 4. O 5:30, kiedy zeszliśmy na śniadanie, był dostępny już standardowy bufecik - wędliny i sery itp., z lokalnych przekąsek - tortille de patatas, trochę słodkości, świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Lekko powyżej oczekiwanego ibisowego standardu.

Pobyt dobrze wspominam i przy okazji przesiadki w Madrycie najpewniej ponownie skorzystam.


Inne uwagi: - W tym samym budynku duży supermarket Hiber.
- Najbliższa stacja metra to Barajas - piechotą ok. 8 minut.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1179 PostWysłany: 25 Mar 2018 11:58 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 344
niebieski
Nazwa hotelu:Mercure Warszawa Airport

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Superior, welcome drink dla całej grupy, słodka wstawka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Lokalizacja parę minut od lotniska, dokąd kursuje darmowy bus. Obsługa szybka i przyjema. Pokój duży, wygodny i komfortowy. Zaraz obok hotelu przystanek tramwajowy. Śniadanie standardowe, ale pyszne.

Inne uwagi:NA
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1180 PostWysłany: 26 Mar 2018 11:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1710
Loty: 201
Kilometry: 399 152
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel London Tower Bridge

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wczesne zameldowanie 10:30, późne wymeldowanie 14:30, upgrade, voucher na drink, wstawka w postaci paczki popcornu ...

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel w świetnej lokalizacji. Wczesny check in i późne wymeldowanie na duży plus, również upgrade do pokoju wyższej kategorii, choć patrząc po zdjęciach pokoje są bardzo podobne. Z minusów wstawka w postaci małej paczki popcornu to chyba nie jest to co powinno się otrzymać. Śniadanie również nie powala na nogi, ale też nie można mu wystawić złej opinii. Trochę niespotykane czyli w pokoju jest deska i żelazko co zwykle spotyka się tylko w 5* lub najdroższych pokojach, a nie ma szlafroków. Dziwny układ.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez michzak, 26 Mar 2018 12:19, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group